Hoe dit restaurant een van de beste burgers van Frankrijk creëerde

Met de gastronomische burgers met verse, lokale ingrediënten groeide King Marcel van een kleine winkel in Lyon uit tot een keten die klaar is om de snelle hap van Frankrijk te beïnvloeden.

Welkom bij King Marcel, Frankrijk

Er zijn maar weinig culinaire uitdagingen die de Fransen niet kunnen perfectioneren. Een hamburger is geen uitzondering. Dat is precies wat CEO Chrisophe San Miguel van King Marcel Group wilde doen. Beginnend als een eenvoudige burgerwinkel in Lyon in 2013, is King Marcel inmiddels uitgegroeid tot meerdere locaties met meer dan 70 werknemers in het hele land.

Maar de schaal heeft de kwaliteit niet verminderd. De locatie van King Marcel aan de Rue de Montmartre in Parijs heeft meer dan 850 beoordelingen met een gemiddelde waardering van 4,5 van de 5,0 en heeft een Certificaat van uitmuntendheid in 2017 ontvangen. TripAdvisor heeft ook King Marcel de 4e beste hamburger in Frankrijk benoemd in 2018.

De uitdaging: terugkerende gasten stimuleren

Met zo'n indrukwekkende groei is het belangrijk om constant van hoge kwaliteit te blijven. San Miguel zegt: "Ons doel is eenvoudig, maar ambitieus: om dezelfde kwaliteit te leveren van de service en het perfecte product van de eerste tot de laatste klant, elke dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar."

Dat is geen eenvoudige taak. Om er zeker van te zijn dat hun product altijd voldoet aan de standaard, controleren werknemers bij King Marcel hun online reputatie zorgvuldig. Het is met name belangrijk omdat burgers populairder zijn geworden in Frankrijk.

"Ons doel is om een geliefd en populair merk te blijven voor al onze gasten", zegt San Miguel. "Daarom moeten we onszelf voortdurend opnieuw uitvinden om ze terug te brengen."

De manier waarop ze TripAdvisor gebruiken

Dat is waar TripAdvisor belangrijk is. Om consistentie te behouden en terugkerende bezoekers te stimuleren, gebruikt King Marcel beoordelingen om te luisteren naar feedback van klanten, om wijzigingen aan te brengen en een online contactpunt aan te bieden voor hun gastvrijheid.

Ons doel is om een geliefd en populair merk te blijven voor al onze klanten. Daarom moeten we onszelf voortdurend opnieuw uitvinden om ze terug te brengen.

Christophe San Miguel

CEO, King Marcel Group

King Marcel vraagt zijn gasten om beoordelingen te schrijven door ze een kaart te geven met een QR-code die ze naar hun TripAdvisor-pagina leidt. U kunt eenvoudig aanpasbare kaarten zoals deze gratis bestellen door naar de sectie 'Marketingtools' van het Management Center te gaan.

Beoordelingen zijn hun belangrijkste manier om te luisteren naar feedback van klanten en ze doen er alles aan om te reageren wanneer ze dat kunnen. Reacties zijn een belangrijk onderdeel van hun strategie om terugkerende gasten te stimuleren, door toekomstige en huidige gasten te laten zien dat zij om hun mening geven. Ze zetten een positief contactpunt op dat hun gastvrijheid ver buiten de deuren van de Rue de Montmartre uitbreidt.

Dit is een typische reactie op een beoordeling met vijf bollen, die het goed doet om gasten te bedanken voor hun beoordeling, de opwinding uit te drukken en ze uit te nodigen voor het restaurant:

"Een welgemeende bedankt voor je bezoek en je mening op TripAdvisor. We zijn blij dat je van harte welkom bent geweest en dat je hebt genoten van de kwaliteit van onze burgers die zijn bereid door een chef-kok. Alles is helemaal zelfgemaakt tot aan onze sauzen! Binnenkort staan we weer voor je klaar bij King Marcel Montmartre."

En zo reageerden ze op een recente beoordeling met één bol waarbij ze de aandachtspunten van de dineergast noemen, terwijl ze positief en professioneel blijven:

"We vinden het vervelend om te lezen dat je teleurgesteld bent over je ervaring bij ons bedrijf. We proberen altijd het beste te doen om de kookwensen van onze onze gasten te respecteren. Helaas kunnen er altijd fouten voorkomen. Onze excuses voor het ongemak."

Luisteren naar hun feedback laat zien hoe ze presteren en stelt hen in staat hun strategie te wijzigen als dat nodig is. Dit hielp King Marcel bij het bepalen van hun typische dineergast: een 25-50 jaar oude lokale dineergast met een gezin. Dit is een belangrijke stap in hun merk opbouwen en het stellen van dineerverwachtingen.

Claim vandaag nog uw gratis bedrijfsvermelding om TripAdvisor te gebruiken om terugkerende gasten te stimuleren

Claim vandaag nog uw gratis bedrijfsvermelding om TripAdvisor te gebruiken om terugkerende gasten te stimuleren

Laatst bijgewerkt: 26 april 2019