Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Efteling

7.573 beoordelingen
Er zijn helaas geen tours en activiteiten beschikbaar om online te boeken op de data die u heeft geselecteerd. Kies een andere datum.

Efteling

7.573 beoordelingen
Er zijn helaas geen tours en activiteiten beschikbaar om online te boeken op de data die u heeft geselecteerd. Kies een andere datum.
Boek een tour voor de volledige ervaring
Aanbevolen
Onze populairste tours en activiteiten
Ervaringen in de buurt
Andere ervaringen in Kaatsheuvel
Toegangskaart voor pretpark de Efteling
US$ 59,78 per volwassene
Populair: geboekt door 331 reizigers!
7.573beoordelingen215vragen en antwoorden
Waardering van reizigers
  • 5.139
  • 1.751
  • 403
  • 153
  • 127
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Perle Van Exem heeft een beoordeling geschreven mrt. 2021
1 bijdrage
Het was een super leuke attractie. Zeker een aanrader. Het was zeer leuk dat je even blijft hangen en dat je dan zoefff naar beneden gaat. Wel jammer dat het iets te lang wachten is. Jammer dat de attractie niet zo lang duurt.
Meer lezen
Datum van activiteit: augustus 2020
Nuttig
Delen
Mark V heeft een beoordeling geschreven feb. 2021
1 bijdrage1 nuttige stem
Combinatie loonsche land en bezoek efteling. In okt.' 20 geboekt met 2 gezinnen voor half februari '21. Met vroegboekkorting van 15% ruim €600,- per gezin. Helaas gooit covid roet in het eten en is het park (begrijpelijk) dicht. Nu krijgen we drie opties: 1 Toch gaan terwijl het park verder dicht is.... (super alternatief...) 2 vouchers die t/m december '21 geldig zijn. 3 omboeken naar (voor ons de enige optie) begin mei. Onze vrienden werden vanochtend gebeld door de efteling waarbij zeer netjes is gehandeld en zij uiteindelijk kostenloos omgeboekt zijn naar begin mei. Ik krijg vandaag een ZEER onproffesionele medewerkster van het klantcontactcenter aan de lijn om eventueel om te boeken. Zij vertelt ons doodleuk dat de mei-periode €34 duurder is. Daar kan ik mee leven, maar vervolgens zegt ze dat de vroegboekkorting van 15% ineens niet meer geldig is. Oftewel als we willen omboeken kost ons dat "even" ruim €100,- extra..... Wat een belachelijke houding van de efteling! Over de ruggen van hardwerkende mensen proberen zo wat omzet extra te creeeren! De medwerkster toont geen enkele vorm van empathie en weigert mijn vraag om met een leidinggevende te spreken. Ook als ik de situatie van onze vrienden uitleg, die dus wel kostenloos om mochten boeken wordt simpel gezegd dat dat een fout is. Er wordt met onze situatie intern zeer onproffesioneel omgesprongen want wanneer onze vrienden contact opnemen over dit verhaal " weten ze al van de situatie" wordt botweg gezegd. Voor iedereen is covid ontzettend lastig maar de manier waarop een groot park als de efteling omgaat met om te boeken klanten vanwege die verplichte sluitingen raakt kant noch wal. Ik heb in oktober netjes en direct aan mijn betalingsverplichting voldaan maar wordt nu geacht, voor exact hetzelfde verblijf en aantal dagen toegang, 15% meer te betalen. Ik moet dus voor de kosten van hun verplichte sluiting opdraaien terwijl de efteling niet kan voldoen aan hun kant van de afspraak.officieel een Hopelijk wordt deze recensie ook door de efteling zelf opgepikt en willen ze dit op een nette, eerlijke en proffesionele manier behandelen.
Meer lezen
Datum van activiteit: februari 2021
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Noah heeft een beoordeling geschreven dec. 2020
1 bijdrage
Precies hetzelfde verhaal als 'RebeccavE6957CV'! Bewust gewacht met het reserveren van de AH tickets omdat het park naar alle waarschijnlijkheid zou gaan sluiten vanwege nieuwe maatregelen. Gebeld met de klantenservice, en er werd doodleuk verteld dat onze tickets niet meer geldig waren. Terwijl als je wel een reservering had gemaakt, je bij heropening een nieuwe reservering mag inplannen. ONACCEPTABEL!! Je kunt dus fluiten naar je kaarten, ik had echt anders verwacht van de Efteling :( Klachten formulier ingevuld, ben benieuwd...
Meer lezen
Datum van activiteit: december 2020
Nuttig
Delen
Melissa J heeft een beoordeling geschreven dec. 2020
1 bijdrage
Mijn reservering van 707€ werd geannuleerd wegens lockdown. Begrijpelijk. Maar nu dwingt de EFTELING mij om genoegen te nemen met een online voucher en bepalen ook nog eens voor mij wanneer ik deze moet op maken.( Voor December 2021) geboekt voor Juli 2021! Na lang bellen kreeg ik te horen dat niemand mij te woord kon staan en werd de verbinding verbroken. Mail gestuurd met automatische bericht dat het minimaal 2 weken kan duren voordat er inhoudelijk gereageerd kan worden. Wederom opnieuw 40min aan de lijn gehangen en kreeg een medewerker aan de lijn. Ondanks mijn annuleringsverzekering geen recht op geld teruggave. Gedreigd met mijn rechtsbijstand, en toen kon het ineens wel OP EIGEN RISICO! Mocht EFTELING failliet gaan dan kan ik na mijn geld zwaaien uiteraard. Hiermee akkoord gegaan. Ze zouden ervoor zorgen dat ik binnen 6 weken het betaalde bedrag van 707€ terug gestort zou zien op mijn rekening. Tot mijn verbazing geen bevestiging mail ontvangen hiervan en zie dat mijn online voucher nog gewoon actief staat in MIJN EFTELING APP....vreemd...morgen dus maar weer bellen. Jammer dat het ozo leuke fun park zo begint te voelen als een horror ervaring!
Meer lezen
Datum van activiteit: december 2020
Nuttig
Delen
Rebecca V heeft een beoordeling geschreven dec. 2020
1 bijdrage1 nuttige stem
Vie de AH actie 5 toeganskaarten gekocht, deze waren geldig tot 18 nov 2020 en werden door sluiting verlengd tot 18 dec 2020. Dinsdag 15 december moesten ze helaas weer sluiten. Wij hadden de week ervoor besloten om 16 dec 2020 gebruik te maken van onze kaarten en wilde in het weekend van 11 dec. 2020 reserveren. Echter ging er al geruchten van de nieuwe maatregelen rond en dat er waarschijnlijk weer gesloten zou worden. Denkende dat reserveren in dat geval toch geen zin zou hebben heb ik bewust gewacht, ik had er namelijk het volste vertrouwen in dat het wel goed zou komen en dat er eerlijk gehandeld zou worden door de Efteling. Maar niets is minder waar. Er komt enkel een verlenging voor de mensen die gewoon wel gereserveerd hadden, er komt verlenging voor mensen met kaarten uit België. Maar degene die gedacht hadden dat reserveren na de geruchten toch geen zin hebben krijgen GEEN verlenging en kunnen fluiten naar hun geld. Er word duidelijk onderscheid gemaakt tussen wel en geen reservering. Had je maar eerder moeten komen wordt er gezegd, en dat terwijl de tickets gewoon geldig waren tot 18 dec 2020. Het enige wat ik wil is de kans om gebruik te maken van mijn betaalde kaarten na heropening al is dat maar voor de 4 resterende geldige dagen van mijn tickets. Het geld hebben ze al, dus verlenging kost ze niets meer dan een beetje moeite. Maar ze kiezen ervoor om niks te doen en het geld te houden. SCHANDALIG dat de Efteling op deze manier hun gasten bedonderd. En geld in de zakken steekt waar mensen hard voor moeten werken en zelfs sparen want goedkoop is de efteling niet. De reinste diefstal.
Meer lezen
Datum van activiteit: december 2020
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Veelgestelde vragen over Efteling