Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Paradisus Cancun

Kamer/suite (1383)
78 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Bookit.com
US$ 350
Aanbieding bekijken
Melia.com
US$ 351
Aanbieding bekijken
Otel.com
US$ 358
US$ 297
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 61
Gratis annuleren tot 21-11-19
Booking.comUS$ 338
TravelocityUS$ 340
Expedia.comUS$ 358
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Room service is wisselvallig, op een dag zullen ze je kamer niet schoonmaken tot 16:00 en op sommige dagen is het voor...
Google
Ik verbleef in twee eerdere accommodaties van FC Paradisus (Esmeralda in Playa Del Carmen en het reservaat in Punta Cana) Ik keek ...
Google
Ik heb hier 7 dagen, 6 nachten doorgebracht. Ik koos vooral voor het hotel omdat het door veel gebruikers op Expedia en TripAdviso...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Alle kamervoorzieningen bekijken (28)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn vriend en ik zijn hier 7 dagen geweest en we hebben gemengde gevoelens over dit resort.
Voordelen: Big Resort, dicht bij de luchthaven en het winkelcentrum, geweldige service en mooi uitzicht op de oceaan en de lagune. Koninklijke service (alleen volwassenen) is absoluut noodzakelijk en de upgrade waard! ! Zonder dit voelt dit resort meer als een 3-sterren.

Nadelen: eten is verschrikkelijk tenzij je afgezien van de Royal Service. Royal Service heeft een exclusief restaurant genaamd La Palapa dat redelijk goed is voor ontbijt, lunch en diner. Market Grill is ook goed voor het diner (Braziliaans steakhouse) maar overdag is het een klein buffet met niets anders dan salade en pasta.
Entertainment is behoorlijk zwak, tenzij je naar opera luistert en naar dansvoorstellingen kijkt.
Room service is wisselvallig, op een dag zullen ze je kamer niet schoonmaken tot 16:00 en op sommige dagen is het voor 1 uur gedaan. Koelkast is ook niet elke dag gevuld.
Staat van de kamer is redelijk goed, ik voelde me alsof de douche een update nodig had maar geen big deal. Het lijkt erop dat het grootste deel van het hotel wordt gerenoveerd, 2 - 3 restaurants waren gesloten, dus onze opties waren zeer beperkt.

Al met al denk ik niet dat we ooit terug naar dit resort zouden komen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef in twee eerdere accommodaties van FC Paradisus (Esmeralda in Playa Del Carmen en het reservaat in Punta Cana) Ik keek echt uit naar mijn verblijf op de witte zandstranden van Cancun. Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben vertrokken. Niet vanwege het personeel, hield onze conciërge Alexa altijd contact en hield mijn twee kinderen in alle chocolademelk en nachtelijke geschenken en het grootste deel van het bedienend personeel, spa personeel en Kids / baby club personeel waren geweldig. Over het algemeen was de ervaring niet hetzelfde.

Pro
Echt dicht bij de luchthaven - maximaal 25 minuten transfer
Mooi strand en zee niet te ruw, dus je zou kunnen zwemmen, maar geen jonge kinderen als golven behoorlijk sterk.
FC-lounge - de hele dag geweldige snacks, personeel goed geïnformeerd, hoewel de speelruimte voor kinderen in de lounge moet worden bijgewerkt.
Geweldige roomservice - in feite was het eten beter door roomservice dan in de restaurants (wat niet het geval zou moeten zijn!).

con's
FC servicevoorzieningen niet zo goed als voorheen. Handdoekkaarten, gebrek aan FC strandruimte - slecht in vergelijking.
Eten - helemaal niet geweldig - drie restaurants gesloten terwijl wij er waren. Vegetarische opties echt slecht.
Bali - bedden moeten onbeperkt zijn in FC, omdat het maar één dag is, is gek, vooral omdat ze daar ongebruikt zitten omdat niemand er voor wil betalen.
FC bevindt zich in toren drie en nachtelijk entertainment bevindt zich in het atrium van deze toren. Dus luide muziek na 20.00 uur is niet geweldig voor jonge families.
Eigendom is erg oud en vertoont zijn leeftijd, ondanks de upgrades naar kamers.

Ja tegen FC, maar niet opnieuw in Cancun.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb hier 7 dagen, 6 nachten doorgebracht. Ik koos vooral voor het hotel omdat het door veel gebruikers op Expedia en TripAdvisor hoog werd gewaardeerd en ik had een aantal kennissen die me vertelden dat het goed was. Om te beginnen was het check-in proces een beetje frustrerend. We hadden twee kamers met 2 tweepersoonsbedden gevraagd maar kregen te horen dat ze niet langer beschikbaar waren en kamers met kingsize bedden waren alleen beschikbaar. Na wat onderhandelen, zijn we erin geslaagd om de kamers te krijgen zoals gevraagd. De kamers zijn op zijn best middelmatig - met stopcontacten die niet werken en een gazillion lichtschakelaars. De doucheknoppen waren verwarrend omdat je ermee moest spelen om de gewenste watertemperatuur te krijgen. Bedden waren comfortabel.
Zwembaden waren schoon en zeer goed onderhouden. De bars en alle medewerkers waren beleefd en vriendelijk tijdens ons verblijf. Vooral Ignatcio bij Enso was behulpzaam.
Qua eten waren veel van de gerechten vergelijkbaar met niet zoveel variatie. Buiten de marktgrill die voornamelijk een assortiment vlees serveert, hadden de meeste andere restaurants vergelijkbare gerechten en minimale variëteit. In het Japanse restaurant was sushi 90% rijst met heel weinig vis / groenten erin. De desserts waren verschrikkelijk. Ik had "gefrituurde banaan met rijstpudding" en het was verschrikkelijk. De meeste restaurants bieden een ontwerp in buffetstijl. Mijn favoriete restaurant was de sunset grill - de kipburgers zijn daar goed. Over het algemeen was het eten slechts gemiddeld.
Voor entertainment waren er heel weinig opties. Er is een lounge genaamd de rode lounge geopend van 22.00 - 02.00 uur, die klein is en meestal mensen met familie / significante anderen. Bij de marktgrill hebben ze af en toe shows.
Aan de stranden en aan het zwembad hebben ze Bali-bedden, maar ze moeten worden betaald (behoorlijk duur) alleen om te gebruiken. Ik heb gemerkt dat ze meestal leeg zijn terwijl andere mensen geen zonnebank vinden om te bezetten. Het is een belachelijke politiek. Roomservice kost $ 5 bezorgkosten. Massages zijn $ 150 per persoon. En een van de restaurants is niet inbegrepen in de all-inclusive arrangement. Het mediterrane restaurant was ook wegens renovatiewerkzaamheden gesloten.
Ik beveel ten zeerste aan om hier activiteiten te doen (jetski, duiken, paragliding, enz. Via Expedia / TripAdvisor of je kunt op het resort zelf boeken, ze hebben daar agenten). Het resort zelf is 's avonds relatief flauw.
Over het algemeen was het gewoon een fatsoenlijk verblijf. Ik zou echter niet noodzakelijkerwijs zeggen dat het een vijfsterrenervaring was. Meer als een 3/5.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Mijn man en ik verbleven hier voor een nacht tijdens onze huwelijksreis in Mexico. Het check-in proces was snel en gemakkelijk en het interieur van het hotel is absoluut mooi met alle struiken en groen. Onze kamer had een geweldig uitzicht, de badkamer was groot en de airco werkte heerlijk. De restaurants in het hotel waren goed als we diner in het Ipanema steakhouse hadden en het eten was geweldig! Ik werd verliefd op het groene sap dat bij het ontbijt werd aangeboden. Het buitenterrein was zeer goed onderhouden als we genoten van het strand aan het relaxen op de ligstoelen tijdens de avond. We zouden deze plek absoluut aanraden en terugkeren op toekomstige reizen naar Mexico.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hallo daar! ! ! Ik geef 10 van de 10 voor dit prachtige hotel, vriendelijke dingen en uitstekende service. Ik was op reis met mijn dochter 18 maanden oud, en de grootste gastheer Rodolfo (familie conciërge) was ons elke dag tijdens onze vakantie. Hij heeft geweldig werk geleverd en werd waargemaakt elke wens en zelfs meer. Ik wil graag het personeel van de babykamer bedanken, vooral Adriana en Sarahi voor de verzorging van onze baby. Mijn dochter genoot van de tijd daar doorgebracht. Kamers met babyclubs zijn ruim en schoon, met veel speelgoed en dingen om te doen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.