Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Okura Amsterdam

Kamer/suite (571)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... welkom en een fantastisch verblijf! Geweldige comfortabele kamer, ongelooflijk vriendelijk en attent personeel in het gehele...
... van wow-momenten gegeven aan mijn vrouw en ik. Prachtige kamer met een mooi uitzicht over Amsterdam. Een heerlijke lounge...
... niet. Je wordt keurig binnen gehaald dat wel, maar de kamer was wel aan update toe. Er stond nog een babybedje bij ons...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
... van de lekkerste hotels van Amsterdam naast hele nette suites met uitzicht over Amsterdam een aantal top restaurants die je...
Roomservice
De kwaliteit van het eten, de roomservice, de heerlijke douche en de tv die vanuit het bad en de douche te bekijken is.
Bureau
... geboekt in een Executive suite, toen ik mijn kamer binnenkwam ontdekte ik op het bureau een witte stof, 20x20 cm groot houde...
Alle kamervoorzieningen bekijken (25)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Wat een warm welkom en een fantastisch verblijf! Geweldige comfortabele kamer, ongelooflijk vriendelijk en attent personeel in het gehele hotel, niemand uitgezonderd! Ideale ligging in een van de leukste buurten in Amsterdam. Heerlijk om doorheen te fietsen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van HotelOkuraAmsterdam, Manager bij Hotel Okura Amsterdam
Gereageerd 3 weken geleden
Geachte Brigitte M, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Okura Amsterdam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel, met ons team en faciliteiten in het bijzonder. Wij streven altijd naar de beste service voor onze gasten en wij zijn trots dat u dit zo ervaren heeft. Wij zullen uw complimenten delen met het Okura team. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Hotel Okura Amsterdam. Met vriendelijke groet, Hotel Okura Amsterdam
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel heeft een aaneenschakeling van wow-momenten gegeven aan mijn vrouw en ik. Prachtige kamer met een mooi uitzicht over Amsterdam. Een heerlijke lounge met heerlijk eten en supervriendelijk personeel. De cocktailbar is ook zeker een aan te raden. Niks is hun te gek.

Bedankt voor deze ervaring!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van HotelOkuraAmsterdam, Manager bij Hotel Okura Amsterdam
Gereageerd op 12 feb. 2020
Geachte SteveD, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Okura Amsterdam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel, met de kamer, cocktailbar en ons personeel in het bijzonder. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons erg veel plezier dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze collega's. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Hotel Okura Amsterdam. Met vriendelijke groet, Hotel Okura Amsterdam
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Moet toch zeggen dat voor een 5* sterren hotel dit hotel toch een beetje tegen valt. Slecht is het absoluut niet. Je wordt keurig binnen gehaald dat wel, maar de kamer was wel aan update toe. Er stond nog een babybedje bij ons op de kamer en na ons telefoontje kwamen ze na een halfuur met nog een babybedje.. klein misverstand.

De wellness was ook niet echt rustgevend. Alle bedjes bezet, geen ruimte om je kleren verder op te hangen, handdoeken die verdwenen omdat niemand meer wist waar ze lagen. Dat kan idd wel beter.

De (bamboe)massage die we er hebben gehad was wel heerlijk!

En toch vind ik het jammer dat bij zo'n prijzig hotel ook het parkeren qua prijs 5* is. Dat zou toch in de prijs van de kamer moeten zitten.

Verder heerlijk geslapen na een avond eten bij Ciel Blue.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Naar aanleiding van een bezoek aan de Rai, verbleef ik in dit Hotel op loopafstand.

Het uiterst vriendelijk onthaal en personeel viel me onmiddellijk op.
Verder is het hotel zeer net onderhouden en heeft prachtige kamers met zeer mooi uitzicht. Had een kamer op het 15e met zicht op één van de Amsterdamse grachten.

's Avonds nog genoten van een wijntje in de skybar (23e) met uitzicht op de nachtelijke skyline van Amsterdam.

Al bij al een leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.

Enig klein minpuntje was het windgefluit omdat het raam blijkbaar niet 100% dichtte. Moet wel gezegd worden dat er een stormwind stond.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een nacht in Okura verbleven. Wat een prachtig hotel. De ontvangst is fenomenaal. De grandeur van de lobby brengt je terug naar vervlogen tijden. De kamer was ook goed, met heerlijke bedden en fijn beddengoed. Op een hoekkamer heb je een prachtig uitzicht op de stad. We hadden een kamer met toegang tot wellness. En dat viel even vies tegen; een vrij kale ruimte met een duidelijke lucht van chloor. Er is fel licht. Er zijn te weinig haakjes voor de badjassen dus deze gooien de gasten in de plantenbakken. Het was niet heel druk en toch konden we niet zitten. Alle bedjes bezet. De saunaruimten die aangrenzen zijn ook sfeerloos en klinisch. Wat je mist is een lekker geurtje, het licht wat meer zacht, ontspannende muziek, een sfeer van wellness door het gebruik van accessoires. Als laatste waren er sauna-slippers in een maat. Ik schat dat het plm maat 45 was. Dit vraagt om struikelen. Uiteindelijk zijn we vijf minuten geweest. En dit terwijl we ons juist zo hadden verheugd op een avondje heerlijk poedelen. Erg jammer. Buiten dat is het een top-klasse hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019
Kamertip: De hoekkamers hebben een prachtig uitzicht over de stad
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.