Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Milan Marriott Hotel

Kamer/suite (178)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... bewonderenswaardig behulpzaam en erg vrolijk. Mijn eerste kamer was erg heet - een probleem met het ventilatiesysteem. Er...
Google
... Milan Marriott gebleven voor onze Lions Club Convention. De kamer was ok, maar de bar en het restaurant waren uitstekend! !...
Google
... en in slechte staat, met inkepingen en vuil. Anders was de kamer ruim met banken, een groot balkon, een eettafel, 2...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Internet
Rolstoeltoegang
Alle kamervoorzieningen bekijken (21)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Ik verbleef hier 4 nachten voor werk in december. Het hotel is duidelijk zeer goed gelegen met verschillende metrolijnen in de buurt. Het hotel is een grote betonnen plaat in de stijl van de 80 s / 90 s met een lange overdekte toegangstunnel waar je de handschoen moet lopen van alle mensen die buiten roken.

De lobby is enorm en enigszins verwarrend om te vinden waar de liften en al het andere is. Het personeel is echter bewonderenswaardig behulpzaam en erg vrolijk.

Mijn eerste kamer was erg heet - een probleem met het ventilatiesysteem. Er waren verschillende telefoontjes voor nodig om naar de receptie te gaan en een beetje van streek te raken, maar toen kwamen ze in actie en gaven me een andere kamer die prima was.

Inrichting van de kamers was schoon en netjes, maar het was erg opzichtig en ouderwets. Het meubilair was van dezelfde stijl. Mijn bed was mooi en comfortabel en de badkamer was schoon als een beetje moe.

Voor mij was de grootste teleurstelling het ontbijt. Opnieuw prachtig personeel, maar de kwaliteit van het eten was niet geweldig, vooral de broodjes en het warme eten. Misschien ben ik te vroeg aangekomen, maar er was nooit iemand op het omeletstation.

Al met al niet slecht en ik zou er weer verblijven, maar het is geen modern Marriott.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn net in het Milan Marriott gebleven voor onze Lions Club Convention. De kamer was ok, maar de bar en het restaurant waren uitstekend! ! Al mijn Lions-vrienden waren dol op Lino, de barman en PierLuigi, de Food Manager. Lino was zo aardig en behulpzaam voor ons allemaal. Tientallen leeuwen zouden meteen in de bar komen en samen tafels willen trekken en hun drankjes bestellen - Lino is gewoon verplicht. We houden er allemaal van om te socialiseren, omdat velen van ons maar één keer per jaar bij elkaar komen, en Lino heeft zojuist de conventie zo leuk voor ons gemaakt. Ik denk niet dat ik ooit een barman gezien heb die zo hard werkte als Lino - elke avond! Pierluigi heeft al onze restaurantervaringen zo ontspannen en leuk gemaakt - - ontbijt, lunch en diner. Hij werkt zo hard om er zeker van te zijn dat zijn klanten een geweldige ervaring hebben in het restaurant. We zullen altijd ons grote plezier onthouden in het Milano Hotel! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Our room was only ok. Would have preferred a king bed !
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het Milan Marriot Hotel is leuk. Het is dringend toe aan renovatie. We verbleven in de presidentiële suite, waar we merkten dat het tapijt op sommige plaatsen was losgelaten en bedekt was door andere tapijten. Meubilair was oud en in slechte staat, met inkepingen en vuil. Anders was de kamer ruim met banken, een groot balkon, een eettafel, 2 badkamers, 2 T. V. 's en een hometrainer. Er was een lounge in de hal met hapjes, drankjes en een televisie. Er waren ook beperkte voedselopties voor lunch en diner. Er waren leuke maar beperkte keuzes voor zowel hapjes en drankjes. Niet in de buurt van het centrum van de stad, er zijn geen attracties in de buurt die uw aandacht trekken. Geen erg goede locatie vanuit een toeristisch oogpunt. Over het algemeen was het een fatsoenlijk verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met familie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit Marriott ligt in een prachtig gebouw, met mooie - zij het gedateerd - interieur. Kamer was klein en verwarming werkte niet consequent. Ontbijt eten was goed, maar waarom Nescafe in Italië? Koffie was niet aan het. . . Prijs is ok.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn oorspronkelijke recensie was van 2014. Deze beoordeling is gebaseerd op ons verblijf in november 2018.

We waren enthousiast om terug te gaan naar dit hotel omdat we echt ons eerste verblijf hier genoten. Deze keer was het enige positieve dat ik kan geven dat de medewerkers erg aardig waren en er is een geweldige supermarkt aan de overkant van de straat.

Bij het inchecken liepen we een verpakte lobby binnen terwijl er een conferentie gaande was. We werden begroet door Laura bij de receptie, ze was vriendelijk en behulpzaam. Laura liet ons snel inchecken en vertelde ons dat we konden wachten op onze kamer in de conciërgelounge. De lounge was hetzelfde als ik me herinnerde, donker, maar het had een degelijke selectie van niet-alcoholische dranken. De ijssituatie was niet geweldig, alleen een emmer gevuld met smeltend ijs waar iedereen zijn handen in kan steken. En elke avond zat een groep piloten urenlang in de lounge te praten en nam ze ruimte in voor andere gasten die misschien wel een paar minuten wilden ontspannen.

Het hotel heeft onderhoud nodig. De tapijten zijn gescheurd en opnieuw samengesteld, net als het behang. De kamer voelde vies, er was schimmel in de badkamer rond de gootsteen en bad.

'S Avonds wilden we de lucht in draaien, ons werd verteld dat ze de airconditioning voor de winter uitzetten. We openden de sliders die een grote vergissing was, niemand van ons kon slapen tussen het constante geluid van hulpvoertuigen en de muggen! Ook al was het winter, we werden levend opgegeten door muggen. We hebben besloten om de tweede nacht door de hitte te lijden.

Het ochtendontbijt is groot met veel opties, maar het is erg druk. De bediening was helemaal niet vriendelijk of behulpzaam.

Het grootste dat me stoorde, is wat ik de handschoen van de roker ga noemen. Elke keer dat we aankwamen of het hotel verlieten, moesten we door het overdekte gebied lopen door tonnen mensen die roken, het was absoluut walgelijk. Ik heb geen idee waarom dit hotel geen ander gebied kan vinden en het kan opdragen aan rokers.

De locatie van het hotel is een beetje ver van toeristische dingen, maar het is een korte wandeling naar de metro.

Marriott moet deze accommodatie bekijken en er wat geld in steken om het te renoveren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met familie
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige