Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Aberdeen Marriott Hotel

Kamer/suite (40)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Nustay.com
Otel.com
FindHotel
Agoda.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Als u op zoek bent naar een viersterrenhotel met viersterrenfaciliteiten, kijk dan ergens anders. Simpel gezegd, dit is wat u kunt...
Google
... voor iedereen om iets te vinden wat ze kunnen eten. Mijn kamer, 287, vind ik het slechtste uitzicht in het hotel? Het is...
Google
Alle medewerkers waren briljant, kamer geweldig, twee tweepersoonsbedden, uitstekende ruimte, bad en douche in de kamer, grote...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Als u op zoek bent naar een viersterrenhotel met viersterrenfaciliteiten, kijk dan ergens anders. Simpel gezegd, dit is wat u kunt verwachten (zie foto's):

 - Gebroken jacuzzi (nu meer dan een jaar)
Andere tekenen van verwaarlozing zijn onder meer:
 - Vuile muren
 - Oude en versleten kleedkamers (overal met krassen van hout) die duidelijk moeten worden opgeknapt
 - Kasten zonder deuren. Geen 4-sterren kleedkamer.
 - Veel kluisjes zonder sleutels die aan zwemkleding kunnen worden geknipt.
 - De meeste deuren accepteren oude 1 munten.

Ik werd een paar jaar geleden lid van de recreatieclub nadat ik naar Dyce was verhuisd. Ik betaal meer dan 30 per maand voor toegang tot het zwembad, de jacuzzi en de kleine fitnessruimte (twee loopbanden, een crosstrainer, fietsen en gewichten). Ik heb besloten deze recensie te schrijven vanwege een gebrek aan verbetering met betrekking tot de voorzieningen waarvoor ik maandelijks betaal en die ik sinds 2014 heb betaald. Ik heb het management direct gemaild en helaas heeft niemand de faciliteiten verbeterd of op klantfeedback gereageerd sinds ik een e-mail schreef. Ik ben nu serieus aan het overwegen om mijn lidmaatschap op te zeggen en zou dat waarschijnlijk ook hebben gedaan als het hotel niet was gelegen aan de overkant van de straat waar ik verblijf.

Hier zijn mijn redenen waarom:

Ik ben door de jaren heen lid geweest van verschillende sportscholen. Ik begrijp dat het Marriott een kleine sportschool heeft om voornamelijk hotelgasten te bedienen, maar ik voel dat ik meer betaal dan veel andere grote sportscholen om gebruik te kunnen maken van de faciliteiten in een 4-sterrenhotel. Een van de redenen dat ik in eerste instantie bereid was om een premie te betalen voor het gebruik van de kleine sportschool, is vanwege de toegang tot de jacuzzi. Ik geniet ervan om na een trainingssessie toegang te hebben tot de jacuzzi.

De jacuzzi is al meer dan een jaar buiten gebruik.

Ik heb hierover geschreven om te klagen en kreeg van het management te horen dat het hotel eigendom is van een investeringsmaatschappij en vanwege de financiën de jacuzzi niet zullen vervangen. Dit is buitengewoon teleurstellend en onaanvaardbaar voor betalende, loyale klanten, en schiet veel te kort voor een luxe '4 - sterren' service. Gezien het hoge bedrag dat ik betaal om toegang te krijgen tot een 4-sterren sportschool, verwacht ik dat de faciliteiten worden gehandhaafd. Te horen krijgen dat dit te duur is, is niet eerlijk tegenover loyale klanten die een hoge prijs betalen voor het gebruik van de faciliteiten.

Als u overweegt een voltijds pieklidmaatschap in dit hotel te kopen, is een ander ding om op te letten de
 ‘Water baby's’ gebruiken het zwembad op zaterdag en zondag midden op de dag. Dit werd geclassificeerd als een ‘piektijd’ volgens de aangeboden lidmaatschappen, maar dit beperkt echt de toegang tot de pool. Het personeel heeft opgemaakt dat het zwembad "nog steeds open" is, maar er is duidelijk geen ruimte voor u om te zwemmen. In het verleden stoorde dit me niet, omdat ik de jacuzzi na mijn training kon gebruiken en het zwembad niet kon gebruiken terwijl waterbaby's aan waren. Nu voel ik dat ik mijn lidmaatschap niet volledig gebruik wanneer en wanneer het mij uitkomt. Dit is waar ik voor betaal, maar het is niet wat ik krijg.

Er zijn twee sauna's, één in elk veranderend gebied, die erg duur moet zijn om te runnen, maar van de vier jaar dat ik de faciliteiten heb gebruikt, heb ik zelden iemand de sauna zien gebruiken - mogelijk vanwege het feit dat ze zich in een aparte mannelijke / kleedkamers. Het is duidelijk een verspilling van geld voor het bedrijf en als deze sauna's meer moeten worden gebruikt, zou een renovatie ervoor zorgen dat klanten deze faciliteit meer gebruiken als ze zouden worden verplaatst. Ik ben aan de andere kant een van de vele klanten die gebruik hebben gemaakt van de jacuzzi, als lid zelf, naast uw vele hotelgasten die naar uw hotel komen en een 4-sterrenbehandeling verwachten. Als de reden voor het niet vervangen van de jacuzzi te wijten is aan financiën, vraag ik u vriendelijk om deze beslissing te heroverwegen en andere wijzigingen aan te brengen, zoals het verwijderen van de sauna's.

Het Marriott wordt beschouwd als een luxe viersterrenhotel. Ik wil deze gelegenheid aangrijpen om u te vertellen dat dit niet is wat ik ontvang:

Ik zou het op prijs stellen als iemand van het management contact zou opnemen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik was een gouden kaarthouder bij de Marriott-groep en heb verbleven in de Marriott-hotels van Amerika tot Azië

Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten rijden van de luchthaven ABZ, die ongeveer 10 kost.
Er is een rolstoeltoegangsdeur en draaideuren.

Het interieur heeft een chique uitstraling, maar is gedateerd, de muren zijn bekleed met donker hout, spiegels en weelderige lederen meubels die lijken op een gevoel van luxe uit de jaren 80. Dit is een 40 jaar oud hotel, dus het is te verwachten.
Een bar / restaurant plus vergaderzalen en ontbijtruimte zijn allemaal dingen die ik zag, alles is schoon en erg gezellig.

Alle medewerkers van het ontbijt tot de receptie zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt heeft een selectie van gebak, gekookt voedsel en ontbijtgranen, geen grote variëteit maar genoeg voor iedereen om iets te vinden wat ze kunnen eten.
Mijn kamer, 287, vind ik het slechtste uitzicht in het hotel? Het is gewoon een ruimte op het dak met alle ventilatoren, kon niets anders zien dan andere hotelmuren en keukenventilatoren, dus krijg deze kamer niet als je van een beetje landschap houdt.
Kamer kwam met een tweepersoonsbed dat comfortabel en schoon was, een strijkplank met strijkijzer, tv met internetverbinding, een kluis en een bureau als je laptopwerk moet doen. Geen waterkoker of koffie / thee? ? . . . .

Badkamer kwam met douchegel, shampoo, zeep, douchemuts en een conditioner. Een douche-eenheid is ook met een bad.

Ik kreeg een sleutel die niet werkte op de deur, dus het dragen van 2 x 20 kg zakken en een rugzak helemaal naar de kamer voor de sleutelkaart om niet te werken, maakt een eenvoudige beslissing om een puntaftrek te geven.

Kortom een leuke plek om te verblijven, maar er zijn hotels dichterbij die misschien beter geschikt zijn voor uw verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Alle medewerkers waren briljant, kamer geweldig, twee tweepersoonsbedden, uitstekende ruimte, bad en douche in de kamer, grote tv.
Zwembad geweldig om te zwemmen, kleedkamers zonder extra cabines om te veranderen, twee douches volledig gevuld met shampoo, conditioner en body wash. Ook centrifuge voor kostuums, handdoeken bij het zwembad.
Ontbijt, goed was er een enorme selectie, gekookt ontbijt niet erg warm maar ok.
Parkeren, parkeerterrein bijna vol, maar er waren nog een paar plaatsen over.
Het was een geweldige ervaring en zal zeker nog een keer boeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel ligt op minder dan 10 minuten lopen van de luchthaven en heeft alle voorzieningen die u nodig zou kunnen hebben. Geweldig als je op zakenreis bent. Fatsoenlijk als je de stad wilt bezoeken, want er is een taxistandplaats in de buurt en een bus die het vliegveld met de stad verbindt.
De kamers zijn ruim, het bed is goed niet geweldig en de douche (dit is gewoon iets waar ik kieskeurig over ben dus dat deed geen afbreuk aan de algehele beoordeling) heeft de regenachtige douche die je niet kunt verplaatsen - het valt gewoon op jou. Dus dat is rotzooi.
Maar aan de positieve kant, het ontbijt was erg goed en de kamer rustig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: ask for quiet rooms.
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben een negenjarig Platinum-lid bij Marriott en verbleef 30 april 2019 voor het eerst in dit hotel. Het fysieke hotel is prima. Maar het eten, de service en de reactie waren gedenkwaardig om de verkeerde redenen:

 - Ik belde het hotel voor de pendeldienst naar de luchthaven (zoals aangegeven toen ik boekte) te horen dat het niet beschikbaar was. Ik moest bijna een uur op de luchthaven van Aberdeen wachten op een taxi.
 - Toen ik aankwam bij het hotel, was er geen warm welkom zoals ik gewend ben. Ik heb de pendelvraag gesteld en de receptie vertelde me dat ze geen chauffeur hadden (op zo'n afwijzende manier in de buurt van onbeleefdheid).
 - Ik heb roomservice besteld. De pizza was vreselijk; zoals karton. Tien minuten nadat ik hem had afgeleverd, werd mij gevraagd "naar de receptie te gaan om ervoor te betalen" (ook al heb ik een creditcard die al meer dan 10 jaar bestaat!).
 - Mijn kamer (114) was erg lawaaierig vanaf de luchthaven die het geconfronteerd.
 - 's Ochtends was het ontbijt lauw, niet warm zoals het zou moeten zijn.

Ik meldde dit aan de receptionist als ik uitcheckte. "Sorry", zei hij. Ik was ZO beledigd, dat ik schreef aan de hotel manager wijzen op alle bovenstaande zaken. Ik heb reacties per omgaande gevraagd. 36 uur later, antwoord nul.

Stel voor vermijd. Er zijn veel andere hotels rond de luchthaven. Dit was een complete teleurstelling voor een van de "premium" Marriott merken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Avoid rooms at the airport end
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige