We hadden een vrij negatieve ervaring met dit hotel. Het in- en uitchecken was het beste deel, aangezien de dagreceptionist aardig was en zelfs een eerdere check-in regelde, en het uitchecken was erg snel. De dagelijkse schoonmaak was ook goed, ze deden het goed met de dagelijkse taken en we kwamen 's avonds thuis in een redelijk georganiseerde kamer. Het centraal station ligt op drie metrohaltes afstand.
We zijn echter gewend aan een verblijf in driesterrenhotels en wanneer we om een tweepersoonskamer vragen, krijgen we een kamer met twee duidelijk gescheiden bedden. Dit was hier niet het geval, want de twee eenpersoonsbedden waren strak naast elkaar geplaatst en zagen eruit als een tweepersoonsbed. We zouden het hele meubilair zelf moeten herschikken, inclusief het verwijderen van de nachtkastjes, om er twee aparte bedden van te maken. Bovendien waren de muren vol met markeringen, de douche was erg versleten en zat er veel schimmel in.
Toen we deze bij de nachtreceptionist vermeldden, was ze erg onbeleefd en vertelde ze ons de volgende dag bij de manager te klagen, zoals, citaat, "ze kunnen de muren niet schilderen ...?" ! ”Ze was er ook van overtuigd dat de kamer een tweepersoonskamer was en ze gaf ons het gevoel dat er iets mis was met ons omdat we twee duidelijk gescheiden bedden verwachtten. Na deze ervaring, omdat we helaas van tevoren hadden betaald en we nog meer negatieve recensies over andere kamers die nacht lazen, besloten we te blijven en daar zo min mogelijk tijd door te brengen. Onze reis was verder heerlijk en we lieten deze ervaring onze stemming niet verpesten. We zouden echter sterk afraden anderen hier te verblijven.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.