Castillo de Santa Clara is geen hotel, het is een appartementencomplex uit de jaren zeventig, perfect gelegen in La Carihuela tussen Torremolinos en Benalmadena, op slechts tien minuten van de luchthaven. Het is een groot complex van voornamelijk appartementen in Spaanse handen, veel te huur. Rustige omgeving met vierentwintig uur bemande receptie, zeer veilig met sleutelkaartingang en directe lifttoegang tot de boulevard en het strand met bars / restaurants en winkels. Er is een omheind zwembad dat vrij diep is en een klein babybadje, alles omgeven door tuinen met bomen voor schaduw, waar de meeste Spaanse families op klapstoelen zitten. Ligweide met enkele ligbedden - niet veel, voor drie euro per dag en een fantastisch uitzicht op de kust naar Benalmádena. Redelijk geprijsde bar bij het zwembad / restaurant.
Beoordelingen zijn voor het complex niet individuele appartementen mijn beoordeling is voor appartement 1335 Waterfront Santa Clara 4 een twee bed twee bad slaapt zes die we via Hotels boekten. com voor drie weken voor een bedrag van 6000 euro. De agent Waterfront heeft zes appartementen in dit complex. Het appartement Santa Clara 4 is modern helderwit met de mooie vloer door de schuifdeuren naar het balkon met uitzicht over het strand en de zee. Onze problemen begonnen toen we aankwamen en hadden een snelle blik rond terwijl de agent daar was en ontdekte dat de tweede ensuite slaapkamer een interne slaapkamer was zonder raam of ventilatie, als we hadden geweten dat we deze accommodatie nooit zouden hebben geboekt. We waren ook geïrriteerd door de staat van het serviesgoed dat goedkoop afgestoken Ikea-serviesgoed was, we moesten vragen om 5 nieuwe borden en een kom die we niet van afgebrokkeld serviesgoed eten. Premium beddengoed van Egyptisch katoen en donzen dekbedden geven de indruk van een luxe bed. We hadden een comfortabel bed met gewone witte lakens en platte Ikea-kussens, geen dekbedden maar geen vereiste. Badjassen geven ook de indruk van luxe extra's, maar er waren er geen en de gebleekte badmat was een belediging. We betaalden vijftig euro voor een kinderbed, maar geen linnengoed, blijkbaar hadden we het zelf moeten meenemen. We hebben andere particuliere appartementen gehuurd en hadden altijd een wekelijkse wissel van linnengoed, maar dit zou een extra 30 euro zijn geweest. In de keuken waren de gebruiksvoorwerpen niet op elkaar afgestemd en bevatten ze niet de basics zoals een blikopener of dunschiller / klein scherp mes. Er waren slechts vijf sets bestek en toen we dit in een van onze e-mails opmerkten, kregen we te horen dat we het alleen moesten vragen - Nee, de agent moet vóór elke verhuur controleren of alles geschikt is voor het doel. De prachtige lederen driezitsbank die in een tweepersoonsbed kan worden uitgetrokken, en de gemakkelijke stoel zien eruit als de foto's, maar waren bedekt met plaids - begrijpelijk vanwege zonnebrandcrème enz. Maar we dachten niet dat ze schoon genoeg waren en ze moesten wassen. Er is een moderne eettafel en vier stoelen en op het balkon staat een witte plastic tafel en vier stoelen en een kledingrek. Allemaal ideaal voor ons gezelschap van vier volwassenen, één kind en één baby, maar ik kan me geen zes volwassenen voorstellen in dit appartement. Vanaf de eerste dag hadden we problemen met het werken aan de airconditioning en belden de agent om instructie te vragen omdat we dachten dat we iets verkeerd deden. We waren verrast toen hij arriveerde met een ingenieur die na veel wikken en wegen besloot dat het nieuwe systeem nog steeds onder garantie stond en dat ze een bezoek van een technicus nodig hadden. We denken dat de agent nieuw is over het probleem voordat we aankwamen, of waarom zou hij een ingenieur meenemen? Ze lieten ons een staande ventilator en een mobiele eenheid met een Britse stekker met drie pinnen achter in een Spaans appartement met twee pinnen! ! Noch waren bevredigend en de airconditioning was nooit gerepareerd in ons verblijf van drie weken waardoor de interne slaapkamer nog ongemakkelijker en grotachtig maakte. Kijk uit voor extra kosten voor de airconditioning, alle info zei dat het was inbegrepen, maar een week voor ons verblijf ontvingen we een e-mail van Waterfront waarin stond dat als we meer dan 10 kw per week gebruikten, we in rekening zouden worden gebracht. We vinden dat het appartement alle luxe mist die het zou moeten hebben voor de dure prijs en zonder airconditioning terwijl we daar waren, vroegen we een terugbetaling van 25%. Waterfront hebben geweigerd en Hotels, com blijven ons terugverwijzen naar hen. We hebben prachtige particuliere accommodaties gehuurd voordat we altijd vooraf betalen en hebben nooit een probleem gehad.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.