Kan ik extreem onbeschofte en vreselijke service zeggen. Ten eerste kwamen mijn familie en ik een paar uur te vroeg aan in Rome. Toen ik Federica vroeg of ik een paar uur eerder kon inchecken omdat onze vlucht eerder arriveerde, zei ze eerst dat ze geen kamers beschikbaar hadden, maar nadat we merkten dat verschillende klanten ook vroeg incheckten, vroegen we ons af haar, en kreeg toen te horen dat ze binnen 30 minuten een kamer beschikbaar zouden hebben. Nadat we eindelijk in onze kamer waren aangekomen, werden we vrijwel voor hoge gebouwen geplaatst. We zeiden echter niets, we waren gewoon blij dat we een kamer hadden. Om nog maar te zwijgen, er waren geen adapters om telefoons op te laden, je haar te föhnen of iets anders waarvoor je een adapter nodig hebt. Toen we het hotelpersoneel vroegen of er een beschikbaar was, zei Christiano ons trouwens om de straat over te steken en een universele adapter te kopen omdat het hotel er geen beschikbaar had. Ook toen we om een manager vroegen, kregen we te horen dat er al enkele uren geen beschikbaar was. Ook nadat we de hele dag buiten waren geweest, konden we eindelijk ontspannen om erachter te komen dat je de temperatuur van de kamer niet kon regelen. De receptioniste vertelde ons dat de airconditioning kapot was. Na het douchen sijpelt er water onder de douche, wat een complete ramp veroorzaakt. We moesten letterlijk elke handdoek gebruiken om te proberen de overstroomde badkamer op te ruimen. Last but not least, er waren geen ijsemmers, daarom moesten we letterlijk naar de bar lopen en kregen we een kom met ijs. Onze zogenaamd geweldige ervaring bleek een nachtmerrie te zijn. Het personeel in dit etablissement is uiterst snobistisch en onbeschoft. Vooral Federica & Christiano. Hun volledige houding ten opzichte van onze familie was op zijn zachtst gezegd afschuwelijk. Als u in een etablissement met vriendelijker personeel wilt verblijven, blijf dan hier weg.
Ik wilde deze recensie echt niet schrijven, maar de klantenservice van Best Western dwingt me hiertoe. Hoewel onze ervaring bij BW Universe over het algemeen goed was, is de manier waarop ze mijn probleem hebben aangepakt ongelooflijk slecht. Ik liet een heel mooie jas in de kast van onze kamer hangen bij het uitchecken, en merkte het pas toen we een paar uur onderweg waren naar Venetië. Ik belde het hotel om te informeren naar iemand (schoonmaken van de kamer?) die mogelijk de jas vond, vooral omdat we de kamerreiniger tegenkwamen en beleefdheden uitwisselden toen we vertrokken om uit te checken. Ik kreeg van de receptie te horen dat er nog niets was ingeleverd, maar dat ik de volgende ochtend opnieuw moest bellen. Ik deed dat en werd ontslagen door de persoon die antwoordde en zei dat ik een e-mail moest sturen. Dat deed ik, en terwijl ik de volledige verantwoordelijkheid op me nam voor het achterlaten van mijn jas, informeerde ik naar de schoonmaakprocedures van de hotelkamer en specifiek of het controleren van de kast deel uitmaakte van de standaardprocedure, wat tegenwoordig meer dan ooit zou gebeuren voor elke kameromzet . Ik heb allebei rechtstreeks met het hotel gesproken en heb ook e-mailantwoorden ontvangen waarin ze de vraag "Is het controleren van de kamerkast een onderdeel van het schoonmaken van de kamer?" , waarvan de laatste vanmorgen afkomstig was van iemand in de sectie "Taal" van de klantenservice (??), en ze zijn allemaal hetzelfde blabla om me te bedanken voor het wijzen op een mogelijk probleem in de service. Noch het hotel, noch hun BW-klantenservice heeft iets anders aangeboden dan te ontkennen dat het onmogelijk een probleem zou kunnen zijn in hun hotel. Naar mijn mening heeft de schoonmaakster de kamerkast niet gecontroleerd (??), of ze hebben een mooie jas gevonden en bewaard. Uiteindelijk neem ik de verantwoordelijkheid voor het achterlaten van mijn jas, maar zou BW hier niet het probleem moeten erkennen en enige verantwoordelijkheid moeten nemen?
Verbleef hier op het been van Rome van onze Italiaanse vakantie. Het personeel is aardig, het hotel is brandschoon.
We hadden een geweldige kamer, super comfortabel bed, fantastische douche. Het ontbijt is geweldig, de variëteit is fantastisch. Zeker aan te raden!
Vanaf het moment dat we aankwamen werden we hartelijk verwelkomd. Prachtige kamer - enorm - erg stil en vredig. Alle medewerkers waren enorm behulpzaam. Ontbijt was geweldig. Fantastische locatie met goede vervoersverbindingen en leuke eetgelegenheden voor de deur. Alleen reizen met twee kinderen - kon geen prettiger of gemakkelijker verblijf zijn geweest. Zal terugkeren! Dank je.
Best Western was een mooie locatie het had alles eromheen, restaurants, vervoer naar bezienswaardigheden erg handig.
Hotel was gezellig en schoon, restaurant op het dak droog mooi en de 2 heren die ons bedienden waren zeer behulpzaam en kwamen tegemoet aan onze behoeften.
Kamer was schoon en gezellig en mensen bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Best Western Plus heeft mijn verwachtingen van het hotel beter overtroffen dan verwacht.