Gili Gili Fast Boat
Gili Gili Fast Boat
3.5
7:00 - 19:00
Maandag
7:00 - 19:00
Dinsdag
7:00 - 19:00
Woensdag
7:00 - 19:00
Donderdag
7:00 - 19:00
Vrijdag
7:00 - 19:00
Zaterdag
7:00 - 19:00
Zondag
7:00 - 19:00
Informatie
Duur: 1-2 uur
Suggereer bewerkingen om onze weergave te verbeteren.
Deze vermelding verbeteren
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.

De beste manieren om attracties in de buurt te ervaren

De omgeving
Adres
Rechtstreeks contact opnemen

We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
3.5
3,5 van 5 bollen370 beoordelingen
Uitstekend
145
Heel goed
82
Voldoende
44
Slecht
27
Vreselijk
73

Johan
Borne, Nederland163 bijdragen
5,0 van 5 bollen
aug. 2023 • Gezinnen
Goede ervaring met deze maatschappij,
We hadden een trip van Trawangan naar Bali. De boot had een half uurtje vertraging maar dat gebeurt op zee wel vaker.
Airco in de boot, voor vertrek kregen we een flesje water en een snack en vlak voor padangbai een verfrissend handdoekje.
Zou zo weer met de giligili fastboat gaan
Geschreven op 19 augustus 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Lindsey
Seminyak, Indonesië2 bijdragen
1,0 van 5 bollen
okt. 2019 • Stellen
De autorit vanaf ons hotel naar de haven was erg onveilig. De chauffeur reed boven gemiddeld gevaarlijk, lette niet goed op, zat constant op zijn telefoon en reed hierdoor meerdere keren bijna de weg af... aangekomen in de haven werd onze bagage uit het busje geladen. We wilde onze koffers zelf meenemen naar de boot maar dat mocht niet. “Maak u niet druk, wij brengen de bagage voor u naar de boot, u moet hier naar binnen om in te checken.” Was de boodschap. Zo gezegd, zo gedaan. We konden snel de boot op en de captain op de boot (Gili Gili 3) was zeer vriendelijk en informeerde ons goed. Aangekomen op Gili trawangan kwamen mijn 2 koffers niet van de boot af. Toen ik dit aangaf moest ik zoeken tussen de bagage die op het strand was geladen want het zou er echt tussen staan. Niet dus. Ik mocht de boot weer op om mijn bagage te zoeken. Ook hier niets. Toen zijn de Medewerkers gaan bellen naar de haven op bali en daar bleek dat mijn twee koffers nog op het parkeerterrein stonden. Ze zouden met de volgende boot worden meegestuurd. Je moet je voorstellen dat de parkeerplaats waar mijn koffers stonden een druk komen en gaan van taxi’s en bussen is met allerlei straat verkopers. Het is echt een wonder dat mijn koffers niet door iemand zijn meegekomen. Ze stonden namelijk volledig onbeheerd daar meer dan 2 uur!! Uiteindelijk heb ik de koffers terug gekregen. Maar dat was spannend gezien communicatie met de medewerkers lastig is, ze spreken erg slecht Engels. Hierdoor was het tot het laatste moment spannend. Op de terugreis met de boot krioelde het van de kakkerlakken... er zat een nest tussen de zwemvesten onder de stoel van mijn buurman. Echt heel vies.. kortom geen aanrader van mijn kant.
Geschreven op 15 oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dear dorinestouten, Thanks for your all information and reviews. First of all, we do apologize for the inconvenience caused. We have gave warning to the driver who made discomfort guests the way to/from port. Wish in the future it will be not happen again. Yaa, on that time one luggage left at office place you checked in. It occurred due to crowded situation and captain asked to be hurried up for loading luggage from port to boat. After boat leaving the port one of staff saw that one luggage left then we sent it by next boat and it was arrived safely. We are not sure that on our boat there was cockroach due to we never heard any complaint about this, but we are going to check it, IF it was true we will inform our crew to make general cleaning on boat. Once again, we are deeply sorry for these issues. Warm regards, Gili Gili Management
Geschreven op 22 oktober 2019
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Dirk
9 bijdragen
1,0 van 5 bollen
okt. 2019 • Stellen
HEENREIS.
Je wordt opgehaald bij je hotel met een busje, vervolgens wordt je daar in gepropt.. Na een gevaarlijke rit van zo’n 1,5 uur kwamen we aan in de haven. Het personeel van Gili Gili Fastboat zou onze koffers naar de boot brengen. Heelaas waren ze 2 van de 3 koffers vergeten in te laden.. die kwamen dus een uur later aan op Gili Trawangan...!

TERUGREIS.
Terug reis ging op zich prima, alle koffers waren deze keer mee op de boot gegaan en het was een rustige tocht. Alleen jammer dat er kakkerlakken over de grond en stoelen heen liepen. Toen we terug op Bali waren gingen weer richting de bus die ons zou terug brengen naar het hotel, daar probeerde ze ons zelf een taxi te laten nemen omdat ze anders moesten om rijden..

Ik zou zeggen: lekker ergens anders boeken! Waardeloos bedrijf..
Geschreven op 10 oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dear Dirkdvt, Thank you for your review. We do apologize for the inconvenience caused. Our van is sharing basis, therefore you joined with another passengers in there. Next time, if you need private car just inform us, we can arrange but there will additional surcharge for it. And all company shuttle is sharing NOT private. We have clarified this issue. We got information, yes, on that time we left one luggage at office place you checked in. It occurred due to crowded situation and captain asked to be hurried up for loading luggage from port to boat. After boat leaving the port one of staff saw that one luggage left then we sent it by next boat and it was arrived safely. We are not sure that on our boat there was cockroach due to we never heard any complaint about this, but we are going to check it, IF it was true we will inform our crew to make general cleaning on boat. Once arrived in Padang Bay port you will find so many driver freelance who persuade you to use their service with pay extra for taxi. We don’t have lady staff at Padang Bay port, therefore if you met lady and you said she tried to let you take taxi, SHE WAS NOT OUR STAFF. She was one of freelance driver on behalf of our company probably and it was doing for many times by her. Thank you for all information, therefore we can improve our service in the future. Warm Regards, Gili Gii Management
Geschreven op 22 oktober 2019
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Anne B
13 bijdragen
4,0 van 5 bollen
okt. 2019 • Stellen
De terugreis van Gili T naar Padang Bai gekozen voor Gili Gili Fastboat. De boot is wat kleiner dan de Blue Water Expres, en je gaat wat meer heen en weer, de stoelen zijn ook wat krapper. De zee was wat wilder maar het personeel gaf een goede uitleg. We kregen een donut, flesje water en reispilletje aangeboden. Bij aankomst is het een chaos van taxirit-verkopers maar als je bij Gili Gili boekt zit een transfer (gedeelde bus) naar je hotel er bij in, even het Gili Gili personeel volgen.
Geschreven op 7 oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dear annebK6485EB, Thanks for your feedback and review. Highly appreciate. Just follow our staff once arrived in Padang Bay port to get free shuttle to the hotel due to ticket price is included for shuttle. Looking forward to welcoming you aboard on next holiday Warm regards, Gili Gili Management
Geschreven op 22 oktober 2019
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

3,0 van 5 bollen
jun. 2019 • Stellen
Wij boekten via bluewaterexpress de overzet van Gili air naar Padangbai doch vernamen dat hun schip vol zat... wij werden bijgevolg doorverwezen naar Giligili Fasboat. De boottocht alsook het materiaal en de crew waren de beste die wij tot nu toe op Bali hebben kunnen ervaren... Alles verliep vlot en wij kregen een pilletje tegen zeeziekte, flesje water, koekje en een vochtig doekje aangeboden tijdens de overtocht. De crew verwittigde ons voor de taxichauffeurs in Padangbai en gaf aan dat het transport naar ons hotel reeds in de prijs was inbegrepen. Hier begint het probleem... de chauffeur van de firma weigert ons af te zetten aan ons hotel en dumpt ons 6 km voor aankomst... tenzij wij extra betalen aan hem... 100.000 IDR... wij weigeren dit (uit princiepe- gezien het transport reeds was inbegrepen) en worden afgezet op een parking langs de weg. Het busje vertrekt echter in de richting van ons hotel. Dit is gewoon triestig gezien de bevolking hier anders gewoon heel behulpzaam en vriendelijk is. PS. Aan onze chauffeur... de taxi was nog niet eens de helft van wat u ons vroeg te betalen.... 🤙🏻
Geschreven op 11 juni 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dear northstar Thank you for sending us feedback and we do apologize for the inconvenience caused. We assumed that you bought ticket through third person which she/he just mentioned you would be dropped only till Ubud Central area due to our free shuttle is at Ubud central area, therefore our driver dropped you off at Ubud Central based on ticket you got on that time. We suggest you, for next time better make the booking through our website or contact to us directly to get information clearly. Best regards,
Geschreven op 19 juni 2019
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Laurens v D
27 bijdragen
4,0 van 5 bollen
jan. 2019 • Stellen
Vandaag de bootreis geboekt van Gili T naar padangbai met Gili Gili fastboat.

Bootreis was perfect geregeld. Boot zag er goed uit en was netjes schoon. De bemanning was vriendelijk en hielden de boot ook goed schoon. Bijvoorbeeld voeten afspoelen voordat men de boot verder op kon.

Daarnaast kregen we onderweg een flesje water, een chocolade Koekje en een verfrissend koud handdoekje.

Personeel sprak duidelijk en goed verstaanbaar Engels en legde alles goed uit. Hierbij waarschuwde zij ons voor alle taxichauffeurs bij aankomst in pandangbai, welke proberen wat te verdienen met een taxi rit naar je volgende bestemming. Let op! Dit wordt dus al geregeld door Gili Gili fastboat.

Let er ook op met het booken van een ticket voor Gili Gili fastboat. Ikzelf heb ervaren dat toen ik mijn ticket inwisselde bij de officiele Gili Gili fastboat man op Gili T. Dat hij aangaf dat ik voor een extra betaling zou kunnen worden afgezet bij mijn hotel in Ubud. Dit heb ik niet gedaan omdat het al in de prijs zat. Dat bevestigde de crew ook op de boot.

Gili Gili fastboat is voor mij een aanrader.
Geschreven op 8 januari 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
gili gili f
gili gili f
Dear Sir or Madam Laurensv, Thank you for the kind feedback and reviews . We highly appreciate. We always improving our services and facilities, therefore our customer can be more enjoy when using and traveling with Gili Gili Fast Boat. Looking forward to the next visit with us ! Have a nice day see you on next holiday 😊
Geschreven op 9 januari 2019
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

RvAart
Oosterhout, Nederland237 bijdragen
3,0 van 5 bollen
aug. 2017 • Gezinnen
Overtocht ging op zich prima. Vertrokken te laat maar kwamen eerder aan.
Wel beetje vergane glorie. Boot was warm, geen airco en sommige stoelen waren kapot.
Heb geen ervaring met andere fastboten.
Neem pilletje tegen zeeziekte. Zee kan erg ruw zijn hier.
Geschreven op 11 augustus 2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

mpowereurope
Tilburg, Nederland93 bijdragen
2,0 van 5 bollen
jul. 2017 • Gezinnen
Van eerste opstap te veel stops op andere eilanden , airco blaast warme lucht, op dek weinig zitplaatsen , plak stoelen beneden . Zooitje bij inchecken,opstappen , overstappen , aankomst.

Shuttlebus was drama met meerdere stops ipv beloofde rechtstreekse verbinding.
Geschreven op 15 juli 2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
We apologize if any inconvenience above our boat. our boat have a problem, high wave from 9 - 15 july (info from BMKG indonesia) Make our machine broken, Now gili gili fast boat runs as usual
Geschreven op 16 juli 2017
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

78Frans
Amsterdam, Nederland22 bijdragen
2,0 van 5 bollen
apr. 2017 • Stellen
de kwaliteit van de boot is prima, de bemanning vaardig en vriendelijk.
Onderweg een koud drankje en kleine versnapering, de boot was keurig volgens planning en de bemanning zeer hulpvaardig.

De ophaalservice vanuit Seminyak is voor de betaalde prijs onder de maat, een erg oud busje, kleine stoelen en een slecht werkende airco. opzichte allemaal wel overheen te komen maar voor de ruime Europese prijs verwacht ik een andere kwaliteit. in vergelijking met andere diensten op Bali en/of ander vervoer kan hier een grote verbeter slag gemaakt worden.

Los van het vervoer, verder prima!
Geschreven op 1 mei 2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Daniel G
Den Bosch, Nederland197 bijdragen
4,0 van 5 bollen
apr. 2017 • Stellen
Mijn vrouw was bang voor deze boottocht omdat er redelijk negatieve ervaringen waren en zij snel last krijgt van misselijkheid, maar het is ons heel erg meegevallen. Het was een erg fijne boottocht en voor we het wisten waren we al in Lombok!
Geschreven op 15 april 2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

1-10 van de 163 resultaten worden getoond
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Gili Gili Fast Boat (Kuta) - Alles wat u moet weten VOORDAT je gaat (met foto's) - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Gili Gili Fast Boat

Gili Gili Fast Boat heeft de volgende openingstijden:
  • Zo - Za 07:00 - 19:00


Restaurants in de buurt van Gili Gili Fast Boat: Bekijk alle restaurants in de buurt van Gili Gili Fast Boat op Tripadvisor