Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Fullerton Hotel East Taipei

Kamer/suite (228)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Nustay.com
Otel.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... waren mijn verwachtingen voor een fatsoenlijk formaat kamer met de standaard voorzieningen om mijn verblijf redelijk...
Google
... ervaring in het hotel erg slecht. De netheid van de kamer was fatsoenlijk; echter, de kamers zelf waren erg gedateerd...
Google
... . 2 . Personeel is erg vriendelijk en bereid te helpen. 3 . Kamer is vrij groot. 4 . De huishouding een goed werk. 5 . Zeker...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Gezinskamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (12)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Geen premium hotel en ook niet alsof het er een is.

Tegen een bedrag van AUD 100 per nacht, voor een verblijf van 8 x nachten, waren mijn verwachtingen voor een fatsoenlijk formaat kamer met de standaard voorzieningen om mijn verblijf redelijk comfortabel en probleemloos te maken.

Wat ik kreeg was meer, met een verrassende upgrade naar het zakelijke niveau naar een kamer van meer dan 30 vierkante meter groot, met meerdere wifi- en ethernetverbindingen voor internet, badjassen, pantoffels, gratis flessen water en drankjes per dag, kabeltelevisie, kingsize bedden en kluisje op de kamer.

Ja, inderdaad, de inrichting en meubels zijn enigszins gedateerd, maar dit waren niet de redenen voor mijn verblijf in het Fullerton (Oost). Dus dit aspect van de kamer stoorde me niet.

Alles in de kamer functioneerde zoals het hoort. Dus geen probleem op deze afdeling.

Ik koos ook de Fullerton vanwege de locatie, die dicht bij de metrostations Nanjin Sanmin en Taipei Arena lag. Er zijn ook tal van nacht- en ochtendmarkten rond de algemene omgeving van het hotel. Deze zijn geweldig voor een snelle hap van Taiwanese delicatessen en goedkope artikelen voor de detailhandel. Wees avontuurlijk en je wordt ruimschoots beloond.

Een wandeling van 30 minuten naar het hoogste gebouw in Taipei 101; geen echte behoefte om het openbaar vervoer te vangen als je bereid bent om wat sight-seeing te doen tijdens het wandelen daar.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoewel de locatie van het hotel gunstig gelegen is nabij verschillende toeristische plekken in Taiwan, was de algemene ervaring in het hotel erg slecht. De netheid van de kamer was fatsoenlijk; echter, de kamers zelf waren erg gedateerd met vergeling behang en voelt helemaal niet de prijs waard die we betaalden. De bedden waren zoals geadverteerd en kunnen zeker 4 personen comfortabel slapen maar waren niet super comfortabel. Bovendien, het ontbijt dat ons een extra $ 13 per dag per persoon kostte was ver onder standaard verwachtingen van andere Taipei hotels van hetzelfde kaliber en we waren elke ochtend erg teleurgesteld door de ervaring. We hoorde ook constant andere klanten bij het ontbijt klagen over de kwaliteit en selectie van het eten dus we waren zeker niet alleen in deze beoordeling.

Tot slot, de klantenservice bij de receptie van het hotel was onbestaande en ik denk dat ze moeten worden bijgeschoold over wat klantenservice eigenlijk betekent. Er leek een communicatiekloof te zijn tussen boeken. com (de site die we gebruikten om het hotel te reserveren) en het hotel en wanneer we problemen hadden met het hotelverblijf, kregen we te horen dat we moesten klagen bij het boeken. com omdat het niet het probleem van het hotel is, ook al zijn we gasten in het hotel. . .

Bijvoorbeeld, kost het ontbijt een extra $ 13 / dag per persoon dus er werd aangenomen dat toen we de vierpersoonskamer geboekt voor "3 personen" dat we zouden betalen voor en ontvang 3 personen ontbijt. Echter, toen we aankwamen, hadden we ontbijtbonnen voor 4 personen ontvangen dus we waren onzeker als dit betekende dat we eigenlijk voor 4 personen ontbijt betaalden of het hotel een fout heeft gemaakt. Toen we gingen naar de receptie om te vragen, kregen we te horen dat dit is boeking. com's probleem en ze namen simpelweg de extra ontbijtbonnen terug, behandelden ons alsof we hebzuchtig waren omdat ze probeerden een vreselijk ontbijt voor hen te krijgen. Over het algemeen waren ze erg onbehulpzaam en elke keer dat we een probleem hadden met het hotel verblijven, kregen we net te horen dat het is boeking. com's probleem. Dus in een notendop, dat was onze ervaring met de klantenservice van het hotel - niet-bestaand, omdat elk probleem dat we hadden het probleem van iemand anders was, niet van het hotel.

Dus als je het niet erg vindt niet-bestaande klantenservice en geen goed ontbijt van het hotel of leuk ontbijt nodig hebt (met andere woorden, je wilt gewoon een bed om in te slapen voor de nacht), dan is dit hotel een goede keuze bij het ligt dicht bij vele toeristische plekken. Alles wat ik kan zeggen is dat ze een heel goede werk met de foto's op boeking deden. com want het hotel leek helemaal niet op die foto's.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: They have newly renovated rooms so definitely stay in the newly renovated rooms (only have 1 king...
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Heb hier vele malen tijdens de afgelopen jaren hoewel het is vrij oud omdat:

1 . Locatie is geweldig met metro heel dichtbij (kan 200 - 300 meter) .
2 . Personeel is erg vriendelijk en bereid te helpen.
3 . Kamer is vrij groot.
4 . De huishouding een goed werk.
5 . Zeker waar voor je geld.

Suggesties voor het beheer: doe een aantal renovaties/upgrades.

Mijn persoonlijk advies: Als je op een budget maar nog steeds een goede plek om te verblijven, dit is uw hotel - en niet te vergeten het feit dat kamer is vrij groot.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij zijn slechts één nacht, maar we waren blij om een gratis upgrade te krijgen. De kamer is schoon. Er is een mooi uitzicht. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ik zou hier weer. Ik beveel dit hotel. Het is een goede waarde voor het geld.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik verbleef hier voor 4 nachten voor een zakenreis. Alles wat ik kan zeggen is dat dit hotel is waarschijnlijk onder één van de ergste waar ik ben geweest. Ik had een kamer op de 15e verdieping waar ik kreeg te horen dat de VIP-verdieping. Om toegang tot mijn verdieping moest ik steek mijn sleutel in een sleuf in de lift. Er was niets bijzonders aan de zogenaamde " VIP-" . Ten eerste, het meubilair en de inrichting zijn allemaal in slechte staat en versleten. Schimmel kan niet alleen gezien worden zichtbaar, maar u kunt ook de geur van het schimmel onder het tapijt. Volgende, de badkamer heeft ook een heleboel problemen. De temperatuur van de douche en bad waren zeer moeilijk te bedienen. Er lijkt een vertraging vanaf wanneer u de knoppen om wanneer de watertemperatuur verandert. Ik heb het niet over de lichte overgang voor warm te warm en warm/koud per gebruikelijke douche controles. Wat ik ben hierbij is 15 - 30 seconden vertraging bij het gewenste om de temperatuur te veranderen. Nog meer, het matras en de kussens zijn onaangenaam en de deksels zijn ontzettend dun en goedkoop. De tv is sommige vroege 2000 s model en is weirdly in een kast waardoor weergave alleen mogelijk als je in bed. De ramen zijn ongelooflijk vies en zijn bedekt met vuil dus Taipei 101 is nauwelijks zichtbaar vanaf de kamer. Naast de VIP kamer, op de 15 e verdieping is er een lounge die werd verondersteld bieden de gasten met verfrissing. Echter, op de eerste paar dagen van mijn verblijf waren er geen koffie in hij koffiezetapparaat en ik zorgde ervoor om terug een paar keer tijdens de dagen, maar het was altijd leeg. Een ander ding was dat tijdens mijn verblijf kon ik mensen horen zingen karaoke op de verdieping boven mij om 11 : 00. Ik vond dat ongelooflijk. Mijn grootste klacht was echter dat één van mijn kaart die ik gebruikte voor de power-sleuf was gestolen na schoonmaak diensten. Ik zou dit hotel niet aanraden aan iedereen die een bezoek als zelfs haar VIP-kamers zijn ver van acceptabel als er andere opties beschikbaar die daadwerkelijk het prijskaartje waard.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234569