Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Best Western Allegro Nation

Kamer/suite (179)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... genoeg, maar we sliepen niet goed. Verder had de kamer een bureau, geen tafel. Twee stoelen, maar we konden niet...
Google
... hotel is ook een goed hotel alhoewel het op de gang wel een likje verf (deuren) kan gebruiken. en de kamer naar rook stonk .
... van 29 september tot 2 oktober. Toen we om 2 uur in de kamer aankwamen. m, we vonden een herenondergoed naast de...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Kluisje
Verduisterende gordijnen
Bureau
Haardroger
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Telefoon
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (25)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Allereerst wil ik zeggen dat ons verblijf hier niet uit eigen keuze was, of in ieder geval niet veel keus. We boekten via onze reisclub RCI. We waren ervan verzekerd dat het een viersterrenhotel was en we vroegen om een queensize of kingsize bed en een zithoek omdat ik veel werk had waarvoor ik in ieder geval een werktafel nodig had.

Wat we kregen was een groot bed, dus precies daar wisten we dat we niet goed zouden slapen omdat we allebei rusteloze slapers zijn. Het was comfortabel genoeg, maar we sliepen niet goed.

Verder had de kamer een bureau, geen tafel. Twee stoelen, maar we konden niet allebei aan het bureau zitten. Zoals je zult zien, werd dit een probleem.

De kamer had een kofferstandaard - slechts één - en GEEN dressoir. De kast had zes hangers. We moesten uit de bagage leven.

De kamer zelf was ongeveer 12 x 8, dus er was letterlijk nergens heen te gaan. Een van ons moest op het bed gaan zitten, terwijl de ander om zich heen kneep omdat de koffers de vloer in beslag namen.

De douche was zoals elke Europese douche, maar het bad was zo diep dat ik er niet alleen in of uit kon komen en er waren geen tralies. Er was ook geen zeep.

Ik had het niet erg gevonden als we de eetzaal in de lobby hadden kunnen gebruiken om te dineren en te werken. De stad sloot echter af voor COVID - 19 en het hotel sloot zijn eetgelegenheid. We moesten boodschappen doen om te kunnen eten. De klerk zei dat we aan een eettafel konden zitten, maar de manager kwam binnen en begon tegen ons te schreeuwen. "Het is verboden hier te dineren. Je kunt hier niet zitten! Breng het naar je kamer! "Ik legde uit dat onze kamer nergens kon zitten, maar hij kwam terug met:" Het is verboden! "Nu had ik de toespraak van Macron gehoord en ik weet dat restaurants gesloten waren, maar hotels waren niet inbegrepen in de oorspronkelijke bestelling. Hij was helemaal uit de pas. We vertrokken de volgende dag in plaats van te proberen de week door te komen met de ergernis.

Eerlijk gezegd, tenzij je een goede reden hebt om in de wijk Bel Air / Picpus te zijn, wil je dit hotel NIET. En ze hebben geen zaken die beweren 4-sterren te zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kom graag in een best western in Parijs omdat je een goed bed kan verwachten dit hotel is ook een goed hotel alhoewel het op de gang wel een likje verf (deuren) kan gebruiken. en de kamer naar rook stonk .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven 3 nachten in het hotel, geboekt in Destinia, van 29 september tot 2 oktober.
Toen we om 2 uur in de kamer aankwamen. m, we vonden een herenondergoed naast de gordijnen en haren in de poliban.
Het dekbed en de kussens leken niet fris gewassen of goed gestreken - we hadden twijfels over het schoonmaken van het beddengoed.
Het eerste ontbijt dat we hadden (op 30 september) gebeurde iets ongelooflijks: toen ik het stokbrood sneed, kwam de werknemer naar me toe en zei dat ik het brood niet zo zou snijden, dit is, ik zou de randen van de stokbrood en (natuurlijk) eet ze ook. Dat leek zo onwerkelijk dat ik niet geloofde waar ik naar luisterde. Ik antwoordde dat ik niet begreep wat hij bedoelde, maar hij antwoordde onmiddellijk "vous avez bien omvattende".
Buiten de slaapkamer in de gang was er een geur die niet verwerkbaar of fris was.
De receptionisten waren aardig. De buurt was acceptabel.
Het hotel ligt een beetje ver van het centrum (ik wist het, maar ik verwachtte minder afstand) en het is absoluut geen 4-sterrenhotel!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Toen ik aankwam, klaagde een Chinese reisgroep dat de kamer niet was schoongemaakt. De receptie was niet erg beleefd om hen te vertellen dat het schoon zal zijn als ze terugkeren naar het hotel. Dat was rond 16.00 uur. Ik ging naar mijn kamer. Mijn AC werkt niet op een warme dag (26 ° C zonnig). De kamertelefoon werkte ook niet, dus ik moet naar de receptie gaan om het hem te vertellen. De man is al bezig met verschillende dingen en hij was niet vriendelijk of lijkt het hem te kunnen schelen, vertelde me dat hij zo dadelijk komt kijken. Een half en een uur verstreken, belde ik de receptie vanaf mijn mobiele telefoon en de man vertelde me dat er iemand om 6 uur zal zijn. Twee uur voor mij werken in een warme kamer. Om 6 . 30 uur, ik kwam weer naar beneden, de receptie zei dat hij het bureau niet kon verlaten omdat hij de enige hier was. Zijn collega kwam en ging naar mijn kamer en het bleek dat ze een elektricien nodig hadden om binnen te komen. De elektricien gebeld, het was te laat, er komt morgen iemand. Mijn zoon en zijn oma komen aan (het is een kamer voor drie), we sliepen zonder AC. Het was verschrikkelijk omdat we het raam niet echt kunnen openen (de straat is te lawaaierig en we voelden ons alsof we op straat sliepen). Ik had problemen om in slaap te vallen vanwege het geluid en de temperatuur. Niemand heeft veel geslapen. Onnodig te zeggen dat het ook de verjaardag van mijn zoon was en het is al erg genoeg dat hij gezondheidsproblemen heeft en op zijn verjaardag naar de dokter moest. Dit verpest gewoon zijn dag volledig. Ik heb de plaats voor twee nachten geboekt en ik heb de tweede nacht uiteraard geannuleerd. Het hotel heeft geen rampenplan, in zo'n 4-sterrenhotel zou je verwachten dat ze tenminste een ventilator voor dit scenario zouden hebben opgeslagen, of aanbieden om er een te kopen. Er waren geen oplossingen. Had de receptioniste sneller gehandeld, kwam hij en belde de elektricien sinds mijn eerste bericht, misschien had hij kunnen komen.

Ik ben hier vele malen geweest, maar dit is echt mijn laatste druppel. We betaalden € 365 per nacht voor deze kwaliteit van slaap. Vergeet het maar, er zijn veel mooiere plaatsen met vriendelijker personeel en beter beheerd.

De laatste paar keer dat ik hier ben geweest, voelde ik echt dat dingen uit elkaar vallen, vooral de show brak. Het water lekte uit de douche en handdouche werkte niet, in alle kamers waar ik ben geweest. Heeft echt wat onderhoud nodig.

Dit zou allemaal niet zo erg zijn als het personeel goed opgeleid en verontschuldigend is en weet hoe het klanten moet sussen. Ik had het gevoel dat ik te maken had met een ambtenaar die geen idee had van klantenservice en de man die werd aangeboden, was gratis ontbijt. Ik eet geen ontbijt, het spijt me.

Niet weer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Dagbediende kon de gouden status niet koppelen tijdens het reserveren via BW toen ik mijn BW-lidmaatschapskaart presenteerde. Hij zei meteen dat het systeem hem dat niet zou toestaan en ik moet contact opnemen met de klantenservice. Weet je niet zeker wat een Parijs-ding, maar je moet je sleutel teruggeven voordat je het hotel verlaat, niet bij het uitchecken, maar elke dag. Ik vraag me af of dit te maken heeft met sommige van de gestolen beoordelingen die ik heb gelezen na het boeken. Schoonmaakpersoneel kwam onze kamer binnen toen het niet storen bord werd geplaatst. Reservering vermeld een kingsize bed. Ik weet dat er een verschil in maten is voor Europa, maar de voorraadafbeeldingen van een kamer met een kingsize bed lagen op geen enkele manier dicht bij ons bed. Bracht het tot de dag receptionist, maar zei dat het hotel vol was, wat waar was. Onze reservering duidelijk vermeld kingsize bed. Het kozijn was verbogen en je moest heel hard duwen om het te vergrendelen. Online en op de app staat gratis gastentoilet. De receptionist zei dat er geen was, tenzij je de drop-off doet en betaalt. Dat was een van de specifieke redenen dat ik dit hotel boekte. Gelukkig is een wasserette op 5 minuten lopen van het hotel. De douchekop was gebroken en we gebruikten hem net als een tuinslang. Water was warm en veel druk. Aangemelde het personeel bij het uitchecken omdat we niet willen omgaan. AC was in de kamer kapot, maar gelukkig was het een perfecte tijd van het jaar. Nachtportier was erg vriendelijk en aanbevolen plaatsen om te eten en gaf ons wijnglazen toen hij ons in een fles wijn zag wandelen. Geweldige locatie in een langzamer deel van de stad met tal van eten opties en gemakkelijke toegang tot metro minder dan 10 minuten lopen. Supermarkt aan de overkant van het hotel dat een groot pluspunt was. Kamer was modern en schoon.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige