Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station Vragen en antwoorden

Beoordeeld als nr. 64 van 376 hotels in Amsterdam
Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station en andere reizigers.
Beantwoord | Meest recent | Minste antwoorden
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Hebreeuws
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Koreaans
  • Eerst Portugees
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Alles
Alles
Eerst Deens
Eerst Duits
Eerst Engels
Eerst Frans
Eerst Hebreeuws
Eerst Italiaans
Eerst Japans
Eerst Koreaans
Eerst Portugees
Eerst Spaans
Eerst Turks
Eerst Zweeds
Alles
Alles

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station

Richtlijnen voor postings  
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?