Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Royal Tulip Navi-Mumbai

Kamer/suite (30)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
US$ 70
US$ 53
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 17
Gratis annuleren tot 29-11-19
Orbitz.com
US$ 70
US$ 53
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 17
Gratis annuleren tot 29-11-19
Trip.com
Booking.comUS$ 70
Agoda.comUS$ 54
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... de Maharashtra Bandh. het hotel kon niet bieden ons een kamer. Als ik in hun plaats, ik zou hebben gehandeld met een...
Language Weaver
... welgemanierd * zeer goede roomservice negatieve kanten: * Kamer temperatuur is slecht. AC geïnstalleerd op de meeste kamers...
Language Weaver
Ik was in India voor. Maar dit keer ik proefde het verschil in faciliteiten! Ik verbleven in dit hotel voor ongeveer 40 dagen aan ...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Kamers voor rokers beschikbaar
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Noodzaak van een meer klant benadering - moet een meer durf te Care service verbogen of mind. we waren vreselijk vast bij het hotel na het uitchecken vanwege de Maharashtra Bandh. het hotel kon niet bieden ons een kamer. Als ik in hun plaats, ik zou hebben gehandeld met een verschillende aanpak. Het minste wat ze konden hebben gedaan is te bieden ons een gratis kopje koffie te tonen hun gastvrijheid zoals ze waren helemaal bewust van onze situatie. Er was gebrek aan compassie en begrip op deel van de managemnet.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef 40 dagen in dit hotel voor opleidingsdoel. Mijn algemene ervaring is goed. Ik noem enkele positieve en negatieve aspecten van dit hotel -

Positieve kanten:
* zeer goede schoonmaak
* netheid van de kamers indruk op mij
* medewerkers waren erg vriendelijk en welgemanierd
* zeer goede roomservice

negatieve kanten:
* Kamer temperatuur is slecht. AC geïnstalleerd op de meeste kamers kan niet worden andere dan de temperatuur. AC koelt heel langzaam en niet laten zelfs ventilatorsnelheidsregeling voor snelle koeling. Ook het voelde niet alsof ik was om de ingestelde temperatuur meestal tijdens mijn verblijf.

* hun dish tv service is niet goed. Vele belangrijke kanalen als tien 2 , sterren sport hd zijn niet aangemeld. Dit is niet goed voor het voetbal liefhebbers.

* Wifi snelheid niet tot aan de maatstreep.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Choose room number X01,X02,X03 or X10,X11,X12 for best hill/city view where X is floor number
Bekijk meer kamertips
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik was in India voor. Maar dit keer ik proefde het verschil in faciliteiten! Ik verbleven in dit hotel voor ongeveer 40 dagen aan een stuk! Echt sprekend, room management, houskeeping, en het gedrag van alle medewerkers van manager naar eten server, alles is heel goed. Ik voelde me thuis hier. Als ik de kans krijg om terug te komen in Mumbai, dan Royal Tulip zou mijn eerste keuze!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hadden geboekt en betaald voor de kamer 5 maanden van tevoren via Expedia, te vinden dat toen we aankwamen hadden ze geen reservering op record, en ook geen vrije bedden.
We hadden gereisd met een huwelijksfeest vanuit het noorden van de stad voor een verblijf van 3 nachten.
Gelukkig was het 2 jongeren waren bereid om verlaten hun kamer voor ons en ga naar de kamer van de ouders.
Na de eerste schok, de rest van het verblijf was zeer aangenaam.
De kamer was schoon, hoewel het had 2 eenpersoonsbedden, en we boekten een tweepersoonskamer. Het Chinese restaurant was uitstekend, dus was het buffet restaurant en het personeel waren zeer behulpzaam en vriendelijk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Our room overlooked the busy main road, with continual lorry noise all night, even though we were...
Bekijk meer kamertips
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Had ingecheckt naar dit hotel onlangs. Het is gelegen in het Thane - Belapur riem bij Kharghar. Het enige probleem is dat er geen directe aanpak pad naar dit hotel vanaf de weg. Je moet een paar omwentelingen om eindelijk worden op de weg naar het hotel.

Het hotel is goed met veiligheidscontroles en parkeerservice in item. De receptie is zeer gastvrij en vandaar onze check - was zeer snel. Het was afgehandeld door de receptie executive Mr. Azad die op ons verzoek toegewezen ons een hogere opkomst verdieping met uitzicht op het zuiden - oost als ze geen oosten kamers.

De kamer was schoon en gastvrij. De badkamer was gezuiverd en goed - onderhouden. Het enige probleem dat ik voelde was met het gratis water. De meeste plaatsen zodat u 4 flessen van 500 ml of 2 flessen 1 ltr. Maar hier was het net 1 fles 1 ltr. Iets dat zeker moet worden overwogen wanneer u kamers geboekt op dubbele bezetting basis. Maar ze hebben wel een minibar in de kamer toch niet het doel om water bij Rs. 200 / - fles.

Ook het bed kon een beetje meer extra zachte matras voor extra comfort. U kunt liggen op het bed en tv kijken of naar muziek luisteren. Ze gratis wifi samen met ons pakket.

Het uitzicht vanuit de kamer is dat van het zwembad maar omdat we op een hogere verdieping konden we eigenlijk niet zien het zwembad maar gewoon een spiegelbeeld van. Alles wat we konden zien was de kamers aan de voorkant van ons en de drukke snelweg. Je kan zeker zie de zon en schijnt in de ochtend, maar je kan de zon zien - stijgen.

Ons pakket inclusief ontbijtbuffet, dat was goed maar ze hebben teveel van een verspreid, maar zijn nog steeds de moeite waard het bedrag dat u besteedt aan dit hotel.

Ik zal je zeker aanbevelen dit hotel als je op een zakelijk bezoek en op zoek naar een plek ergens in Navi Mumbai.

Mijn verslag card voor Royal Tulip, Kharghar: -

Sfeer: 4
verblijf: 4
Eten: 4
Locatie: 4
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige