Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Garbi Millenni

Kamer/suite (261)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Belachelijk kleine kamer met uitzicht op een firewall, het verwarmingssysteem werkt niet, niet zeker of het zelfs bestaat. Voelt...
Google
... Zeer vriendelijk behulpzaam en behulpzaam personeel. Kamer was brandschoon en ideaal gelegen weg van de weg, op zoek...
Google
... bleef in een eenpersoonskamer. . . Vermijd daar een enkele kamer te nemen! ! ! Ten eerste kijken ze allemaal in de...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Wifi
De WiFi was slecht.
Bubbelbad
Schoonmaakservice
Kluisje
Bureau
Haardroger
Telefoon
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Belachelijk kleine kamer met uitzicht op een firewall, het verwarmingssysteem werkt niet, niet zeker of het zelfs bestaat. Voelt als de muren van papier, want je kunt je buurman horen praten. Anders dan deze, is de locatie redelijk goed, op slechts een paar minuten afstand van La Rambla, maar de straten voelen niet veilig rond. Zou hier niet terugkomen de volgende keer gaan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Fantastisch hotel in elk opzicht. Centraal genoeg en toch niet te dicht bij de drukte van het stadsleven. Vlekkeloos. Zeer vriendelijk behulpzaam en behulpzaam personeel. Kamer was brandschoon en ideaal gelegen weg van de weg, op zoek naar Terra Suite. Ontbijt top. Heb helaas geen hot tub op het dak kunnen gebruiken. Beveel hier ten zeerste aan voor een perfecte vakantie voor koppels.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb dit hotel gekozen vanwege de locatie en omdat ik een heel leuk verblijf wilde hebben: ik moest werken en had daar wat comfort voor nodig. Dus besloot ik om een beetje meer te betalen, maar om dat comfort te krijgen. Nou nou. . .
Er zijn goede dingen aan dit hotel. Ten eerste, de locatie. Dit is echt fantastisch. Twee stappen naar het metrostation, en men kan te voet naar het centrum gaan. . .
Tweede goede zaak, het spul was erg vriendelijk. Niet erg behulpzaam maar zeker vriendelijk.
Ik kan ook aannemen dat de niet - eenpersoonskamers waarschijnlijk leuk zijn. Maar ik bleef in een eenpersoonskamer. . . Vermijd daar een enkele kamer te nemen! ! ! Ten eerste kijken ze allemaal in de binnenplaats, waardoor je aan een gevangenis denkt. Betonnen muren ... heel, heel lelijk. Ten tweede, de kamers zijn zo klein, het is moeilijk om er omheen te bewegen. Ik ben gewend aan kleine hotelkamers en heb hier meestal geen last van. Maar deze zijn veel te klein!
Uiteindelijk verbleef ik daar 4 nachten en al deze nachten werden verwend door een sterke en zeer onaangename geur in de badkamer. Ik moest de deur van de badkamer voorzichtig sluiten maar nog steeds in de geur kwam de kamer binnen. (Ik merkte eigenlijk dat het hele hotel enigszins stonk... Geen recente renovaties, waarschijnlijk.) Op de derde (!) Dag van mijn klachten stelde de receptioniste me voor om de kamer te veranderen. Maar de andere kamer was niet veel beter, en het was nog maar één nacht over, dus ik weigerde (ik stelde de suggestie wel op prijs).
Kortom: eenpersoonskamers zijn niet aan te bevelen. Het zijn beslist geen 4 - sterren hotelkamers!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is zeer goed gelegen om de omgeving te verkennen. Kort bij de Ramblas.
Om een weekendje weg te gaan hadden we kamer met ontbijt geboekt en het hotel voldeed dus aan de verwachting..De kamer was oké en het ontbijt standaard maar voldoende..
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Hoteles-Garbi, Director Comercial bij Hotel Garbi Millenni
Gereageerd op 22 jul. 2019
Fijn om te horen dat jullie tevreden waren! Bedankt en hopelijk tot een volgende keer!
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Te beginnen met de positieve punten, Hotel Garbi Millenni is gunstig gelegen voor reizen met de metro of te voet naar veel van de belangrijkste bezienswaardigheden van Barcelona. De kamers zijn voldoende ingericht, als enigszins klein en het ontbijt is bescheiden.
Wat het hotel in de steek laat is niets dat niet kan worden aangepakt door goed management door een geïnteresseerd personeel. Helaas zijn er tekenen van slecht management in overvloed. Het hotel Wi-Fi was bijvoorbeeld verschrikkelijk. Toen ik vroeg of er iets kon worden gedaan om het te verbeteren, was de eerste reactie van de dienstdoende manager / receptioniste om me te vertellen dat ik er niet voor betaalde, dus wat kon ik verwachten! Een positievere reactie van een ander personeelslid resulteerde niet echt in enige verbetering.
Onze en-suite heeft een gat in de vloer dat, nadat ik aangaf snel werd gerepareerd, maar de vloer van de en-suite was bedekt met het afval van de reparatie.
Bij het ontbijt werden de borden van het aangeboden voedsel traag aangevuld zonder aan te geven en werden gebruikte gerechten niet van de tafels gewist.
Bij het binnenkomen of verlaten van het hotel werd weinig belangstelling getoond voor de klanten of hun potentiële behoeften.
Onder de meerderheid van de relatief weinige medewerkers zagen we dat we een enkelvoudig gebrek aan interesse in ons en de kwaliteit van ons verblijf tegenkwamen.
Het is een schande want met relatief weinig moeite, te beginnen met goed leiderschap, zou het tophotel Garbi Millenni de 4-sterrenstatus verdienen die het heeft, maar op dit moment ver te zoeken is.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige