Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ataturk Airports Transfer Service

11
Alle foto’s (11)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend46%
  • Heel goed10%
  • Gemiddeld6%
  • Matig9%
  • Vreselijk29%
Over
Voorgestelde duur: Meer dan 3 uur
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
dec
jan
feb
Contact
Istanbul 34445, Turkije
Website
+90 212 245 45 45
Bellen
Deze vermelding verbeteren
vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Istanbul
vanaf US$ 84,70
Meer info
vanaf US$ 8,41
Meer info
Beoordelingen (65)
Beoordelingen filteren
25 resultaten
Waardering van reizigers
13
3
2
2
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
13
3
2
2
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 25 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

Moest onlangs een transfer doen bij Ataturk Aitport in Instanbal, het vliegveld was schoon netjes en het bedienend personeel was erg goed. Gewoon een waarschuwing als je een transfer-flyer bent, zorg ervoor dat je bij het gate-gebied komt waar je moet zijn, want we hadden...25 minuten lopen van de transferlounge naar de gate van vertrek. Het was een erg lange wandeling!Meer

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Atat rk airport was meer dan mijn verwachtingen het was zo leuk het was een fantastische ervaring om een ​​ondergrondse trein te nemen in het hart van de luchthaven, het was gemakkelijk om Istanbul kaart te kopen

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Er was geen openbare Wi-Fi-verbinding om te gebruiken in zo'n grote luchthaven, ook de toiletten zijn niet schoon, zeer lange loopafstand om de poort te bereiken, geen koud water om te drinken. Ik was totaal niet tevreden met die ervaring

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

Guy M Jackson    9 uur geleden Ik arriveerde omstreeks 1600 uur op woensdag 25 juli 2018 in de Domestic terminal van Marmaris. met een temperatuur van 40 C (104 F) en was ijlen. Mijn vrouw Maria vroeg om hulp en we werden doorverwezen naar een...kleine kliniek met een arts, verpleegster en helper. Ze besloten dat ik een ernstige infectie had en antibiotica toegediend kregen, mijn lichaam koelden en een infuus toedienden. Tegen 1800 uur. ze hadden mijn temperatuur weer normaal, mijn ademhaling was verbeterd en ik maakte mijn internationale kennismaking met Boekarest. Deze kleine kliniek en zijn personeel waren niets minder dan miraculouis. De service was gratis en niemand zou een fooi nemen. Bedankt domistic arrival clinic Ataturk. Guy M. Jackson en Maria Oprea JacksonMeer

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Ik weet niet waarom iemand deze transferkiosken zou willen gebruiken als er buiten taxi-meters zijn met de juiste taxi's! Ze brengen ongeveer 200 lira's in rekening als de taxi ongeveer 60 kost. Wanneer u aankomt, schenk dan geen aandacht aan deze kiosken en hun verkopers!...Ga gewoon naar buiten en pak een gele taxi van buiten! Anders voel je je zo bedrogen en opgelicht. Ik weet niet waarom het vliegveld deze mensen toestaat er zelfs te zijn! Ze laten zo'n slechte smaak achter in de monden van toeristen die voor de eerste keer naar Turkije komen! !Meer

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Gebruik nooit de transfer service van Adaze Tourism Travel Agency van Ataturk Airport naar Istanbul. Wegens vertraging bij het opruimen van Immigratie (chaotisch) en problemen met de late bagage-inzameling miste ik een pre-paid transfer naar mijn hotel in Istanbul. Het personeel aan de balie van...Adaze Tourism Travel Agency overtuigde me ervan dat ik te veel zou betalen als ik een taxi nam (een leugen). De kosten van de overdracht waren meer dan het dubbele van wat een taxi zou hebben aangerekend. Gebruik dit bedrijf niet - neem een ​​taxi!Meer

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Ik reis heel vaak internationaal. Van alle luchthavens waar ik in CONUS en OCONUS ben geweest, is dit de slechtste vlucht. Maandag 5 juni 2018 toen ik hier aankwam, had ik mijn instapkaart nodig. Ik stond in de rij zonder te worden erkend voor minstens...5 minuten. Toen ik eindelijk werd gevraagd of ik hulp nodig had, ging ik alleen maar naar zijn bureau om te zeggen dat hij geen Engels sprak en ik moest weer in de rij gaan staan. Toen ik probeerde mijn ticket te laten vervangen door een eerdere vlucht, zei dezelfde teller dat we het hier niet kunnen doen, je moet helemaal naar de gate gaan. Toen ik door de beveiliging liep, liep ik helemaal naar de gate. De medewerker vertelde me dat ik naar gate 215 moest gaan, want daar doen ze dat. Ik kom bij 215 en werd gevraagd waarom was ik daar, dat moet ik bij het loket zijn. Dus ga ik terug naar het loket om alleen maar lang te wachten om zelfs te worden erkend, dan sturen ze me naar een ander bureau dat zegt dat je United moet bellen. We kunnen niets doen. Let wel, dit was 3 uur later dan ik op het vliegveld rende. Toen ik weer bij de balie kwam, was er een Aziatisch gezin dat erg overstuur was van de service die ze hadden gekregen. Ze huilde eigenlijk en zei dat het niet eerlijk was dat je me vertelde om hierheen te gaan en ik stuurde ze me ergens anders heen en nu zijn we hier en nu vertel je me dat het meer geld is voor een andere vlucht. Er zijn drie of vier bureaus geclusterd rond de informatiebalie en het is een beetje moeilijk om te zeggen welke in feite de informatiebalie is. Het enige dat ik wilde weten, was hoe ik terug kon naar het loket. Het eerste bureau waar ik naar toe ging, was erg onbeleefd, hoorde me niet eens en zei dat ik het niet wist. Het volgende bureau waar ik naartoe ging, was om de hoek, twee vrouwelijke werknemers stonden te giechelen en op hun telefoon te staan. Ik benaderde hen en stelde hen dezelfde vraag. Ze zeiden ja, we weten waar het is, maar je moet naar de informatiebalie. Ik zei het bureau dat twee voeten aan de rechterkant is, zeiden ze ja. Dus uiteindelijk heeft de man bij de informatie me geholpen.  De plaats is FILTY. Elke tafel en daaronder was vies. Het zag eruit als Bourbon Street New Orleans de ochtend na Mardi Gras. Het zag er naar uit toen ik daar op maandag 5 juni en dinsdag 12 juni was. Er is afval op de verdiepingen de poorten zijn helemaal walgelijk. Gates, 220 - 222 hebben nieuwe vloerbedekking nodig. Er zijn verschillende vlekken op en het stinkt. De badkamers ruiken naar urine, en zelfs nadat de badkamer "schoongemaakt" was, dinsdagochtend 03.30 - 0410, stonk het nog steeds naar urine. Het rook alsof de schoonmaakploeg een brommer nam en gebruikte wat voor plas er op de vloer lag om het te dweilen. Dat was elke badkamer waar ik naar toe ging. Alle wachtruimtes buiten de poorten zijn vies. Er zijn niet genoeg zitplaatsen voor de hoeveelheid mensen hier in één keer.  Het personeel hier is onbeschoft, jong en heeft overzicht nodig. Beneden in de massagesalon direct naast de ingang van het hotel; de werknemers renden rond het etiket om 3 uur 's nachts. Of haal wat nieuwe werknemers die ouder zijn of vraag iemand die rotzooi geeft. Oh en je kunt niet zomaar in de winkels gaan zitten en je telefoon opladen, je moet iets kopen. Maandag 12 juni,  Helaas moest ik terug komen. Ik kom bij een andere ticketbalie voor mijn instapkaart en weer vier mensen achter de balie vraagt ​​niemand mij of ik hulp nodig heb. Ik weet dat ze me kunnen zien. Dus uiteindelijk moest ik ze benaderen en dan deed hij alsof hij me niet zag. Ging binnen in een poortgedeelte dat niet werd gebruikt om mijn telefoon op te laden. Toen de poort eenmaal was geopend voor gebruik, kwam de medewerker naar me toe en vroeg me niet of ik op deze specifieke vlucht zat te wachten en zei me grof terwijl ik "naar buiten" wees. Zin om uit de poort te komen. Ten eerste zijn er een zeer klein aantal plaatsen waar u alles kunt opladen. Er is een competitie voor outlet plugs. Tussen de vreselijke service, onbeschofte werknemers en en over het algemeen GEBREK aan netheid zal ik NOOIT hier terugkomen.Meer

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 11 april 2018

Zeer goede service. Onze vlucht was een beetje vertraagd maar de bestuurder was klaar met mijn naam. Het transport was erg ruim. In feite een leerling vervoerder voor 03 personen met luxe en comfort. Bij terugkeer kwamen ze 15 minuten te vroeg aan en het...transport was ruim met luxe. Er was flessenwater voor klanten en uiteindelijk is de prijs goedkoper dan andere.Meer

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik ben op veel luchthavens in mijn tijd geweest, maar Istanbul moet verreweg de slechtste luchthaven zijn waar ik geweest ben. Het is overvol chaotisch en het personeel mist enig gevoel van klantentraining of mededogen. Helemaal onbeleefd, kan niet begrijpen hoe ze in 2016 het...vliegveld van het jaar hebben gewonnen! ! De meeste medewerkers op de luchthaven zaten op hun telefoon en wilden niet gestoord worden of de hemel verhoede om hun werk te doen. Ik zag een ouder stel met weinig Engels om hulp vragen. Ze werden ontslagen en verteld om verder te gaan! Mijn nachtmerrie zou op deze luchthaven vertraagd zijn! De slechtste reiservaring die ik heb gehad. Het luchthavenbeheer moet echt worden berispt! Ik zou het geen enkele ster geven.Meer

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 15 november 2017

In eerste instantie een beetje verwarrend, want toen ik eenmaal mijn naam zag, kreeg ik te horen dat ik met familie moest gaan rondhangen. Werd gevraagd om een ​​man te volgen met verschillende andere reizigers. Maar hij plaatste toen groepen in hun respectievelijke taxi's. Nice...Mercede's 6 -zits, comfortabele rit langs kustweg, chauffeur stoorde ons helemaal niet. Hij zette bagage af en vertrok zonder te vragen voor TIP etc.Meer

Datum van activiteit: oktober 2017
Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Ataturk Airports Transfer Service.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings