Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het fitnessruimte
bij Iberostar Laguna Azul

Fitnessruimte (3)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van fitnesscentrumbeoordeling
... kids club zodat ze plezier hebben terwijl u ontspant, fitnessruimte en massages, shows, disco, beach party diverse bars,...
Language Weaver
Dit was veruit de slechtste die ik ooit heb verbleven. Mijn familie en ik zijn net terug van Cuba op 2 maart nd ik hebben nog nooi...
Language Weaver
We hadden een perfecte week in varadero ik werk niet voor iedereen die in deze keten van dichtbij of veraf. Dit is een korte dank...
Language Weaver
Uitgelichte fitnessvoorzieningen
Aerobics

Beoordelingen waarin fitnessruimte genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden. Prachtige paradijs, schone kamers, lekker eten, vooral de restaurants, het entertainment is prachtig en divers veel te doen als je wilt of u kunt gewoon ontspannen en relaxen bij het zwembad of op het prachtige strand, eten 24 uur van de snackbar, kids club zodat ze plezier hebben terwijl u ontspant, fitnessruimte en massages, shows, disco, beach party diverse bars, net naar lijst een paar, wil je voor niets in dit hotel, het heeft alles wat je nodig hebt. Het beste ding over dit hotel is het personeel alle medewerkers, manager we Edwardo en de assistent-manager zijn geweldige mensen, gewoon de beste, je moet gaan bezoeken, Yosniel Parvel en Gaitcha in de Cigar Bar ze geven u de beste avonden en de service is ongeëvenaard in de Cigar Bar. Al het personeel van de portiers en meiden naar de receptie en entertainment personeel direct tot de managers meer zal doen dan verwacht om u de beste vakantie ooit. niet te vergeten dat het uitzicht vanuit het hotel zijn ook geweldig, je kon niet verblijven in een beter hotel met mooier mensen, geniet van uw verblijf in Iberostar Laguna Azul.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: get a sea view room the views are amazing.
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit was veruit de slechtste die ik ooit heb verbleven. Mijn familie en ik zijn net terug van Cuba op 2 maart nd ik hebben nog nooit zo veel klachten bij de klantenservice verkoopster in mijn leven. De liften waren kapot. We kregen te horen om het verste liften vanuit onze kamer naar beneden naar het strand/zwembad of zelfs te eten. Houd in gedachten dat ik had ook een kinderwagen! Het dienstmeisje brak onze douche en moesten wachten tot de volgende dag te hebben vastgesteld omdat zij niet laat het gedeelte. Föhn werkte alleen voor 5 minuten voordat het uitgeschakeld als gevolg van oververhitting. We hadden ook problemen met het toilet. We vertelden het dienstmeisje over het en het was nooit gerepareerd zodat mijn man opgelost. Onze kamer was niet echt schoongemaakt. De vloeren waren altijd vies. Als het ging om het zwembad waren ze zo vies en ik werd verteld dat ze dagelijks reinigen. Zag ik nooit iemand schoon te maken. Er was sigarettenpeuken over de grond dat mijn zoon zou kunnen opeten op elk moment. We praten over honderden. Klantenservice geen geloof me dat ze moest komen naar beneden en zie het voor zichzelf. Het duurde 3 dagen om verandering in de vuilnis. We zetten onze zoon's zwemmers en tot slot door de 3de dag was het verdwenen. Zowel de bubbelbaden had geen water en werkte niet. Er was geen waterval. Toen het kwam tot de kid's zone de jungle gym was ingetaped en werd niet in gebruik en de baby zwembad had geen water. De snackbar altijd raakte van wijn. We hadden ook een slechte situatie bij het buffet. Mijn man was de eerste in om onze zoon kip voor het diner op het rooster. Hij vertelde de kok hij wilde kip. Want hij was daar stond zag hij komkommers in de display en nam hen. De chef-kok was zo boos, hij schreeuwde naar mijn man om ze terug en om zijn eigen. Vervolgens de chef zet beef op de grill niet eens de kip. Mijn man moest schreeuwen tegen hem te beginnen koken de kip was voor een baby. Vervolgens de chef gaf hem raw chicken… . . We zouden lopen onze zoon op het terrein voor hem om in slaap te vallen in de kinderwagen en voor 3 dagen was er gebroken glas in de gangen. Deze kwestie werd opgevoed met klantenservice en niets was in ongeveer. Zoals ik al zei dit hotel was veruit het slechtste hotel waar ik ooit geweest ben. Ik heb naar Varadero vele malen en in verschillende hotels. Dus ik weet waarover ik praat.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2018Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We hadden een perfecte week in varadero

ik werk niet voor iedereen die in deze keten van dichtbij of veraf. Dit is een korte dank u en hoop dat andere bezoekers van dit resort geniet van dezelfde kwaliteit service en aandacht mijn dochter en ik heb ontvangen.
Laat ik beginnen te zeggen, ik hou gewoon reizen en vervoer waar ik voor betaald had.

Allereerst het personeel, was altijd gezellig, vriendelijk en niet worden gepest, maar er wanneer nodig. Sommige speciale complimenten aan onze meid Jacqueline, aqua bar serveerster joselina en entertainment Thomas altijd proberen om ons betrokken. Plus nog veel meer dat ik niet hebben hun namen te identificeren correct. Als het zeer vriendelijk saluutbatterij (of dansen pasta bar chef bij het avondmaal buffet : )

Ten tweede We hadden kamer 16217 met zeezicht zonnig in de ochtend gewoon recht je vroeg wakker en schaduw in de middag om te relaxen op het balkon. een koele bries circuleert goed vanwege de u-vormige configuratie van het complex en het feit dat het wordt geopend naar de zee. Als je complete stilte vroeg 's nachts, deze kamer is niet voor u, hoewel we genoten omdat we naar de muziek en activiteiten in hoofdlobby tot 10 : 30 of zo.

Het grote zwembad is goed gelegen met een instelling voor elke smaak - pool bar dwellers er sectie, sport water volleybal liefhebbers hebben hun afdeling en gewoon nonchalant zwemmers hebben er zwembad, duimen omhoog voor. Kinderbad ook besprenkelde rond het complex in familie ruimtes

het strand zeer schoon met ondiep water en mogelijk snorkelen vanaf het strand met gratis apparatuur die door het hotel.

Eten was verrassend aangenaam aangezien in het verleden Cuba had een beetje ontbreekt in smaak en warmte. Met een bezoek aan 2 van de 4 restaurants, de beste was de Japanse die was absoluut heerlijk en onderhoudend. We hebben ook geprobeerd het Cubaanse restaurant, het was ok en leuk om een optie dan het buffet. Op onze eerste 2 dagen van onze reis in avondmaal was er kreeft zoveel als je wilde bij het buffet en de optie om verse pasta, pizza, kip of porc" opgesteld door de zeer vriendelijke koks was een mooi gebaar.

Een paar heads up voor hotel management & we had airconditioning water lekt, maar het was nog steeds afkoelt ( dus geen big deal en onderhoud herstelden het binnen 24 uur) , douches configuraties kan water run op de vloer, liften in het noordoosten vleugel niet fonctional ( ik vind het gebouw 17 ) juccuzi op 5 e verdieping bij gym altijd koud, losse reling aan trap naar tweede etage gebouw 16 , Badkamer in lobby vies en geen wc-papier laat in de nacht. Maar dit zijn constructieve opmerkingen en niet van invloed op de andere overweldigd was kwaliteiten het aan ons is gepresenteerd.

En tot slot
het weer! Het was altijd zonnig en ongeveer 30 graden alle week ( 24 - 02 - 18 tot 04 - 03 - 18 ) . Dat zeker helpt om te vertrekken positieve herinneringen.

Ik zou zeker aanraden dit resort en hoop dat ze keep it up. De week dat we er waren, ze verspreidde enquête om te zien hoe de algehele prestaties van het hotel en het personeel was bekeken door ons, de toom! Ik vind het leuk dat ze willen onze mening en ik hoop dat dit helpt hen om continu houden het hotel op de top notch service niveau dat wij ontvangen.

P. s. Het is een vergrijzende resort en lekkere mijn nodig in komende jaren, maar over het algemeen was ik onder de indruk en ik zou zeker terugkeren.

Denis en Alexia Leftakis
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik had om een recensie te schrijven over dit hotel. De mensen zijn gewoon geweldig! ! Het is waarom we elk jaar terug te komen. Ten eerste wil ik dank Dania bedankt voor alles Tuti! ! Ze altijd ons verblijf tot een onvergetelijke ervaring te maken. Ook Ileana die wil vragen dag in dag uit of we iets nodig hadden.
Hipolito, dank u voor altijd op en stoppen om vragen over onze maaltijden en onze dag. Wij waarderen u en wat u doet voor dit resort.
Totdat de animatoren die zo hard werken! ! Marino, dank je wel! ! U dergelijke activa naar dit resort. We houden heten u elk jaar. Ook uw team, Daryl, Jorge (die was training, hij was geweldig, hopelijk zal hij uiteindelijk in dit resort) , lachi, Heineken, Nancy, Johnny (beste aquagym leraar ooit! ) , Dani, Ray, Gustavo, Alex en Kendry.
De mini club medewerkers vooral Alvaro, die ik heb meegemaakt zijn eten en avondmaal benadering kinderen hem en hij zou nog de tijd nemen om hen lachen zelfs buiten de klok. Alle kinderen vonden hem, hij is echt een geweldige aanwinst voor Laguna Azul. Ik moet ook vermelden Nayla die zaten eigenlijk met ons en we hadden het echte leven gesprekken, het was zo verfrissend te horen over haar Cubaanse leven. Bedankt voor het delen, zult u een vriend voor het leven. Janet en Elizabeth ook hebben fantastisch werk geleverd het verzorgen van alle kinderen in de kids club. Ik juich hen voor hun aandacht naar de kinderen ongeacht de taal zou zijn geweest. Geweldig.
In het buffet als je kunt zitten in de sectie waar Yanisel en Lewis werken heb je geen zorgen uw hele vakantie. Ze trots op hun werk en zijn erg hard werken om iedereen te behagen. Bedankt baan!
Oh mijn ochtend cappuccino waren alwaysss plek op! ! Dank je Jose, het was absoluut perfect, elke keer! !
Dankzij Boris die de handdoek in de hut. Zo'n geweldige man, altijd vrolijk en positief met iedereen zelfs toen hij beschikte niet over verse handdoeken te geven. Het is niet zijn schuld vrienden, waarom worden overhaaste naar iemand wanneer er niets wat hij kan doen.
Het strand is geweldig, altijd schoon. . . Dank u aan de man die reinigt de stoelen. Hij was de enige die ik kreeg niet zijn naam. Oudere man met een cowboyhoed. Hij had altijd een plekje voor ons toen we kwamen naar het strand. Zo een aardige vent. Dank u mijn vriend.
We hadden een bal in de disco! ! Van u wilt aanvraag een lied hoofd op om te zien. Yasmany Bedankt voor mijn vragen en altijd zulk een aardige vent. U waren geweldig. Ook een schreeuw naar jusdennis (spelling) gingen ook mijn " J " . Je was geweldig! !
Ik dank de chef-kok bij het buffet voor het koken de verbazingwekkende gefrituurde kip voor mij! ! ! Hij vroeg wat ik vond ik vertelde hem en hij afgeleverd. Daarvoor onze hartelijke dank! !
Alain, uw pizza is geweldig! ! Maar het belangrijkste je een geweldig persoon, dus vol energie en zo uitnodigend. We missen je nu al! !
Tenslotte de 2 barmannen in de Cigar Bar, als je de kans krijgt gaan en bestel de Spaanse koffie, wat ze voor ons gemaakt was geweldig! Iets wat ik eigenlijk drankje neer en geniet ervan.
Ik kan niet wachten om terug te keren naar dit resort om te zien hoe iedereen weer. Nogmaals bedankt Laguna bemanning voor intensivering en dergelijke grote zorg van ons. Wij hebben altijd waarderen. Tot de volgende keer mijn vrienden! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dus het hotel is mooi maar het is zo ver van de luchthaven, is de laatste halte op de strip hotels,

We hadden een suite - was leuk de moeite waard de upgrade - twee wasruimte en bed was goed - lakens waren een beetje stinken - de deksels.

Het eten was niet slecht voor Cuba - goede vis en garnalen

zelf een handdoek niet altijd een handdoek, onze kamer had handdoeken op de kamer.

Tip de meid en je krijgt water in uw kamer geserveerd.

De bars zijn prima , zwembad bar is beter dan de lobby bar - lobby bar is traag

Ga naar Havana , het is een leuke dag - Twee uur rijden elke dag.

Strand is prachtig

zwembaden zijn schoon en warm

sportschool is ok - niets bijzonders

Kortom een goede ervaring
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige