Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Moscow Academic Musical Theatre of Stanislavskiy and Nemirovich-Danchenko

315
Alle foto’s (315)
Volledige weergave
Certificaat van uitmuntendheid
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend85%
  • Heel goed12%
  • Gemiddeld1%
  • Matig1%
  • Vreselijk1%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
-4°
-9°
dec
-5°
-11°
jan
-5°
-12°
feb
Contact
Bolshaya Dmitrovka St., 17, Moskou 125009, Rusland
Tverskaja
Website
+7 495 723-73-25
Bellen
Deze vermelding verbeteren
vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Moskou
vanaf US$ 35,90
Meer info
Alternatieve Moskou-tour
3 beoordelingen
vanaf US$ 26,60
Meer info
vanaf US$ 590,90
Meer info
vanaf US$ 12,70
Meer info
Beoordelingen (291)
Beoordelingen filteren
20 resultaten
Waardering van reizigers
18
2
0
0
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
18
2
0
0
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 20 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 11 juli 2018

Te veel veranderingen Ik heb meer dan tien jaar in dit gebied gewoond. Onze ramen keken vanaf de achterkant rechtstreeks naar het theater - waar theaterworkshops waren. Natuurlijk heb ik er verschillende keren opera- en balletvoorstellingen in bezocht. Toen was het een tamelijk aanvaardbaar alternatief...voor The Bolshoy theatre, niet zo verplicht en pathos. Nu ziet het theater er erg veranderd uit na een serieuze reconstructie, het verloor die ongrijpbare verwantschap, waarvan de indruk achterbleef in mijn herinnering, het gevoel van een huiselijk, dichtbij theater. De tijden zijn veranderd en het theater is veranderd. Misschien zijn we ook veranderd.Meer

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018

Prachtig theater met een aantal interessante displays van kostuums / decorontwerpen etc. Als mijn eerste ervaring met het zien van een ballet had ik geen idee wat ik kon verwachten. We zagen een uitvoering van Giselle in twee acts. Ik was vooral heel blij om...te ontdekken dat er een echt orkest was (het was geweldig!). We hebben een ontzettend leuke avond gehad. Ik was een beetje bezorgd over wat ik moest dragen, maar smart casual was perfect.Meer

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit mijn tweede bezoek en nogmaals niet in de steek gelaten, was een verrassing kerstcadeau en zeer dankbaar. Notenkraker absoluut fantastisch met geweldige uitvoeringen met geweldig orkest. Was weinig bezorgd omdat alleen mijn wandelschoenen meegenomen werden, maar ik had een overhemd en een broek dus...dat was ok en sommige in een spijkerbroek voelden goed aan. Geweldige all-round ervaring zou aanraden.Meer

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018

de Bolchoi heeft alleen de notenkraker verbluft tijdens de laatste week van december / eerste week van januari en we wilden geen ballet zien. Omdat de Stanmus Madame Butterfly tegenhield, hebben we kaartjes geboekt en we hebben er geen spijt van gehad. De stemmen waren...uitstekend en het was een zeer goede vlinderproductieMeer

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 11 juli 2017

Tientallen jaren lang werd dit theater door ons, muscovieten, beschouwd als een soort tweederangs terwijl de Bolshoy - als de enige plek om ballet en opera te zien. Maar al geruime tijd is de situatie veranderd - de Bolshoy werd een toeristische plaats voor rijke...mensen die meer geïnteresseerd zijn in het maken van selfies dan in echte kunst. Maar dit theater nadat het een nieuwe balletmeester heeft aangekocht, drastisch van repertoire is veranderd en ons een fantastische premières heeft gegeven van de beste wereldballetten zoals de laatste in juli - drie één - act balletten "Suite en Blanc", "Petite Mort" en " Het tweede detail "dat een totaal succes was en veel briljante artiesten onthulde!Meer

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017

Weet je wie je bij de ingang zal ontmoeten? Al op straat zie je aan de deur een zeer serieus beveiligingsmedewerker, zorg dat je je kaartjes klaar hebt staan ​​(elektronische tickets zijn geen probleem, ik gebruik die nu alleen). Dan zal er nog een cheque...zijn - je koffers, en zelf ga je door de beveiligingspoortjes. Maar wees niet ontmoedigd, de bewakers zien er streng uit, maar in feite zijn ze erg vriendelijk - ze tonen je tenslotte in de kunstwereld! Dit is hoe ik het heb ontdekt: Ik moest de stad uit, terugkomen en terugkomen voor de voorstelling op dezelfde dag. Je gaat natuurlijk niet naar het platteland en naar het theater in dezelfde kleren, en ik had een grote, heel grote tas met de mooie jurk, en de schoenen en de camera; en ik moest daar mijn schoffel en hark zetten, en al dergelijke dingen voor tuinieren, en niet te vergeten de regenjas. Ik belde het reserveringskantoor van tevoren om te verzekeren dat mijn bagage geen probleem zou zijn, toch was ik een beetje ongerust ... Maar weet je - het werkte! Interieur Na de branden van 2003 en 2005 had het theater een fundamentele reconstructie ondergaan, het resultaat is een grote ruimte en een enigszins vreemde lay-out. Er zijn twee buffetten, twee kleedkamers en verschillende kamers en zalen in plaats van één foyer met een interessante tentoonstelling van historische voorwerpen. Ik zou willen voorstellen dat je dit in gedachten houdt: Kies indien mogelijk het linkerdeel van de 'grote' cloak - room - de badkamers, dames en heren, zijn er. Tegenwoordig nemen maar heel weinig mensen binnenschoenen mee, wat inderdaad jammer is - niet alleen voor het parket van het theater, maar vooral voor je eigen voeten. Zorg er in elk geval voor dat de begeleiders uw winterlaarzen zullen accepteren, indien ze op de juiste manier in een plastic zak zijn verpakt. De badkamers - ik kan natuurlijk alleen over de dames spreken - zijn erg ruim, maar je moet een ontdekkingsreiziger zijn om dat uit te vinden. Ga door en sla linksaf - er zijn verschillende rijen cabines volledig over het hoofd gezien door de enigszins geïrriteerde, zoals het altijd gebeurt in dames toiletten, wachtrij. P. S. Er zijn geen kosten verbonden aan de kleedkamers, noch aan de badkamers; inderdaad, wij voormalige Sovjetburgers raken ronduit verbaasd over het idee zelf. En ook niet fooien. Tegelijkertijd kun je zowel je ogen als de tas van de begeleider goed doen, als je theaterglazen huurt - slechts 200 roebel, en je kunt zelfs een selfie maken als een echte opera / ballet-frequenter:)) P. P. S. Je hebt ook contant geld nodig om de theaterrekening te kopen om de cast te kennen van de begeleiders bij de klokkamers en bij de ingang van de hal. P. P. S. Zoals de meeste culturele voorzieningen in Moskou nu, geschikt voor rolstoelen, zie foto's Er zijn verschillende souvenirstands met mooie - en dure - beeldjes. Ze accepteren kaarten, ik heb ze specifiek gevraagd. Buffet Het buffet is een speciale noot waard. Van alle theaterbuffetten die ik laatst had bezocht, is deze zeker nummer één - de meest ruime, indrukwekkende, relaxte en tegelijkertijd grand zonder voorbehoud. Er zijn er zelfs twee - een, vrij klein, lijkt te behoren tot het oude gedeelte van het gebouw; er zijn ouderwetse (in de goede zin van het woord) stoelen en tafels met degelijke tafelkleden, obers wachten tot je klaar bent en verwijder de gebruikte bekers binnen een seconde; er is zelfs een vintage grammofoon bij het raam. Dit buffet heeft een eigen buffet - in feite drie of vier met gebakjes, sandwiches, 'echte' koffie uit een uitgebreide koffiemachine en thee. Opmerking - alleen contant. De andere, ruimer en met zonlicht verlicht in de zomer, bevindt zich in het 'atrium' waar ze soms ook recitals hebben. Het is een enorme, enorme ruimte met statafels - ik was een beetje zenuwachtig omdat ze geen haken hebben om je tas op te hangen, maar dan is de vloer zo schoon en laat ik al mijn spullen gewoon rusten. Er is hier een andere teller met dezelfde keuze als hierboven, alleen contant. Trouwens, er zijn twee bar-stands met alcohol: wijn, champagne, cognac. Ze accepteren daarentegen kaarten. Een glas Italiaanse droge rode wijn maakte me armer met 400 roebel. Dit was mijn zesde 'Onegin' sinds januari en de tweede op Stassik. (Dit is de populaire naam van het theater hier, de officiële is veel te lang, zelfs voor ons Moskovieten:). Waarom? Omdat ik niet zo blij was met de eerste. Ik koos de datum waarop een man uit het Vishnevskaya-centrum als Onegin was gepland, wat is volgens jou dan gebeurd? Ze veranderden de cast op het laatste moment! Ik was zo gebroken van hart dat ik gebruik moest maken van dat ruime buffet met de niet zo goedkope brandewijn uit Armenië. Mise - en - sc ne - Alexander Titel De regisseur geeft ongetwijfeld om publiciteit en niet zozeer om de zangers, het publiek en het verhaal als zodanig. Ik kan leven met Tatiana die haar brief aan Onegin bezorgt met haar hoofd diep in haar slaapkussen ... Maar de ongelukkige Lensky letterlijk van het podium weg dweilt? Het is niet alleen een dubieuze manier om de dode dichter te verwijderen, het kan de zanger fysiek schaden! Waar denkt het 'Health & Safety'-bureau aan? . . Dat is slechts een treffend voorbeeld, laten we beginnen vanaf het allereerste begin. Je ziet acht massieve witte kolommen het podium domineren. Op een gegeven moment slingeren ze opzij en maken een soort van 'Pisa-torens'; wanneer de jonge Lensky wordt neergeschoten, worden ze zwart; en wanneer in Act III Onegin probeert om Tatiana te hof, zien ze eruit als een zebra - zwart - en - wit. De regisseur gelooft duidelijk dat het publiek geen onderscheid zal maken tussen goed en kwaad, tenzij daarom wordt gevraagd. Als aanvulling op de kolommen zijn er vier standbeelden, ook wit. Met de ouverture beginnen ze plotseling te bewegen, blijkbaar symboliseren ze de hoofdpersonen. Gelukkig hielden ze de dansen - wals, ecossaise en de grootse polonaise; zelfs gevierde theaters, zoals Metropolitan en Mariinsky, laten ze vallen wegens gebrek aan fondsen, denk ik. Maar zelfs dat wordt op een heel vreemde manier gepresenteerd - Onegin dwaalt rond en blijft de dansers bij hun handen en wangen grijpen - zeker Pushkin had hem geschilderd als een vervelende kerel, maar dat is veel te veel. Kostuums ontwerp Geen klachten over de kostuums; ze hadden zeker feestelijker en gevarieerder kunnen zijn, maar ik zie tenminste niet dat Lensky rondloopt in een spijkerbroek - of zonder. Geluid Er was iets vreemds aan de hand - meer dan vaak had het orkest de zangers overschaduwd. Onder de vijf 'Onegins' die ik noemde, was dit de enige wanneer ik de ondertitels moest volgen om de woorden te begrijpen - en zoals elke Rus die naar school was geweest, ken ik de tekst redelijk goed. P. S. De ondertitels voor de Russische opera's zijn in het Engels, ik zal het Italiaans te weten komen. Vraag me niet naar Wagner, ik ben geen fan van de zijne. Iets anders dat me opviel was de vage articulatie, alsof alle cast leden van het Demosthenesyndroom! Het geluid zit vast ergens in de klieren van de zangers in plaats van gemakkelijk in het publiek te vliegen. Gegoten Tatiana - Natalia Petrozhitskaya & Elena Gousseva Mevrouw Petrozhitskaya was duidelijk de ster van de nacht, maar niet zo goed als mevrouw Gousseva; de laatste is een soort van 'joker - sopraan' die in de plaats komt van hun meest beroemde Khibla Gerzmava. Mevrouw Petrozhitskaya had veel rij en gevoel, een beetje te veel naar mijn smaak, met een enigszins rommelig geluid, terwijl mevrouw Gousseva zeer dicht bij perfectie was. Onegin - Dmitry Zuev en ... Dmitry Zuev Meneer Zuev gelooft duidelijk dat hij een andere Dmitry Khvorostovsky is, met dezelfde husky onstabiele stem en cowboymanieren, hij sport zelfs dezelfde dikke haar haar! Het ziet er een beetje grappig uit, vooral omdat het 'lange zwarte slot dat de schouders bereikt' verondersteld wordt eigendom te zijn van de dromerige dichter Lensky - zie de verzen van Pushkin. De heer Zuev in april was een complete mislukking, maar in juni had hij waarschijnlijk moeite gedaan en was hij meer of minder draaglijk. Prins Gremin - Romeinse Ulybin (beide keren) Ik heb behoorlijk wat lovende kritieken gelezen over de heer Ulybin's Gremin, en met alle respect kan ik daar geen reden voor vinden. Toegegeven, hij probeert zijn best, het is niet zo'n slordige baan als de heer Zuev, maar toch - de indruk is enigszins zielig. Lensky - Serguei Balashov en Alexandre Nesterenko Eerlijk gezegd is de herinnering aan de prestaties van de heer Balashov volledig vervaagd, terwijl ik de heer Nesterenko kan feliciteren met een zeer goede daad. Olga - Larissa Andreeva en Ksenia Dudnikova Nanny Filipievna - Ella Feiginova en Veronique Viatkina Beide 'juni'-mezzos waren zeer toonbaar, terwijl de' april'-scène gemakkelijk kan worden genegeerd. Nou, uiteindelijk ging het allemaal goed. Het theater vierde de 10e verjaardag van de productie en ze hadden al hun sterren gepresenteerd, geleid door chef-dirigent Felix Korobov (de dikke kerel met sloten). Was het zijn slimme begeleiding of de algemene inspiratie vanwege de gala-avond, maar dezelfde zangers klonken in juni veel beter dan in april.Meer

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 1 maart 2017

Dit is onze favoriete plek voor ballet. Hoewel het niet immuun is voor de intriges en machtsstrijd achter de schermen die de Bolshoi hebben ondermijnd, zijn de uitvoeringen hier universeel goed. Het repertoire omvat de klassiekers (Swan Lake, Giselle, Sylphide) en meer eigentijdse balletten. Het...hoofdpodiumtheater is niet spelonkachtig, dus het uitzicht is altijd goed. En de prijzen zijn veel lager dan die van de Bolshoi, waar je maar liefst 300 dollar kunt betalen voor een zitplaats. Bij Stanislavsky zie je een ballet van wereldklasse voor een zesde van dat of minder, afhankelijk van welke stoelen je wilt.Meer

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 22 december 2016

Echt een plek om te gaan kijken naar ballet of opera, de kwaliteit van de kunstenaars is zo goed als het Bolshoi, en de programma's zijn zeer vaak zeer interessant. . .

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 15 december 2016 via mobiele applicatie

Dit is mijn favoriete favoriete plek in Moskou voor ballet. Niet zo bekend als fancy Bolchoi Theater maar het beste alternatief voor hoge kwaliteit en relatief redelijke prijzen. Plus het theater is vrij klein, zodat u een prachtig uitzicht vanuit elke hoek in de kamer....Ik ga elke week als ik kon!Meer

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 11 februari 2016 via mobiele applicatie

Het theater heeft een zeer goede kwaliteit repertoire. In termen van opera, zou de beste keuze voor de vangst een voorstelling met Hibla Germzlava ( ze is één van de verblijvende zangers van dit theater). Het theater zelf is heel stijlvol na de renovatie, met...een grote aangename atrium, waar het leuk een glas prosecco te hebbenMeer

Datum van activiteit: februari 2016
Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 388 hotels in de buurt
Boutique Hotel A.V. Tverskaya
1 beoordeling
op 0,24 km afstand
StandArt Hotel Moscow
246 beoordelingen
op 0,26 km afstand
Hotel Petrovka 17
40 beoordelingen
op 0,31 km afstand
Moscow Marriott Royal Aurora Hotel
1.127 beoordelingen
op 0,44 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 15.922 restaurants in de buurt
Bar Neon Monkey
92 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Twins Garden
172 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Menza
216 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Kot Shryodingera
30 beoordelingen
op 0,03 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 4.831 attracties in de buurt
State Theater of Nations
100 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Rossiya Theater
35 beoordelingen
op 0,26 km afstand
Monument to Sergei Rachmaninoff
21 beoordelingen
op 0,23 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van The Moscow Academic Musical Theatre of Stanislavskiy and Nemirovich-Danchenko.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings