Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Palazzo Salgar

Kamer/suite (258)
4 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 118
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 29-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
US$ 111
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27-11-19
Lol.travel
US$ 124
US$ 71
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 53
TravelocityUS$ 111
Expedia.comUS$ 111
Nustay.comUS$ 124
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
We verbleven hier voor 5 nachten, toen we aankwamen was onze kamer op de 3e verdieping, ik had gevraagd om een hoge verdieping...
Google
... ik wilde doen mijn sleutels opgeven. We gingen naar onze kamer, doodmoe na 2 dagen reizen en we namen een douche. Helaas...
Google
... dat er logeert). Goed hotel voor zakenlui op doorreis of zakenreis, niet voor groepen. Lage prijzen in bar en minibar op kamer.
Uitgelichte kamervoorzieningen
Minibar
Prijzen voor de minibar ontbreken alsook glazen om eventueel iets te drinken.
Wifi
Wifi en airco werkt zoals het hoort.
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Alle kamervoorzieningen bekijken (22)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven hier voor 5 nachten, toen we aankwamen was onze kamer op de 3e verdieping, ik had gevraagd om een hoge verdieping met uitzicht, er was niets beschikbaar die nacht, maar de volgende dag verhuisden ze ons naar de 5e verdieping met uitzicht op de Vesuvius en de cruiseschepen in het dok. De kamer was uitstekend comfortabel bed, mooie badkamer en een zeer redelijk geprijsde minibar. Het enige wat ik graag had gezien is een wijnglas in de kamer om te genieten van de minibar, er waren slechts twee plastic glazen in de badkamer. Het ontbijt was uitstekend veel keuze Ik vond het moeilijk om de gebakjes te weerstaan. De medewerkers waren allemaal erg behulpzaam en beleefd, ik vrees dat ik zijn naam niet kreeg, maar de man die we het meest bij de receptie zagen, raadde ons een zeer goed steakrestaurant aan en regelde ook enkele uitstapjes voor ons met een privéchauffeur, duurder om te doen op deze manier maar de moeite waard. Andere reizigers hebben gezegd dat het hotel in de verkeerde positie staat. Ik kan zien wat ze bedoelen, maar voor ons was het goed.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamertip: Harbour facing rooms on floor 5 or above
Bekijk meer kamertips
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn vriendin en ik kwamen midden op de dag aan en we waren verbaasd over de toestand van de omgeving en hoe dit hotel zulke goede beoordelingen heeft (zijn ze allemaal nep?) De parking was valet, wat leuk is, maar toen ik aankwam in deze buurt was het laatste wat ik wilde doen mijn sleutels opgeven. We gingen naar onze kamer, doodmoe na 2 dagen reizen en we namen een douche. Helaas lijkt het erop dat we de douche verkeerd hebben gebruikt, omdat de hele badkamer is overstroomd met water dat buiten het bad vanuit de douchekop sproeide. We belden de receptie en ze stuurden het huishouden. De huishoudster was onbeschoft en een half, zichtbaar gefrustreerd met hoeveel water op de vloer lag. Het personeel bij de receptie kwam vervolgens naar onze kamer om het zelf te zien en ze vertelden ons dat we verkeerd hadden gedoucht, maar dat ze ons naar een andere kamer zouden verplaatsen (upgrade naar een junior suite), wat leuk was omdat we weg konden van de huishoudster mompelde herhaaldelijk zachtjes over de douche. In de nieuwe kamer was de douche een beetje ruimer en we waren veel voorzichtiger met de douche. Het decor van de kamer zit vast in de tijd (eind 90 s begin 2000 s). Bed was comfortabel, AC moeilijk te bedienen. Over het algemeen zeer gemiddeld, buurt was een beetje schokkend, service en personeel was behoorlijk aardig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Modern hotel langs drukke baan. Wel centraal gelegen, maar dat betekent als men buiten Napels wil gaan: gegarandeerd halfuur file. Kleine kamers. Lekker ontbijt, maar restaurant is te klein voor avondeten (te weinig plaats voor het aantal toeristen dat er logeert). Goed hotel voor zakenlui op doorreis of zakenreis, niet voor groepen.
Lage prijzen in bar en minibar op kamer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooie inkomhal met ruimte om te zitten. Verder een ruime kamer met een propere badkamer, goed bed, televisie, minibar, veel opbergruimte, degelijke lakens... Ontbijt ook in orde. Historische taferelen op wandelafstand.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met familie
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hadden een kamer geboekt met 2 eenpersoonsbedden - zonder enig ander verzoek.
Ze gaven ons een kamer met een toilet voor speciale behoeften. Toen we gingen naar de receptie om de kamer te veranderen vertelden ze ons dat het hotel volgeboekt is en dat ze geen enkele kamer beschikbaar hebben. op hun wedsite en boeking. com, ze hadden 4 kamers beschikbaar (ze hebben ons ook onderschat). Na een lang gesprek - gevechten gaven ze ons een kamer met een eenpersoonsbed. En raad eens wat? De persoon die de bedden scheidde was van de service van het restaurant! ! ! ! ! ! Eerlijk gezegd kan ik niet geloven dat de algemene manager van het hotel deze dingen doet. Het frontofficeteam had ook geen basiskennis - wanneer een klant van streek is, is het eerste dat de receptionisten zeggen: "Sorry voor het eventuele ongemak dat is veroorzaakt, we zullen ons best doen om te helpen u". De receptionisten zijn niet goed opgeleid. Het is echt triest dat, want het hotel is oké en het management is slecht. Het is echt ook teleurstellend voor mij dat ik 1 op 5 moet geven voor een beoordeling.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige