Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Capital O 13479 Hotel Grand Nakshatra

Kamer/suite (18)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
ZenHotels.com
Agoda.com
Hotwire.com
Bovenstaande prijzen worden aangeboden door partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de gelegenheid en bevatten niet alle belastingen en toeslagen. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... enkele problemen werden geconfronteerd als gevolg van de kamer vergrendelingssysteem. Warm water niet beschikbaar in het...
Language Weaver
Hier is van zeer hoge kwaliteit service en hoge kwaliteit eten beschikbaar. Zeer goed voor het bedrijfsleven ontmoeten en zakelijk...
Language Weaver
Vriendelijke dame bij de receptie,kreeg ik 5e verdieping kamer..Geen lift vandaag zegt ze..vroeg me om te lopen op de trap..Voor...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Roomservice
Open haard
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De ervaring hier was gemiddeld. Het ontbijt opties hier zijn beperkt. Ook enkele problemen werden geconfronteerd als gevolg van de kamer vergrendelingssysteem. Warm water niet beschikbaar in het hele gebouw. Heb te vragen bij de receptie beschikbaar te stellen. Rest kamers zijn goed verlicht en hotel personeel is coöperatief.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Please ask for Wi Fi upfront. Sometimes it does not work.
Bekijk meer kamertips
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hier is van zeer hoge kwaliteit service en hoge kwaliteit eten beschikbaar. Zeer goed voor het bedrijfsleven ontmoeten en zakelijke seminars ook. Zeer goed banquet hall ook. Voedselkwaliteit evenals roomservice top varieerde.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2016Reistype: Reisde voor zaken
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vriendelijke dame bij de receptie,kreeg ik 5e verdieping kamer..Geen lift vandaag zegt ze..vroeg me om te lopen op de trap..Voor een patiënt van cardiale bypass zoals ik het onmogelijk ... mooie vriendelijke dame hoor.wijzigingen in tweede verdieping..Restaurant op de 8e floor..Complimentary alleen ontbijt porottas..maar lekkere koffie. Kan verbeteren in vijf jaar.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: no comments
Bekijk meer kamertips
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten dit hotel omdat het een nieuw hotel dat in Kees had geopend was. Vanaf de beoordelingen die we lazen en de foto's zagen we het leek zo goed als gold. We belden de manager vooraleer we Londen zeker onze driepersoonskamer links te maken zou gaan worden klaar toen we aankwamen. Bij aankomst kregen we aangetoond dat een kamer die slechts een tweepersoonsbed hadden. De kamer was warm en vol muggen .. Het doorspoelen was gebroken en de lichten niet zou werken. Vervolgens hebben we verzocht om een andere kamer met 3 bedden als dat is wat we boekten. We kregen in de andere kamer en vonden dat ze hadden twee eenpersoonsbedden die echt smal zijn zelfs als je magere en andere temp bed wat niet flat fold het dubbele opklapbed. Het was oorspronkelijk een v vorm dan een bult zoals een kameel hadden. Uiteindelijk kwamen we naar een andere kamer die wat wij hebben gevraagd en een temp bed dat flat deden fold hadden genomen. Het personeel was nutteloos en had geen idee wat ze doen. Het zwembad op het dak is voor toon en niet om te zwemmen. Toen we daar aankwamen vonden we dat ze hadden kakkerlakken zwemmen in het. De ventilator zou niet binnen de badkamer en als je wilt werken niet vegetarisch ontbijt d.w.z. eieren, je moet naar de eerste verdieping. Als u er bent komt u erachter haar gesloten dus je hebt naar beneden naar het vegetarische restaurant die geen eieren serveren. Dus moet je terug te gaan boven. Als u een lekker warme dan douche gevoel is grand nakshatra niet de plaats waar u wilt zijn. Het water is lauw alsof het personeel van de receptie. Van iemand die in een paar hotels in kees heeft verbleven zou ik zeker niet aanbevelen aan iedereen. Uw beter verblijven in lacasa naast de deur of zelfs Rama Residency .. We hadden geboekt voor 3 weken en verhuisden na een nacht! NIET onder de indruk. Ik weet niet hoe dit is geklasseerd als een 4 -sterren want het is ver van het's. Les geleerd dat er blinkt is niet Gold!!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2014Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn net na verblijf daar voor 12 nachten en had 2 kamers geboekt terug. Deze plaats was voor Luxe in Kees geschapen maar helaas mist beheer vaardigheden. Verrassend lijkt er niet als iets zoals beheer. Het personeel is niet volledig opgeleide ( afgezien van 1 of 2 ) en mist de begrip en spreekt Engels van eenvoudige maar ze doen hun hard. We hadden van tevoren gebeld en vroeg hen voor schone en nette kamers. Bij aankomst kregen we te horen dat de kamers waren klaar en gecontroleerd door de manager. Eerste indruk, besloot ik om de beddengoed, guest wat ..... Massale bloedvlek marks, de bedden waren niet veranderd na de vorige gast uitcheckten hadden. Cob griezelige figuren in de hoek. Terwijl we uit voor het avondeten gingen we kregen ze een behoorlijke schoon en wat ze deden, maar nog niet de beste. Er was geen koffie thee faciliteiten, maar was op aanvraag verstrekt , maar vreemd genoeg faalden ze te vervangen door glazen bekers en als ze waren gebruikt. We moesten voortdurend nag ze dagelijks, zoals vuile handdoeken, vuilnisbakken niet vervangen, gratis water en toiletrol niet vervangen. De badkamer is sommige hoe onterecht ontworpen, douche gordijn is buiten het bad geplaatst, het gordijn scherm voor de slaapkamer is op de deur opening kant en als een luxe kleine lekken vanuit hier en daar een traktatie. Vuile Gangen !Ontbijt ...... Yuk , absoluut ontstellend. Hetzelfde menu met zeer beperkte keuze en volledig smakeloos gecombineerd met langzaamsten van de service, en die afschuwelijke donkere kamer met geen ramen. We zouden hier niet verblijven of aanraden dit Hotel vooral na het betalen 8.000 rupees per nacht. Onze boodschap aan het management ...... Wat een verspilling van investeringen tot op de bodem van krijgt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2015Reistype: Reisde met familie
Kamertip: If you have no other option and have to stay here, make sure you see the room and get a proper...
Bekijk meer kamertips
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12