Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Astor

Kamer/suite (33)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 58
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 28-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
US$ 58
US$ 52
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 6
Travelocity
US$ 58
US$ 52
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 6
CheapTicketsUS$ 52
Agoda.comUS$ 58
Hotwire.comUS$ 52
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... en zeepvlekken overal. Ze hebben een beleid dat ze je kamer binnen 6 uur schoonmaken, dus toen we in de late namiddag...
Google
... zijn schoon, maar eenvoudig. Er is geen koelkast op de kamer of koffie- en theefaciliteiten. Als de kamer naar de...
Google
... We gingen terug naar de receptie en vroegen om een andere kamer te krijgen. Iedereen die een bepaald niveau van...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Hot tub
Roomservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Toen we daar aankwamen, leek het personeel niet geïnspireerd om ons te ontvangen. We moesten bijna een argument hebben om het ontbijt te krijgen dat in onze boeking was inbegrepen. De badkamer was niet bijzonder schoon. Haar in de douche en zeepvlekken overal. Ze hebben een beleid dat ze je kamer binnen 6 uur schoonmaken, dus toen we in de late namiddag terugkwamen, werd onze kamer nog steeds niet schoongemaakt. Er zijn veel hotels in Mexico-stad. Ons advies is om deze te vermijden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Locatie van Astor is gemiddeld, tien minuten lopen van Reforma Avenue en bussen, trolleybussen maar twintig minuten van het dichtstbijzijnde metrostation. Kamers zijn schoon, maar eenvoudig. Er is geen koelkast op de kamer of koffie- en theefaciliteiten. Als de kamer naar de hoofdstraat is, is het lawaaierig en de slaapkwaliteit is erg slecht, als het richting de achterkant van het hotel is, zijn de ramen bedekt en is de sfeer claustrofobisch. Inclusief ontbijt is minimaal, toast, eieren en alleen koffie. Geen alternatief / vegetarisch ontbijt als men geen eieren eet.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Better hotels in the area
Bekijk meer kamertips
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeling: 2. Puur vanwege de locatie. Al het andere was arm.

Dit was de eerste keer dat mijn vriendin en ik Mexico City bezochten, nadat ik net een week in Cancun had doorgebracht. We kozen het hotel op basis van ons budget en de locatie, en we kwamen Hotel Astor tegen omdat het aan deze criteria voldeed en een goede beoordeling had bij het boeken. com en TA.

Toen we aankwamen bij het hotel, liepen we naar de receptie en merkte het personeelslid (jonge, slanke man met glazen) was iemand anders helpen. Welnu, het minste wat ik zou verwachten bij aankomst in een hotel is een knikje of een glimlach, of een vorm van bevestiging, om nieuwe gasten te begroeten en misschien een paar woorden van "Ik zal binnenkort bij jullie zijn". De persoon keek niet eens naar ons. Na ongeveer 10 minuten te hebben gewacht, riep het personeelslid ons naar de balie. Hij was behoorlijk vijandig en leek helemaal niet geïnteresseerd, en klonk nogal onbeschoft toen hij vroeg om onze paspoorten te zien.

We kregen onze kamersleutel, en zodra we de deur opende stapte was er een sterke geur van sigarettenstank. We gingen terug naar de receptie en vroegen om een andere kamer te krijgen. Iedereen die een bepaald niveau van gastvrijheid kent zou reageren met een verontschuldiging. Het eerste antwoord van deze persoon was "we mogen niet roken in onze kamers". We kregen uiteindelijk een andere kamer op dezelfde verdieping.

Afgezien van de slechte ervaring met het personeelslid, een samenvatting hieronder van het hotel in het algemeen:
 - De kamers zijn eenvoudig - je krijgt waar je voor betaalt.
 - Beddengoed is nogal rang. Ik zou mijn kleren aanhouden tijdens het slapen.
 - Locatie is goed. Het is op een hoofdweg, gemakkelijk voor Uber-bestuurders te vinden. In de buurt van de belangrijkste bezienswaardigheden en markten.
 - Het ontbijt was echt slecht. Enkele plakjes witte toast met boter en jam. Geen buffet.
 - Zou ik haar weer willen blijven of het aan iemand anders aanbevelen? Zeker niet. Ik zou liever in een hotel verblijven waar ik me welkom en veilig zou voelen in een grote stad als MC.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb dit hotel eigenlijk per ongeluk geboekt toen ik op zoek was naar Trip Advisor voor een redelijk geprijsd hotel (mijn fout sinds ik me niet realiseerde dat het een niet-restitueerbare reservering was). Het was goed, maar het bleek dat we meer hadden betaald dan verwacht vanwege "belastingen". De receptiemedewerkers waren niet erg vriendelijk, hoewel efficiënt. Mijn verzoek om "verandering" voor $ 100 pesos werd geweigerd. We moesten elke ochtend naar het bureau voor een kaartje voor het ontbijt vaak in de rij staan ​​in plaats van ons 3 voorin te geven voor de 3 nachten dat we hier verbleven. De kamers waren ruim en schoon. Het overgangsdeurtje naar de badkamer was echter gebroken en zowel mijn man als ik hebben onze tenen verschillende keren (mijn man verloor een deel van zijn teennagel, wat lange wandelingen belemmerde). De meiden waren erg vriendelijk en waren altijd glimlachend. Er was een "bewusteloos" gentleman in een stoel vlak bij de lift op onze verdieping voor een goed deel van de dag (niet zeker wat dat was over). Onze kamer was 2 verdiepingen en keek uit over een parkeerplaats maar het raam was berijpt die de kamer een claustrofobisch gevoel soms gaf. Het is niet in de buurt van iets van belang, maar Uber is super goedkoop. Het ontbijt was goed en we aten een diner dat verrassend was uitstekend. Ik ben het met andere beoordelingen eens dat dit hotel waarschijnlijk meer geschikt is voor zakenmensen dan voor toeristen. Ik ben misschien te kritisch omdat het hotel over het algemeen prima was. Ik zou echter niet opnieuw hier verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in dit hotel voor slechts één nacht stop voordat we onze vlucht naar Cancun. De ligging van het hotel is goed meer voor zakenreizigers. Ik zou liever verblijft in Zona Rosa volgende keer. Het personeel is goed ze lieten ons vroeg inchecken. Ik vond het niet deel ze draai ons verzoek van dezelfde ontbijt ochtend was inbegrepen in onze boeken dezelfde ochtend als we weggingen dezelfde nacht. De kamer was schoon begaanbaar. Als u op zoek bent om rond markten, restaurants en parken is dit niet de plek. Het is meer voor leidinggevenden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige