Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

iFLY Indoor Skydiving - Loudoun

257 beoordelingen

iFLY Indoor Skydiving - Loudoun

257 beoordelingen
Boek een tour voor de volledige ervaring
Aanbevolen
Onze populairste tours en activiteiten
Ervaringen in de buurt
Andere ervaringen in Ashburn
 iFLY Loudoun Indoor Skydiving
US$ 79,95 per volwassene
Populair: geboekt door 119 reizigers!
257beoordelingen1vraag en antwoord
Waardering van reizigers
  • 221
  • 21
  • 7
  • 3
  • 5
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Wander820458 heeft een beoordeling geschreven mei 2019
1 bijdrage
~ ~ om dit avontuur te hebben. Mijn neef en ik (respectievelijk 80 jaar en 83 jaar) deden de iFly-ervaring bij Loudon 2 dagen geleden en het was (letterlijk) geweldig! Het personeel was zeer behulpzaam en onze instructeur, Zach Mullford, was geweldig. Kras nog een keer uit de 'bucket list'!
Meer lezen
Datum van activiteit: mei 2019
Google
Nuttig
Delen
Natali S heeft een beoordeling geschreven mei 2019
1 bijdrage4 nuttige stemmen
Eerste bezoek - mijn kind was de enige in haar tijdschema en we wachten anderhalf uur na onze tijd, omdat iemand (eruit zag alsof ouder een van de medewerkers was toen hij nieuw was) een feestje had en ze waren meer dan een uur achter, het leek erop dat alle mensen op dat feest extra keren gingen enz., Niemand heeft ons verteld op welke plaats we zullen wachten - communicatieprobleem, waarom onze instructeur bang was om het aan hen te vragen? hij vertelde ons gewoon - nog 20 minuten, dan zal die groep opnieuw gaan, en opnieuw. Hij zou er gewoon heen kunnen gaan en vragen om mijn kind daar te krijgen, net zoals toen later een andere instructeur met haar flyer in de tunnel bij ons was. het was zondagavond, na twee uur wachten om te vliegen had mijn kind honger, was hij ongelukkig en wilde hij niet vliegen - omdat niemand zal terugbetalen of zal verzetten, absoluut geen wrights voor klanten, vroeg ik om een volledig gezichtshelm - instructeur zei dat voor het eerst iedereen een open gezicht moest dragen met googles, mijn kind zei dat het buitengewoon ongemakkelijk was, dat ze niet kon ademen, dat alle anderen een integraalhelm droegen. Niemand verontschuldigde zich, niemand bood iets aan, niemand antwoordde ooit op mijn e-mail. Pas na het vliegtuigpersoneel probeer je je nieuwe vlucht te verkopen. Omdat ik een tweede cadeaubon had, moesten we terugkomen, in de hoop op betere ervaringen, geprobeerd vroeg te boeken en belden om zeker te weten dat ze op tijd waren. Toen ingecheckt en vroegen voor volledig geconfronteerd helm - personeel vertelde het zeker, en vervolgens gevraagd om extra $ 9. 99 per helm voor upgrade, NIETS OP THIER SITE DIE TWEE DIFFRENT-helmen hebben aangeboden en dat volledige gezicht een upgrade is, ook toen ik haar liet zien dat mijn pakket "ALLE UITRUSTING INBEGREPEN" had zei ze nog steeds niet het volledige gezicht, dan was ze nopt zeker , ging toen top praten met manager, die nooit naar de receptie kwam, hetzelfde als ze nooit uw e-mail terugkomen. Toen kwam ze terug en zei - of het is $ 5 per helm. die we moesten betalen, ik was gewoon moe van al hun slechte service en wilde daar niet nog meer tijd doorbrengen, en een manager vragen om te denken dat het toch niet zou helpen. we zagen die dag dat iedereen met open helmen vloog. Het is slechte klantenservice, de lucht blaast erg hard, zelfs met een gesloten gezichtshelm kan het moeilijk zijn om te ademen als het opgemaakt is. Alleen omdat ze nog geen concurrentie hebben op dit gebied, geven management of eigenaren niet om klantenservice of klanten blij te maken. Medewerkers getraind vragen alleen extra voor alles, de meeste antwoorden die ze me gaven waren niet waar en maakten mijn ervaring niet beter. Wanneer je $ 100 fro betaalt voor 3 minuten vliegtijd - en je moet lang wachten omdat je zo belangrijk bent als iemand die voor je staat - wil je meer geld uitgeven - NO. Ik zou het niet erg vinden om de ervaring te upgraden - maar niet om verborgen kosten te betalen - als onbekende helmkosten. die nergens wordt gepubliceerd - en waarschijnlijk elke dag anders.
Meer lezen
Datum van activiteit: april 2019
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
amandiexomarie heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
1 bijdrage
Mijn vriend en ik gingen afgelopen weekend met mijn ouders mee. We hadden Lydia als een instructeur en ze was zo geweldig! Hoewel we een beetje ongerust waren, deed ze het geweldig om ons ons veilig te laten voelen. Ik heb ook heel erg gewaardeerd dat ze merkte dat we iets meer tijd hadden dan normaal, dus nam ze ons apart en leerde ze ons hoe ze zich moest wenden. Over het algemeen was de faciliteit geweldig, de instructie was geweldig, de show aan het einde was geweldig; we hadden een ongelooflijke tijd! Het was veel leuker dan ik had verwacht en ik zou het ten zeerste aanbevelen! (Ter referentie, mijn vriend en ik zijn in onze 20 s en zijn ouders zitten in hun 60 s - - goed voor alle leeftijden!)
Meer lezen
Datum van activiteit: april 2019
Google
Nuttig
Delen
Doug L heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Leetsdale, Pennsylvania147 bijdragen52 nuttige stemmen
IFly is een prachtige plek om uw kinderen en kleinkinderen. Ik nam mijn kleinkinderen en ze zijn tieners. Wanneer iets doen binnen als deze een soort sceptisch. Echter, toen ik zag hoe het eruit ziet op hun gezichten en hoorden de piept van genot wist ik dat ik sloeg een homerun met hen voor entertainment die dag! Probeer je zult het geweldig vinden. Ik had de tijd van mijn leven! : - )
Meer lezen
Datum van activiteit: juli 2017
Language Weaver
Nuttig
Delen
Cindy S heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Ashburn, Virginia24 bijdragen4 nuttige stemmen
Mijn tienerzoon en ik hebben dit voor moederdag. Het is een stuk moeilijker dan het lijkt, maar het meeste plezier dat ik in lange tijd heb gehad! We hebben het 'high fly' nadat we daar aankwamen. Het was het waard! Super leuk!
Meer lezen
Datum van activiteit: mei 2017
Language Weaver
Nuttig
Delen
Vorige