Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Royal Service at Paradisus Punta Cana

Kamer/suite (15)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... kregen we te horen dat we de upgrade naar een Royal Service-kamer hadden, maar geen Royal Service. Dus geen gouden band,...
Google
... tot we vertrokken. Enrique zorgde ervoor dat ons naar onze kamer gebracht en zorgde ervoor dat onze tassen kort na onze...
Google
... restaurant La Palapa, dat ontbijt en lunch serveert. Onze kamer was prima, maar niet geweldig. Echter, de meeste van onze...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Minibar
Badjassen
Verduisterende gordijnen
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Alle kamervoorzieningen bekijken (28)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit was ons favoriete resort in Punta Cana geweest en was ons vierde bezoek. We hebben een speciale verjaardag-upgrade-aanbieding voor Royal Service geboekt. Bij aankomst kregen we te horen dat we de upgrade naar een Royal Service-kamer hadden, maar geen Royal Service. Dus geen gouden band, privéstrand of LaPalapa-restaurant. We hebben een uur lang gepleit, wat een zeer onaangename manier is om een vakantie te beginnen. Toen ik vroeg om een terugbetaling om ergens anders heen te gaan, verschenen de gouden banden.
Het resort is mooi en ons weer was perfect. We konden op een Bali-bed op het strand liggen, in de schaduw en de hele dag naar de oceaan kijken. Perfect. De golven waren echter erg ruw, dus ik kon helemaal niet naar binnen omdat ik niet sterk genoeg ben om te kunnen blijven staan.
De kamer was een teleurstelling. Het had insecten. Kamer 1091. Er waren vlooienachtige insecten die me elke avond beet en kakkerlakken in de badkamer. Ook nam het toilet minstens 2 spoelingen om te werken. We hebben geklaagd na 2 onaangename nachten. Ontvangen excuses en beloofde uitroeiing. Na de derde nacht brachten we dode kakkerlakken op een tissue naar gastdiensten om hen serieus te nemen. We kregen toen de mogelijkheid om van kamer te veranderen, maar tegen die tijd gingen we de volgende dag naar huis.
De restaurants waren ook een teleurstelling. Bij bijna elke gang bij elke maaltijd, weerspiegelde het menu niet het verstrekte voedsel. Dus als het menu zei Peruaanse garnalen ceviche met zoete aardappel, kwam er geen zoete aardappel. Pompoensoep met sint-jakobsschelpen, er kwamen geen sint-jakobsschelpen. Cheesecake met bessen, geen bessen. Capresesalade zonder basale en openritst tomaat. Je snapt het wel. Alleen LaPalapa had echt sinaasappelsap of zalm bij het ontbijt. De braadstukken in het buffet waren zo gaar, ze waren zo hard als leer. Er is nergens Crown Royal whisky. We aten, en ik weet dat dit eerste wereld verwend klinkt, maar maak geen beloften die je niet kunt waarmaken.
Het personeel was meestal lief en we waren tot 10 keer per dag verontschuldigd. Maar blijkbaar koopt het management niet voldoende benodigdheden om aan de menu-eisen te voldoen, of hebben de koks grote haast en bezuinigen ze.
Ook is er grote verwarring over welk restaurant en show waar zal zijn. Ze draaien rond het pand en we kregen een paar keer onjuiste instructie.
Dus we genoten van het strand en we aten. Maar dit was absoluut de derde wereld die zich voordeed als luxe. We komen niet terug
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Kamertip: Ask for a room with no bugs
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We waren op het resort voor een bruiloft en verbleven in de Royal Service Section. Onze butler, Enrique zorgde goed voor ons (3 personen) het moment dat we aankwamen tot we vertrokken. Enrique zorgde ervoor dat ons naar onze kamer gebracht en zorgde ervoor dat onze tassen kort na onze aankomst in onze kamer werden afgeleverd. Alle restaurantreserveringen werden gedaan via Enrique, hij zorgde voor een paar van onze verzoeken en zorgde ervoor dat de hele week goed liep. Onze kamer was geweldig en erg ruim. Het was alsof ik mijn eigen kamer had, zoals ik in de woonkamer op een bed was (goede manier om te gaan als je met 3 personen bent).

Dit resort was ongerept. De tuinmannen waren geweldig. We hebben nooit gekeken naar service, we werden altijd geserveerd zodra we op onze stoel, bar of restaurant kwamen. De werknemers van dit resort zijn allemaal erg vriendelijk en gastvrij.

Zorg ervoor dat je bug creme of spray meebrengt - niet zeker of de spray in de kamer effectief is. Zoveel van onze groep werden gebeten, ik had geen beten (wat ongebruikelijk is voor mij).

Bedankt aan iedereen voor een geweldige vakantie.

De bruiloft werd gehouden in het Jolly Fish Restaurant - buiten het resort en alles was er uitzonderlijk en professioneel behandeld. De locatie is een prachtige plek om een bruiloft te houden.

We hadden een luchthaventransfer (we waren met Sunwing)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: our room was close to all restaurants, to the beach, main pool and the Royal Service pool. #2114
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hadden het beste verblijf in het Paradisus Resort in Punta Cana tijdens het gebruik van de Royal Service. Het is de moeite waard om premium te betalen voor toegang tot VIP-pool, VIP-cabana, VIP-toegang tot het strand, toegang tot de spa en toegang tot ons favoriete restaurant La Palapa, dat ontbijt en lunch serveert.

Onze kamer was prima, maar niet geweldig. Echter, de meeste van onze dag werd doorgebracht in het resort niet de kamer, dus we waren niet al te bezorgd. Onze dagen waren allemaal begonnen in het Royal Service-zwembad en de Sunset Bar met het meest geweldige personeel Juan Cruz. Hij maakte de meest geweldige drankjes en was erg gastvrij. Vervolgens zette Maximo onze strand conciërge en barman ons op het strand en hield ons blij met tussendoortjes zoals chips, quesadilla en sliders. Diners waren altijd goed, onze favorieten zoals Mole, The Grill en Aqua. Ook een must om een romantisch diner in de Winery te hebben. 'S Nachts moesten we naar M Bar om onze personeelsvrienden Saymon en Big Papi te zien. Ze voldeden aan de mantra van de reis en hielden de stemming tranquilo.

Ten slotte biedt Royal Service een butler aan en we waren erg onder de indruk van Sigfredo. Hij is de reden dat we de extra speciale momenten hadden en de butler is hoe je de speciale herinneringen kunt laten gebeuren. Voor onze huwelijksreis maakte hij elke avond speciaal met een fles champagne of wijn voor ons. Of door bloempedalen op het bed te plaatsen, bij onze tafelreservering en meer. Hij hielp zelfs een fluitist spelen voor ons regelen na de maaltijd in de Winery!

Geweldige reis, geweldige resort, geweldige mensen. We zullen het onze vakantieplek maken voor onze trouwdag in de toekomst!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We verbleven de afgelopen week in de Paradisus Punta Cana Royal Service en het was een ongelofelijke geweldige vakantie. We waren zo blij met hoe vriendelijk personeel is in het resort en zullen zeker weer terug komen.

De koninklijke dienst is het geld zeker waard. Je hebt je eigen privézwembad zonder kinderen en privétoegang tot het strand. Zowel het zwembad als het strand hebben het beste personeel om u te helpen bij al uw behoeften. We hebben vooral genoten van onze barman Juan Cruz die officieel de beste Pina Colada en bevroren margarita maakt die we ooit hebben gehad. Juan glimlacht altijd en onze drankjes zijn klaar voor ons zodra hij ons ziet. Maximo was de perfecte strand conciërge en we moesten nooit een lift een vinger om onze strandhuisjes op te zetten voor ons. Hij is erg lief en spreekt uitstekend Engels wat een leuke manier was om meer te weten te komen over de Dominicaanse cultuur en zich meer verbonden te voelen met het personeel.

Onze butler Sigfriedo was uitstekend. Omdat het onze huwelijksreis was hij maakte al onze dinerreserveringen dus alles wat we moesten doen was laten zien die veel bezorgdheid van planning weggenomen. Elke avond hadden we kleine verrassingen die onze huwelijksreis romantisch maakten, of het nu een fles champagne was, rozenblaadjes op het bed of een privédiner dat eindigde met een fluitspeler die serenade is. Ik weet dat hij veel achter de schermen voor ons werkte, zoals ervoor zorgen dat onze kamer extra schoon was of dat we de beste tafels in restaurants hadden. Ik ben een kieskeurige eter en was bezorgd over het niet willen eten in bepaalde restaurants, maar Sigfriedo luisterde naar al onze zorgen en zorgde ervoor dat we aten op de plaatsen die we wilden op de momenten dat we dat wilden. Hij was de perfecte touch voor ons verblijf hier en we zijn erg dankbaar voor al zijn werk om ons zo speciaal te laten voelen.

Het restaurant La Palapa was perfect voor ons omdat ik niet buffetten hou. Het is alleen voor Royal Service-leden en heeft zonder twijfel de beste lunch in het hele resort. Het personeel van La Palapa is zeer professioneel en we kregen nooit minder dan stellaire service daar te eten. We waren heel blij met alle restaurants waar we aten en ik was verrast door hoe goed het eten was.

Ik beveel de Royal Service ten zeerste aan en we kijken er naar uit om volgend jaar terug te komen om ons jubileum te vieren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Royalation geboekt voor 8 dagen, geliquideerd verblijft 10 dagen vanwege sneeuwstorm in Charlotte, NC en onze vlucht naar huis naar OH wordt geannuleerd. Over het algemeen was de ervaring uitstekend. Erg genoten. Service staat hier centraal. . . al het personeel was vriendelijk, ze waren overvloedig en niets was beknibbeld. Grote schreeuw outs naar Santo en Maximo bij het zwembad voor volwassenen, altijd klaar om te serveren. Ook Marlin op Gabi Beach tijdens de lunch - - grote glimlach en aanstekelijke lach. Carmen en Alejandro in Bana voor het diner waren geweldig! Onze butler Miguel was altijd beschikbaar en charmant om mee samen te werken - de details van reserveringen en excursies voor het diner te verwerken en te helpen wanneer we ons verblijf moesten verlengen.

We kregen te horen dat het resort vol was, maar dat kon je niet vertellen. . . er was veel ruimte, geen ruzie om stoelen bij een zwembad, strand of in de buffetten. We kregen reserveringen voor het avondeten in de restaurants die we op redelijke tijden wilden hebben. Iedereen in de Royal Service Lounge was spectaculair om mee te werken, ongeacht het verzoek.

Het weer was heerlijk, midden in de 70 s 's nachts en midden in de 80 s gedurende de dag met bijna geen regen en altijd een briesje uit het water.

De luchthaven van Punta Cana was een aangename verrassing - zeer schoon, leuke voorzieningen, goed eten opties.

Een paar nadelen. . . het resort heeft wat onderhoud nodig, het toont zijn leeftijd, vooral het sanitair. We moesten kamers veranderen na problemen met het toilet in de oorspronkelijke kon niet lijken te worden hersteld. Ook geluidsisolatie in de kamers is niet aanwezig - veel lawaai.

Het eten in de avond restaurants was goed, maar niet geweldig en had niet zoveel variëteit ('~ 4 voorgerechten per restaurant) zoals ik had gehoopt.

Het strand was breed en had zacht wit zand, maar was enigszins steil naar beneden naar het water en het water was bewolkt en vol met zeewier, surfen was ruwer dan sommige. Ik zou verwend kunnen worden door de ongerepte wateren van andere Caribische eilanden. . . maar over het algemeen vond ik het niet erg om naar de oceaan te kijken en daarna in het zwembad te duiken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: If u want quiet, stay away from the pool side rooms.
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige