Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Le mas de la Prairie

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hotel mer verschillende kamers. Wij hadden een budget kamer, die klein maar functioneel was. Misschien wel goed als er...
... op de begane grond was zowel in schaduw en zon. Onze kamer was op de 1e verdieping een paar trappen (geen lift) gezien...
Language Weaver
... public relations is zeker een aanrader. Ik nam de standaard kamer, aan de goedkoopste prijs. Er was echter een addertje onder...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Internet
Airconditioning
Flatscreen tv
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Wij zijn een paar dagen verbleven in dit hotel. Een standaard 2 sterren hotel mer verschillende kamers. Wij hadden een budget kamer, die klein maar functioneel was. Misschien wel goed als er een moderniseringsslag gemaakt wordt, want het is wat gedateerd. Prima ontbijt, aardige gastvrouw!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven hier als een groep van 16 renners. We willen niet suggereren Onze ontvangst was warm, hoewel aan de opwaartse kregen we onze sleutels vrij vroeg in de middag, niet altijd mogelijk in Franse hotels. Het hotel ligt aan een doorgaande weg, maar we vinden niet verkeerslawaai bijzonder opdringerig. Het zwembad en ligstoelen omgeving was een leuke toevoeging, ook het terras op de 1e verdieping hadden comfortabele zitjes voor degenen die nodig zijn schaduw. Het eetgedeelte op de begane grond was zowel in schaduw en zon. Onze kamer was op de 1e verdieping een paar trappen (geen lift) gezien dit was een groep boeken we zijn onzeker over welke soort kamer was, vermoedden was de standaard kamer. Goed, het was één van de meest bizarre kamers die we ooit hebben verbleven. Wij zijn partijdig naar een paar zacht speelgoed, maar nooit moeten hotelgasten kunnen worden gedwongen tot een kamer delen met niet slechts één, maar 3 of 4. Onze kamer was aan de achterkant en dus stil. De badkamer was aan de zijkant van het gebouw en hadden een prachtig uitzicht vanuit het raam. Helaas was er geen raam dekking zodat we bared al aan elke persoon die koos om te kijken naar de 1e verdieping als we douchten. Maar het vreemdste ding van alles was de opening tussen het uiteinde van het bed en bureau die gehuisvest een stoel, die was volstrekt onmogelijk om zich uit de without moving het bed. Wat betekende een onbestaand ruimte om te proberen en doorpersen als u nodig om gebruik te maken van de faciliteiten te overnachten. Crazy. Sommigen van onze groep hadden kamers op de bovenste verdieping en ze waren donker en airless. De positieve kanten van ons verblijf was koffie- en theefaciliteiten op de kamer, onze set menu diner was zeer goed en uitstekend ontbijt (net geen gebruik maken van de "verkeerde" bril voor sap, mevrouw zal niet blij.) proberen we altijd om mensen het voordeel van de twijfel als ze lijken minder dan vriendelijk, de 2 nogal kortaf leden van personeel dat tijdens ons verblijf waren erg druk en wie weet andere personeel kan hebben gebeld ziek die hen in de steek gelaten shorthanded. Of misschien waren ze gewoon onvriendelijk en waren totaal de verkeerde baan . We hebben een kernkwestie glimlach van mevrouw omdat we weggingen toen we haar vertelde dat het ontbijt was magnifique!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2016Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Avoid the rooms on the top floor. Totally airless
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tijdens een bezoek aan mensen in Le Vigan (Frankrijk) Ik heb 2 nachten in dit hotel want het was gunstig gelegen.
Leuk om te zien vanaf de buitenkant, zijnde een oude stenen ommuurde boerderij aangepast naar het hotel.
Maar de ontvangst door de dame die het hotel kon doen met aanzienlijke verbeteringen tot meer voldoende tot ontvangst payng gasten. Een crush-cursus in public relations is zeker een aanrader.
Ik nam de standaard kamer, aan de goedkoopste prijs. Er was echter een addertje onder : 3 niveaus van een smalle trap te beklimmen, en met een grote bagage is geen pretje.
Geen poging om te helpen was gemaakt.
De kamer was schoon en gezellig, met gratis welkomstplateau chocolade, koekjes, koffie. Op het bed was er zelfs een teddybeer (veel gastvrijer dan bij de receptie, sorry te zeggen dat).
Mijn advies : vraag naar kamers bij laag niveau. Verwacht niet vertroeteld.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2016Reistype: Reisde alleen
Kamertip: ask for rooms at low level, as the staircase is steep and narrow.
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een modern hotel met restaurant. De kamers zijn goed ingericht en de mijne hadden prachtig frisse lakens en ze onze boeking getraceerd, samen met een uitzicht van huizen en de heuvel achter het hotel. Er is voldoende parkeergelegenheid aan de voorzijde van het hotel. De belangrijkste weg loopt aan de voorkant van het hotel, maar het is niet erg druk. Toch zou iedereen die insomnia lijdt aan lawaai van de weg worden goed te trachten een kamer aan de achterzijde van het hotel te nemen. Het diner menu ik uitstekend te vinden en van goede kwaliteit. Het ontbijt is een buffet met een uitgebreide keuze aan eten. Er is een koffiezetapparaat die biedt koffie van verschillende soorten en biedt een begaanbare product, maar persoonlijk, zou ik liever hebben koffie en melk gemaakt en vers geserveerd in de traditionele Franse manier. Mijn enige andere kritiek is het bruuske karakter van de receptioniste, die aan het werk was toen ik aankwam, en bij het diner en ook toen ik in de ochtend uitcheckte. Ze leek niet bereid om enige vorm van gesprek over elk vraagstuk: ik zou graag hebben dat de geschiedenis achter de dozen vlinders op de muren van de eetkamer en ontbijt kamers, maar geen informatie was komende! Ik zou zeker weer verblijven in dit hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2015Reistype: Reisde alleen
Kamertip: The main road at the front of the hotel is not particularly busy, but anyone wanting a guarantee...
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We checkten in voor een overnachting na het goedkoopste tweepersoonskamer gekozen. De kamer was klein, eenvoudig en diende een update, maar het was erg schoon en er waren koffie- en theefaciliteiten beschikbaar dus we waren tevreden met het. Echter, was er geen controleur voor de airconditioning unit, de wc spoelde niet ( de watervoorziening was bij de kraan uitgeschakeld omdat het continu liep) en het bad plug en over-bad douche waren allebei kapot.

We gingen naar de receptie om te vragen voor de verschillende problemen moeten worden opgelost. We kregen te horen dat de airconditioning was gebroken en reparaties zou niet gedaan tot maandag ( dit was zaterdag middag). De andere problemen waren op een notitieboekje met een afwijzend schouderophalen uiteengezet opgeschreven. We kregen te horen dat er niets aan gedaan kon worden - het is het weekend en het is ons probleem als we niet bevalt. Wij vroegen om een andere kamer en kregen te horen dat niemand waren beschikbaar. Op vragen over de kamersleutels dat achter de balie hangende leek kregen we te horen dat dit waren de gerenoveerde kamers die 30 euro duurder waren. We weigerden meer te betalen en vroegen om een van die kamers tegen dezelfde prijs als geen van de problemen met onze kamer opgelost worden. De eigenaar was onbeleefd in extreme en de lange discussie eindigde met haar gooien de sleutels van het duurder kamer bij ons en schreeuwen dat we konden hebben en dat waren, waren zeer onbeleefd. Dit tegenover andere gasten in de receptie die als ons geschokt waren.

Het alternatief kamer was groter, goed ingericht en comfortabeler en hoewel we een avond maaltijd er afgenomen, ontbijt op het terras de volgende ochtend was uitstekend.

Dit hotel moet moderniseren en reparatie alle kamers - bewust zijn als u de goedkoopste kiezen dat enkele kleine en gedateerd zijn - en de eigenaar moet leren over de klanttevredenheid en beleefd.
Het zou ook goed zijn als zij de verschrikkelijke beursterrein op teddyberen dat overal verschijnen weer ingetrokken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2014Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Ask for one of the refurbished rooms and check that the air conditioning is working.
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12