Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Precise Resort El Rompido - The Apartments

Kamer/suite (242)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
travelup.com
Booking.com
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Verbleef 8 dagen in een appartement (suite met 2 slaapkamers op de begane grond) net voordat de COVID - 19 beperkingen van...
Google
De appartementen waren goed, 2 slaapkamers en 2 badkamers. De tuin en het zwembad rond de appartementen waren erg leuk. De...
Google
... waren niet erg gunstig aangezien het appartement 2 slaapkamers had maar slechts een badkamer voor ons 4 te delen,...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kitchenette
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Sofa
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Verbleef 8 dagen in een appartement (suite met 2 slaapkamers op de begane grond) net voordat de COVID - 19 beperkingen van kracht werden.
Stel, geen golf spelen. Ik zou niet aanraden om hier te blijven als je een niet-golfer bent. . . de deals zijn afgestemd op de golfer.
Appartementen op het westen op de begane grond hebben geen uitzicht - alleen in de bomen rond de golfbaan North. De suites bieden voldoende ruimte voor 4 personen voor een week, maar zijn zeer eenvoudig ingericht en het 'gevoel' is dat 'onafhankelijk wonen' vanuit het hotel niet het businessplan is. Er is een supermarkt op het terrein, maar geen basisvoorzieningen (zout, peper, afwasmiddel, kurkentrekker, snijplanken). Appartementen worden dagelijks goed onderhouden, maar moeten beter worden schoongemaakt (beide appartementen hadden we mensenhaar in de slaapkamers en badkamers).
Ik zou een verblijf in het hotel aanraden, niet de appartementen. . . . . er waren geen voorzieningen open (bar, restaurant, zwembad allemaal gesloten) en alles moest van het hotel gehaald worden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020
Kamertip: Stay in the hotel!
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De appartementen waren goed, 2 slaapkamers en 2 badkamers. De tuin en het zwembad rond de appartementen waren erg leuk. De houding van de bar man en restaurant supervisor (Miguel) was erg slecht. Hij was onbeleefd en had duidelijk geen plezier in zijn werk. Het eten was vrij slecht, nauwelijks lauw.
De golfbanen waren zeer goed onderhouden en op het terrein.
De combinatie van de slechte houding van Miguel en slecht eten zou me stoppen met verblijven in de appartementen op basis van halfpension. Als ik in de appartementen verblijf, zou mijn aanbeveling zijn om bed and breakfast te blijven en te dineren in de lokale restaurants in Rompido, een korte taxirit verwijderd. Deze lokale restaurants hadden lekker eten en waren erg goedkoop.
Dit is geen 4-sterren ervaring.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Onze touroperator stelde dit hotel voor omdat het een 2 golfbanen had en het leek alle vakjes voor ons 4 aan te kruisen. We waren op een semi-all-inclusive deal die eigenlijk diner, bed and breakfast betekende met lokaal bier, sterke drank en wijn verkrijgbaar vanaf 17.00 uur.
Toen we aankwamen, vertelde het personeel van de receptie ons dat het hotel overboekt was en zouden we een kijkje nemen in de appartementen, als we ervoor kozen om te verhuizen, zouden ze ons vervolgens upgraden naar all-inclusive.
We hebben eerst een kijkje genomen in de hotelkamer en het was erg leuk, we gingen toen de weg over om naar een van de appartementen te kijken. Eerste indrukken waren niet erg gunstig aangezien het appartement 2 slaapkamers had maar slechts een badkamer voor ons 4 te delen, veranda met slechts 2 stoelen en een kleine zithoek. We hebben het afgewezen. Andere paren hadden degenen met 2 badkamers getoond of elk een toegewezen!
De golfbanen waren erg mooi, vrij smal op plaatsen maar in goede staat. We hebben buggy's ingehuurd voor onze rondes. Een kleine kritiek zou zijn dat er geen Marshall beschikbaar was op de baan, dus je kon gemakkelijk opgehouden worden door trage spelers, wat wij waren.
Ook zou veel groen / onderhoudspersoneel niet stoppen met werken als je probeerde te spelen, wat ook vertragingen veroorzaakte. We kregen te horen dat dit was omdat ze een wedstrijd hadden op het 1 straatweekend dat we er waren en ze probeerden de cursussen klaar te krijgen, niet veel hulp voor ons.
De kamers en het personeel waren over het algemeen heerlijk, hoewel er geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer waren, wat betekent dat je moest wachten tot de eetkamer opende om eerst een drankje te krijgen in de ochtend. Mijn voornaamste kritiek gaat over de eetervaring. Tenzij je was geboekt met een groot feest waar een tafel was toegewezen voor het gebruik van je feest, was je overgeleverd aan het proberen de eetzaal binnen te komen zodra deze werd geopend. Blijkbaar krijgen groepen, denk ik, de tijd om de eetzaal in te gaan, beide 7. 30 of 21 uur. Dit resulteerde in mensen die in de rij stonden voor tafels wanneer er veel lege beschikbaar zijn.
Ik dacht ook dat de eetkamer te klein was voor het aantal mensen dat het probeerde te gebruiken, omdat niet alleen hotelgasten, maar mensen uit de appartementen het konden gebruiken. Er was een heel klein kookstation in de hoek met iemand die constant genoeg eten probeerde te koken, met resulterende wachtrijen, het eten raakte op en een kleine hoeveelheid personeel probeerde het bij te houden. Een van de obers zei op een bijzonder slechte avond eigenlijk "catastrofe" tegen ons. Het eten was erg hetzelfde, altijd salades, een vlees- en visschotel al gekookt in het middenstation en vlees of vis op de bakplaat evenals pasta en een saus. Ontbijten was niet veel beter!
Het andere probleem was het gedrag van sommige gasten en de reactie van het hotel op klachten. Ik weet dat mensen weggaan om een leuke tijd te hebben, wij, maar om geconfronteerd te worden met groepen dronken mannen die vallen en voor de gek houden in de eetkamer vanwege te veel alcohol wordt geconsumeerd en dan meer krijgen was een beetje verbijsterend.
Mijn man ging naar de receptie om op een avond te klagen en kreeg te horen dat hij een e-mail had geschreven die hij naar behoren had gedaan en deze was naar de Customer Relations Manager gestuurd, na een week geen contact met haar te hebben gehad, gingen we opnieuw naar de receptie om te zien waarom. Mijn man werd naar haar toe gestuurd om haar te zien waar ze hem vertelde: "het was niet mogelijk om aan ieders verwachtingen te voldoen". Dit komt van een zogenaamd 5-sterrenhotel waarvan je zou hebben gedacht dat het ernaar streeft om de verwachtingen van mensen te ontmoeten en zelfs te overtreffen. Geen goede ervaring voor ons en geen plek waar we zullen terugkeren.
We zijn een paar keer naar El Rompido geweest en hebben tijdens de lunch en 's avonds een aantal heerlijke tapas gehad om te proberen het beste van onze vakantie te maken, en namen ook een reis naar Sevilla, wat de moeite waard was.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn momenteel in het Precise Resort The Club en het is niet wat je verwacht wanneer je het boekt. We kozen de club en niet het hotel, omdat we als groep van 5 bij elkaar wilden blijven en niet in aparte kamers.
Natuurlijk zijn foto's altijd beter dan de werkelijkheid, maar in dit geval is het heel anders. Maar laten we beginnen met het inchecken: Receptie Manager Fran was niet erg vriendelijk toen we incheckten, maar toen een ander stel op de receptie daagden, je kon zien dat hij ook een vriendelijke kant heeft, zoals hij draaide en lachte met hen terwijl zeer onpersoonlijk binnen! Nadat ik naar de kamer was gegaan ging ik terug naar de receptie om iets te vragen, hij zou niet eens de moeite nemen om 5 meter achterop zijn bureau op te staan. . . . zeer slechte service.
De kamer (Appartement met 2 slaapkamers) was OK, niet erg schoon, maar het uitzicht op het zwembad en de golfbaan was leuk.
Het restaurant: met een 4-sterrenhotel verwachtte ik geen eten en service zoals in een all-inclusive club op de Canarische Eilanden. In het restaurant voelde je je in een treinstation, zo druk, aan het einde dat we pas na 22.00 uur gingen eten. Het eten zelf was ok, maar voor mij niet op een 4-sterren niveau. Ik kan niet begrijpen hoe je zonder smaak salades en ander eten op het buffet kunt zetten, dat helemaal geen zout of specerijen heeft gezien. . . pure rijst of quinoa als salade? Ik vraag me af, als je een chef-kok bent en dit is je beroep, hoe kun je er goed in zijn om dit soort voedsel aan te bieden.
Het beste was: wijn uit een kraan. . . . in Andalusië? ? ?
Het bedienend personeel is erg vriendelijk, maar u kunt vertellen, ze zijn altijd gehaast en hebben geen tijd voor hun gasten.
Voorzieningen: Het zwembad buiten was niet verwarmd en te koud voor de kinderen om in te springen. Het alternatieve binnenzwembad in het naastgelegen hotel was alleen geopend voor kinderen vanaf 10 jaar. 00 uur tot 3 uur 00 uur en was € 10, 00 extra per persoon. . . . ongelooflijk!
Voor ons is het de eerste keer in Andalusië en de laatste keer in dat hotel. . . . . het beloofde veel meer dan je in het echt vindt.
Volgende keer zullen we Defentley een ander hotel kiezen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Perhaps better choose the Hotel
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geweldige locatie voor golfers of die buitenactiviteiten zoals wandelen of mtb.
Check-in was snel maar onderbemand. Kamer (1 slaapkamer appartement) was een beetje klein, maar in goede staat. Geen plaats voor koffers met 2 + 2 personen.
Zelf koken, maar er was helemaal geen keukengerei?

Het AC werken is onduidelijk. Onze kamerramen waren 's ochtends beslagen, dus geen luchtcirculatie.

Hotel WiFi is gratis en is uitstekend.

Ontbijt kost 15 € per persoon of 7 € voor kinderen. Het was verschrikkelijk. Ik heb een beter ontbijt gehad van 2 €. Personeel was leuk, maar de kwaliteit en kwantiteit ontbraken serieus. Vermijd koste wat het kost als je zelfstandig bezig bent.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.