Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Holiday Inn Madrid - Bernabeu

Zwembad & strand (3)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Nustay.com
Agoda.com
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... natte ruimte = overstromingen) ; kamer een beetje gedateerd en het zwembad op het dak hadden al gesloten voor het seizoen : (
Language Weaver
... te zijn is niet geweldig. Ik wilde gaan want er is een zwembad en fitnessruimte, maar eenmaal aangekomen kreeg ik te...
Language Weaver
... vermoeiende reis waard buiten de stad. De redding was het zwembad op het dak. Mijn twee tienerjongens vonden het geweldig en...
Language Weaver
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad
Dakzwembad
Sauna

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik verbleef hier voor één nacht op een maandag voor werk. Het is iets lastig te vinden als wandelen vanaf Nuevos Ministerios - Google Maps ergens genavigeerd me dwars door een warenhuis! De check - in personeel was behulpzaam. Pluspunten: Zeer goede wifi; goed ontbijt en goede kwaliteit van de slaap. Nadelen: Ik vond het niet leuk in een mindervalide kamer zonder voorafgaande waarschuwing (= natte ruimte = overstromingen) ; kamer een beetje gedateerd en het zwembad op het dak hadden al gesloten voor het seizoen : (
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik werk in Madrid elke week en meestal in een ander hotel verblijven. Door geen kamers ik hier verbleef. De mensen zijn aardig en het eten is ok, maar om eerlijk te zijn is niet geweldig. Ik wilde gaan want er is een zwembad en fitnessruimte, maar eenmaal aangekomen kreeg ik te horen dat de sportschool was geen goede maar ik kon upgrade naar een suite en ik zou krijgen gratis lidmaatschap van de sportschool om de hoek. Als de kamer had zijn anders dan ja ik zou absoluut gaan maar het was niet anders. Het is zeer gedateerd niet bijzonder comfortabele bedden en niet de beste hotels. Het is echter op een goede locatie. Waarschijnlijk goed als je alleen de nacht door te brengen er of als op een familie vakantie en op zoek naar iets goedkoper te verblijven. Niet betalen om te upgraden, want er is geen verschil
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het gebeurt niet vaak dat je linksaf bij een Holiday Inn en zoek de ramen dichtgetimmerd met multiplex. Niet de beste welkom. . . Echter, de receptie/bar is modern en schoon en al het personeel dat we ontmoetten was hartelijk en professioneel.

De kamer die we kregen was behoorlijk met een uitzicht op de betonnen plaza hieronder met takken van Starbucks en TFI vrijdag. Het hotel ligt in het 'commercieel gebied' en omdat er zeer weinig handel gaande in Spanje nu de hele plek voelt verwaarloosd en op heel. Er zijn enkele winkels in de buurt en enkele restaurants die wij gedwongen werden om te proeven als een reis naar het centrum van Madrid in de avond is een beetje een drag. De metro is vlakbij, maar je bent echt meer dan een lange, vermoeiende reis waard buiten de stad.

De redding was het zwembad op het dak. Mijn twee tienerjongens vonden het geweldig en gebruikten het elke dag. Petje af voor de mooie badmeester, die deed haar best om het minimaliseren van het niveau van anti - sociaal gedrag van enorm tarifair postuur 'dive - bombardementen' Engels kinderen.

Het hotel is goed genoeg, maar de locatie is net niet helemaal recht. Ik gebruik de Holiday Inn Piramides op mijn volgende reis.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Prima hotel. Niet fancy maar wat je nodig hebt voor city trip. Perfect voor w-e voetbalwedstrijd in Bernabeau stadion. Ontbijt is prima! Kinderen t-m 12 eten gratis bij volwassenen €11,00. Prima geregeld. Metro en winkels in de buurt. Ook goede restaurantjes. De kamers zijn iets wat gedateerd en hebben veel gebruikerssporen. Tapijt mag zeker eens vernieuwd worden maar dat mag de pret van verblijf niet drukken. Zwembad op t dak. Niet heel groot maar genoeg om van te genieten in de zon. Ook prima voor kinderen. Zit ook handdoekservice en bar bij. Prima bediening, vooral Pedro, doet erg zijn best! Uitzicht is dan weer prachtig over de stad.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Paloma M, Director de Recepción bij Holiday Inn Madrid - Bernabeu
Gereageerd op 8 aug. 2017
Beste Miranda B, Wij danken u hartelijk voor uw vriendelijke opmerkingen en natuurlijk nemen we kennis met de punten om u te verbeteren. We zullen proberen uw volgende bezoek volledig naar uw zin te maken. Natuurlijk sturen wij Peter zijn prachtige opmerkingen. Ontvang een hartelijke groet, Met vriendelijke groet, Paloma Muñoz, Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Voordat u het lezen van de recensie, zich bewust zijn van de juiste identiteit van dit hotel. Op de IHG. com website is vermeld als Holiday Inn Madrid - Bernabeu, niet het Holiday Inn Madrid.

Ten eerste, de positieve aspecten van het verblijf: op alle momenten receptiepersoneel was zeer beleefd en de initiële welkom dat we kregen was geweldig. Ik was erkend als een torenspits Elite lid van de IHG Rewards Club en welkom voelt. De kamer was brandschoon en zeer comfortabel - grote douche, goede wifi en comfortabele bedden.

Echter, er waren verschillende aspecten van mijn verblijf dat ik was erg ongelukkig over:

1 ) Het barpersoneel waren enkele van de meest onbeschofte, meest agressieve die ik ben tegengekomen in meer dan 12 jaar verblijf in IHG woningen rond de wereld. Ik had een drankje in de bar op een avond van mijn verblijf en mijn moeder, die was die met me mee, bestelde een koffie. Ze moest terug naar de kamer, dus stond om te vertrekken terwijl ik bleef in de bar, met de intentie om nog een drankje. Als ze liep weg alle drie barmen - die tot dit punt had stond rond te kijken naar de TV bij elkaar nogal dan werken - riep aan de bar bij haar. Het leek erop dat ze bang waren ze probeerde om te vertrekken zonder te betalen, hoewel ze hadden serveerde ons samen in dezelfde tabel. Ze was natuurlijk erg vervelend omdat het was ronduit evident om buitenstaanders dat zij niet proberen om 'wegloopt' zonder te betalen. We hadden gepland om vrienden te ontmoeten ons in de bar die avond voor enkele drankjes maar geannuleerd en ging naar een sportbar ernaast (goede service, vriendelijk personeel, geen geschreeuw) . Ik was boos en overstuur dat het barpersoneel had zo onbeleefd geweest als belediging mijn moeder. Ik kreeg geen verontschuldiging toen ik betaalde en zorgde ervoor dat ik niet meer tijd besteden aan of geld in de bar tijdens mijn bezoek.

2 ) Het zwembad op het dak is prominent geadverteerd op de website van IHG. Hoewel dit verklaart dat zij opent bij 10 . 30, de hotel management hebben niet bijgewerkt deze informatie sinds 2013 en het niet werkelijk open tot 11:00 - zeer laat in de dag en te laat als je een vroege duik voordat het te warm. Afgezien van dit is een lijst van regels in het zwembad u van bewust moet zijn. De eerste is dat hoewel er een bar daar, ze hebben niet verschenen openingstijden. Dit is een probleem omdat het hotel niet kunt u uw eigen eten en drinken bij het zwembad. Op één dag de life guard weigerde ons water en zei dat we moesten wachten nog twee uur tot de serveerster aankwamen. We hebben gemerkt dat wanneer twee van haar vrienden kwamen ze serveerden ze iced kraanwater - ik was verbaasd dat ze liever laat u dan dehydrateren iets zo eenvoudig als water. Dit was niet het grootste probleem met het zwembad echter: Ik vroeg de life guard als ik kon een kopje koffie uit de bar van het hotel om naar het zwembad. Ze zei nee. Zij zei ook dat het zwembad bar niet open tot 2 uur, maar dat ik kon gaan en koop een koffie en breng het terug. Er is een Starbucks tegenover het hotel, dus ik deed dat. Toen ik terugkwam echter een ander lid van het personeel aanwezig was die zei dat de life guard had gegeven onjuiste informatie en ik kon geen drankjes bij het zwembad, ondanks de bar gesloten wordt. Ik vroeg om de manager te spreken die zij legde niet toestaan 'merkproducten' bij het zwembad - omdat de kopjes waren branded Starbucks konden we niet hebben. Vreemd dat personeel brachten hun eigen broodjes te eten aan de voorkant van ons, maar we waren niet toegestaan om hetzelfde te doen. Ik vastbesloten deze situatie door te vragen of we konden plastic bekers naar giet de koffie in. Een serveerster wist dit stiekem achter de bar, als een branded kop van een ander bedrijf was een schrikbarend illegale daad.

3 ) IK verstopt mijn laptop in een voeding in de openbare ruimte van de bar te berekenen. Ik was niet zitten ernaast, maar ik zat in een positie zodat ik kon kijken hoe hij op alle momenten, bewust van de noodzaak van beveiliging. Het hotel hanteert derde partij beveiligingspersoneel die patrol de receptie en de bar. De bewaker me zag plug in mijn laptop en zitten in de buurt. Ondanks dit, 30 minuten later, hij verwijderd zonder te vragen me en probeerde te lopen. Ik stopte hem en nam het terug. Een barman legde de bewaker deden dit omdat geen - één was ernaar kijkt. Want ik was de enige klant in de bar en ik was slechts een paar meter afstand vond ik dit moeilijk te geloven.

4 ) Op afrekenen de receptioniste vertelde me dat ik verschuldigd is EUR 29 voor zwembad toeslagen, wanneer in feite had ik heb slechts EUR 18 bij het zwembad. Ik betwist dit en hij veranderde het zonder verontschuldiging of uitleg.

Ik liet dit hotel gevoel dat ik had verspild mijn zeldzame omlaag - tijd in een hotel dat noch waarden lange termijn Rewards Club leden noch begrijpt de behoeften van vakantiegangers. Madrid heeft enkele geweldige outdoor openbare zwembaden en er zijn leuke bars in de buurt van het hotel, die allemaal aangeboden vriendelijker en minder strenge service. Als je je verblijf in dit hotel, ik stel voor dat je elders kijken tijdens uw wakkere uren. De receptioniste, die checkten me niet vragen of ik had genoten van het verblijf en dus ik heb niet zelf deze up - doorgaans als hotel management zorg over hun guest ervaring ze hebben de hoffelijkheid te vragen voordat je vertrekt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige