Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Port Alicante

Kamer/suite (361)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... voor 4n Halfpension leek ons een mooie deal. Goede propere kamer met gerenoveerde badkamer en sfeervolle ledstrips, neutraal...
Grote kamer met 2 grote bedden, 2 tv's, airco, safe, balkon en enigszins gedateerde badkamer. Zeer goed ontbijt met diverse...
... en te onderhouden. Alle gebieden zijn brandschoon. Onze kamer was brandschoon. Het buffet eten is gemakkelijk de beste...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Kluisje
Bureau
Haardroger
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
We zochten een hotel voor 2pers/4nachten in de buurt van Alicante. Dit hotel gaf korting voor de valentijnsperiode. 300€ voor 4n Halfpension leek ons een mooie deal. Goede propere kamer met gerenoveerde badkamer en sfeervolle ledstrips, neutraal personeel, çava Wifi, TV zonder NL kanalen. Vermits we via Booking.com reserveerden, hadden we weer het gevoel dat ze ons een slecht gelegen kamer hadden gegeven. op de laatste dag was echter een groep Aziaten en een wielerploeg die waarschijnlijk alle kamers geboekt hadden. ook werd de parking al enkele dagen afgezet voor de komst van de wielerploeg, waardoor de huurwagen op straat moest staan. genoeg plaats begin februari, in de zomer kan dat anders zijn. in het restaurant werd een groot aantal tafels gereserveerd. Grootste tegenvaller was het Buffet. Ontbijt was redelijk, maar avondbuffet was meestal lauw en aanbod karig en smaakloos, we zijn niet veeleisend, maar dit was voor ons niet de allerbeste keuken. Gezien de prijs hebben we echter niet te klagen. Ook het systeem om de dranken bij de maaltijd af te rekenen is afwijkend van andere hotels en niet echt duidelijk. Je moet een document invullen met je Visakaart gegevens om de rekening bij uitchecken te betalen. of je kan dagelijks cash afrekenen aan de bar van het restaurant. Vermits het maar om te slapen en eten was, viel het wel mee. overdag hebben we de omgeving verkend met de huurwagen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Kamertip: kamers aan de straatkant hebben last van verkeer in de vroege uurtjes
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Comercial P, Comercial bij Hotel Port Alicante
Gereageerd 3 weken geleden
Geachte heer Ollifant69, We willen u bedanken voor de tijd die u hebt genomen om uw opmerkingen met ons te delen. We hopen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad. Met vriendelijke groeten.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Grote kamer met 2 grote bedden, 2 tv's, airco, safe, balkon en enigszins gedateerde badkamer. Zeer goed ontbijt met diverse soorten beleg, diverse ei-keuzes, zowel Europees als mediterraans, koud en warm, 2 koffie automaten, 3 verschillende sappen, etc. Net zwembad met ligbedden. 10 minuten loopafstand van het strand. Tram- en busverbindingen op enkele minuten lopen. Schone kamer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Comercial P, Comercial bij Hotel Port Alicante
Gereageerd op 18 sep. 2019
Beste Sonnieq, Hartelijk dank voor uw uitstekende interpunctie en commentaar en voor het op deze manier aanbevelen aan andere reizigers. We zijn blij van je te horen dat je genoten hebt van het verblijf bij ons. Een positieve klantervaring is iets waar onze medewerkers trots op zijn. We hopen je snel weer te ontvangen. Vriendelijke groeten.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit is waarschijnlijk de meeste die ik ooit over een hotel heb geschreven! Dit hotel is inderdaad erg leuk, het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam, niets is teveel moeite. Ze werken heel hard om uw verblijf speciaal te maken, het hotel voortdurend op te ruimen en te onderhouden. Alle gebieden zijn brandschoon. Onze kamer was brandschoon. Het buffet eten is gemakkelijk de beste die ik ooit heb geproefd, duidelijke zorg en bekwame koken maakt alle gerechten eersteklas en erg lekker. De chef-kok en assistenten brengen voortdurend nieuwe gerechten niet alleen meer van hetzelfde. Elke dag had nieuwe en andere dingen te eten. Geen winkel in het hotel, maar een supermarkt op zeer korte loopafstand, dus geen problemen daar.
Gewoon een opmerking, de locatie van het hotel was redelijk hoog op een heuvel, dus wandelen naar het strand en restaurants was niet zo erg, maar de wandeling terug de heuvel was erg moeilijk voor mij, en taxi's waren soms moeilijk te krijgen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik was er slechts voor een nacht, maar ik kan zeggen dat dit een geweldig hotel is. Kamer was groot, comfortabel bed en ontbijt meer dan goed. Parkeren was gratis en het gebied zag er erg rustig uit. Luchthaven op slechts 20 minuten afstand.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Net terug van een korte pauze. Het hotel ligt op een rustige locatie, maar dicht bij het strand met een goede promenade. De kamer was groot, erg schoon, net als de openbare kamers van het hoofdgebouw. We hadden halfpension geboekt en hoewel het ontbijt voldoende was, was het avondeten verschrikkelijk. Ik zeg dit op basis van het feit dat ik de afgelopen veertig jaar minstens vier vakanties naar het buitenland heb gedaan. Het eten was smakeloos, smaakloos en van een zeer slechte kwaliteit. We aten in voor twee nachten en dan gaf het op. Ik heb jarenlang niet zo'n vreselijke maaltijdervaring meegemaakt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige