Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
17
Alle foto’s (17)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend70%
  • Heel goed6%
  • Gemiddeld12%
  • Matig6%
  • Vreselijk6%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
-3°
dec
-5°
jan
-3°
feb
Contact
Pod Bruskou 144/7 | Hotel Hoffmeister, Praag 118 00, Tsjechië
Hradčany & Letná
Website
+420 251 017 111
Bellen
Deze vermelding verbeteren
vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Praag
Kroegentocht door Praag
39 beoordelingen
vanaf US$ 27,80
Meer info
vanaf US$ 41,20
Meer info
vanaf US$ 18,50
Meer info
Beoordelingen (16)
Beoordelingen filteren
5 resultaten
Waardering van reizigers
3
1
0
0
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
3
1
0
0
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 augustus 2015 via mobiele applicatie

Ik en mijn verloofde boekten een verblijf in het Hoffmeister Hotel en Spa, we wilden proberen de spa en gingen voor het Cæsar&Cleopatra-pakket. Het was echt geweldig en ik zou het aanraden. Het enige negatieve is dat de massageruimte voor paren beschikte niet over airconditioning...en was zeer warm gedurende het bakken deel van de behandeling waren het lichaam was in tin folie of plastic verpakt. Anders dan dat was het perfect als een paar en de massage was echt goed.Meer

Datum van activiteit: augustus 2015
Jarka K, Manažer komunikace van Lily Wellness & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 4 december 2013

Voordat mijn reis naar Praag ik het Hoffmesister Hotel Spa een Romeinse en stoombad arrangement voor mijn verloofde en I. te boek contacteerden had ik stuurde verschillende e-mail s naar het hotel dat een spa boekingsformulier mijn creditcard details, die het Spa-pakket te bevestigen verplicht...waren opgenomen. Het hotel heeft gereageerd en bevestigd mijn boeking waarop ik nog steeds de e-mail s hebben. Deze bevestiging inbegrepen de datum en de tijd van 15 :30 op: 1 december 2009 /13 als mijn boeking. Aangezien dit een verrassing voor mijn verloofde was ik zocht naar uit, omdat ik eerder dezelfde spa genoten pakket enkele jaren geleden in het hotel. Op verhuureigendom 1/12 kwamen we in het hotel een beetje vroeg om 15 :00 uur. We spraken met een guest verbindingsambtenaren werknemer die mij medegedeeld dat onze boeking voor 16 :00 was en we zouden wachten voor een uur hebben als er mensen al de spa bedden waren. Ik heb uitgelegd en liet de desbetreffende e-mail s die duidelijk gezegd dat onze boeking voor 15 :00 en dit was hadden bevestigd 10 dagen geleden door het hotel. Als we hadden plannen voor later op de dag die ik kon niet annuleren of wijzigen, dit betekende dat ik moest beginnen de spa-pakket dat ik had geboekt en betaald hadden voor op tijd. Ik was niet erg blij en vroeg om te spreken over de Spa-manager of hotel manager die ik vertelde het hotel niet een Spa-manager heeft was. De hotel manager was niet in het hotel maar sprak ik haar op de telefoon en ik wou echt ik had niet hebben gedaan. Ik kan alleen zeggen dat haar houding kwam over stompe en agressief en ik vond het moeilijk met haar te spreken. Ik heb zelfs gesuggereerd dat in de toekomst problemen zoals dat van milieuschade te stoppen, het hotel moeten gasten dat als ze laat tot behandelingen sla dan kunnen ze slechts de geplande tijd hebben die ervoor zorgen dat er geen vertragingen zijn voor toekomstige klanten adviseren. Na deze suggestie ik door de manager vertelde was "niet vertellen me hoe mijn hotel te runnen" Charmant! Ik vroeg zelfs de guest relations werknemer die aanvankelijk voor ons sprak als ik op enig moment onbeleefd tegen hem of manager over de telefoon, waarvan hij no. had geantwoord Deze manager dan aangekomen in het hotel met een ander man die in de papieren op zoek naar begonnen. Toen vroeg ik vertelde was hij haar man en ook een manager bij het hotel. Toen werd ik door deze persoon vertelde dat hij mij niet hier wil vanwege het feit dat ik mei bitter ongelukkig klagen die begrijpelijk in de omstandigheden is. De dienst ontvangen door de hotel manager en haar man was gewoon verschrikkelijk en ze allebei, naar mijn mening, toonde een complete gebrek aan klantenservice. Ze hebben zelfs schuld voor mij niet hebben de reservering bevestigd hoewel ik had een boekingsformulier en verschillende e-mail s die het hotel had ontvangen. Op dit punt was we gewoon van de hotels wilden komen beheer pesterijen gedrag maakte dat we ons thuis voelden ongemakkelijk. Zelfs als de Spa voor gratis aangeboden gekregen hadden we nog niet wilde verblijven. De hele ervaring was een grote teleurstelling en mucked onze dag. Tot slot, ik heb in alle graden hotels over de hele wereld verbleven en ik heb nog nooit zo'n slecht beheer ervaren. Ik zou niet dit Spa aan iedereen aanraden.Meer

Beoordeeld op 20 juni 2013

Zoals we hebben verbleven in Hotel Hoffmeister, we hadden een kans te gebruiken en probeer ook de spa, dat heeft geleid tot een geweldig ontspanning in de avond. We hadden een kans om gebruik te maken van de jacuzzi particulier en ontspan na de massage...in unieke grot. Ik kan zeker deze plek niet alleen voor hotelgasten, maar evenals een speciale behandeling als een geschenk aan uw beste ooit aanraden.Meer

Datum van activiteit: september 2012
Jarka K, Manažer komunikace van Lily Wellness & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 25 februari 2013

Prachtig Romeins bad en stoomsauna. De massage personeel is erg vriendelijk en spraakzaam, geen probleem spreekt engels. Had een geweldig verblijf hier met vriendelijke receptionisten die ervoor zorgden dat we met een glimlach elke keer werden verwelkomd.Meer

Datum van activiteit: februari 2013
Jarka K, Manažer komunikace van Lily Wellness & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 22 maart 2012

Ik en mijn vrouw waren er in eind februari. We voelden ons zeer welkom toen we aankwamen, in een professionele en vriendelijke manier. De spa omvat een unieke stoomgrot, een Romeins bad, beauty salon en een spa ( natuurlijk). Wij gecombineerd een verblijf in het...stoombad Cave, gevolgd door een sessie. Dankzij spa-manager Jan en zijn medewerkers. Sterk aanbevolen voor koppels.Meer

Datum van activiteit: februari 2012
Jarka K, Manažer komunikace van Lily Wellness & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 653 hotels in de buurt
Hotel Hoffmeister
964 beoordelingen
op 0,01 km afstand
Hotel Trinidad Prague Castle
230 beoordelingen
op 0,23 km afstand
Boutique Hotel Klarov
632 beoordelingen
op 0,24 km afstand
Golden Well Hotel
1.915 beoordelingen
op 0,39 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 6.156 restaurants in de buurt
Villa Richter
731 beoordelingen
op 0,08 km afstand
Lobkowicz Palace Cafe
736 beoordelingen
op 0,34 km afstand
Restaurace Na Klarove
187 beoordelingen
op 0,2 km afstand
Ada restaurant
70 beoordelingen
op 0,01 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 3.140 attracties in de buurt
Paleis Lobkowicz
2.752 beoordelingen
op 0,35 km afstand
Letná Park
1.217 beoordelingen
op 0,39 km afstand
Letenské sady
57 beoordelingen
op 0,37 km afstand
The Toy Museum
224 beoordelingen
op 0,26 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Lily Wellness & Spa.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings