335beoordelingen9vragen en antwoorden
Beoordelingen
Waardering van reizigers
- 221
- 77
- 21
- 8
- 8
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
Meer
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Geweldig mooie plek. Je moet er wel wat moeite voor doen om er te geraken, maar het is de moeite meer dan waard. Stevige schoenen zijn handig.
Meer lezen
Datum van activiteit: juli 2015
Nuttig
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Als je van wandelen houdt, moet je zeker een van de mooiste stranden verwachten als beloning! Toen we daar aankwamen was het helemaal niet vol, het water is koud, maar precies hoe het hoort te zijn na zo'n wandeling, ook goed om te zwemmen. De weg is gemarkeerd met groen geschilderde rotsen. Daar beneden (net als andere normale stranden in Portugal) moet je je eigen spullen meenemen, zoals eten, stoelen, drankjes (koelers), parasol, maar deze zijn niet helemaal nodig, alleen de? en een paar handdoeken om te liggen zijn meer dan genoeg! Vergeet niet om water en benodigdheden mee te nemen! Let op: er is geen badmeester. ABSOLUUT DE MOEITE WAARD…Meer lezen
Datum van activiteit: september 2019

2 nuttige stemmen
Nuttig
lientjie heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Hartbeespoort, Zuid-Afrika33 bijdragen3 nuttige stemmen
+1
Gekke wandeling omdat we niet wisten wat te verwachten! Ik heb ergens gelezen dat het strand geweldig was, maar ik vond het niet zo. Het zit vol met keien en mensen, bijna geen plek om te zitten. Geen schaduw, ijskoud water en zeker geen toiletten (wie zou er gek genoeg zijn om er een te onderhouden). De dichtstbijzijnde plek om iets te drinken is helemaal bovenaan. Mensen zijn gek genoeg om hun koelboxen en paraplu's naar beneden te brengen (en ze vervolgens weer omhoog te dragen). Eerlijk gezegd heb ik amper de wandeling gemaakt. Het uitzicht vanaf de top was echter geweldig, met massieve rotsformaties rondom. Het water is kristalhelder en blauw. Ik denk dat er genoeg mooie schone stranden zijn die gemakkelijk te bereiken zijn als je niet fit bent (zoals ik)…Meer lezen
Datum van activiteit: augustus 2019

1 nuttige stem
Nuttig
Je moet een klein maar niet zo gemakkelijk pad maken om er te komen, maar het is de moeite waard! Het is een van de meest stranden die ik ooit heb bezocht.Meer lezen
Datum van activiteit: augustus 2019

Nuttig
Na het lezen van alle beoordelingen besloot ik om met de boot te gaan. Je moet naar de Sesimbra Clube Marine gaan en om Batnavo vragen ”. . . het is 10 euro / persoon heen en terug en het is een 5 minuten hobbelige rit in een dierenriem naar het strand. Er is niet veel parkeergelegenheid in de omgeving (van Clube Marine), dus je moet geduld hebben of heel veel geluk hebben. Het strand is helemaal niet verlaten. . . het was helemaal druk toen ik ging. . . Ik vond nauwelijks een plek om mijn handdoek op te leggen. . . maar het uitzicht is geweldig, de hoge kliffen zijn mooi en het water is turkoois. Ik geef daar persoonlijk de voorkeur aan boven alle commerciële stranden, zoals het strand van Californië, enz. . u kunt niet kiezen voor de terugkomsttijd van de taxi, dus wees voorbereid om lang te blijven, zelfs als u er geen zin in hebt. Er is een moeder met haar 2 dochters die met Uber naar de top kwam en zo bang was op weg naar beneden dat ze de boottocht terug met ons nam. . . Ik ben blij dat ik met de boot ben gekomen! Verstuurd vanaf mijn IPhone…Meer lezen
Datum van activiteit: augustus 2019

Nuttig
