Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Vandaag geopend: 09:30 - 18:30
Delen

Feeldouro
Boeking niet beschikbaar op TripAdvisor

Op zoek naar andere opties die u nu kunt boeken?
64
Alle foto’s (64)
Volledige weergave
Certificaat van uitmuntendheid
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend99%
  • Heel goed1%
  • Gemiddeld0%
  • Matig0%
  • Vreselijk0%
Over
Nu open
Openingstijden vandaag: 09:30 - 18:30
Alle tijden bekijken
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
15°
nov
13°
dec
12°
jan
Contact
Rua da Praia, Vila Nova de Gaia 4400-554, Portugal
Website
+351 915 915 098
Bellen
Nuttigste beoordeling
Beoordeeld op 17 oktober 2016

Meer

Beoordelingen (52)
Beoordelingen filteren
20 resultaten
Waardering van reizigers
19
1
0
0
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
19
1
0
0
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 20 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 23 juli 2018

We hadden begin dit jaar de grote kanaaltochten gezien met Tim en Prunella die door de Douro-vallei voerden en ik overtuigde mijn vrouw, dat is precies hoe ik mijn zomervakantie dit jaar wilde doorbrengen en ze zei ja! Ik heb een beetje ervaring en ik...heb ook het verplichte proces doorlopen om het ICC te behalen in motorboten van meer dan 10 meter. We vlogen in de vroege uit Luton en de taxi vanaf het vliegveld naar de basis duurt iets meer dan 15 minuten. Het kantoor gaat niet open tot 9 uur. 30 maar de jachthaven is tegen die tijd druk en er is een plek om koffie te krijgen enz. De boten zijn klaar vanaf ongeveer 14. 00 maar ben van plan om wat tijd te spenderen om door het papierwerk te gaan en dan naar Porto te gaan en enkele bezienswaardigheden te zien om een ​​paar uur te doden. De boten zelf zijn zeer goed uitgerust, hoewel je alle benodigdheden nodig hebt voor de vuilniszakken en de sprookjesvloeistof. Er is een lokale winkel met bijna alle benodigdheden en een fantastisch chaotische karakter in de oude stad. Neem een ​​gids mee, maar je zult hem niet vinden of vraag een local zijn handtekening niet te vermelden! Alternatief is om Uber het naar de Continente op de heuvel waar je overal naar kunt shoppen (krijg mokken en een gin-bril). Er is een grote koelkast en een ingenieuze oven / magnetron maar we aten elke avond! In de middag gaan jij en de bemanning je gang om ervoor te zorgen dat je klaar bent en in staat bent om een ​​boot van 12 meter op en neer de Douro te slingeren. Onze was een tweelingmotor als de grootste van de twee, maar dezelfde principes zijn van toepassing. Werk samen met uw bemanning om voorzichtig aan te meren, zodat u veilig kunt aanleggen in de sluizen (dat is de sleutel). 'S Avonds was er een kermis en we eindigden in een van de restaurants die snel aan het werk waren, hoewel we op onze laatste avond (terug in de jachthaven) ontdekten dat je letterlijk een taxi van 5 minuten bent naar de kust waar er een plethora is o uitstekende restaurants en een enorm onberispelijk strand! Dag 2 gaan we de rivier op onder de grote bruggen van Porto. We zitten in een konvooi met de catamaran van dezelfde firma die een gezelschap van 6 heeft en een professionele schipper. Het gaf ons zeker enige zekerheid dat we een vriendelijke hulp zouden krijgen. Alle sluizen zijn voorgeboek en je moet op tijd verschijnen, anders moet je opnieuw boeken. U moet ook op voorhand bellen om uw aanwezigheid kenbaar te maken, we waren van plan om 4 sluizen over onze reis rivier op te zetten en dezelfde naar beneden maar met een vriendelijke schipper bij ons was dat probleem opgelost! Het eerste deel van de reis gaat via de bruggen van Porto, en niet te veel toeristenboten om mee te kampen en al snel wordt het platteland. Verderop is echter je eerste van sleepdammen van de dag. De eerste is een traditionele schaar van slechts 40 odd feet. Laat het je echter niet voor de gek houden, want het is twee keer zo diep als het diepste in het Verenigd Koninkrijk. Dit is waar de bemanning in komt. Als je ze op je ICC-accreditatie kunt meenemen, kunnen ze het touw gebruiken en over bolders gooien en oefenen, oefenen. Na wat aanmoediging of een vertelling van de sluiswachter (het was in het Portugees) zijn we verder stroomopwaarts gegaan en hebben we ergens gevonden om te stoppen en wat te lunchen. Het tweede slot dat je tegenkomt is een andere wereld, in feite zijn deze en de volgende meer dan 100 meter diep. Je gaat een grot binnen en zet de binnenverlichting aan gedurende het midden van de dag. Het duurt ongeveer 30 minuten voordat de sluis zich vult en de eerste overnachting in! We hebben afgemeerd bij Caldas De Aregos, het is een mooie afsluiting van een lange dag en je zult uitkijken naar de G & T die je de dag ervoor hebt opgepikt terwijl je de zon ziet ondergaan en de airconditioning aanzet. Het wordt warmer naarmate je het binnenland in gaat. Er is een lokaal zwembad aan de kade dat voor iedereen toegankelijk is 2. 10 euro per stuk voor volwassenen en een ligstoel. Wat het voedsel betreft, ben je wat beperkter. Er is een restaurant aan de achterkant van het dorp die niet echt voor kinderen tegemoetkomt. Er is een bar met een scala aan tapas eten die we bestelden, voor heel weinig geld. Dag 3 en we gaan weer op weg naar Pinhao. We stopten bij Regua en vulden aan bij de LIDL wat een beetje een wandeling is, maar we wilden er zeker van zijn dat we genoeg hadden voor later. de volgende sluis is een grote met een stroom die de boot helemaal naar de ingang duwt.  30 minuten later en je bent op weg naar Pinhao. Via enkele vernauwingen en we afgemeerd aan de FeelDouro-kade samen met een andere boot en de lokale fiesta afbouwen hoewel ze gaf het nog een prachtige toegift op 2. 00 uur als ze klaar zijn. Dag 3/4 We besloten (ondanks de fiesta) op Pinhao te blijven, het wordt echt warm en ondanks de airconditioning zal de volgende stop geen verbinding hebben en zullen we moeten overleven met open ramen, patrijspoorten en muggen. We hadden een praatje met een paar van de plaatselijke hotels over het gebruik van hun zwembaden in ruil voor het uitgeven van geld met hen. De LBV ligt op 5 euro taxirit van het station of 30 verdiepingen volgens mijn fitbit en geloof me dat je dankbaar zult zijn voor het zwembad en de zeer redelijk geprijsde snacks als je er bent. Het alternatief is een hapje en een skip naar het Vintage House hotel die wat het in gemak heeft maakt het goed om te weten hoe aanrekenen voor haar diensten. We hadden gepland om naar Foz Do Sabor te gaan, maar de temperatuur hier kan eind jaren '30 in de zomer oplopen en er is geen aansluiting op de airconditioning. Geen airco, geen overnachting. We aten in het Vintage Hotel en de LBV 79 evenals drankjes in de bar en we hadden de trein op en neer en rond naar Regua etc als we hadden gekozen om maar in plaats daarvan bij het zwembad eindigden. Bel de Feel Douro-menigte op via de telefoon die ze bieden als je van gedachten verandert, zodat ze de extra vergrendeling kunnen annuleren! Dag 5 We gaan stroomafwaarts terug. Een opmerking over brandstof. U betaalt voor wat u gebruikt en u wordt van tevoren verteld wat u waarschijnlijk zult bereiken. We hebben de motoren een totaal van ongeveer 54 uur laten lopen, dus verdeel dat met 2 en je krijgt de tijd dat we aan het stuur waren en hoeveel derv we gebruikten. Stroomopwaarts stroomafwaarts meer stroomafwaarts minder en we scheurden het niet dus in totaal was het ongeveer 120 euro alles verteld. U moet echter ook rekening houden met de kosten van de sluizen van de overnachtingsmogelijkheden die nog eens 200 euro bedragen, afhankelijk van waar u verblijft (sommige zijn gratis, maar onthouden geen stroom = geen airconditioning). Nadat we met succes het derde voorlaatste slot hadden geteld (het is gemakkelijker wanneer de sluizen vol zijn en het duurt maar 20 minuten om leeg te raken), reden we langs een van de rivierstranden met een aanlegsteiger en een café. Het rivierwater is vrij fris en er is stroming dus pas op, en zorg ervoor dat je op een ligplaats gaat die niet door de watertaxi's of de leviathan-riviercruisers wordt gebruikt. We kwamen terug in Calvas waar we de plaatselijke winkel gingen zoeken. Het is een huis met een open deur en je gebaart naar een beperkt aantal items (dat is wat mijn vrouw zei) dus ga weg om het hele Tapas-menu opnieuw te bestellen om bij moeilijke tieners te passen. Dag 6 De laatste push is door naar Porto. Het is een volledige dag met twee sluizen (grote en dan kleinere) en uiteindelijk in Porto. Het eerste slot is gemakkelijk te behandelen en verder naar het laatste dat het kleinste is en heeft een klein café vlak bij het slot dat je kunt vastmaken en zo nu en dan wat broodnodige lunchen naar Porto. De Douro heeft een zeer actieve toeristenbootindustrie. Voor 12 euro en meer kunt u de douro nemen en weer onder de bruggen naar de ingang van het estuarium en weer terug door een van de 10 boten. Evenals de aftrap voor de riviercruises en de populaire jetboot oh en andere gebruikers op een dagtocht de rivier op. Al die activiteit betekent dat je a. Ik wil je verstand hebben. worden. Doe wat de rest doet in Portugal (ga sneller dan strikt noodzakelijk) c. Zorg ervoor dat de mensen op de boeg zwemkleding of natweerkleding dragen. Het maakte mijn dag om de boeg te zien duiken bij de eerste golf en het te zien breken over de bemanning die aan de voorkant poseerde. En nu legt u eindelijk af voor de laatste keer, op de dieselligplaats. Je neemt genoegen met het havenkantoor, maar zorgt ervoor dat alles in orde is met wat je hebt gebruikt en wat je denkt dat je voor de week hebt gebruikt. De douro-bemanning controleert op schade en diverse andere dingen en als het druk is (het zal zijn) zullen ze de boot nemen en afmeren terwijl je je was gooit in de machines in het clubhuis (3 euro per wasbeurt plus 3 euro) voor een droge) voordat je naar Porto gaat of naar de kust gaat. Dag 7 Verlaat de boten en je koffers en ga naar de stad of boek een villa voor een week rond een ander zwembad. Ik raad aan Calminha te verkennen! We ontmoetten een aantal lieve mensen op de boten en we zwaaiden naar iedereen die we passeerden terwijl ze naar ons zwaaiden. Hoe meer landinwaarts je, hoe meer echte Portugees je krijgt en als je niet de hele zeven dagen zin hebt, bieden ze ook schipperdagtochten aan of een volledig ervaren schipper waar je alleen maar aan de voorkant kunt liggen en thee kunt zetten. De kinderen waren blij want ze hadden 4 g liefdes eiland daar en terug hoewel niet zeker over Foz. Mijn vrouw (tegen het einde) was veel competenter en zelfverzekerder en genoot van het leven op het water in de mate dat we binnenkort op een ander zouden kunnen varen. Ik vond het leuk om het land voorbij te zien gaan met het schuifdak open en de stap naar beneden met mijn hoofd in de wind en de verscheidenheid van elke dag. Zet het op de bucketlist.Meer

Feel D, Gestor van Feeldouro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Dankzij onze schipper Ricardo en feeldouro hadden mijn vijf kinderen tussen 7 en 13 de beste week van hun leven. Elke dag zal een herinnering worden. Met dank aan Ricardo voor zijn geduld met een boot vol kinderen voor zeven dagen! AlexanderMeer

Feel D, Gestor van Feeldouro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 15 november 2017

Ik en twee vrienden wilden een dagje uit Porto en bezochten de beroemde Douro-vallei. We waren via FeelDouro verbonden met Ricardo. Hij was top, echt indrukwekkend. We werden naar een aantal fantastische boerderijen gebracht met een onovertroffen uitzicht en een aantal van de beste wijn...en eten die je kunt krijgen. Ricardo was meer dan goed geïnformeerd en echt deed het onmogelijke om ons een geweldige tijd te laten zien. Hij toerde door kelders, toonde ons een aantal geheime plekjes en bracht ons naar een paar echte lokale plaatsen om te eten en te drinken. Hij is een geweldige chauffeur (wat je gaat willen gezien de wegen erg winderig en steil zijn), bracht ons meteen terug naar ons appartement in Porto. Als je naar Duoro gaat en iemand nodig hebt om je rond te leiden, is Ricardo de man. Ik zal zonder twijfel terugkomen en zal Ricardo zien, hopelijk deze keer voor langer!Meer

Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hadden een prachtige 1 week op de Muscat handvest in oktober - gevoel Douro planden onze reis en alles was fantastisch van de tours, de restaurants en de algehele planning. Wat maakte onze reis vooral geweldig was onze kapitein Joao - zijn kennis van...het gebied en zijn super vaardigheden maakte onze reis zo speciaal. Hij nam extra tijd en aandacht om ervoor te zorgen dat we hadden allemaal een geweldige tijd - hij is een echte topper! Beveel dit is een zeer bijzondere en ontspannende vakantie en captain Joao!Meer

Beoordeeld op 19 september 2017

Nam een 5-daagse privé-reis door de Douro. Het kon niet beter zijn geweest! Onze kapitein, Luis en gids Catarina waren de perfecte gastheren. Elk detail was doordacht met de beste wijnmakerij tours, restaurants en accommodaties. Ik kon doorgaan maar dit was een ervaring die moeilijk...in woorden uit te drukken. Één woord opkomt. . . Perfect.Meer

Beoordeeld op 11 september 2017

We brachten een week op de Douro met onze volwassen kinderen en hadden de beste tijd. De uitzichten zijn geweldig - het is moeilijk om een boek te lezen omdat je zou kunnen missen iets op de weg. Het leven op de boot zijn zeer...comfortabel, keuken is uitgerust, bedden zijn comfortabel. . Het is een gevoel van een echte vakantie. - We lazen, zwommen in de rivier, gestopt voor lunch, toerde een beetje Ema van het kantoor is prachtig en zeer behulpzaam.Meer

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ik nam mijn nu verloofde naar Porto opgericht door Patricia Alves van ecotour, ze was zeer behulpzaam en koos een top agency samenwerkt met haar en ik, met mijn voorstel. Zij langs kant feeldouro een regeling om mijn vriendin alleen, op een eigen boot, inclusief...diner, en een 2 uur durende tocht naar het prachtige uitzicht te zien van Douro vanaf de rivier. Ze kregen ook mij een banner die zei " Vanessa gaat u me trouwen " . Die is ingesteld door de werknemers op een prachtige brug omgeven door voetgangers als ze me zag op één knie. Ana onze ober was zeer behulpzaam en leuk om mee te babbelen. Ze was oprecht plezier hebben met ons, en geef mijn verloofde en ik ruimte zodat we konden verbinden. Ze was zeer professioneel en een genot om mee te babbelen. De kapitein Luis was ook uiterst professioneel en tegelijkertijd plezier. Ik dank hen allen voor dit moment het meest memorabele moment van mijn leven.Meer

Beoordeeld op 24 juli 2017

Mijn vrouw en ik namen een twee uur durende tour van de Douro rivier op een yatch bediend door Feeldouro dat bediend uit de onderneming's up - rivier marina in Pinhoa. We hadden een heerlijke paar uur met prachtig uitzicht op de rivier en aanvullende...drankjes en snacks. De yatch was erg luxe en we hadden het helemaal voor onszelf. Onze kapitein Ruiz en bemanningslid Katherine kon niet mooier en we veel leren over het Dourogebied op onze cruise. Zou aanbevelen deze reisorganisatie, die werkt out van Vila Nova de Gaia (Porto) evenals Pinhao.Meer

Beoordeeld op 1 juni 2017

Overzicht: Mijn vrouw en ik hebben 10 dagen lang een bareboat-charter met FeelDouro geregeld met als doel een rondvaart over de Douro-rivier van de Atlantische Oceaan naar Spanje en terug. We hadden bijna een jaar van tevoren gepland om de besparingen te maximaliseren en om...het schip te krijgen dat we wilden in de tijd van het jaar dat we wilden. FeelDouro heeft met ons samengewerkt en heeft ons zelfs toegestaan ​​betalingen met een creditcard te doen. Over FeelDouro: FeelDouro is een eersteklas organisatie, dona Manuela staat aan het hoofd van een "strak schip" met een zeer bekwaam personeel en we genoten van al het personeel waarmee we in contact kwamen, waaronder Emma, ​​Patricia, Luis en Catarina. competent en opgewekt. Ze gaf ons vervolgens over aan Luis, Luis was een van hun kapiteins en deed een zeer bekwame baan bij het doorlopen van het schip. Hij gaf niet alleen alle informatie die hij nodig had, hij beantwoordde ook alle onze vragen geduldig en bracht voldoende tijd met ons door. Alles is zeer georganiseerd bij FeelDouro, we kregen een complete set documentatie inclusief een gedetailleerde Google-kaart, pagina voor pagina in volgorde met annotaties om de navigatie te vergemakkelijken. We kregen ook een document met de vele aandachtspunten, in geografische volgorde en met veel foto's. Het was erg leuk om deze één voor één te lezen toen we de rivier bestegen. Het personeel gaf ons ook een plan voor onze 10 daagse reis en werkte met ons om het onze eigen te maken. Ze hebben ook handig al onze vergrendelingsboekingen gemaakt (hierover later meer). We waren erg onder de indruk toen de boegschroef op dag 6 of zo niet meer werkte. We noemden FeelDouro op de verstrekte mobiele telefoon. Ze vroegen als een paar snelle vragen om de aard van het probleem te bepalen en wat voor soort technicus te verzenden. Vervolgens stuurden ze een elektricien uit Porto die ons ontmoette op Rio Coa (vrij ver van Porto), werkte om het probleem op te lossen en begon zijn rit terug naar Porto na 21.00 uur. We waren erg onder de indruk van de benadering zonder gedoe en het probleem was opgelost terwijl we wijn in de cockpit dronken. Als je reis je zover brengt als Pinhao, mis dan niet de kans om het persoonlijke jacht van dona Manuela te bekijken, een prachtige 44-inch schoonheid genaamd Ruby (niet beschikbaar voor bareboat charter). De boot: Een van de belangrijkste redenen om deze specifieke reis te kiezen was om een ​​GreenLine te ervaren. GreenLine was de eerste die een seriële volledig hybride (elektrisch en diesel) ter wereld bouwde. Onze boot was een GreenLine 33 genaamd Towny. Hoewel dit 2012 niet heeft genoten van enkele van de innovaties die zijn aangebracht door het huidige eigendom van GreenLine (Vladimir Zinchenko), is de lay-out precies hetzelfde als de huidige modellen (dezelfde mal). Het schip is zorgvuldig ontworpen met een grote interne stroming. De 33 'is comfortabel, met een geweldige slaapplaats, voldoende opbergruimte en een geweldige douche gezien het een natte kop is. Hoge verschansingen, een kombuis achterin die volledig uitkomt in de cockpit via een glazen schuifdeur en een glazen wand die gemakkelijk naar het plafond kan worden gedraaid met krachtige gasschokken, allemaal voor een geweldige binnen- / buitenruimte. Deze cockpitruimte is ook gemakkelijk uit te breiden dankzij een open cockpitachterstevenplatform. Ik vond de GreenLine 33 heel gemakkelijk te hanteren, zelfs bij 30 - 35 Kt wind in een relatief smal kanaal en zelfs toen ik hem bij harde wind op zijn plaats moest houden (wachtend om te vergrendelen). de ondergoed achtersteven vinnen maken het vaartuig gemakkelijk vast te houden, zijwaarts tegen de wind, terwijl de motor slechts om de paar minuten pulseert. De rivier: De rivier de Douro ligt op 210 km van de Atlantische Oceaan naar de Spaanse grens. Het heeft vijf sluizen, waaronder de diepste in Europa en een van de diepste ter wereld, een val van meer dan 100 voet. De helft van de lengte is een UNESCO World Ermitage-site en de oudste wijngaarden ter wereld, meer dan 700 jaar oud, liggen langs de kant van de weg. Zelfs uitgebreide watersporters, reizigers en cruisepassagiers zullen Douro's schoonheid uniek en fascinerend vinden. Het oversteken van de rivier is een nooit eindigende verrassing. Beginnend in Porto is het rivierfront gemakkelijk bevolkt met prachtige gebouwen, kerken, stadions, restaurants, enz. De vele bruggen die je in de eerste paar minuten ziet, nemen snel af. Waarschijnlijk tegen de tijd dat je bijna halverwege je cruise-dag aankomt, zul je steeds minder gebouwen zien. De rivier begint te smal en je kunt zelfs een of zelfs twee sluizen op je eerste dag doorlopen. Je zult gemakkelijk merken dat de schoonheid van de marges groter wordt naarmate je verder de rivier opgaat. Je zult opmerken dat je dieper en dieper het dal in glijdt als de heuvel naar je rechtsboven en links hoger en hoger reikt. Als je Regua in zekere zin hebt bereikt, bereik je het einde van de beschaving. Regua is een stad van behoorlijke omvang met veel van alles wat je maar wilt, geldautomaten, musea, restaurants, etc. Zodra u Regua verlaat, gaat u verder richting stroomopwaarts en bereidt u zich voor op het mooiste deel van de reis. Vergrendelen op de Douro: Douro is de eerste waterweg waarvan ik heb gehoord waar je een tijdslot moet reserveren om te vergrendelen. FeelDouro heeft ons hierbij geholpen en hoewel we onze vergrendelingstijden niet hoefden te wijzigen, gaven andere gasten die we onderweg ontmoetten aan dat FeelDouro namens hen veranderingen heeft doorgevoerd. Toen we eenmaal op de rivier waren en zagen hoe vlot het verkeer stroomde dankzij het sluitschema, was het gemakkelijk te zien waarom dit op de Douro werd gedaan. De rivier wordt beheerd door de rivierautoriteit APDL. Van de website van APDL tot het algemene management, het onderhoud van markers, enz. Alles wijst erop dat ze uitstekend werk verrichten. Ik zou zelfs zover gaan om veel beter te zeggen dan welk bureau dan ook dat ik heb meegemaakt. Er is commercieel (toeristenboten) verkeer op de rivier (en op zondag ook recreatief). Ik vond de commerciële piloten beleefd en voorzichtig. In tegenstelling tot de sluismeesters spraken veel van hen of begrepen ze in ieder geval Engels. Uit wat ik heb meegemaakt, hoewel de meeste sluismeesters geen Engels spreken, is het essentieel om hun de naam van uw vaartuig te geven. Omdat ze je moeten verwachten (per je reserveringen), dat is echt alles wat je hoeft te doen. Vrij snel wordt het licht groen om aan te geven dat het tijd is om het slot te betreden, en zodra de stijging of afdaling voltooid is, wordt het lampje weer groen en dit geeft aan dat het tijd is om het slot te verlaten. Het is echt zo simpel. Alle sluizen gebruiken een zwevende boldermethode, dus het beveiligen kan niet eenvoudiger. Als je de kans hebt, mis deze unieke ervaring, of het nu bareboat of kapitein is, deze charters zijn niet te missen.Meer

Beoordeeld op 18 april 2017 via mobiele applicatie

We gebruikten Feeldouro voor een leuke diner ervaring. De bemanning, Ema & Luis, waren erg leuk. Ze ontmoette ons aan het dok en we snel dichtgetimmerd het goed - ingericht, schoon boot. Na een rondleiding door de rivier de Douro voor een tijd, ze bereide...hapjes en vervolgens een heel lekker diner met wijn. Ema was zeer deskundig over Portugese geschiedenis en was in staat te wijzen en te beschrijven bezienswaardigheden langs de weg. Ik beveel dit ervaring als een leuke manier om een avond door in Porto.Meer

Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 13 hotels in de buurt
Novotel Porto Gaia
1.190 beoordelingen
op 0,72 km afstand
Ibis Porto Gaia
834 beoordelingen
op 0,73 km afstand
Hotel Ibis Budget Vila Nova De Gaia
488 beoordelingen
op 0,77 km afstand
Mercure Porto Gaia
629 beoordelingen
op 0,94 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 448 restaurants in de buurt
Casa Machado
278 beoordelingen
op 0,48 km afstand
Kanpai Japanese Cuisine
186 beoordelingen
op 0,18 km afstand
Restaurante A Margem
420 beoordelingen
op 0,4 km afstand
Casa Do Futebol Clube Do Porto Dragoes Da Afurada
65 beoordelingen
op 0,3 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 103 attracties in de buurt
Porto Bridge Climb
752 beoordelingen
op 1 km afstand
Douro Marina
56 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Centro Interpretativo do Património da Afurada
30 beoordelingen
op 0,26 km afstand
Arrabida Shopping
27 beoordelingen
op 1,09 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Feeldouro.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings