Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Vandaag geopend: 07:30 - 21:00
Opslaan
Delen

Tsiba Tsiba Wine Tours
Boeking niet beschikbaar op TripAdvisor

Op zoek naar andere opties die u nu kunt boeken?
258
Alle foto’s (258)
Volledige weergave
Certificaat van uitmuntendheid
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend93%
  • Heel goed4%
  • Gemiddeld1%
  • Matig1%
  • Vreselijk1%
Over
Nu open
Openingstijden vandaag: 07:30 - 21:00
Alle tijden bekijken
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
20°
10°
okt
21°
12°
nov
23°
13°
dec
Contact
Stellenbosch 7599, Zuid-Afrika
Website
+27 82 956 8104
Bellen
Beoordelingen (465)
Beoordelingen filteren
232 resultaten
Waardering van reizigers
218
10
1
1
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
218
10
1
1
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 232 beoordelingen
28 maart 2016 beoordeeld

Als je een wijnliefhebber bent moet je natuurlijk in Stellenbosch wijn toer doen. Pamela is een heel aardige sociale vrouw die natuurlijk veel verstand heeft over de wijnen maar ook over de geschiedenis van Stellenbosch. Wij hebben gekozen voor een halve dag tour. Persoonlijk vind...Meer

Bedank Jaoquin7
Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016
Google-vertaling

Hi Joaquin, Thank you for your review, some people do enjoy extending the day to have a lunch on a...Meer

22 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met pamela Smith op wijn Tour geweest door Stellenbosch. Het was een heerlijke dag ze vertelde veel achtergrond info wat leuk en nuttig was. Toch nog wat eigen inbreng in het geheel gehad door bezoek aan warwick. Lunch bij simonsig was top en erg...Meer

1  Bedank RamonvD
Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2014
Google-vertaling

Dankie vir jou getuigenis oor jou ondervinding met Tsiba Tsiba !

Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Had een geweldige dag in Stellenbosch bezoeken 5 landgoederen - elk uniek. Steven was een zeer deskundige gids en kende de regio goed. Het was een volledige dag vertrek vanuit Kaapstad om 9.00 uur en terugkomst om 18.00 uur terwijl het andere stel lokaal was....Zeker de prijs waard als de hoeveelheid wijn verstrekt is genereus. Bovendien, in plaats van het kopen van grote hoeveelheden wijn om mee te nemen of naar huis te gaan, bieden ze de lokale contactgegevens die veel kosteneffectiever zijn.Meer

2 weken geleden beoordeeld

Ik heb gewacht tot mijn terugkeer naar Berlijn om al mijn correspondentie door te nemen om ervoor te zorgen dat wat ik ga schrijven juist is. Om te zeggen dat we teleurgesteld en boos zijn op Tsiba Tsiba is een understatement en ik waarschuw iedereen...met een grotere groep of specifieke verzoeken om dit bedrijf te vermijden. Hier gaan we. Ik run een dagtourbedrijf in Warnem nde, Duitsland, evenals een luxe riviercruise-boekingskantoor dat zich uitsluitend bezighoudt met AmaWaterways. Ik ben niet alleen Ama's nummer 1 Worldwide-passagier, maar ook hun nummer 1-verkoper in Duitsland, dus ik weet wat ik spreek. Ik nam in het najaar van 2016 contact op met Tsiba Tsiba om me te helpen een speciale wijnreis te maken voor vroege aankomsten voor mijn Stars of Africa-reis van 2018, een viering van mijn 50ste verjaardag, 5-jarig jubileum en een speciale reis voor de 28 mensen op mijn volledige Ama-charter. Ik legde uit wie de gasten waren, wat onze behoeften waren, stuurde de volledige reisroute (met prijzen) voor de Ama-tour zodat ze zouden weten wat we al aan het doen waren en legden uit welk type gasten ik begeleidde. Ik wist dat Ama een dag wijnrondvaart aanbood, maar een paar keer naar SA geweest voordat ik een ontspannende 2-daagse / 3-daagse ervaring wilde die de reis van mijn gasten zou verbeteren en hen dit prachtige gebied zou laten ontdekken. Het eerste en meest specifieke ding waarover ik schreef in mijn onderzoek was het type en de grootte van de bus die ik nodig had: een luxe bus voor 40 + met veel ruimte, AC, een badkamer en adviseerde dat de gasten elk 1 grote koffer en Ik ga door. Het was belangrijk voor mij dat mijn gasten comfortabel waren in de coach en dat we allemaal voldoende ruimte hadden, ongeacht of we 18, 20 of 28 waren. Dit was allemaal geen probleem, ik was verzekerd en Eileen en ik gingen door met het kiezen van wijnhuizen en lunchlocaties, waarover ik vrij flexibel was. In de loop van het volgende anderhalf jaar hield ik Eileen op de hoogte van de headcount, de namenlijst, enz. Ik betaalde ook de reis volledig voor aankomst en ging opnieuw over de details om zeker te zijn dat alles goed was aangebracht. Stel je mijn verbazing voor op onze eerste dag dat ik uit ons hotel in Camps Bay kwam om een ​​bus voor 24 te vinden om mijn groep van 22 te houden. . . geen extra ruimte, geen wc, AC die functioneerde, maar een bus die sputterde en spande om de heuvels op te gaan. We waren vastgelopen als sardines in een blik in wat op zijn best beschreven kon worden als een voormalige stadsbus, op versleten harde stoelen, zonder ruimte en met onze draagtassen vastgeklemd tussen onze benen of opgestapeld op de ene beschikbare achterbank. Ik probeerde een opgewekte houding aan te nemen om de uitvoering van de gids niet te beïnvloeden, maar mijn gasten waren enorm ontzet en ik schreef Eileen onmiddellijk dat "deze bus een loser was, niet wat ik bestelde en een" no-go ". Ze schreef terug dat de het transportbedrijf had haar verzekerd dat de bus was wat ze had besteld, maar niet alleen was er geen bediening of commentaar van de gids (die haar zoon bleek te zijn), maar het was niet wat ik had besteld. Ik vroeg dat ze de bus voor de volgende dag zou vervangen. Een ding dat ik in dit vroege stadium van de tournee erg gewetensvol was, was om mijn teleurstelling niet op de gids te projecteren, om zijn timing en connectie met de gasten niet te verprutsen. Hij was vriendelijk en leek aardig en als een toureigenaar zelf weet ik de gids niet op te zadelen met een probleem dat ze zelf niet hebben gemaakt of gemakkelijk kunnen oplossen. Ik schreef net zo veel aan Eileen, maar naarmate de dag vorderde, begonnen andere dingen duidelijk te worden dat dat een vergissing was. De eerste wijnmakerij die we bezochten heette Fairview Wine and Cheese, wat bij de eerste aankomst charmant leek, maar wat later een andere sardine-ervaring bleek te zijn. We zaten buiten op een zijterras op een tafel van 20 of 30 voet lang, maar hadden de 22 van ons schouder aan schouder gepropt met nauwelijks ruimte om onze armen te heffen om de wijn te drinken op ongeveer 15 voet ervan, met de rest uitgeschakeld en ongebruikt. Ze hadden 5 mensen naar een bank totdat we vroegen om zich alsjeblieft uit te spreiden, maar de wijnbouwergids keek verbijsterd en geërgerd en zei: "We hebben dit opgezet zoals altijd" en onze gids Stephen keek alleen maar aan en liet het aan ons over om verplaats alle instellingen naar beneden om ruimte te maken. De degustatie zelf was prima, hoewel velen de Fairview-vertegenwoordiger niet konden horen of begrijpen. Daarna was het om te lunchen in een heerlijk restaurant Le Petit Ferme, maar dat veranderde ook in een beetje een ramp. Ik had van tevoren met het restaurant gewerkt om de groep op te splitsen in 2 tafels van 6 en 1 tafel van 8 zodat we a la Carte konden dineren. Als we als groep gebleven waren, hadden we een vast menu moeten nemen en ik was vanaf het begin duidelijk met Eileen dat ik met zoveel verschillende gastronomische smaakpapillen in mijn groep niemand tot een vaste keuze wilde beperken. We kwamen aan om de tafels mooi geregeld, kaarten op elke stoel, attente service en een heerlijkste maaltijd te vinden. Echter, aangezien mijn tafel als laatste werd geserveerd, aten we nog steeds onze hoofdgerechten toen de andere tafels al klaar waren en Stephen vertelde ons dat we ons moesten haasten om naar onze volgende proeverij te gaan. Als gevolg van gehaast te zijn, liet ik per ongeluk mijn iPad achter op de stoel aan mijn tafel. Toen ik me realiseerde wat ik ongeveer een uur later had gedaan, vertelde ik het aan Stephen en zijn antwoord was: "Ik zal ze morgenochtend bellen". In paniek zette ik mijn mobiele gegevens in en vond het nummer en belde mezelf. . . alleen om te horen dat er geen iPad gevonden was. Ik vroeg of ze ook de badkamer hadden gecontroleerd, denkend dat ik het misschien met me had gedragen en het op de gootsteen had achtergelaten terwijl ik mijn handen waste. Mijn tafelgenoten verzekerden me dat ik het niet had en dat het de hele tijd naast me op de stoel zat en dat het er alleen maar kon zijn geweest. Triest dat een restaurant van zo'n kaliber oneerlijke mensen erin zou hebben. . . een gast of een staf, kan ik niet zeggen, maar ik weet wel wat toen ik belde dat niemand het had gezien, het was niet ingeleverd en was gewoon weg. Stephen's gebrek aan urgentie en mijn eigen goedheid om Eileen erover te contacteren, is wat ik nu in mijn hoofd blijf houden. Vooral na wat er daarna gebeurde, wat mijn vertrouwen in de eerlijkheid van onze gids deed schudden. Bij aankomst in Erinvale Estates, mijn gekozen hotel voor onze rondleiding, adviseerde Stephen dat hij de volgende dag niet onze gids zou zijn. Dus instrueerde ik onze gasten om door te gaan en fooi te geven voor de dag en toen ik ernaar vroeg adviseerde ik $ 10 usd voor de gids en $ 5 usd voor de buschauffeur zou in orde zijn. Ik zag een paar gasten aan de voorkant van de bus, de buschauffeur zijn tip en Stephen de zijne, maar toen anderen uitstapten, adviseerde Stephen dat ze hem de fooi konden geven en hij zou het met de buschauffeur delen. We dachten er niets van en gingen moe na een lange dag naar ons hotel. Al met al hebben we nog steeds van onze dag genoten en waren overdreven aardig en genadig voor onze gids, die tot het einde van de dag we wisten niet dat het deel uitmaakte van het gezin, Eileen en de zoon van Willem: niet dat het ertoe deed, maar zodra ik wist dat hij de hele dag in contact was geweest met zijn moeder, het voelde een beetje oneerlijk om nooit het busprobleem met mij, de groepsleider, te erkennen. Bij aankomst in het hotel stuurde ik een e-mail naar Eileen om haar te adviseren dat we het gedeelte van de Tafelberg van onze excursie van de volgende dag wilden laten vallen, omdat onze Ama-reis het als een van onze tours omvatte. Het weer zou koud, regenachtig en bewolkt zijn en niemand van ons was geïnteresseerd in onze weg naar boven om gewoon in de wolken te gaan staan. Dit wordt later belangrijk. De volgende ochtend was er een nieuwe bus afgeleverd en Eileen kwam met haar man om de groep te ontmoeten. Ik vertelde haar dat deze bus veel meer in overeenstemming was met wat ik had besteld en verwacht en bedankte haar overvloedig. Comfortabele stoelen, bewegingsruimte, ruimte voor draagtassen en onze chauffeur van de dag ervoor die een perfecte professional, aardig en zeer spraakzaam was. Voordat hij ging instappen, vroeg hij of hij met mij wilde praten en zei dat hij me later iets moest vertellen. In eerste instantie dacht ik dat het misschien iets met mijn iPad te maken had, maar ik was erg geschrokken toen hij zijn verhaal hoorde zodra ik de kans kreeg om hem later te spreken op de olijfoliekwekerij Morgenstern. Stephen werd nu vervangen door zijn vader, Willem die open en vriendelijk was. We hadden een leuke proeverij in Morgenstern en daarna ging ik naar de bus en werd vervolgens geconfronteerd met de chauffeur. Hij vertelde me dat Stephen de tips van de vorige dag niet op een eerlijke en eerlijke manier had gedeeld. Dat hij de tips die hij persoonlijk had gekregen, had overhandigd, zodat ze konden worden geteld als onderdeel van de tipdistributie die we allemaal hoorden dat Stephen zei dat hij zou zien. Volgens onze chauffeur kreeg hij 300 Rand (een equivalent van $ 15 USD) en geen cent meer. Ik naderde elk van mijn gasten naderhand om te vragen hoeveel ze fooi gaven en elk van hen antwoordde dat ze fooi gaven zoals ik adviseerde. Het was duidelijk dat onze chauffeur stijf was. Ik was woedend. Ik weet dat $ 300 + was gegeven en om te horen te krijgen dat de bestuurder slechts $ 15 kreeg, was niet ok voor een van ons. Ik adviseerde vervolgens iedereen in de groep dat ze aan het einde van de dag de buschauffeur zijn tips direct moesten geven. Maar het ergste moest nog komen. Bij de inleiding van Willem, adviseerde ik hem dat hij de dag rond kon lopen zonder naar de Tafelberg te gaan, dat sinds het weer grimmig was, zelfs als het open was, we niet geïnteresseerd waren. Dat leek zich niet bij hem te registreren, want hij bleef telkens weer op weg naar Stellenbosch zeggen dat we de Tafelberg eens konden proberen toen we in Kaapstad aankwamen. Na vier of vijf keer zei ik achterin de bus: "Willem, dat is al duidelijk besloten en gecommuniceerd: we willen niet omhoog." Waarop hij antwoordde: "Maar ik heb al de tickets. "Ik zei" dat kan zijn, maar we hebben ervoor betaald en als we ze niet willen gebruiken, dan kun je ze weggeven of weggooien, maar stop alsjeblieft met proberen ons te dwingen iets te doen wat we niet doen willen doen. Niemand van ons wil ziek worden op dit vroege moment van een zeer dure safari over de prijs van een kaartje, dus stop alsjeblieft gewoon. " We lieten onze Stellenbosch stoppen en toerden in de regen, meestal alleen zittend in overdekte cafés tot het tijd was om te vertrekken. Kun je raden wat Willem vroeg op weg naar Kaapstad? Ik durf te wedden dat je het kan. Ja, hij heeft de Tafelberg opnieuw grootgebracht. Op dat moment begon ik echt boos te worden, maar toen escaleerde het. Onze tourschema hadden ons dineren in het Roundhouse Restaurant waarvan ons werd verteld dat het een must was vanwege de historische waarde, prachtige uitzichten en heerlijk eten. Camps Bay werd aan onze groep voorgesteld alsof we niet drie dagen daar hadden doorgebracht of daar waren opgepikt en op weg naar het restaurant stuurde Willem de chauffeur langs de hoofdingang en we gingen door. Toen duidelijk werd dat er geen tweede ingang naar het Ronde Huis was, dwong Willem de buschauffeur om een ​​bocht van drie punten te maken in het midden van een gebogen weg op een hoge klif waar we allemaal doodsbang waren. Hij stapte letterlijk uit de bus, stak zijn hand omhoog naar het tegemoetkomende verkeer van rond de bocht (die de bus pas laat had gezien) en gaf de bestuurder de opdracht om terug te keren om zich om te draaien toen we dichterbij kwamen en dichtbij de rand van een val van 100 voet. Dit was niet alleen onnodig, maar ook extreem gevaarlijk en mijn gasten begonnen nu ook boos te worden. Toen liet Willem de buschauffeur een zijheuvel afdalen die duidelijk niet bedoeld was voor bussen en die uiteindelijk overging in een onverharde weg met grote grote DO NOT ENTER-borden, die Willem de buschauffeur vertelde te negeren. Na heen en weer gebobbeld te hebben en heen en weer te wankelen, stond ik erop dat de chauffeur stopte, wat hij ook deed. Willem vertelde ons om de bus te verlaten en dat we de steile heuvel op konden lopen om het Roundhouse te bereiken. Niemand van ons ging in die bus zitten terwijl hij probeerde weer om te draaien, dus deden we het zoals gezegd en hielden het de heuvel op. Sommige van mijn gasten waren NIET in staat om dat te doen en moesten door andere gasten en mijn partner worden geholpen. Onze schoenen waren bedekt met modder en het regende terwijl we dit deden. Stel je nu onze verrassing voor, en dan mijn extreme woede om The Roundhouse te benaderen om te horen: "het restaurant is gesloten vanwege renovaties en het is al weken, maar je kunt op dit buitenterras zitten." Niet alleen was het dek smerig, nat en had een paar doorweekte houten tafels, maar het menuaanbod was beperkt tot ongeveer drie dingen. Sommigen van ons hadden dringend het toilet nodig en toen ik naar buiten kwam om te zien wat er aan de hand was, vroeg ik gewoon aan Willem: "Heeft niemand er aan gedacht om deze reservering bij het restaurant te bevestigen?" Ik bedoel, we hebben dit voorbehoud gehad voor een jaar dus elke tour provider zou denken om te bevestigen. Maar nee, dat hadden ze niet. Hij zei toen: "maar ze kunnen iets op tafel leggen" en ik zei eenvoudig en krachtig: "NEE. Mijn gasten (die allemaal in de 60 s, 70 s en een paar in hun 80 zijn gaan niet zitten op smerige stoelen in de regen, om dezelfde reden gaan we niet naar de Tafelberg in de regen Niemand wil ziek worden net voordat ons Safari-avontuur begint, dus breng ons alsjeblieft naar het Cape Grace Hotel en we kunnen vroeg inchecken en onze eigen lunchlocaties in het Victoria and Alfred Waterfront vinden, heel erg bedankt. "We reden toen in stilte verder, met een opmerking of twee over het stadion dat gebouwd was voor het WK, maar ik denk dat Willem het wist hij was zijn gehoor kwijtgeraakt en ze waren niet in de stemming om hem te horen. We kwamen aan, ik instrueerde mijn gasten om de buschauffeur een fooi te geven en dat het echt niet nodig was om Willem één aan te bieden en dat te laten zijn. Ik ging naar het hotel om mijn gasten te laten inchecken en was door alle maat opgelucht om in de aanwezigheid te zijn van een echt 5 + sterrenhotel dat aandacht schonk aan elk detail. Willem kwam vaarwel zeggen, waar ik naar knikte en de controle over mijn gasten aannam, te boos om te spreken. Ik liet drie weken voorbijgaan om deze recensie niet met vooroordelen of woede te schrijven. Het is precies zoals het is gebeurd en ik stel me voor dat er nog meer beoordelingen komen van mijn gasten zelf. Onnodig te zeggen, Tsiba Tsiba, ik zal je diensten niet gebruiken voor mijn reeds uitverkochte 2020-groep. De enige reden waarom ik geen 1 ster heb gegeven is te wijten aan de wijnhuizen en proeverijen waar we heen gingen die over het algemeen leuk waren. Ze krijgen hun eigen individuele beoordelingen zodat ze niet bezoedelen met de slechte prestaties van Tsiba Tsiba. Hoe volkomen teleurstellend.Meer

Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden
Google-vertaling

Meer

29 augustus 2018 beoordeeld

Het was een fantastische tour! We hadden zoveel plezier op onze tweedaagse privétour met Eileen en Eon! Ze hadden allebei geweldige aanbevelingen voor onze MCC-specifieke dag, samen met een dag wijnwandelingen rond Stellenbosch / Franschhoek. Ik raad ten zeerste aan om bij hen te boeken....We hebben gewoon geleverd wat we hoopten te proeven en voorzagen onze favoriete wijnsoorten, ze deden alle plannen rond onze smaakpapillen!Meer

Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2018
Google-vertaling

Meer

21 augustus 2018 beoordeeld

We zouden het ten zeerste Tsiba Tsiba wijn tours. We namen een volledige dag groepsreis, maar aangezien we de enige mensen op de tour het bleek een eigen tour. Eileen was onze gids en ze was de perfecte gastheer, professioneel, vriendelijk en informatief, we bezochten...enkele uitstekende wijngaarden in het gebied Stellenbosh zij afgestemd de dag aan te passen aan onze voorkeur wijn stijl, terwijl zodat wij ook genieten van de lokale variëteiten.Meer

Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018
Google-vertaling

Meer

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een halve dag wijnreis met dit bedrijf, terwijl het verblijf in Stellenbosch. Eileen kwam ons ophalen en was onze gids voor de duur van de tour. Ze was heel vriendelijk, deskundig en professioneel. Ze was in staat om wijnen voor ons om te...proberen op basis van onze voordelen en nadelen. Ik moet zeggen ik geniet van wijn veel meer nu ik weet wat ik graag drink!Meer

Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2018
Google-vertaling

Meer

11 juli 2018 beoordeeld

De meest vriendelijke en professionele touringcar bedrijf in de West-Kaap. Zo'n geweldige mensen met de kennis en expertise voor u.Meer

Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2018
Google-vertaling

Meer

5 juli 2018 beoordeeld

We hebben twee alle dagtrips met Tsiba Tsiba dat waren geweldig. Eerste, Stephen nam ons gezin van 6 (over 21 jaar ) op een tour van vijf wijngaarden dat was goed doordacht en zo leuk. Hij is zo deskundig dat we allemaal zoveel geleerd over...wijn evenals proeven prachtige wijn selecties. Hij gemengde one stop met kaas, één voor lunch en één met chocolade. Erg leuk! Vervolgens, Willem nam ons mee op een tour naar de Kaap de Goede Hoop met wat leuke stops in tussen en lunch in een prachtig restaurant aan het water. Hij weet zo veel over de Cape, de geschiedenis, bevolking en cultuur. Dank u Stephen en Willem voor twee geweldig dagen, en dank u voor Eileen instelling het allemaal! !Meer

Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2018
Google-vertaling

Meer

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een stunnning dag! Bezocht 4 wijnboerderijen geproefd en lunchten bij een vijfde. Matt, onze gids, was één op een miljoen. Hij heeft zeker geholpen om deze dag heel bijzonder! Hij was goed geïnformeerd over het gebied, de wijn en de cultuur. Hij was...gewoon een topper en zo leuk om met. Wij hebben alle overeengekomen om het opnieuw te doen . . . op voorwaarde dat we kunnen Matt zoals onze gids. Ik zou het ten zeerste aanbevelen het bedrijf Tsiba Tsiba - wat een genot om ze aan te pakken - en Matt als gids.Meer

Willem S, Owner van Tsiba Tsiba Wine Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 18 hotels in de buurt
The Hydro at Stellenbosch
114 beoordelingen
op 4,02 km afstand
Lanzerac Hotel & Spa
684 beoordelingen
op 5,88 km afstand
Simondium's Country Lodge
18 beoordelingen
op 6,55 km afstand
The Beautiful South Guest House
151 beoordelingen
op 7,36 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 295 restaurants in de buurt
The Werf Restaurant
136 beoordelingen
op 3,22 km afstand
Boschendal restaurant
271 beoordelingen
op 4,57 km afstand
Ou Meul Farmstall Simondium
16 beoordelingen
op 6,45 km afstand
LE Pique Nique
13 beoordelingen
op 4,31 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 229 attracties in de buurt
Boschendal Manor & Winery
1.198 beoordelingen
op 3,19 km afstand
Solms-Delta Farm Tours
133 beoordelingen
op 5,58 km afstand
The Franschhoek Motor Museum
1.402 beoordelingen
op 6,15 km afstand
Stark-Condé Wines
198 beoordelingen
op 6,23 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Tsiba Tsiba Wine Tours.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings