Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Club Punta Fuego

Kamer/suite (228)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... er een check-in tijd. Dus we waren prima te wachten tot de kamer klaar was. Dat snap ik. Wat ons dwars zat was dat meerdere...
Language Weaver
... en voorzieningen, waaronder de locaties 3 . Goed airco kamer 4 . Goed onderhouden omgeving 5 . Ik vond hun mini theater...
Language Weaver
... Zeer onvriendelijke. De receptie lijkt ongeorganiseerd. De kamer was gemiddeld en dient een heleboel vernieuwingen. Het...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Koelkast in kamer
Uitzicht op oceaan
Internet
Rolstoeltoegang
Waterkoker
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Familiebezoek in Manila terwijl u op vakantie bent. We wilden naar Boracay, maar vanwege de travel advies vanuit de VS Dept. van staat, hebben we gekozen om lijfspreuk Boracay en afreken met een resort dichter naar Manilla. Ik boekte Punta Fuego omdat de beoordelingen leek ok en het zag er prachtig in beeld. Het resort begane zelf is mooi en het strand is schoon, water helder - zagen we een paar vissen. Wat mij niet bevalt aan dit resort is dat ze troggelen op alles . . . . Alles! ! Ik moet zeggen dat het personeel in het restaurant en de bewakers en de badmeester waren allemaal aardig en meegaand en vriendelijk behalve de dame die ons incheckte. De enige redding is de gastvrijheid van de medewerkers die we tegenkwamen, behalve de mensen aan de receptie. We kwamen rond 12.00 uur. Ik weet dat er een check-in tijd. Dus we waren prima te wachten tot de kamer klaar was. Dat snap ik. Wat ons dwars zat was dat meerdere gezinnen die kwam na ons kregen kamers voordat we onze en de enige reden we eindelijk onze was omdat mijn 80 y/o moeder klaagde. Nadat ze klaagden - juiste manier, de vrouw die ons incheckte gaf ons sleutels voor een casita. Irk nummer 2 , zijn we geen welkomstdrankjes hoewel ik zag een kaukasische paar check in en kregen een fles Perrier. Mijn moeder zei het andere gezinnen kregen welkomstdrankjes. Ze moesten vragen om water. Praten over onregelmatig service! ! Zodra we in onze casita, gingen we rond het terrein en het strand beneden. Het terrein van het resort was mooi, goed onderhouden en mooi. Helaas, de casitas zijn niet. Toen we terug kwamen zagen we dat de airconditioning was druppelend water. Ze stuurden een technicus, zei dat hij gerepareerd. Paar minuten na, was het nog steeds druppelen. Hij kwam terug en probeerde het te repareren maar kon niet dus we kregen overgebracht naar een ander Casita. Een dergelijk ongemak omdat we al uitgepakt onze spullen. Geen verontschuldiging - niets! Voor referentie, we verbleven in het Aulani Disney resort en de Hawaiian Village in Waikiki in Hawaï, resorts in Mexico evenals in Californië. Dus voor het instellen van de bar, we zijn niet beperkt tot lokale resorts in de Filippijnen. We heb rond en reisde. In al onze reizen, we hebben nog nooit betalen voor een extra bed of extra handdoeken of een toeslag extra persoon ( Er waren 2 volwassenen, een 14 en 11 y/o - zij het 14 y/o een volwassene dus rekenden ze ons PHP 3100 voor de extra persoon hoewel mijn 14 y/o niet stemmen of drankje) . Op de top van dat, ze rekenden PHP 1000 per nacht voor een extra bed, dat was niet eens een bed of verrijdbaar bed maar 2 futon matrassen geplaatst boven op elkaar. Was ik verwacht dit van een gated Club? Nee, ik hoopte ik zou krijgen langs de losbandige kosten van mindere/kleinere resorts, ik denk dat ik te veel verwacht. Ik kan krijgen over het feit dat de extra bed was gewoon 2 dunne matrassen bovenaan in ach andere. Het was belachelijk en ik kon niet helpen herhaal voor mezelf over en weer - - - - ALLEEN IN DE FILIPPIJNEN! En ik direct dat aan de Punta Fuego Management met sarcasme. Sinds natuurlijk, deze bestellingen van boven komen. Het was frustrerend om te betalen voor elk klein ding. Ik al betaald $ 350 voor de kamer voor 2 nachten en ze nog steeds voor kleine dingen. We gingen naar het strand, gaf ons een kamer nummer en werd verteld dat ze beperken handdoeken om 2 per kamer en zij zullen voor de extra handdoeken na dat - - - - WHAAAAAATT? ? Je hebt gek recht ? NoI kid je niet! Ze rekenen voor de dun bijna uitgerafeld handdoeken. Onze casita was slechts 2 badlinnen hoewel ze weten dat er 4 van ons de kamer bezetten. Er waren geen vloermatjes noch handdoekjes. Het niveau van hygiëne is ver onder. Het 2 e casita die werd gegeven aan ons had insecten vliegen rond het licht. Veel insecten. Ze gespoten met insect spray en maakten de dode insecten tot er geen meer. Het was zoooo verdrietig! Ik voelde me zo slecht voor Filippino's die gewend zijn aan dit soort dienst. Dat mag niet het geval!
Ik zou terugkomen - NO. zou ik aanraden - nee, de rit naar het resort zelf is niet de moeite waard. Het is 3 . 5 uur in het verkeer. Balikbayans pas op!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: They charge for everything!
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boeken onze verblijf in Club Punta Fuego dit juni voor onze last minute zomerplezier. Ik meest genoten in dit resort club is de infinity zwembad en goed onderhouden omgeving.

Daaronder zijn de lijst van wat ik vond in hun resort:
1 . Vriendelijk Bewakers
2 . Meegaand personeel - sinds haar onze eerste keer in het resort, één van hun medewerkers gesproken over het resort faciliteiten en voorzieningen, waaronder de locaties
3 . Goed airco kamer
4 . Goed onderhouden omgeving
5 . Ik vond hun mini theater waar gasten een gratis toegang tot films kijken
6 . Shuttle diensten binnen de premisse

echter, er zijn ook kamers voor verbetering voor mijn hieronder waarneming als gast van dit resort.
1 . Vervoer - hopen dat ze aan een geboden - vervoer service voor degenen die gast die geen eigen auto's van Nasugbu, correct of gasten transferrig van de Club naar de Terrazas.
2 . Drijvende trash - er waren enkele drijvende vuilnis in de zee.
3 . Verlichting is te zwak.
4 . We waren niet op de hoogte gebracht dat restaurant van Yacht Club was niet open op weekdagen. Ook deden ze niet heeft ons laten weten dat er ook geen vrije pendeldienst tegen terrazas nadat we uitgecheckt bij de belangrijkste club sinds we overgaan tot de terrazas wetende dat de beschikbaarheid van de service in het resort maar het was alleen onze verwachting.

Kortom, ons verblijf in Club Punta Fuego is onvergetelijk en waardige
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 Nachten doorgebracht in de plaats het bijwonen van een bruiloft. De receptie is belabberd met geen gratis drankje. Zeer onvriendelijke. De receptie lijkt ongeorganiseerd. De kamer was gemiddeld en dient een heleboel vernieuwingen. Het gebied gedurende de nacht is slecht verlicht. Het lijkt erop dat zij ook geen personeel. Het eten, hoewel, in het restaurant is ok maar het duurt even voordat de bestelling binnenkomt. De rest kamer bij de receptie in het bovenste of long beach behoeften totale renovatie.
Het is niet de prijs waard en reizen vanuit Manilla aan deze verborgen plaats. Zal nooit meer terugkomen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We gingen hier met mijn familie afgelopen mei. Mijn man was gezegend te reserveren voor een andere kamer die gelegen in casitas zeezicht voor mijn moeder en kinderen die veel goedkoper maar dezelfde kamer als we hadden. De kamer is groot, ruim en schoon, en zijn geschikt voor maximaal 4 tot 5 personen. Het personeel is erg vriendelijk en meegaand. De prijs van voedsel is redelijk. Ontbijtbuffet is één van mijn favoriete. Ze hebben een grote verscheidenheid aan keuzes vooral het brood deel. Het strand is schoon en het water is kristalhelder, je kunt zelfs zien sommige vissen. Mijn kinderen en ik geniet van ons zwembad vroeg in de ochtend. Hun infinity zwembad is geweldig. Haar met uitzicht op de zee, geweldig om foto's te maken. . En omdat deze plek is exclusief voor leden alleen, de plaats is zo rustig en zeer ontspannend. U kunt genieten van uw dag alleen zittend terwijl u geniet van het prachtige landschap. Hoewel we hadden moeite met het vinden van deze plek omdat ze gebrek aan bord, we zullen hier zeker nog eens terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nadat we hier tweemaal - vorig jaar en dit jaar - Punta Fuego is nu een favoriete bestemming! We hadden het strand vrijwel voor onszelf en we koesterden de privacy. De kamer was gemoedelijk. Personeel was vriendelijk. De cavite route die we namen was scenic en makkelijk, ontsierd door slechts een 20 - minuten verkeer omhoog houden. Kan niet wachten om terug te gaan!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige