GO Airport Express

GO Airport Express Beoordelingen, Chicago

GO Airport Express
2
Taxi’s & shuttlediensten
Meer lezen
Een beoordeling schrijven

De beste manieren om attracties in de buurt te ervaren


2.0
200 beoordelingen
Uitstekend
34
Heel goed
19
Voldoende
17
Slecht
22
Vreselijk
108

Deze beoordelingen zijn automatisch vertaald vanuit het Engels.
Deze service bevat mogelijk vertalingen van Google. Google wijst alle expliciete of impliciete garanties met betrekking tot vertalingen af, waaronder garanties van nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.

Lilian E
Wijchen, Nederland20 bijdragen
jul. 2018 • Stellen
We boekten deze organisatie om
snel en veilig savonds naar het hotel te komen. We zouden om 19.45 uur worden opgehaald bij de luchthaven. We hadden ons vluchtnummer doorgegeven. We waren precies op tijd buiten maar geen Go express. Telefoonnummers gebeld, na veel kosten iemand aan de lijn. We hadden ze gemist, moesten niet binnen staan, wat we ook nooit hadden gedaan. Om 20.00 uur kwam er eindelijk een busje, deze had geen haast. Ook nog naar volgende terminal waar de chauffeur naar binnen verdween ! om klanten op te halen. Duurde zeker een half uur. Uiteindelijk waren we rond 22.30 uur bij het hotel, voor een rit van 40 min. Nooit meer, vreselijk bedrijf. Website mooi, service nul. Een schande voor Chicago.
Geschreven op 21 juli 2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

D V
187 bijdragen
nov. 2016 • Zaken
Heb deze shuttledienst genomen omdat ze opgenomen was in mijn boeking. De 2 medewerkers aan de desk hadden weinig interesse om te helpen. Na 20min wachten kwam de taxi; duurde nog 40min eer we van de luchthaven waren (chauffeur moest nog 2x stoppen; passagiers die 100m eerder waren ingestapt, moest op ander shuttle,...
Geschreven op 7 december 2016
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

ConsumerV
1 bijdrage
jun. 2022
GEBRUIK ZE NIET! ! ! ! ! ! !

Ik zou een nulster achterlaten als ik in staat was. Ik ben van mijn geld opgelicht en zat 2 uur vast op het vliegveld terwijl ik iemand anders vond om ons op te halen!

de website gaf een "TCP" -chauffeur aan die je van de terminal mag ophalen, maar ze stuurden mijn bestelling naar een ander bedrijf dat ons niet kon ophalen en bleef ons vragen om een shuttle te nemen op 20 minuten afstand om elkaar te ontmoeten de bestuurder!

de chauffeur was super aardig en probeerde ons te helpen, maar ze kan alleen zoveel doen. Ik probeerde het 800-nummer te bellen en het was geen antwoord en geen reactie op mijn 5 e-mails om hulp te krijgen.

Sindsdien heb ik ze een e-mail gestuurd om erachter te komen hoe ik mijn terugbetaling kan krijgen, en ze hebben geen van de berichten erkend of beantwoord.

ze zijn oplichterij en een absolute afzetterij! ! ! ! ! !
Google
Geschreven op 20 juni 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Gabriel P
Chicago, IL19 bijdragen
apr. 2022
VERSCHRIKKELIJK. Buitensporig geprijsd voor NIETS. Betaalde $ 99, ze kwamen niet opdagen. Moest bellen en navigeren door een reeks nummers omdat het ene het bedrijf is, het andere de operator en het andere het taxibedrijf. Je moet koste wat het kost vermijden. Neem de L, een taxi op de stoep, Lyft, Uber. . . maar NOOIT dit transport.
Google
Geschreven op 7 juni 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Reedmummy
Georgetown, SC20 bijdragen
mei 2022
Ik heb online een rit geregeld van O'Hare Airport naar Hotel andBack op de terugvlucht. Om te beginnen met de instructies die ze je geven, hebben ze het helemaal mis. Ik liep op en neer de terminal tevergeefs belde het nummer meer verwarring. Uiteindelijk kwam ik de beveiliging van de luchthaven tegen die een minuut had en liet hem het papier zien waarvan hij zei dat het verkeerd was en hij nam me mee naar de taxistandplaats die hij aan de man uitlegde en gelukkig zette de man me in de volgende Flash Taxi. Toen ik belde zoals aangegeven, duurde het een tijdje om met iemand te praten en toen zei de telefoniste dat de chauffeur niet de juiste inloggegevens had om me mee te nemen nadat we het vliegveld al hadden verlaten en ze me hadden gezegd een Flash-taxi te nemen. De auto was smerig en stonk. Ik ben heelhuids in mijn hotel aangekomen.
Toen ik belde en hen vertelde dat ik klaar was voor mijn afgesproken tijd om op te halen, zeiden ze dat er een chauffeur zou komen. Nou, ik vertelde het aan de portier en toen er 2 verschillende Flash-taxi's kwamen, vroeg hij of ze aan het opnemen waren en ze zeiden nee. Ik belde en probeerde het opnieuw 3 keer. Ik wachtte 2 uur en uiteindelijk kwam er een Flash Taxi om iemand af te zetten en ik kon hem zover krijgen om me naar het vliegveld te brengen. Ik miste bijna mijn vliegtuig, hij stapte van de snelweg en ging de buitenwijken in waar we elk rood licht vingen en maar 35 mijl per uur kon gaan. Hij zei dat hij niet van al het verkeer hield, hij bleef maar zeggen dat dit een kortere weg was. Neem mijn advies op, ga gewoon naar het vliegveld, kom naar buiten om tassen te halen en ga naar de taxistandplaats, de man daar zal je zonder probleem in een taxi krijgen en de hotels zullen er een krijgen om terug te keren met ze wachten om je te helpen. Ik hoop dat iemand dit leest en dat het hen zal helpen. Ze rekenen eigenlijk meer dan de rest van de taxi's daar heb ik met anderen in het hotel gecontroleerd.
Google
Geschreven op 14 mei 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

newengland50
Franklin, MA461 bijdragen
nov. 2021
Ik heb de taxiservice van O'Hare Airport in Chicago naar het centrum gereserveerd. Bij het verlaten van de terminal kon ik geen Go Express-taxi vinden. Na 15 minuten zoeken heb ik Go Express gebeld. Ik kreeg te horen dat ik moest zoeken naar een persoon die een rood hesje droeg. Niemand droeg een rood hesje. De informatiebalie op de luchthaven vertelde me dat ik naar de volgende terminal moest gaan, omdat daar een Go Express-balie was. Er was een balie in die terminal, maar die was al heel lang - - vele maanden niet bemand. Ik belde opnieuw (trouwens, het telefoonnummer bereikt een kantoor op een verre locatie). Na 12 minuten (getimed) in de wacht te hebben gestaan, hebben ze de verbinding verbroken. Ik belde opnieuw en ze zeiden dat ik terug moest gaan naar de oorspronkelijke terminal en op zoek moest gaan naar een persoon in een rood vest. Nogmaals, er was geen persoon in een rood hesje. Ik belde weer. Deze keer zeiden ze dat ik een Flash-taxi moest zoeken. Ik heb er eindelijk een gevonden, maar de bestuurder in een zeer rommelige auto wilde me niet meenemen. Deze vertegenwoordiger van Go Express was erg geduldig en bleef met mij aan de telefoon. Ik zocht naar een andere Flash Taxi. Ik legde dingen uit aan de chauffeur en hij sprak met de persoon aan de telefoon. Plots kwam er een persoon in een rood hesje opdagen en hij deed de chauffeur niet om me mee te nemen met de mededeling dat het niet zijn beurt was. De chauffeur nam me mee en hij was zeer aangenaam.

Twee dagen voor mijn terugvlucht belde ik Go Exprerss en bevestigde mijn rit. Op de dag van mijn rit wachtte een chauffeur op me bij de ingang van het hotel. Hij was ook vriendelijk en professioneel. Go Express stuurde me ook een sms om te bevestigen dat een; het ging goed.
Google
Geschreven op 13 november 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

david c
Moorhead, United States3 bijdragen
sep. 2021
Ik moest een boeking annuleren omdat ik van hotel moest veranderen. Ik kreeg nooit een terugbetaling (zegt 3 - 5 werkdagen), toen ik belde kreeg ik de run-around. Uiteindelijk moest ik mijn creditcardmaatschappij bellen om de afschrijving te betwisten. 2 maanden later kreeg ik mijn geld terug. GEBRUIK ZE NIET.

Dat en toen ik in Chicago O'hare aankwam, begreep de man van de luchthavenshuttle wie dit bedrijf was, maar de taxichauffeur die hij ontbood niet. Ga door met dat ik in de wacht sta met Airport Go terwijl de taxichauffeur en de luchthavenjongen 20 minuten tegen elkaar schreeuwden.
Google
Geschreven op 13 november 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

John G
2 bijdragen
jul. 2021
Aangekomen in Chicago en taxi weigerde ons mee te nemen. Moest met een coördinator spreken om een terugbetaling te krijgen. Vervolgens kregen we onze op vervoer op de luchthaven.

Zal ze nooit meer gebruiken.
Google
Geschreven op 1 juli 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

nananddougm
Marietta, GA53 bijdragen
jun. 2021
Service: RESERVERING (prepaid) voor taxitransfer van de luchthaven Chicago O'Hare naar het hotel in de binnenstad

We maakten de reservering een week van tevoren. We hebben snel een e-mailbevestiging ontvangen met gedetailleerde duidelijke instructies voor het krijgen van een taxi.
Bij O'Hare hebben we geprobeerd die instructies op te volgen. De luchthaven "Starter (op de aangewezen taxilocatie) belde om een taxi nadat ik hem de e-mailinstructies had laten zien. Taxi kwam opdagen. Chauffeur WIST NIET van de afspraak met GoExpress. Ik belde de helpdesk / 'agent die niet hielp. Ik was losgekoppeld. De taxichauffeur was bereid om ons te vervoeren MAAR hij ontving geen info (bestemming en dat we prepaid hadden) via zijn elektronische apparaat. De starter hielp niet. De chauffeur was duidelijk overstuur. Ik herinnerde me de helpdesk / agent wie was een andere agent. De omgevingsgeluiden maakten het erg moeilijk om te horen. Ze was behulpzaam. Eindelijk, na 15 minuten, ontving de taxichauffeur de benodigde informatie voor de transfer naar de stad. Ondertussen belde een supervisor van GoExpress me om zich te verontschuldigen en helpen waar nodig. Ze was kalmerend. Toen reed de taxichauffeur ons veilig naar onze bestemming.
Google
Geschreven op 12 juni 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Gloria M
fullerton, CA40 bijdragen
nov. 2019
Ik heb een Sedan-auto geboekt van O'Hare naar het hotel omdat mijn schoonmoeder een senior is met mobiliteitsproblemen. In plaats van de Sedan, werden we opgewacht door een SUV (zie bijlage), die een opstap naar binnen en een stap naar beneden vereist om het voertuig te verlaten. Dit was een bijna onoverkomelijke barrière die veel inspanning vergde en aanzienlijk ongemak veroorzaakte. Ik heb 5 weken geleden contact opgenomen met Go Airport Express om uit te leggen wat er is gebeurd en om een terugbetaling aan te vragen. Ze hebben nooit geantwoord. Dit is schandelijk. Laat het me weten als u een manier weet om dit bedrijf te melden.
Google
Geschreven op 10 januari 2020
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

1-10 van de 88 resultaten worden getoond
Ontbreekt er iets of is iets onjuist?
Suggereert bewerkingen om onze weergave te verbeteren.
Deze vermelding verbeteren