Travel Electric
Travel Electric
4.4
0:00 - 23:59
Maandag
0:00 - 23:59
Dinsdag
0:00 - 23:59
Woensdag
0:00 - 23:59
Donderdag
0:00 - 23:59
Vrijdag
0:00 - 23:59
Zaterdag
0:00 - 23:59
Zondag
0:00 - 23:59
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.
De beste manieren om attracties in de buurt te ervaren
Ben je op dit moment op reis?
Help ons ervaringen te vinden die voor jou beschikbaar zijn.
De omgeving
Wijk: Amsterdam-Oost
Routebeschrijving
- Sparklerweg • 5 minuten lopen
- Overamstel • 8 minuten lopen
Rechtstreeks contact opnemen
Het beste in de buurt
We classificeren deze restaurants en attracties door de beoordelingen van onze leden af te wegen met hoe dicht ze bij de locatie gelegen zijn.
Restaurants
3.920 binnen 5 km
Attracties
1.245 binnen 10 km
Bijdragen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
4.4
57 beoordelingen
Uitstekend
43
Heel goed
4
Voldoende
3
Slecht
3
Vreselijk
4
Deze beoordelingen zijn automatisch vertaald vanuit hun oorspronkelijke taal.
Deze service bevat mogelijk vertalingen van Google. Google wijst alle expliciete of impliciete garanties met betrekking tot vertalingen af, waaronder garanties van nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Tripadviseuse15
Amsterdam, Nederland1 bijdrage
sep. 2018 • Stellen
Wij kozen voor Taxi Electric om onze rit naar Schiphol milieuvriendelijk te houden en de lucht in Amsterdam niet nog meer te vervuilen. Heel fijn dat dat nu kan, en zelfs s nachts voor een betaalbare prijs (€ 41)! De chauffeur was op tijd, alleen wisten wij dat niet, want het beloofde sms’je van de chauffeur had ons niet bereikt. Als mijn vriend niet naar buiten had gekeken om te zien of er al iemand stond, hadden we dus niet geweten dat hij er was, en was er wel wat paniek geweest. Bij navraag bleek dat hij het verkeerde telefoonnummer had ge-sms‘t. Verder verliep alles goed en netjes, mooie schone elektrische Tesla-auto, op tijd op Schiphol. Pinnen, contant en creditcard. Minpunt bij boeking online: het boekingsformulier gaf de verkeerde postcode aan bij ons adres! Toen dan maar telefonisch geboekt en de juiste postcode nogmaals erbij vermeld.
Geschreven op 8 oktober 2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alexander S
7 bijdragen
feb. 2018 • Zaken
De milieuvriendelijke taxi kwam eraan na enkele minuten online besteld met een Heer als chauffeur die ons vlekkeloos snel en veilig in stijl naar de luchthaven bracht vannuit centrum Amsterdam. Super aangenaam en superdeal . Het kan echt niet beter ! Gaaf ! Dank U .
Geschreven op 27 februari 2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Robin_Nelissen
13 bijdragen
okt. 2017 • Gezinnen
Gisteravond online geboekt, vandaag opgehaald van Schiphol. Alles verliep perfect, zeer aardige chauffeur, goede communicatie vooraf en tussendoor ondanks een kleine vetraging met onze vlucht. Alles tip top in orde! Volgende keer weer Taxi Electric.
Geschreven op 11 oktober 2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
KatheVogels
Nederland2 bijdragen
sep. 2017 • Zaken
Wij hebben gisteren twee keer gebruik gemaakt van Taxi Electric. Grote complimenten. Keurige auto's, perfect op tijd, fijne rijstijl, maar vooral de chauffeurs zijn een groot compliment waard. Vriendelijk, Beleefd, Sociaal, Aardig en Gezellig. De chauffeurs hebben echt belangstelling voor de passagiers en hebben passie voor hun werk.
Geschreven op 19 september 2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
JM-Kant
Woudrichem, Nederland1 bijdrage
aug. 2017 • Gezinnen
Ik heb gebruik gemaakt van Taxi Electric voor vervoer van en naar Schiphol, en ben daar enorm over te spreken. De taxi was beide keer netjes op tijd, dus goed betrouwbaar. Mijn vlucht terug naar huis had lichte vertraging en daar werd automatisch al rekening mee gehouden. De communicatie is heel prettig, je ontvangt automatisch bericht hoe laat je taxi arriveert, waar hij op je wacht (op Schiphol) en wat het kenteken is van je taxi is. Heel prettig en duidelijk. Zeer nette en ruime auto's. Chauffeurs ook keurig gekleed en rijden netjes. Daarnaast waren beide chauffeurs ook heel vriendelijk. Mijn zoontje heeft A S S en kreeg op de terugweg helaas last van één van zijn paniekbuien waar ik hem maar moeilijk uit kreeg. Vervelend voor mij, maar ook voor de chauffeur. Desondanks niet één vervelende opmerking of ongevraagd advies ontvangen van de chauffeur. Een pluim voor deze chauffeur. Al met al dus een zeer plezierige ervaring om relaxt op vakantie te gaan, een aanrader.
Geschreven op 19 augustus 2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sam S
2 bijdragen
nov. 2024 • Vrienden
Eenvoudige review, gebruik ze niet. Geboekt via onze hotelreceptie en kreeg 15 minuten te horen. 45 minuten later arriveerde de auto en we waren dan te laat voor onze boeking en kregen nooit ons geld terug. Geldverspilling op alle punten.
Automatisch vertaald
Geschreven op 22 november 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
JKJC
20 bijdragen
aug. 2023 • Stellen
Houd er rekening mee dat het tarief dat op uw Travel Electric-bevestiging staat slechts een schatting is. Wij hebben het op de harde manier geleerd. Het opgegeven tarief voor een ophaalservice op Schiphol Airport op 8/24/23 was 56. 3 euro. Het werkelijke tarief dat in rekening werd gebracht, was 83. 0 euro. Het opgegeven tarief voor een rit van 8/28/23 van een hotel in het stadscentrum naar de cruisehaven was 37. 95 euro. Het werkelijke tarief was 39. 05 euro. Toen we vroegen naar de verschillen, kregen we het volgende te horen:
“Onze bevestigingen zijn altijd een geschatte prijs, omdat we nooit van tevoren weten of een chauffeur moet wachten of dat er verkeersproblemen zullen zijn. Bij transfers vanaf de luchthaven is het eerste uur na aankomst altijd inbegrepen. Ons systeem is gekoppeld aan Google Maps en maakt vooraf een routeplanning. Afhankelijk van het verkeer kan de bestuurder een andere route nemen of kan de route sneller of langzamer zijn dan voorspeld. Hierdoor is er altijd een prijsverschil met wat ons systeem berekent. Soms valt het eindbedrag iets hoger uit, maar het komt ook voor dat het daadwerkelijk lager is dan het voorspelde bedrag. ”
Tenzij u een van de eersten bent die uit het vliegtuig stapt, absoluut geen rijen tegenkomt bij de immigratiedienst en alleen met handbagage reist, is het onmogelijk om uit te stappen, door lange immigratielijnen te komen, naar bagageclaims te gaan en uw bagage op een luchthaven op te halen van de omvang van Schiphol in een uur. (En we hebben geen mobiliteitsproblemen.)
Toen ik mijn ophaalservice vanaf de luchthaven boekte, maakte ik me zorgen over het uur wachttijd en ik e-mailde om te vragen of het beter zou zijn om een vaste, maar latere tijd te plannen. Er werd mij verzekerd dat dit niet nodig zou zijn. Ik had liever op de chauffeur gewacht dan dat de chauffeur op ons wachtte. Omdat we op tijd waren, moesten we extra betalen voor de tijd dat we wachtten op een lift om bij de parkeergarage te komen - slechts één van de drie liften was operationeel en die lift werd 10 - 15 minuten vastgehouden door twee ruziënde groepen!
Toen we van het hotel naar de cruisehaven reisden, kwamen we absoluut GEEN vertragingen tegen en toch kwam het tarief nog steeds hoger uit dan de schatting.
De Travel Electric-chauffeurs waren professioneel en de auto's waren van topklasse. Ik zou gewoon willen dat het bedrijf eerlijker was over hun prijzen. Hun algemene voorwaarden hebben betrekking op wachttijden – daarom vroeg ik het in de eerste plaats! Ze vermelden geen ‘schattingen’. Ik had liever een latere ophaaltijd willen selecteren, zodat ik me geen zorgen hoefde te maken over immigratielijnen/vertragingen bij het claimen van bagage/het over de hele lengte van de luchthaven lopen om van de aankomstgate naar de bagageclaims te komen! Maar toen ik voorstelde dat te doen, kreeg ik te horen dat ik me geen zorgen hoefde te maken, ze zouden mijn aankomst volgen. Waarom het tarief voor de reis van het hotel naar de haven hoger was dan geschat, is een raadsel. Kortom: de les die we op de harde manier hebben geleerd. De volgende keer bel ik een Uber.
“Onze bevestigingen zijn altijd een geschatte prijs, omdat we nooit van tevoren weten of een chauffeur moet wachten of dat er verkeersproblemen zullen zijn. Bij transfers vanaf de luchthaven is het eerste uur na aankomst altijd inbegrepen. Ons systeem is gekoppeld aan Google Maps en maakt vooraf een routeplanning. Afhankelijk van het verkeer kan de bestuurder een andere route nemen of kan de route sneller of langzamer zijn dan voorspeld. Hierdoor is er altijd een prijsverschil met wat ons systeem berekent. Soms valt het eindbedrag iets hoger uit, maar het komt ook voor dat het daadwerkelijk lager is dan het voorspelde bedrag. ”
Tenzij u een van de eersten bent die uit het vliegtuig stapt, absoluut geen rijen tegenkomt bij de immigratiedienst en alleen met handbagage reist, is het onmogelijk om uit te stappen, door lange immigratielijnen te komen, naar bagageclaims te gaan en uw bagage op een luchthaven op te halen van de omvang van Schiphol in een uur. (En we hebben geen mobiliteitsproblemen.)
Toen ik mijn ophaalservice vanaf de luchthaven boekte, maakte ik me zorgen over het uur wachttijd en ik e-mailde om te vragen of het beter zou zijn om een vaste, maar latere tijd te plannen. Er werd mij verzekerd dat dit niet nodig zou zijn. Ik had liever op de chauffeur gewacht dan dat de chauffeur op ons wachtte. Omdat we op tijd waren, moesten we extra betalen voor de tijd dat we wachtten op een lift om bij de parkeergarage te komen - slechts één van de drie liften was operationeel en die lift werd 10 - 15 minuten vastgehouden door twee ruziënde groepen!
Toen we van het hotel naar de cruisehaven reisden, kwamen we absoluut GEEN vertragingen tegen en toch kwam het tarief nog steeds hoger uit dan de schatting.
De Travel Electric-chauffeurs waren professioneel en de auto's waren van topklasse. Ik zou gewoon willen dat het bedrijf eerlijker was over hun prijzen. Hun algemene voorwaarden hebben betrekking op wachttijden – daarom vroeg ik het in de eerste plaats! Ze vermelden geen ‘schattingen’. Ik had liever een latere ophaaltijd willen selecteren, zodat ik me geen zorgen hoefde te maken over immigratielijnen/vertragingen bij het claimen van bagage/het over de hele lengte van de luchthaven lopen om van de aankomstgate naar de bagageclaims te komen! Maar toen ik voorstelde dat te doen, kreeg ik te horen dat ik me geen zorgen hoefde te maken, ze zouden mijn aankomst volgen. Waarom het tarief voor de reis van het hotel naar de haven hoger was dan geschat, is een raadsel. Kortom: de les die we op de harde manier hebben geleerd. De volgende keer bel ik een Uber.

Geschreven op 2 november 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
MaryleneNYNL
New York, NY5 bijdragen
jul. 2023 • Stellen
Ik gebruik Travel Electric al jaren en heb altijd gemerkt dat het een uitstekende service biedt. De service die Chahid bood ging verder dan dat: toen ik in mijn hotel ontdekte dat ik mijn telefoon kwijt was en hem belde, bevestigde hij dat deze nog op zijn achterbank lag, zette hem af bij mijn hotel en weigerde een extra fooi te accepteren als dank.

Geschreven op 10 september 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lauren
Normal, IL4 bijdragen
jun. 2023 • Alleen
Neem gewoon Uber. Het is direct beschikbaar (ze zijn daar enorm aanwezig), veilig, efficiënt en betaalbaarder. Zou 25 euro zijn geweest voor een Uber. Uiteindelijk betaalde ik 60 euro van de oorspronkelijke boeking van 30 euro en nog eens 30 euro WACHTKOSTEN. Mijn chauffeur heeft mij extra wachtkosten in rekening gebracht omdat mijn vlucht vertraagd was. In de e-mail die ik ontving in afwachting van de service werd vermeld dat hun service mijn vlucht zou volgen en zou hebben geweten dat deze vertraagd was. Ik heb het vluchtnummer ingevoerd tijdens het boeken. Bovendien stond de chauffeur niet aan de deur zoals vermeld in de e-mail. Het was een andere deur die langer duurde om te vinden. Ik ging rechtstreeks van mijn vlucht naar de immigratiedienst om de chauffeur te vinden. Er was geen extra vertraging buiten de normale tijd die een passagier nodig heeft om te wachten tot het vliegtuig naar de gate taxiet, te wachten om uit het vliegtuig te stappen, in de immigratielijn te wachten en door het grote vliegveld te lopen. Hier zou al rekening mee moeten worden gehouden. Natuurlijk heb ik geen invloed op de vluchtvertraging en ook ik had liever gehad dat er geen extra wachttijd was. Er mogen geen extra kosten in rekening worden gebracht. Toen ik hierover contact met hen opnam, kwam er geen antwoord. De wachttijd was typisch en verwacht gezien de bovenstaande informatie. Als de chauffeur niet op de hoogte was van de vliegtuigvertraging, lijkt het erop dat zijn systeem de chauffeur niet heeft bijgewerkt of dat de chauffeur zichzelf niet heeft gecontroleerd, zoals aangegeven in de bevestigingsmail. Bovendien was de chauffeur onbeleefd.

Geschreven op 25 augustus 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Daniel C
14 bijdragen
jul. 2023 • Alleen
Tijdens de zware stormen van vandaag moest ik een taxi nemen omdat er geen openbaar vervoer was. Ondanks dat Amsterdam voor het grootste deel van de stad afgesloten was, werd ik na het bellen binnen 15 minuten opgehaald door Chahid. Taxichauffeur was erg beleefd, professioneel en zorgde goed voor me zodra ik in de taxi stapte. Ik kon geen betrouwbaarder en professioneler taxibedrijf bedenken dan Travel Electric. Geweldig taxibedrijf en geweldige chauffeur!

Geschreven op 5 juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Taxi Electric Customer Service
Amsterdam, Nederland
Dear Curiosity57947493596, thank you for contacting us. You can book a sustainable transfer with one of our hospitable drivers by going to our website and clicking the 'Book Now' button. We look forward to providing you with a wonderful traveling experience.
Kind regards,
Marc Jongma
Geschreven op 2 december 2019
how much would it cost from cruise terminal to airport and how long would it take?
Geschreven op 9 februari 2019
My trip was from Schipol Airport to West Amsterdam, near Erasmus Park. Cost was about 70 Euros in a Tesla S.
Geschreven op 10 februari 2019
Franco L
Rome, Italië
Quanto costa una tesla model s da aereoporto ad hotel alp
Geschreven op 21 oktober 2018
AOrj55
Rio de Janeiro, RJ
We will not have a mobile to call when landing at Schiphol airport, how can we arrange for pick up inside the terminal? I've checked on website, it shows an option for VIP service, but it is not offered on the online booking system. Thank you.
Geschreven op 29 april 2018
Maybe put a note on your booking or email them with your problem. We have arrived there without a mobile and had no problem. Just make your way to their pick up point in the arrivals hall. Trust me they are a very good company! Enjoy your trip.
Geschreven op 30 april 2018
mmbvujicic
Belgrado, Servië
Good day. How much for two people from the airport to Alp hotel
Geschreven op 9 maart 2018
Hi, please check our website taxielectric.nl for our rates and to directly book your trip. Kind regards, Edvard
Geschreven op 10 maart 2018
alexander d
Inverness, Verenigd Koninkrijk
How much would it cost from Amsterdam station to Bastion Hotel Amsterdam Amstel.
Geschreven op 11 mei 2017
Dear Alexander, if you book through our website, this will cost 31,40 Euro. Kind regards, Edvard
Geschreven op 11 mei 2017
Good day. How much for two people from the airport to Lancaster Hotel on Plantage middlebaun?
Geschreven op 23 februari 2017
Dear Mkilby, this depends on the service you choose (Economy or Business). It will be around 45-50 Euro.
Geschreven op 6 maart 2017
What would it cost to go from the airport to Park Plaza Hotel Koninginneweg 34-36, Oud Zuid, 1075 CZ Amsterdam please?
Many thanks
Bill
Geschreven op 21 juni 2016
Hi Bill, please check our website via taxielectric.nl. Then you can check the pricing per vehicle type and directly book your trip. Kind regards, Edvard
Geschreven op 6 juli 2016
1-8 van de 8 resultaten worden getoond
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.
Zoals te zien in
Door Noah Cortez
De 13 beste plekken ter wereld om te genieten van de kersenbloesems
De lente komt eraan en daarmee ook het moment dat de kersenbomen wereldwijd tot bloei komen. Deze prachtige bloesem, die ook wel sakura wordt genoemd, kleurt parken en straten prachtig roze en wit. Het is een indrukwekkend beeld dat je nooit zult vergeten. De Japanse sierkers komt, zoals de naam al doet vermoeden, oorspronkelijk uit Japan, maar je kunt de kersenbloesem op nog genoeg andere bestemmingen over de hele wereld bewonderen (en deelnemen aan vieringen rond dit fenomeen).
*Meestal snel volgeboekt: Op basis van de boekingsgegevens van Viator en gegevens van de provider van de afgelopen 30 dagen raakt deze ervaring waarschijnlijk volgeboekt via Viator, een bedrijf van Tripadvisor.
Is dit je Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim je vermelding