Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Arts Barcelona

Kamer/suite (1212)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
RitzCarlton.com
US$ 306
US$ 281
Aanbieding bekijken
TripAdvisorUS$ 280
Hotels.com
Booking.comUS$ 280
Expedia.comUS$ 280
Hotwire.comUS$ 280
Nustay.comUS$ 306
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... (en het voelde zo). De verrassing begon toen we in onze kamer aankwamen. Overal was sprake van aanzienlijke slijtage....
Google
Mooi hotel, mooie lokatie, geen prullenbak op de kamer ??? Grote mooie kamers naar als je voor het zwembad gaat zou ik een ander...
Vriendelijke ontvangst met champagne. Ruime kamer die men twee maal per dag komt poetsen en afstoffen. S'avonds een flesje water...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Wifi
Wel jammer dat je 25€ moet betalen per dag voor wifi.
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Bureau
Alle kamervoorzieningen bekijken (23)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik bracht 5 nachten door in Hotel Arts in twee onderling verbonden kamers. Voor de context reis ik ongeveer 3 maanden per jaar en heb ik veel ervaring in verschillende hotels.

Dit is een waarschuwend verhaal.

Laat me eerst beginnen met het positieve. Het personeel van Hotel Arts is jong, energiek en gericht op het bieden van geweldige service. Toen ik de problemen in deze beoordeling aan hen voorlegde, hebben ze ze onmiddellijk aangepakt en opgevolgd om onze tevredenheid te garanderen (ik stuurde een e-mail naar de hotelmanager, Brunella Zinato, die werd beantwoord door zijn assistent en vervolgens behandeld door het hoofd van de Ines) . Ines die ons hielp was een plezier en verdient lof voor het omdraaien van mijn aanvankelijke teleurstellende ervaring.

De andere positieve punten - de locatie. Als je in de buurt van het strand wilt blijven en toegang tot een zwembad wilt hebben, heb je beperkte keuzes in Barcelona. Voor ons waren dit belangrijke overwegingen en onze mening ten gunste van de kunsten zwaaide. Achteraf gezien zouden we gelukkiger zijn geweest in een hotel als het Mandarin Oriental.

De tekortkomingen van dit hotel zijn aanzienlijk en ik begrijp de 5-sterrenbeoordeling noch de aanduiding "Ritz Carlton".

De samenvatting van één zin "Het is een moe hotel".

Ten eerste - het incheckproces en -gebied is te klein en wordt tijdens piekmomenten overweldigd. Het is alsof je in een hotel in Las Vegas incheckt, maar met een fractie van de ruimte om iedereen binnen te halen.

Je zult echter merken dat het uiterlijk "aangekleed" is om je het gevoel te geven dat het een cool en hip hotel is met een internationaal publiek van hippe en coole mensen die er verblijven (en het voelde zo).

De verrassing begon toen we in onze kamer aankwamen. Overal was sprake van aanzienlijke slijtage. Veel van de lederen oppervlakken in onze kamer hadden gaten en slijtage erin. Sommige tinten hadden houten stukken die eruit waren gevallen. Onze veilige batterijen waren leeg en werkten niet. We misten vuilnisbakken in onze badkamers (beide). Er waren geen stopcontacten bij de bedden en toen we werden gevraagd, stelde het personeel voor om de lamp los te koppelen om onze telefoons en apparaten op te laden.

Toen wachtten we. Onze bagage duurde 45 minuten om naar onze kamer te komen. Ik kan me nooit herinneren dat ik zo lang heb gewacht.

Kijk, een van deze dingen is geen probleem. Maar dit is een Ritz en onverwacht voor een 5-sterrenhotel die deze tarieven in rekening brengt. Het cumulatieve gewicht van al deze kleine slijtageproblemen doet je je afvragen hoe dingen worden onderhouden.

Verhuizen naar de rest van het hotel. De sportschool is goed uitgerust, maar op dezelfde manier zijn de vloeren overal gekleurd. Het zwembad is eerlijk gezegd te klein voor de grootte van het hotel (400 kamers) en zit vol met mensen. De ligbedden hebben ook behoorlijk veel gekleurd en geeft je gewoon een ongemakkelijk gevoel.

Toen we de week ingingen, zagen we veel tapijtvlekken in onze kamer, in de gangen, in de lobby. Ik vermoed dat als ik dit aan het personeel zou noemen, ze het snel zouden aanpakken. Maar dat is niet mijn taak - iemand doet de zijne niet.

Bottom line - ik heb nog nooit in een "5-sterren" accommodatie verbleven die> $ 500 per nacht rekende met zoveel slijtageproblemen. De investering in dit hotel is in zeer selecte gebieden van onderhoud en verbeteringen gegaan, maar over het algemeen heeft het hotel een vernieuwing van boven naar beneden nodig om aan de normen te voldoen. Basisprincipes zoals opladers voor telefoons naast onze bedden.

Ik zou hier niet meer verblijven. Als je veel van de 1 - 3-sterrenbeoordelingen hier bekijkt, vind je vergelijkbare klachten die ik wou dat ik eerder had gelezen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi hotel, mooie lokatie, geen prullenbak op de kamer ???
Grote mooie kamers naar als je voor het zwembad gaat zou ik een ander hotel boeken .
Echt veel te weinig bedjes voor de hoeveelheid gasten !! Echt zwaar minpunt
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van HotelArtsBarcelona, Manager bij Hotel Arts Barcelona
Gereageerd op 2 jul. 2019
Dear Huubv7,

Thank you for taking the time write about your stay. We will pass on your comments to the team and look forward to welcome you back to Barcelona.

Kind regards,

Brunella Zinato
Hotel Manager
Hotel Arts Barcelona
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vriendelijke ontvangst met champagne. Ruime kamer die men twee maal per dag komt poetsen en afstoffen. S'avonds een flesje water per persoon voor je gaat slapen. Ontbijtbuffet én àl la carte.

Adembenemend zicht vanuit de kamer en een welness op de bovenste verdieping.

Buurt rondom het hotel is ideaal als je ook een tapas wil eten, genieten op het strand,...
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van HotelArtsBarcelona, General Manager bij Hotel Arts Barcelona
Gereageerd op 10 mrt. 2019
Dear 2012VTtravel,

Thank you very much for your kind words and positive feedback on your recent stay with us.

It is wonderful to read that you had such a memorable experience and we look forward to welcoming you back to our oasis at the heights of sunny Barcelona!

Warmest regards,

Brunella Zinato
Hotel Manager
Hotel Arts Barcelona
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vanaf het moment dat we binnenkwamen tot we vertrokken, was de service onberispelijk. We werden begroet bij de deur, begeleid in lift, meegenomen naar het clubniveau en ingecheckt snel en efficiënt. Begeleid naar onze kamer en was een doorloop van de voorzieningen in verband met onze kamer. Genoten van het eten en drinken in de club. Het personeel in het hotel is geweldig, van de algemeen directeur, club manager en medewerkers. . . allemaal professioneel en zo vriendelijk. Zal zeker weer hier blijven. Oh en ons uitzicht was fantastisch. . . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: We had a view of the city and the water. Higher floor
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Allereerst een perfecte locatie. Super efficiënt personeel. Vooral bij het inchecken. Mooie moderne kamers met een prachtig uitzicht op zee. Meest comfortabele bed en een perfect stil AC-systeem. Uitstekende badkamer en voorzieningen. Vraag om een kamer weg van de liften.
Felicitaties aan het management, want het hele team is zo professioneel en klantgericht. Geweldige aandacht voor detail en gasttevredenheid. Een geweldige ervaring.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.