Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4
Alle foto’s (4)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend17%
  • Heel goed5%
  • Gemiddeld7%
  • Matig10%
  • Vreselijk61%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
15°
nov
11°
dec
11°
jan
Contact
00165 Rome, Italië
Website
+39 06 4201 3469
Bellen
vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Rome
vanaf US$ 5,80
Meer info
vanaf US$ 16,57
Meer info
vanaf US$ 16,57
Meer info
vanaf US$ 7,00
Meer info
Beoordelingen (40)
Beoordelingen filteren
16 resultaten
Waardering van reizigers
3
0
1
1
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
3
0
1
1
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 16 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 13 oktober 2018

Het duurde 2. 5 uur om van het vliegveld naar Rome te komen (langer dan het duurde om naar Italië te vliegen). We werden toen afgezet bij het verkeerde hotel, teruggaand werden we een half uur te laat opgehaald en kwamen 45 minuten later op...de luchthaven aan, de volgende keer dat ik de trein naar Rome neem, kan het niet erger zijn.Meer

Beoordeeld op 11 oktober 2018

Ik ben een reisagent en ik heb deze gedeelde shuttle geboekt voor mijn zoon en mijzelf vanuit ons hotel in Rome naar de luchthaven. Ze zeiden dat de ophaaltijd om 530 uur was voor een vlucht van 835 uur naar Ierland. Ik belde om 17.00...uur om opnieuw te bevestigen en om 17.45 uur om uit te zoeken waar ze waren, opnieuw om 18.00 en 18.15 uur. Ik kreeg altijd te horen dat ze er in 2 - 4 minuten zouden zijn. Ze kwamen ons ophalen om 630. Had daarna nog 2 pick-ups. Fijn. De andere passagiersvluchten waren niet tot 22.00 uur of later. Vreselijk verkeer. . toen reed de chauffeur van de weg af naar een oude verlaten Sheraton-parkeerplaats en reed een paar minuten rond het hotel en de parkeerplaats. . . WTF? ? en dan weer op de weg. We stapten uit de shuttle om 740 uur, minder dan een uur voor onze vlucht. . . ingecheckte tas, veiligheid en zou onze vlucht gemist hebben als de binnenkomende niet 10 minuten te laat was. Mijn zoon heeft ze een paar dagen daarvoor gebruikt toen hij in Rome aankwam en het was een fiasco. . niet waar ze verondersteld te zijn, geen telefoon opnemen, dus moest hij nog een uur wachten op de volgende shuttle. Niet wat je wilt doen als je vanuit Denver bent gevlogen! Ik zal ze nooit opnieuw verkopen en heb Expedia geadviseerd ze ook niet te verkopen. En, kijkend naar deze beoordelingen, heb ik gelijk!Meer

Beoordeeld op 20 augustus 2018

Ik reserveerde een pick-up voor ons 7 reizigers die aankomen op Ciampino Airport per huurauto van Compobasso. Daarna naar het Ponte Sisto Hotel in Rome gebracht. Genoemde kosten waren 80 euro. Ze legden uit dat ik moest bellen toen we 1 - 1/2 uur waren....van aankomst in Ciampino. Ik deed en ze ontmoetten ons bij de huurteruggave. De chauffeur dook het retourvak in, recht naar onze auto om de bagage over te zetten en tegen de tijd dat ik de auto ingecheckt was iedereen klaar om te vertrekken. Het had niet gladder kunnen zijn.Meer

Beoordeeld op 7 juni 2018

We boekten dit bedrijf via Expedia, want het was goedkoper dan de meeste en we dachten dat zou een goede manier om te ontspannen na 15 uur wordt in de lucht naar ons hotel. We vonden de check - in balie gemakkelijk na te gaan...via de douane. Ze vertelde ons de volgende shuttle zouden arriveren in ongeveer 1 / 2 uur en we konden wachten in het café aan de overkant van de check-in balie. Dat was prima, behalve ongeveer 45 minuten later, de check in medewerker kwam en vertelde ons dat de bestuurder was dropping mensen uit bij vertrek en zouden arriveren in ongeveer 10 minuten. Ongeveer 30 minuten later, hij eindelijk aangekomen. We kregen allemaal naar het van (er waren 6 van ons) en de avontuur begon. De bestuurder had een verschrikkelijke hoest en we dachten dat hij was naar Kiel over op een punt. Hij was uitwijken tussen lanen bij momenten, liep 4 stop borden en 3 stoplichten. Hij zette op de eerste 2 groepen, verlaat ons alleen in het busje met hem. Gelukkig was het niet een taxi en ik zou vooraf betaald voor de service, want wij zijn ervan overtuigd was hij gaf ons de " scenic route. " letterlijk 3 uur nadat we geland waren, kwamen we bij ons hotel. Ik zou niet gebruikmaken van deze service opnieuw als we betere out er na deze ervaring.Meer

Beoordeeld op 27 mei 2018

Ik gebruikte deze shuttle van de luchthaven Ciampino naar Parco Terreno Hotel, reikte in de buurt van het hotel, de chauffeur vroeg ons uit te stappen, we kunnen geen enkel hotel vinden, hij verwachtte dat we overdag een drukke weg zouden oversteken bij alle bagage,...Ik kon het niet doen met mijn slechte rug en mijn vrouw. We smeekten hem om in het hotel te komen dat 400 meter verder ligt, we konden zien dat grote bussen naar binnen kwamen. De chauffeur was erg onbeleefd, schreeuwde, bracht ons naar zijn baas, die even onbeschoft was, niet in staat om de basis te gebruiken bij het bespreken van het probleem met bezoekers van het land. De ervaring was een nachtmerrie, we zullen het nooit herhalen. Blijf alsjeblieft weg deze onbeleefde, onvriendelijke dienst.Meer

Beoordeeld op 14 april 2018

Gebruikt dit bedrijf van de luchthaven Fiumicino in Rome naar het hotel en vier dagen later terug naar Fiumicino. Vlucht vanuit de VS met Delta. Geweldige service, vertegenwoordiger - Francesca, wachtend op mijn naam, op tijd. Bestuurder veel vóór tijd op weg terug naar het...vliegveld. Zeer goede prijs voor beide manieren, betaalde ik maand voor reis via internet. Sterk aanbevolen Salve 51, straat. Louis, VS.Meer

Beoordeeld op 6 december 2017

Consorzio Airport Shuttle a. k. een. Airportshuttle. het Consorzio airport shuttle, a. k. een. Airportshuttle. het stuurde ons op het vliegveld Fiumicino (Rome) een no-show en liet ons achter. Ze beweerden dat de chauffeur had gewacht tot 19: 45. We kwamen om 19: 40 aan...bij de uitgang - maar geen chauffeur die een bordje omhoog hield met onze naam erop was in zicht. Waarschijnlijk heeft de chauffeur gelogen over de tijd dat hij daar was tot hij waarschijnlijk andere passagiers / sukkels vond om naar Rome te brengen. Consorzio a. k. een. Airportshuttle. het heeft een ontsnappingsclausule op de voucher van Expedia waarin staat dat de bestuurder één "Assepoester" uur zou wachten vanaf het moment dat het vliegtuig landde. Gezien de grootte van de luchthaven en de inefficiëntie van sommige diensten zoals het ophalen van bagage, IS dit EEN RITICULOIRE eis. Ze vertelden ons ook dat we ze hadden moeten bellen als we het ene Assepoellummer overschreden. We hebben onze stopwatchs niet ingeschakeld toen we van het vliegtuig naar een bus gingen, naar de paspoortcontrole en vervolgens naar het ophalen van bagage. Consorzio airport shuttle, a. k. een. Airportshuttle. het heeft op Fiumicino (Rome) geen gratis nummer verstrekt zodat we ze via Skype konden bellen. Ons telefoonabonnement in het thuisland staat geen oproepen naar het buitenland toe. We reactiveren onze Italiaanse telefoonkaarten altijd de dag nadat we aankomen. Mijn e-mail was open op wifi. Als ze me een no-show konden sturen en ik kon ze per e-mail beantwoorden, waarom hebben ze dan niet lang vóór het Assepoester-uur een e-mail gestuurd om te vragen waar we waren? We betaalden Expedia van tevoren om ons hotel te bereiken. Consorzio airport shuttle, a. k. een. Airportshuttle. het heeft ons in Fiumicino (Rome) uitgebuit. We betaalden Expedia voor deze service en betaalden daarna opnieuw op het vliegveld toen Consorzio ons een shuttle voor 45 euro bracht - en geen privétransfer. We hebben TWEE keer betaald. Is dit een soort oplichterij of truc die Consorzio airport shuttle, a. k. een. Airportshuttle. speelt het in Fiumicino (Rome) op andere vermoeide toeristen die aankomen op de luchthaven? We kregen te horen om opzij te gaan en te wachten op een privé-transfer. Uiteindelijk kwamen we erachter dat dit weer een leugen was en ze zetten ons op een shuttle die niet comfortabel was voor 74-jarige passagiers. Naast hun andere manieren van exploitatie, hebben we geleerd dat andere passagiers op de shuttle 20 euro per persoon betaalden terwijl de bestuurder 22 eiste. 50 euro van ieder van ons (45 voor ons 2). Expedia heeft geprobeerd ons te helpen geld terug te krijgen, maar Consorzio airport shuttle, a. k. een. Airportshuttle. het heeft bij Fiumicino (Rome) absoluut geweigerd. Expedia beweerde dat dit bedrijf slechts een verkoper was die op hun site werd vermeld en dat Expedia verplicht was om de één uur durende ontsnappingsclausule te volgen. Zeker krijgt Expedia een commissie van Consorzio voor elke rit die op hun site wordt betaald. Waarom staat Expedia toe dat dit gewetenloze bedrijf zelfs op hun site wordt vermeld? Dit kan alleen een slechte zakelijke praktijk van Expedia betekenen. In het verleden waren we klanten met airportshuttle geweest. het in de loop van vele jaren en zowel hun pendeldienst naar de luchthaven als privé-transfer gebruikt. Ik had een paar keer aan de telefoon gesproken met Giorgio (wiens positie bij het bedrijf waar ik niet bekend mee ben.) We reizen twee keer per jaar naar Italië, maar Giorgio en zijn collega-uitbuiters bij de pendeldienst naar het vliegveld van Consorzio, een. k. een. Airportshuttle. het is bij Fiumicino (Rome) helaas onze zaak kwijtgeraakt. Ik hoop dat degenen die dit bericht lezen ervan op de hoogte zijn.Meer

Beoordeeld op 1 oktober 2017

Ik laat een tweede recensie achter voor deze mensen, omdat ik denk dat mijn eerste recensie niet voorbij de censors is gekomen. De service van het vliegveld naar ons hotel was erg slecht (we werden afgezet op de weg van ons hotel, maar dat is...slechts een van de klachten). Maar ze hebben het beste bewaard tot het laatst. . . ZE HEBBEN ONS NIET GEHOUDEN OM TERUG TE GAAN NAAR DE LUCHTHAVEN. . . ! ! ! ! ! Gelukkig hebben we een taxi gevonden en zijn we op het nippertje op de luchthaven aangekomen, maar nee dankzij AirPortShuttle. het. Heeft niemand uitgelegd wat een luchthavenshuttle zou moeten doen? ? ? ? ? Dus, ter afsluiting, MAAK DEZE NIET OP, tenzij je het leuk vindt om gevaarlijk te leven en mogelijk je vlucht mist.Meer

Beoordeeld op 7 augustus 2017

Aangekomen op de luchthaven met een man met een bord met onze namen erop. We wachtten vervolgens ongeveer 1 minuut voor het laatste paar. Tot zover goed, maar toen mensen uit de bus stapten, merkte ik dat hij niet hielp met het laden van hun...bagage. Toen het onze beurt was om uit de bus te stappen, vroeg ik hem of hij het papierwerk dat ik hem had gegeven kon teruggeven als ik het nodig had voor het hotel. Hij verklaarde toen: "ik spreek geen Engels" nadat ik hem verschillende keren heb uitgelegd dat hij toen begon te worden boos. Ik vroeg hem toen waar ons hotel was, omdat het eruit zag alsof hij ons in het midden van nergens had afgezet. Hij zei toen opnieuw "niet mijn probleem, ik spreek geen Engels". Na te hebben geprobeerd om ons hotel te vinden voor ongeveer 45 kregen we vervolgens gewezen in de goede richting door een lokaal. Het blijkt dat hij ons op 2 straten van ons hotel had afgezet. Hoewel de service goedkoop is, verwacht u dat Expedia nog steeds een betere service biedt. Ik betreur het niet van tevoren naar hun beoordelingen te kijken, anders zou ik een transfer geboekt hebben via het hotel zelf.Meer

Beoordeeld op 16 april 2017

Geboekt op Expedia - consorzio airport shuttle service - we landden op tijd - vanwege lange wachttijden bij de paspoortcontrole waren we 50 minuten later nog in lijn - ik belde het contactnummer en was er van verzekerd dat de chauffeur zou wachten! MAAR toen...we 80 minuten na de landing vertrokken waren er GEEN CHAUFFEUR - gebeld en er was verzekerd dat de chauffeur RETOURNEERDE - 3 meer telefoontjes en een half uur wachten een boze man zwaait door zijn middensectie een bord met mijn naam - we naderden en hij gromde gebeamd om te volgen - bood niet om te helpen met de tassen - we moesten rennen om hem bij te houden naar de parkeerplaats - hij raakte bijna in 2 ongevallen op de route - vloekte tegen de andere bestuurders - en ging door een rood licht - EEN ERNSTIGE ERVARING EEN AFVAL VAN GELD de sneltrein zou beter zijn geweest - ik belde het contactnummer om te klagen en hun reactie was zo jammer dat we met de chauffeur zullen praten - REDICULOUS!Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van AirPort Shuttle.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings