Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nu open
Openingstijden vandaag: 09:00 - 22:00

Cruise & Tours Center
Boeking niet beschikbaar op TripAdvisor

Op zoek naar andere opties die u nu kunt boeken?
Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Miami Beach
vanaf US$ 38,00
Meer info
vanaf US$ 222,00
Meer info
vanaf US$ 29,99
Meer info
vanaf US$ 29,00
Meer info
Beoordelingen (349)
Beoordelingen filteren
147 resultaten
Waardering van reizigers
43
22
23
23
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
Waardering van reizigers
43
22
23
23
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 147 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

Ik heb de cruise nog niet genomen. Ik heb een cruise geboekt voor oktober 2019 en kan geen antwoord krijgen op enkele vragen over enkele inconsistente informatie in de beschrijvingen van hun e-bike-excursies. Ik sprak ongeveer 10 dagen geleden met hen en er werd mij...beloofd dat ik binnen een week zou worden teruggebeld. Vandaag belde ik opnieuw en stond bijna 20 minuten in de wacht. Ik heb eindelijk opgehangen. Dit is mijn 5e cruise naar Bermuda met Norwegian en zal waarschijnlijk mijn laatste zijn.Meer

Datum van activiteit: september 2019
2 weken geleden beoordeeld

Dus het goede eerst: verreweg het beste aan onze cruise was onze kamerwachter Filzon. Hij herinnerde zich al onze kindernamen (4) en was altijd super behulpzaam. Ik wou dat de rest van de bemanning net zo aardig en behulpzaam was als hij was. Ook het...buffetpersoneel was ook geweldig. Reizen met 4 kinderen, waaronder 2 jaar oude tweelingen, is niet eenvoudig, dus we hebben slechts twee keer dineren toegewezen en deden de rest van de tijd buffet. Over het algemeen was het eten echt goed en had een breed scala. Tegen het einde van de week wisten meerdere mensen in het buffet de naam van mijn tweeling (het zijn grote flirts die van aandacht houden). De shows zijn ook goed gedaan, mijn 5-jarige houdt van de kostuums en danseres. Enige negatieve ding over het entertainment is de "Peter Punk" -show, ze hebben een dinosaurus die niet echt past en de productie heeft weggenomen. Anders dan dat was al het entertainment perfect. Op het negatieve: klantenservice van iedereen buiten eten service en kamers ontbreekt. Binnen 10 minuten na het binnenkomen in onze familiesuite, twee balkonkamers verbonden door een deur, sloten onze tweelingen een van de deuren die zich aan één kant vergrendelden en die toevallig de kant was waarop al onze sleutelkaarten stonden. Ik heb het alarmnummer gebeld, omdat ik als moeder in paniek raakte omdat ik niet bij mijn peuters kon komen en er werd me verteld dat als we een sleutel wilden, we naar de klantenservice moesten gaan om er een te krijgen, denkend dat ze het misschien niet begrepen ik legde opnieuw uit dat mijn baby's in de kamer waren opgesloten en ik ze niet kon bereiken en ik wilde ze niet verlaten als reactie de dame zei: "je kunt ze toch niet zien, dus waarom maakt het uit als ik wegga hen". Ik was in tranen aan het proberen om binnen te komen, mijn man was al vertrokken om een extra sleutel te krijgen en gelukkig na 20 minuten huilen bedacht een van de tweeling hoe de deur te openen. Het is echt een slechte service van MSC en de installatie is erg slecht. Hadden ze een eenvoudig haakoogsysteem en de bovenkant van de deuren, dan kon je de deuren openzetten en de problemen die we hadden met de deuren voor een hele week oplossen. Onze kamerwachter liet ons zien hoe we een washandje onder de deur konden vastzetten om het open te houden, wat hielp maar geen permanente oplossing was. We hadden één incident met ingeslagen vingers, want weer peuters zijn nieuwsgierig en trokken het washandje met hun vingers in de deurscheur. De cruise kreeg betere dagen twee tot en met 5 toen orkaan Dorian toesloeg en de cruise ging bergafwaarts! Ik weet dat ze het weer niet kunnen beheersen en ik begrijp volledig dat ze echter kunnen bepalen hoe ze informatie overbrengen en hoe ze uitvoeren. Dus we zagen online dat onze route donderdagavond was veranderd om te zeggen dat we vrijdag in Miami zouden zijn in plaats van Nassau zoals gepland. Ging naar de klantenservice en kreeg te horen dat we nog steeds naar Nassau gaan, 30 minuten later wordt een aankondiging gedaan dat we naar Miami gaan. Dit werd gevolgd door aankondigingen vanaf 22.00 uur dat we ofwel op het schip konden blijven en terug naar zee konden gaan, onzeker wanneer het schip terug zou komen of 's morgens van boord gaan. We hebben geprobeerd onze vluchten te veranderen naar vrijdag in plaats van zaterdag, maar konden niet zo kiezen om op schip te blijven. Zodra passagiers de volgende ochtend van boord gaan, melden ze dat we in de haven verblijven en dat we niet van het schip mogen. Alle winkels waren gesloten, kinderruimtes gesloten, kinderzwembad gesloten voor jongere kinderen, restaurants beperkt tot één van de buffetten. Dus het grote probleem kwam met luiers voor ons, we waren van plan luiers op het schip te kopen om ruimte te besparen, maar alle winkels waren gesloten. Wachtte een uur in de klantenservice om te horen dat ze naar de medische dienst moest gaan, wacht tot de medische afdeling openging en kreeg te horen dat er geen luiers in de winkels waren, wacht opnieuw in de klantenservice en vertelde sorry dat we niets kunnen doen. Ik vraag naar een tegoed omdat we in wezen $ 600 per dag spelen voor onze hut en niet alleen een haven hebben gemist, maar alle voorzieningen zijn gesloten (zelfs turndownservice is geannuleerd) en kreeg te horen dat er geen tegoed of terugbetalingen zijn, zelfs niet bij toekomstige cruises omdat ze ons 'opvangen' door ons aan boord te laten blijven. Natuurlijk kunnen we niet uitstappen, dus we weten niet zeker of je ons opvangt toen we deze week bijna $ 5.000 betaalden en dit is een dag waar we voor hebben betaald! We waren op zoek naar het boeken van een 14-daagse cruise volgende zomer met MSC, maar heroverwegen dat en zullen waarschijnlijk in plaats daarvan naar Disney kijken. De andere mensen in de rij bij de klantenservice werden ook erg slecht behandeld, ik hoorde ze mensen vertellen om vluchten om te boeken en dan vandaag zeggen sorry dat je je vlucht hebt geannuleerd, er is niets dat we kunnen doen. Een medewerker van de klantenservice zei zelfs tegen iemand dat hij zijn mond moest houden omdat ze onbeleefd waren! Je krijgt wat je in de wereld stopt en als MSC de klantenservice niet verbetert, zullen ze uiteindelijk moeite hebben om hun reputatie te verbeteren.Meer

Datum van activiteit: augustus 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een droom om Santorini te bezoeken. Nu zit ik op het bed vanuit mijn passagiershut naar Santorini te kijken omdat er vanaf het schip geen toegang was tot de tenderboot. Wat voelde ik me verdrietig.

Datum van activiteit: augustus 2019
4 weken geleden beoordeeld

Dit is het grootste schip dat we allemaal hebben gevaren. En ik moet toegeven dat we bij het instappen wat misverstand hadden. 4000 mensen (geven of nemen). Hmmm. Maar het in- en uitstappen was eenvoudig en efficiënt. Verrassend dus. Voor ons (lege nesters) was het...zwembad veel, veel te veel. Er zijn echter voordek op 17 afstand van de crush. Ook een fantastisch gedeelte voor alleen volwassenen met een bar, twee bubbelbaden en een functie die het beste is wat ik ooit op een schip heb gezien - een grot met watervallen om in te lopen en af te koelen. Purrrrrfect. Het buffet was uitstekend met voldoende variatie en elke avond een andere special. Onze favoriete restaurants waren Moderno, La Cucina en Cagney's in die volgorde. Maar de belangrijkste eetzalen zijn ook erg goed. Veel muzieklocaties aan boord met een aantal zeer getalenteerde artiesten. We hebben genoten van Trinity Trio 3 verschillende keren op dek 6, waar een bar en een koffie- / woestijnbar is. Service is eersteklas. Het opmaken van de kamer is super snel en efficiënt. Personeel is erg vriendelijk - altijd een "hallo". Wat je zou verwachten. Maar velen van hen namen even de tijd om te praten. Officieren in restaurants en elders maakten de rondes door informele "enquêtes" te houden, wat ik erg leuk vond - de klant stond tegenover elkaar. Al met al voelden we uiteindelijk helemaal niet de grootte van de passagiersmassa. En als je een first-timer of onervaren cruiser bent, maken dit schip en zijn bemanning het een echt eenvoudige, intuïtieve ervaring. Goed gedaan mensen!Meer

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019

We hebben nu een paar keer gevaren met NCL en hadden weinig te klagen. Van onze Europese smaak, de service was goed, de cabine schoon en de schepen zelf in een zeer goede staat. We ontdekten de Getaway, Dawn and Escape. Al deze schepen waren...behoorlijk geweldig. Slechts een paar dingen die ik nog steeds niet krijg, aan boord.  - Waarom zijn altijd voornamelijk Canadezen en Amerikanen al om 10 uur 's ochtends dronken? Samen met het enorme "Hands up in the air" -geluid op de hoofdarm, echt vervelend. En het lijkt erop dat iedereen tegen elkaar moet schreeuwen in plaats van gewoon praten en chatten.  - Rokers worden gewaarschuwd, alleen op de Getaway mocht het ontspannen voor de humidor zitten en een lekkere sigaar en een praatje met verse zeebries hebben. De andere schepen dwingen je om te roken in de sigaar Humidor. . . die natuurlijk de hele tijd druk is, of helemaal achteraan in de H 2 O-club van het schip, dat alleen voor volwassenen is. Zelfs niet als u USD 200 betaalt. - je kunt een week lang in de sfeerclub roken. . . . dat is arm. Hoe dan ook, de rest is cool en we komen zeker terug.Meer

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 11 juli 2019

Ik heb cruises gemaakt met NCL, Royal, Celebrity en Carnival. Dit is de eerste keer dat ik MSC ga gebruiken en het was de slechtste ervaring ooit. Specifieke service was verschrikkelijk, 80% van het personeel met houding en niet wiling om te helpen / serveren,...3 uur diner veroorzaakt ontbrekende shows, 30 minuten wachten tussen elk kinderbord dat hetzelfde eten bestelt, mijn eerste drankje na de woestijn en na het wachten 3 uren vanwege je trage proces vraag je ons het restaurant te verlaten omdat een andere groep eraan komt, een serveerster van het buffet te vragen of ze me een capuchino kan bezorgen en ze reageerde ik denk, vraag om water in de bar en de barman vergat het , arriveerde bij bar 5: 50 pm en barman hielp de klanten naast me die na me kwamen in plaats van me te helpen en zei toen tegen me dat we na 18.00 uur gesloten zijn. Vraag om een handdoek in de kamer omdat ze alleen 2 achterlieten voor een 3-persoons hut en het antwoord was dat we niet meer hadden, toiletten in de hele 9e verdieping spoelde niet voor een paar uur blijkbaar technisch probleem, de cruise ruikt slecht op een paar plekken, stinkt de gang op de 9e verdieping naar sigaretten. Over het algemeen de Worts ervaring in MSC cruise-lijn en absoluut niet aan iedereen aanbevelen.Meer

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 24 juni 2019 via mobiele applicatie

KAMERS werden tweemaal dagelijks schoongemaakt kon niet fout. MAIN DECK was een beetje overvol, maar niet echt een probleem STAFF begreep het niet echt goed tot je ze leerde kennen. ENTERTAINMENT was heel goed, het heeft iets voor iedereen ETEN in de grote eetzaal was...uitstekend, maar ik zou aanraden om alleen te eten hoor de Buffett was alleen maar goed als je de hoofd eetkamer mist ANDERE GASTEN De enige reden dat ik niet terug zou gaan naar deze boot was dat de Italianen zo onbeschoft zijn dat ze zich nooit verontschuldigen voor iets, ze weten gewoon niet hoe ze in de rij moeten staan erg teleurgesteldMeer

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019 via mobiele applicatie

Ik nam eerbiedig een 7-daagse Alaska inside passage cruise over de nieuwe Noorse gelukzaligheid. Dit is mijn tweede cruise met NCL en 4 de algemeen; mijn andere cruises waren op de oasisklasse schepen op Royal Caribbean. Mijn eerste indruk was: "wauw, dit is een luxe...schip. "Alle armaturen en displays zijn zo mooi en de muren en het tapijt zijn schoon - ik bedoel het is een nieuw schip! ! ! We kozen voor een kamer met balkon en het beste deel was de badkamer. Ze geven je heel veel extra ruimte. Het bed was super comfortabel service was goed. Mijn enige klacht zou zijn dat de airconditioning automatisch startte tijdens de nacht hoewel onze balkondeur gesloten was. . . dus we hebben het warm. Het schip mist het entertainment van een Royal Caribbean-schip en naar mijn mening vind ik de lay-out beter van de oasisklasse-schepen. De uitgeholde onze schepen zijn net zo netjes. Met dat gezegd zijnde, zou ik nu op deze cruise stappen als ik kon. Ik hoop dat dit helpt! !Meer

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019

Ik ben nu in een Noorse cruiselijn en met een geweldige tijd het personeel zoooo vriendelijk en behulpzaam is het eten geweldig, mijn kamer is uitstekend met een prachtig uitzicht op de zee de rode maan Ik heb een aangename tijd. . Bedankt Noorse cruise,...dit was mijn droomreis. .Meer

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Personeel was altijd onbeschoft. Een medewerker duwde mijn zus bijna hard genoeg om haar omver te werpen en zei: "ga uit de weg" terwijl we in de rij stonden voor een excursie. Een ander was onbeleefd en neerbuigend toen we probeerden de kapotte föhn in...onze hut te laten vervangen, wijzend naar haar oor en zei: "Luister! "Alsof ze sprak tegen een zich misdragend kind. Maar toen waren de andere passagiers even grof. De meerderheid van de passagiers was Europees en iedereen die denkt dat Amerikanen onbeleefde reizigers kunnen zijn, had deze mensen moeten zien. Amerikaanse reizigers zijn heiligen in vergelijking. De Europeanen sneden in lijnen, duwden en duwden, en over het algemeen verbaal andere passagiers ongestraft. Ze stalen uit de sieradenwinkel. Het ergste van het slechtste reisgedrag dat ik ooit heb gezien. Eten in de hoofdeetkamer was op zijn best "blah". Consistent overdreven, eetbaar, maar niets om naar uit te kijken. De specialiteitenrestaurants, aan de andere kant, waren erg goed, en de enige goede keuze om te dineren. Het buffetrestaurant was te klein voor de grootte van het schip - tafels waren niet beschikbaar als je daar ergens in de buurt van redelijke uren at. Eten bij het buffet was ook op zijn best redelijk. Doe jezelf een plezier en neem zoveel mogelijk maaltijden in de specialiteitenrestaurants ook al zijn ze tegen een extra vergoeding. Over extra kosten gesproken, alles kost extra. Hoewel dit vooral geldt voor alle cruises, was MSC bijzonder flagrant. Onze boeking was bijvoorbeeld inclusief onbeperkte drankjes. Maar het waren slechts 'basic' drankjes. Twee bierkeuzes, witte huiswijn en "eenvoudige" gemengde dranken (denk maar aan twee ingrediënten, zoals gin en tonic of rum en cola), alleen drankjes. En elke gratis drank heeft een fooi - zelfs frisdranken. Online informatie vermeldde speciale koffiesoorten waren inbegrepen in het pakket, maar nee, dat waren ze niet, ze kosten extra. Wil je een bevroren tropisch drankje of een mojito? Toeslag. . . Voorzieningen op het schip leden ook onder te veel passagiers op een te groot schip. Wilt u een stoel bij het zwembad tijdens uw dag op zee? Succes daarmee. Wachttijd voor een tafel bij het buffet was lang, zoals eerder vermeld. En over het algemeen te weinig personeel om te voldoen aan de behoeften van passagiers. Te groot, te veel mensen en niet genoeg personeel, ruimte of services. Ik ben in het verleden op Royal Caribbean, Norwegian, Carnival en Viking geweest. Dit was mijn eerste op MSC. Het zal ook mijn laatste zijn.Meer

Datum van activiteit: juni 2019
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Cruise & Tours Center.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings