Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Holiday Inn Madrid - Bernabeu

Kamer/suite (267)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... het 4/5 omdat we niet onder de indruk waren van de kamer. Er was een grote rode vlek op het tapijt die van rode wijn...
Google
... conversie van ons ontbijt tot picknickpakketten. Onze kamer was netjes, maar de meubels waren gedateerd, vooral het...
Google
... ben. Welnu, wat is er gebeurd:  1. Wifi werkt niet in de slaapkamer (mini-suite van de woonkamer en slaapkamer). Dit werd...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Badjassen
Bureau
Haardroger
Wasservice
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (24)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We zijn daar maar een weekend gebleven. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. We werden begroet door een zeer mooie jonge dame bij de receptie en ze zorgden ervoor dat we ons echt welkom voelden. Het eten in de bar / restaurant is erg goed. Ik beoordeelde het 4/5 omdat we niet onder de indruk waren van de kamer. Er was een grote rode vlek op het tapijt die van rode wijn was natuurlijk, maar we hebben het niet genoemd bij het personeel. Het ontbijt is erg goed, het is niet groot, maar ook niet klein.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De locatie van dit hotel is geweldig (op loopafstand van verschillende metrostations, winkels en het wereldberoemde Bernab u Stadium zelf). Ons verblijf viel echter samen met een staking door de werknemers met de implicatie dat bepaalde diensten / faciliteiten op bepaalde tijden niet beschikbaar waren. De schoonmaak was niet beïnvloed omdat dat was uitbesteed. Het had geen invloed op onze eerdere afspraken met de receptie maar inclusief conversie van ons ontbijt tot picknickpakketten. Onze kamer was netjes, maar de meubels waren gedateerd, vooral het tapijt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De eerste keer dat ik hier was, zat er een koekjeswrapper onder mijn bed, waarvan ik ga aannemen dat het per ongeluk is gemist.
Ik gaf de details via het feedbacksysteem van het hotel en kreeg een e-mail bevestigt dat ze het hebben gelezen en heel erg jammer voor de moeite. Deze dingen gebeuren, bla, bla, bla.
Tweede keer zou je verwachten dat de manager van het hotel zijn team zal vragen om ervoor te zorgen dat dezelfde gast, die ook lid is van de groep, niet zal worden teleurgesteld, ongeacht wat, toch? Ik weet dat ik dat zou doen, hoewel ik geen hotelmanager ben.
Welnu, wat is er gebeurd:
 1. Wifi werkt niet in de slaapkamer (mini-suite van de woonkamer en slaapkamer). Dit werd getest door mijn mobiel, tablet en laptop, allemaal van geweldige leveranciers, wat betekent dat ze volledig werkende antennes hebben.
 2. Geen ontbijt op de kamer, de laatste keer was in dezelfde prijs, en boeken via dezelfde reisagent van ons bedrijf.
 3. Een deel van de kraan viel uit elkaar toen ik de kraan opende. Ik deed het terug, deed de kraan weer open en het viel weer.
 4. Het water in de douche was niet schoon. Misschien omdat er nu een ontbrekend onderdeel op de tap zit om het schoon te maken of zoiets.
 5. Water onder de douche loopt niet weg totdat ik dat ding heb opengetrokken, dat open was, niet gesloten. Waarschijnlijk zit daar ergens iets vast en heeft niemand de moeite genomen om het de laatste tijd te poetsen.
 6. Geen kleine toren voor gezicht wassen / scheren.
 7. Geen afstandsbediening voor de tv in de slaapkamer. Misschien is dit een afstandsbediening voor zowel de tv in de woonkamer als de slaapkamer.
Van courrse was ik die avond te moe om erover te vechten of om naar een andere kamer te gaan, dus ging ik slapen. . . .
 8. Herhaaldelijk geluid van de airconditioning naast de ingang van de kamer, die ook in de slaapkamer te horen is. Repetetive zoals wat? Zoals elke 3 - 5 minuten of zo, maar gedurende de nacht stopte het van tijd tot tijd voor een beetje langer.
En natuurlijk ging ik 's morgens naar beneden, vertelde de receptioniste dat ik moest zorgen en ze belden me later die dag om me te vertellen dat ze een andere kamer voor me hadden gevonden, dus toen ik terugkwam van een andere lange dag van vergaderingen kreeg ik een nieuwe kamer. . . . . .
 9. Maar die nieuwe kamer rook sterk naar schoonmaakmiddelen en de deurkast bleef hangen.
Dus ik ging naar beneden, vroeg om in mijn kamer te blijven voor de nacht en morgen zal ik uitchecken, een dag voor officiële check-out, omdat ik niet langer bereid ben in dat hotel te blijven.
Natuurlijk toen ik terugkeerde naar mijn kamer ontdekte ik dat:
 10. Ze bezochten mijn kamer, tilden de handdoek op voor natte voeten van de vloer, maar ze maakten mijn bed niet op, voegden meer shampoo en douchegel toe, hoewel ik het teken "maak mijn deur schoon" deed. Toen ik de receptie belde om erom te vragen, klopt er natuurlijk een dame aan mijn deur, vraag me wat ik wil (niemand heeft het je verteld!) En ze kent geen Engels, dus ik gooi eigenlijk de 2 flessen uit de vuilnisbak die ochtend gebruikt, om haar te laten zien wat ik wil.

Doe jezelf een plezier en kom niet in de buurt van dat hotel, OOIT! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erg blij met dit hotel. Familiekamer was schoon en comfortabel. De receptie heeft ons goed bezocht. Locatie is uitstekend met toegang tot Sol met Renfe bij het Nuevos Ministerios station op slechts 5 minuten afstand. Tal van restaurants in de buurt en geweldige winkelstraat in de buurt.
Ja, het hotel is een beetje oud, maar als je er niet bent, denk er dan niet aan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Heb in veel hotels van deze keten verbleven. Dit was het ergste. De kamer was vies en de ramen waren zo aangekoekt met vuil dat ik ze niet kon zien. Het bed voelde alsof ik lag te slapen in de Rocky Mountains en de kussens waren meer als kussens dan kussens. De "Power Shower" in de badkamer werkte niet goed. De kastdeur gemaakt van metaal moest gedwongen worden geopend en gesloten tot het moment dat ik een spier in mijn schouder trok om het te doen. De airconditioning werkte niet goed. Er waren gaten in het tapijt. De muren waren zo dun je kon alles horen wat er gaande was in de kamers naast de deur en begrijp me niet begonnen op het lawaai van de disco beneden. Het ontbijt was ook verschrikkelijk. Droog en flauw Wat Heath & Safety betreft, zou ik me sterk afvragen of dit bovenaan hun agenda staat. Renovaties gebeurt op dezelfde verdieping als gasten die verblijven is onaanvaardbaar. Wat beveiliging betreft, ik wist niet dat het bestond totdat mijn dochter haar wees en ze het grootste deel van haar tijd in de bagageruimte doorbracht. Als Gold Elite-lid werd lidmaatschapskaart naar me teruggeworpen zonder herkenning en toen werd ik in zo'n kamer gelegd. Walgelijke Holiday Inn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige