Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Slagharen

535 beoordelingen
Er zijn helaas geen tours en activiteiten beschikbaar om online te boeken op de data die u heeft geselecteerd. Kies een andere datum.

Slagharen

535 beoordelingen
Er zijn helaas geen tours en activiteiten beschikbaar om online te boeken op de data die u heeft geselecteerd. Kies een andere datum.
535beoordelingen9vragen en antwoorden
Waardering van reizigers
  • 111
  • 183
  • 143
  • 46
  • 53
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Lott B. heeft een beoordeling geschreven 27 nov.
2 bijdragen
Na een eerdere slechte ervaring die door Ronald is opgelost nog een heerlijke dagje uit met de kinderen. Aanrader!
Meer lezen
Datum van activiteit: november 2020
Nuttig
Delen
Viola v heeft een beoordeling geschreven 16 nov.
1 bijdrage
Het is alweer even geleden, maar het park is fantastisch. Ik kwam hier al toen ik klein was. We hadden wat gedoe met onze etickets (lag aan ons) en de dames bij de kassa Demi en Elles hebben ons toen zó fantastisch geholpen! Was super. Bedankt dames!!
Meer lezen
Datum van activiteit: december 2019
Nuttig
Delen
Twinkle heeft een beoordeling geschreven 2 nov.
2 bijdragen
In september een weekendje weggeweest. Normaal nemen we de spik en span racoon lodge maar we dachten proberen nu eens de cowboy cottage leuk voor de kids een x wat anders! Nou nooooit meer dus! Het huisje was zooo smerig echt niet normaal. Vloer zwart van vuil en de hoeken grijs van het stof! Ik dus maar zoeken naar een stofzuiger of bezem want ik heb een kleine van 2 die over de vloer dweilt. Nou niets te vinden. Ja bezems lagen buiten voor de deur in een super vieze spinnen bak. Heel naar tot bijna niet geslapen want er waren overal maar rare beestjes op de grond, plafond, spinnen webben en zelfs beestjes op het bed!! Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Die huisjes worden gewoon niet schoongemaakt. Doodzonde want ze zien er super gezellig uit. We hebben het maar het beste van gemaakt met de kids en die vonden buiten dat het zo griezelig vies met beestjes was toch nog leuk! Het waren gelukkig ook maar 2 dgn. Park blijft altijd leuk natuurlijk! Maar ik raad toch aan om maar wat meer te betalen voor een nette schonen huis als de racoon lodge! Die fout maak ik dus nooit meer😂 Owja en dan nog de laatste dag dat we weggingen tijdens het inpakken viel er in de keuken vanaf het plafond een groot raar beest op me nek!!!!!!
Meer lezen
Datum van activiteit: september 2020
Nuttig
Delen
Antwoord van GuestserviceSLG, Guest Relations Manager bij Slagharen
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Givenchy, Hartelijk dank voor het delen van je bevindingen. Wat jammer dat je het huisje niet hebt aangetroffen zoals zou moeten. Excuses hiervoor! Heb je wel melding gemaakt van je ervaringen tijdens jullie bezoek? We waren graag bij je langsgekomen. Fijn dat jullie weer van ons park hebben genoten! Je mag altijd mailen naar guestservice@slagharen.com. Dan kunnen wij ook kijken wanneer en welk huisje je bent verbleven.
Meer lezen
Simone H heeft een beoordeling geschreven okt. 2020
Gorinchem, Nederland1 bijdrage
Wij zijn van 19 oktober t/m 23 oktober geweest. Wij haden vorig jaar echt een vies huisje. (Nevada)Hier hebben wij wat van gezegd. En nu haden wij hetzelfde huisje als vorig jaar , en het was echt brandschoon en rook lekker fris. Wat een verbetering! Wij hebben echt een top week gehad! Ook nog gezwommen , gelukkig hadden wij direct gereserveerd daarvoor. Was echt erg leuk. Minpuntje is dat er te weinig eettentjes waren. Te lange wachtrijen om iets te eten te halen. Voordeel van de coronaregels is dat je in een vak moet gaan staan als je in een attractie wil. Geen getrek of geduw meer. Veel beter zo. En netjes bij iedere attractie ff je handen ontsmetten. Goed geregeld! Oja en in het park, waren die vogelverschikkers erg leuk, en de man met de baard, hij was superleuk voor de kinderen. En die bandit die in het park liep was erg leuk! Groetjes fam. Hazendonk!
Meer lezen
Datum van activiteit: oktober 2020
Nuttig
Delen
Antwoord van GuestserviceSLG, Guest Relations Manager bij Slagharen
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Simone, Bedankt voor je mooie woorden en de tijd die je hebt genomen om deze met ons te delen! We proberen er echt het beste van te maken ondanks de extra maatregelen die zijn genomen. Fijn dat je het begrijpt en waardeert. Wij hopen tot een volgend bezoek bij ons in Slagharen!
Meer lezen
Ramon heeft een beoordeling geschreven okt. 2020
1 bijdrage1 nuttige stem
Het begon als een leuk weekendje weg met het gezin we hadden een wigwam geboekt bij slagharen voor een kort weekend. Het begon al bij de incheck waar we samen met veel andere bezoekers dik een uur in de rij hebben gestaan voordat we überhaupt het vakantiepark op konden. Daarna kwamen we aan in onze wigwam waar het linnengoed klaar lag(koste 43 euro extra) tijdens het bedden opmaken kwamen we er achter dat de lakens niet om de matrassen passen zowel bij de schuine als bij het midden gedeelte waardoor je dus gedurende de nacht het complete laken onder je vandaan sliep. Toen wij ons eerste avond eten op hadden wouden wij gaan afwassen. Dit kon echter niet omdat er geen warm water aanwezig is in de wigwam zelf dus moesten we dat uit de wc ruimte halen buiten de wigwam of het water met een pannetje koken. Toen we dat eenmaal hadden gedaan kwamen we er ook achter dat er geen afdruiprek was en daarnaast ook geen theedoek of handdoek dus zaten we met afgewassen servies wat we niet droog konden maken. Ook zijn we er vanuit gegaan dat er in een linnenpakket van 43 euro ook een handdoek zit voor iedereen. Want er word nergens gemeld dat je dit zelf mee moet nemen. Dit bleek echter niet zo te zijn dus moesten wij de volgende ochtend zelf handdoeken en theedoeken gaan kopen om normaal te kunnen verblijven in deze wigwam. Wij hadden op zaterdag aan het einde van de dag een tijdslot gereserveerd voor het zwembad aqua mexicana. Bij entree van het zwembad was er niemand om de rivm richtlijnen in de gaten te houden en stond iedereen te dringen om naar binnen te kunnen, waardoor de 1,5m niet te hanteren was. Eenmaal binnen was het zo druk dat het daar ook onmogelijk was om de 1,5m te hanteren ondanks de aanpassingen die ze in het zwembad hadden gedaan. Tot slot kwam de klap op de vuurpijl toen wij terug kwamen van het zwemmen. Er bleek bij ons en later ook bij nog 3 andere wigwams een deel van de stroom uit te zijn gevallen. Het deel wat uitgevallen was zat onze verwarming op in de wigwam. Na een zoektocht van een uur om een nummer te vinden waarmee je iemand kan bereiken die ons eventueel verder zou kunnen helpen, werd er een beveiliger naar ons plekje gestuurd. Deze wist echter niks van elektra af wat heel logisch is. Hij stond wel in contact met de technische dienst maar die waren te beroerd om langs te komen en het zelf op te lossen. Vervolgens heb ik zelf in de meterkast gekeken en kwam tot de conclusie dat er een stop was door geslagen. Dus met een nieuwe stop waren we allemaal gered en konden we rustig en warm slapen die nacht. Echter vond de technische dienst het niet nodig om dit kleine probleem te verhelpen en mocht ik zelf van hun daar niks mee doen. Wat resulteerde in dat wij de hele nacht in de kou hebben moeten slapen samen met nog 4 andere gezinnen met kinderen. Ze hebben ons een klein kacheltje gegeven om het op de lossen wat niks geholpen heeft. Na deze vervelende nacht heb ik bij het uitchecken de bovenstaande punten aangekaart. Het enige antwoord wat ik kreeg was sorry meneer ik kan u daar niet mee helpen want daar heb ik de bevoegdheid niet voor. En toen ik naar een manager vroeg kreeg ik het antwoord dat die niet voor 15:00 uur aanwezig zou zijn bij de receptie. Met andere woorden wij hebben geen zin om jullie tegemoet te komen met een passende oplossing
Meer lezen
Datum van activiteit: oktober 2020
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van GuestserviceSLG, Guest Relations Manager bij Slagharen
Gereageerd op 4 okt. 2020
Dag, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij waarderen het zeer wanneer je als gast laat weten hoe je het verblijf hebt ervaren. Spijtig om te lezen dat jullie het verblijf niet hebben ervaren zoals wij dat graag zouden willen. Door de anonimiteit van Trip Advisor is het niet mogelijk rechtstreeks met je te spreken. Zou je wellicht contact willen opnemen via guestservice@slagharen.com? Wij zouden heel graag persoonlijk met je in contact willen komen. Alvast bedankt voor de moeite.
Meer lezen
Vorige
Veelgestelde vragen over Slagharen