Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het fitnessruimte
bij Paradisus Cancun

66 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Melia.com
US$ 324
Aanbieding bekijken
Booking.com
US$ 329
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 347
US$ 320
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 27
TravelocityUS$ 331
Expedia.comUS$ 331
Nustay.comUS$ 347
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van fitnesscentrumbeoordeling
Leuk verblijf, inclusief alles, fitnesscentrum, all-inclusive restaurants, Japans tot Mexicaans en buffetten. Alles wat je ook...
Google
Wow! Ik had nog nooit in Cancun en had nog nooit verbleven in een all - inclusive resort vóór. Paradisus gaat maken het moeilijk o...
Language Weaver
Ik verbleef voor 9 dagen met familie en alles was geweldig, te beginnen met de dubbele suite zeezicht, die ik had gevraagd op voor...
Language Weaver
Uitgelichte fitnessvoorzieningen
Sauna
Fietsverhuur
Aerobics

Beoordelingen waarin fitnessruimte genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Leuk verblijf, inclusief alles, fitnesscentrum, all-inclusive restaurants, Japans tot Mexicaans en buffetten. Alles wat je ook kunt drinken, leuke Red Lounge op de lobbyverdieping, leuke kleine club. Handige vergaderfaciliteiten, goede restaurants, geweldige 5-sterren service op alle aspecten. Zaterdagavondbuffet en zwembadshow. Geweldige roomservice, vol Pokemon-stops. Vriendelijk voor kinderen en volwassenen, hoewel geen speciale catering voor hen of sectie. Zeer vriendelijk personeel, behalve 1 onaangename ober bij het buffet aan het zwembad. 99. 9% van het personeel was geweldig. Geweldige zwembaden, mooi strand, douches toegankelijk, kamers geweldig en ruim.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wow! Ik had nog nooit in Cancun en had nog nooit verbleven in een all - inclusive resort vóór. Paradisus gaat maken het moeilijk om ergens anders te gaan. Ze zorgden zo goed om mijn kinderen en er was zoveel te doen zonder het resort te verlaten. De familie conciërge pakket was zeker de moeite waard en ik zou het niet doen een andere manier! We wilden vertrekken 1 dag om te winkelen en onze butler had goede aanbevelingen. Het zwembad was geweldig en voelde nooit te druk, de kamer was absoluut perfect en het eten was veel beter dan ik had verwacht. Zo veel opties en alles was geweldig! Het enige wat teleurstellend was de sportschool. De sportschool zelf was geweldig maar je moet trainen in de middag te kunnen doen de training je wilt. Ik ging in de ochtenden en moesten wachten op de meeste apparatuur.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef voor 9 dagen met familie en alles was geweldig, te beginnen met de dubbele suite zeezicht, die ik had gevraagd op voorhand om Carlos Gutierrez. Het was voor ons klaar. Love it. Dank u
geweldige ervaring in het resort. Zwembad, activiteiten en shows waren spectaculair. Jose was onze conciërge zeer attent en uitstekende persoon. Eten was geweldig, de Mexicaanse kruiden is verdwenen, ik wil dat terug, te beginnen met die echte fruit drankjes bij het zwembad niet siroop, wat over die verse kokosnoten ik miste ze ook.
Ik hou kids zone maar mijn kinderen zijn 10 en 11 , activiteiten hebben te gaan meer volgens hun leeftijd. Niet alleen voor 5 - 7 , dus voor tennnages hoeven zich niet te vervelen.
Ik hou van de sportschool, nieuw en complete uitrusting.
Excersing is mijn prioriteit en ik vond Eric. Eric was de instructeur, hij is uitstekend : ) echt weet wat hij doet. Hij is erg geduldig en verklaart alles en hij neemt zijn tijd. Ik kan vertellen dat hij houdt van wat hij doet. Klassen zijn zeer goed gepland en Zumba goed geïnstrueerd en plezier. Eric u een verschil gemaakt in mijn vakanties in het Paradissus. Ik hou van de ervaring in het algemeen, zeker familie en ik zal terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aankomst in dit resort was visueel indrukwekkend. De inrichting en architectuur is prachtig. Het resort is schoon en goed onderhouden. Het zwembad heeft cabanas en de oceaan heeft tiki hutten met strandstoelen. We hadden de royal service pakket, dat was een geweldige keuze voor onze volwassen groep. Onze butler Daniel was attent zonder opdringerig, en was in staat om onze reservering verzoeken en boek ons een zwembad cabana. De sportzaal was mooi en schoon. We namen een klasse met Erick die was een goede instructeur die gericht zijn op vorm en was gepassioneerd over zijn werk. De service van het resort was uitstekend. Als u niet een drankje en ontspan persoon, dit is niet de plaats voor u. De dagelijkse activiteiten zijn beperkt, tenzij je het boeken van een excursie. Het nachtelijk entertainment was verre van onderhoudend, maar de nacht dans locatie genaamd de rode Lounge was erg leuk en het was leuk om een plek om te dansen midden op het resort. Het grootste nadeel van dit resort was het eten. Bij gebrek aan een betere term, het was eigenlijk verschrikkelijk. Goed eten is een belangrijk onderdeel van onze vakanties , maar het eten hier was een teleurstelling. De Braziliaanse steakhouse kon zelfs niet vergelijken met een low-end steakhouse thuis. We boekten diner voor sushi één nacht, maar nadat we geprobeerd de andere eten op het resort we besloten om de sushi diner. De desserts waren verschrikkelijk met uitzondering van de gelato die was alleen geserveerd gedurende de dag. De gelato was zeker de beste eten op het resort. Als u een fijnproever bent is dit niet de plek voor jou. Er is geen drankje menu en de drankjes zijn inconsistent tussen bars en barkeepers. Ik vroeg om een rum runner en ze zeiden dat ze raakte van banaan, maar een rum runner heeft geen banaan. Als u op zoek bent naar een prachtig resort met gewoon bij het zwembad met een drankje en een prachtig uitzicht op de aqua en teal gekleurde oceaan dan is dit een goede plaats voor u, maar als u op zoek bent naar bepaalde activiteiten en lekker eten is dit niet de plek.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kortom, een zeer mooi resort. Mooie kamer, Royal Service zwembad, en het eten (La Palapa, Vento, Markt Grill en Bana) is verrassend goed. Personeel, zonder uitzondering, zijn vriendelijk en behulpzaam.

Het diner reservering systeem, echter, kan frustrerend zijn. We hadden een kort bezoek, slechts drie nachten, en toen we aankwamen, om ongeveer 3 : 00, alle restaurants behalve het buffet en de taco bar waren geboekt. Onze butler zei dat hij zou zien wat hij kon doen, en daarna zei dat hij had gekregen ons een 9 : 30 reserveren bij Vento. We kwamen om 9 : 00 , hoopt wel iets zou vroeg open. De gastvrouw zei dat we geen reservering, en we konden niet worden zittende tot bijna 10 : 00 (en het restaurant bleek ongeveer de helft vol) . Ze vond het jammer voor ons en deed ons stoel na ongeveer 15 minuten, maar het was een vervelend begin.
De volgende ochtend, aangezien de butler is niet van dienst tot 11 : 00, ik heb geboekt via de Royal Service lounge personeel, voor de volgende nacht in Bana voor 7 : 30 . Onze butler ons eraan herinnerd dat avond van onze 7 : 30 reserveren. Nogmaals, er was een miscommunicatie en toen we aankwamen, op tijd, kregen we te horen dat we geen reservering! (de gastheer dat hij liet het 6 : 30 ) .

Ander onderwerp - de Bali bedden bij het zwembad zijn een erg leuke plek om te ontspannen, en als je boek een u (zogenaamd) hebben voor de dag. Maar ze hadden ons niet verteld dat als je weggaat voor een tijdje (zoals wij deden, naar de sportschool) , wanneer je terugkomt uw Bali bed zullen worden ingenomen door iemand anders. Vertel ons over dit beleid wanneer we inchecken bij het zwembad!

Een ander klein punt, en dat gebeurde ook vorig jaar op een ander Paradisus pand. De Royal Service check-in proces is erg mooi, en is ontworpen om u zich verwennen. Maar toen we naar onze kamer, we moesten wachten ongeveer 30 minuten voor onze tassen worden afgeleverd. Dit is niet erg behulpzaam, en volgende keer zullen we houden onze koffers met ons.

Zelfs met deze nadelen, het resort is mooi genoeg dat we waarschijnlijk weer terug. Maar we zullen weten waar u op moet letten!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2017Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige