Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Renaissance Brussels Hotel

Kamer/suite (266)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 176
TripadvisorUS$ 176
Nustay.com
Otel.com
Prestigia.com
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... in het Engels en schaamteloos tegen gasten die een deluxe kamer een suite noemen. Als dit een suite is, kan een deluxe...
Google
... met een zwembad te hebben, zelfs als het binnen was. De kamer had een leuk gezellig bed, internet werkte echt goed. De...
Google
Dit is een zeer geschikt hotel voor een weekendbezoek aan Brussel en hoewel ik daar niet voor zaken verbleef, zou ik niet aarzelen...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (20)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Versleten hotel met kleine, ouderwetse en vervallen kamers, personeel zwak in het Engels en schaamteloos tegen gasten die een deluxe kamer een suite noemen. Als dit een suite is, kan een deluxe kamer geschikt zijn voor een muis, maar niet voor een platina standaard terugkerende gast met familie. Fraude en niet eens een probleemoplossing door de dienstdoende manager Diana, die jong was en helemaal niet gastgericht. Zoals een suite werd bevestigd, lijkt dit een frauduleuze behandeling van gasten. Geen goede plek voor Brussel. Teleurstellend!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was een dag van 42 graden, dus het was echt leuk om een hotel met een zwembad te hebben, zelfs als het binnen was.
De kamer had een leuk gezellig bed, internet werkte echt goed.
De Executive Lounge was een beetje teleurstellend omdat het open was en iedereen de dag kon binnenkomen. Er was heel weinig keuze en het duurde een tijdje voordat er nieuw eten kwam.
Het ontbijt de volgende dag in de lounge was ook erg schaars.
Uitchecken was ook snel en soepel.
Nog steeds een terugkeer waard want het is mooi en centraal
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een zeer geschikt hotel voor een weekendbezoek aan Brussel en hoewel ik daar niet voor zaken verbleef, zou ik niet aarzelen om voor dat doel terug te keren. Kamers waren mooi ingericht en ruim. Ontbijt was redelijk goed, net als de roomservice. Het zwembad en de fitnessruimte waren groot genoeg om relatief comfortabel te gebruiken, ondanks dat het nogal druk was.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in de Renaissance vooral vanwege onze Marriott-beloningen voor een weekend in maart om mijn verjaardag te vieren. Hotel was op een goede locatie, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, ze ons een upgrade gegeven naar een suite die zeer ruim was, kon niets aanmerken op dit hotel, zal zeker terug komen wanneer we weer in Brussel zijn
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Als een loyale SPG-gast, probeer ik nu soms Marriott-accommodaties te proberen. In het geval van de Renaissance was dit echter een uiterst teleurstellende ervaring. Als Platinum Premier kreeg ik een kamer op de Club-verdieping, maar deze kamer vertoonde aanzienlijke slijtage. Ook was het zwembad, hoewel open, niet verwarmd en het gebied rond het zwembad was niet schoon.

Maar het belangrijkste was echter dat de clublounge gesloten was. De manager / personeel deed alsof ik hierover geïnformeerd was bij het boeken van de spg. com website. Ik was het echter niet en ik kon bewijzen dat er op de boekingswebsite dergelijke informatie wel en niet aanwezig was, noch op marriortt. com, noch op spg. com.

Hoewel het personeel enig begrip voor mijn ontevredenheid toonde, deed de manager niet en was zeer onbeschoft en aanbieding.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige