Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Appian Line Tours Rome

Opslaan
Delen

Appian Line Tours Rome
Boeking niet beschikbaar op TripAdvisor

Op zoek naar andere opties die u nu kunt boeken?
49
Alle foto’s (49)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend13%
  • Heel goed12%
  • Gemiddeld15%
  • Matig17%
  • Vreselijk43%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
20°
10°
okt
15°
nov
11°
dec
Contact
Piazza Dell'Esquilino 6/7, 00185 Rome, Italië
Esquilijn
Website
+39 06 4878 6601
Bellen
Beoordelingen (184)
Beoordelingen filteren
62 resultaten
Waardering van reizigers
8
8
9
16
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
8
8
9
16
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 62 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
9 augustus 2013 beoordeeld

Ik ben niet zeker of ze nog steeds in bedrijf zijn. Ik nam de dag tour van het Vaticaan en Rome ( Colosseum, Palatine etc. ) in mei 2013 . Zo'n afschuwelijke gaf ik na de lunch. Hoewel 4 uur in het Vaticaan wanneer u...voor bussen wachten beloofd aftrek, wandelen nooit blind en verzamelen audiogidsen dat niet werken, was de werkelijke sightseeing ongeveer 90 minuten. Voeg 20 ( ja een hele 20 ) minuten voor St Peters Sq dan verder wachten voor bussen en wandelen weer. Lunch leek meebrengen eindeloze rijden in een cirkel die ik kan alleen maar veronderstellen was tijd te verliezen, alvorens te stoppen bij een onderscheidend gemiddeld restaurant voor een vaste lunch. Meer rijden en rij om vervolgens het Colosseum. Geen audiogids of microfoon. Net wat slechte lady aansmeren boven het lawaai van de drukte, in het Duits en het Engels. Onhoorbaar. Meteen na de eerste 3 verdiepingen van het Colosseum en niet te horen toch iets signaalwerking, ik gaf op mijn 112 euro kosten en vertrok om te genieten van de stad op mijn eigen. Oneindig veel beter.Meer

30 juni 2013 beoordeeld

Onze familie was een reis plannen naar Italië, in juli van 2013 en we hadden met Via Appius lijn meegedeeld over de rondleidingen beschikbaar. We hadden ze in het verleden met geen problemen gebruikt. Tot onze verbazing toen we hen bij creditcard betalingen die zij...ons geadviseerd contacteerden ze zijn uit business.Meer

19 juni 2013 beoordeeld

We waren op een 5 dag tour met hen van Rome naar Napels, Pompeii, Sorrento, Capri, Positano en Amalfi terugkeren. We hadden een korte wandeling rond Napels, dat was goed, hoewel de meeste van de tijd dat we konden de gids horen ... we vervolgens...gingen we naar Pompeii. We hadden lunch, waar er geen menu was, eten was gewoon ons gebracht, het was begaanbare alleen! Onze tour van Pompeii was vrij goed, de gids was deskundig, maar we waren niet kaarten of eventuele middelen te weten waar we kregen, wat we moesten doen, of iets verderop .. te nemen We vervolgens werden naar Sorrento en zetten in een mooi hotel, maar het was leeftijden verwijderd van de stad die ons teleurgesteld. Als wij dan bekend zou wat er komen hoewel we zouden het meer hebben gewaardeerd! We hadden een geweldige tour van Capri en alles was ok totdat we voor de kust van Amalfi deel. Bij aankomst in ons hotel in Amalfi vonden we het bedrijf was kapot gegaan, we hadden geen accommodatie en waren gestrand. We waren vertrokken naar dergelijke dingen en onszelf, Via Appius kon niet hebben verzorgd minder, niemand doorbrengen meer geld met hen! Ze zijn oplichters en brak!Meer

22 mei 2013 beoordeeld

We boekten een tour met dit bedrijf en vonden de gids was uit Oostenrijk en we konden niet veel van wat hij zei begrijpen. Toen we hem vertelden niet schelen hij jammergenoeg niet. Hij zei dat hij had tour groepen al 37 jaar. Hij was...duidelijk verveeld met zijn werk en zeer oninteressant. De lunch die we €30 voor betaald was een schande. Niemand vertelde ons wat werd aangeboden. Een kleine portie pasta was letterlijk tegenover ons gestort. Geen brood was naar onze tafel aangeboden. Het hoofdgerecht was de kleinste stukje gestoomd varkensvlees ik ooit met een klein bedrag gesneden ijsbergsla hebben gezien. Het dessert was een roze zoete dat we deden erkennen niet misschien een soort mousse .Zij een fles huiswijn en een kalf verdronken water per tafel. De tweede gids was veel beter maar hij liepen ons onze voeten over het colosseum worstelden Sommige oudere mensen te houden. Ze moeten ons gewaarschuwd voor het bedrag van trappen en niveau van lichaamsbeweging betrokken zijn. Het diner was bijna zo slecht als de lunch. Voorgerecht was een redelijk serveren van lasagne de main een klein stukje van varkensvlees was met een stuk ham en sommige over gegaarde aardappelen en een zeer zout salade dessert een an historic building stuk van oude tiramisu was. Alle dranken waren extra. Niet ooit neem de aanbiedingen waaronder de maaltijden. Ook de deal beweerden dat ze zou ons oppikken en afzetten ons terug naar ons hotel maar ze zeiden dat onze was niet op hun lijst zo slecht geluk. De. Personeel in het kantoor waren onbeschoft en ongeïnteresseerd in onze. SituatieMeer

21 mei 2013 beoordeeld

We hadden een middag ( 3 uur) tour te zien de catacomben en 2 andere toeristische attracties. We hadden geregeld voor een hotel ophalen en terugbrengen, andere rondleidingen door de stad betekent letterlijk dat. Met Via Appius lijn Tours betekenen dat iemand zal naar het...hotel en lopen met u 3 straten verderop aan de trainer komen. Niet een groot probleem als je niet hoeft te wachten in een geen ventilatie coach voor 15 minuten later op een warme dag,en niet was een groot probleem als de tour goed. We hebben elk een geluidsinstallatie intunen in de taal wij weten. Maar als blijkt dat iedereen Tune in het zelfde kanaal, dus u te horen ( en hopelijk leren!) alle talen. Meer dan de helft van de fractie spreken Engels, maar minder dan 1/3 van de tijd is op Engels. Misschien houdt de gids te spreken Spaans meer? En ze doen rekenen niet goedkoop. Wij hebben voor een eigen tour de vorige dag en het alleen iets duurder dan een groepsreis was betaald. Niet onder de indruk.Meer

16 mei 2013 beoordeeld

We boekten een prive-airport-hotel transfer met Via Appius lijnen via British Airways. De collectie kwam op tijd en we lachten als de bestuurder-kwam ophalen zijn vriendin ook. We vonden zelfs grappig wanneer hij een kleine omweg hij op weg naar Rome haar iets toon nam....De terugreis was minder grappig hoewel: Via Appius lijn kwamen 2 uur te vroeg om 08 :30 zeggende dat 'B. Een hadden veranderden onze vlucht naar 11 :30 '. Dit gooiden ons naar een volledige paniek zoals wij al-in online hadden ingecheckt! Ik belde meteen British Airways helpdesk, die in wezen bevestigd dat Via Appius logen ( vermoedelijk te verdoezelen hun fout). B. Een uiteindelijk Via Appius overgehaald te keren ons op te halen op het juiste moment. Het maakte niet dat we hadden ons ontbijt service gemist omdat deze ongerechtvaardigde stress liet ons verbijsterd en niet langer honger hadden! De laatste belediging kwam net na 10 :45 wel. Via Appius terug op-tijd maar nam een vreemde omweg naar de andere kant van Rome te halen drie Amerikaanse terug-rugzaktoeristen! Ik geprotesteerd dat we hadden een privé Transfer geboekt, maar de bestuurder weigerde te luisteren. Integendeel, we moesten wachten voor 20 minuten zonder airconditioning buiten sommige hostel, wanneer wij op zoek naar inhalen met onze ontbijt gemist in de B. Een Lounge op Fiumicino!Meer

3 mei 2013 beoordeeld

We brachten drie dagen in Rome en boekten 3 tours voor het vertrek home met dit bedrijf. Alle tours waren zeer teleurstellend. De nacht van onze 40e huwelijksverjaardag boekten we het nachtelijk Rome tour en avondmaal. De gids was 10 minuten te laat zodat het...hele bus op hem wachtte. Hij kreeg op, ruzie met de bus chauffeur, nooit gedaan invoeren zelf, was onbeleefd en arrogant en mensen behandeld alsof we dom als we een vraag gesteld. Hij was helemaal niet geïnteresseerd in daar te zijn. We stopten bij de Trevi fontein waar hij liep de tour helft manier om een zeer drukke beetje straat vol met mensen, gestopt bij een gelato winkel en vertelde ons te lopen de rest van de weg, voldoen aan hem terug bij de winkel en gingen naar hebben gelato. Twee mensen op de bus waarschijnlijk werd gedesoriënteerd geraakt en kregen nooit terug naar de winkel en waren achtergelaten voor de rest van de tour. Om 10 :00am hadden we moeten worden meegenomen naar een restaurant voor het diner met muziek en entertainment. We eindigden in een restaurant dat erg druk was ( blijkbaar een twee voor één pizza avond), verwachtte niet ons en zaten daar waar er ooit een stoel was. Toen we trokken de gids over wat was inbegrepen en of het was vooraf besteld hij niet lijken te weten en net zei een voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en wijn of bier. Hij vervolgens hebben pizza en bier. De serveerster nooit gezegd één woord om ons, was het menu in het Italiaans en er was geen muziek of entertainment, enige geluidsoverlast. Na enkele minuten kregen we een fles witte wijn ( nooit gevraagd wat we liever), een bord van semi-koud pasta en een hoofdgerecht van 2 kleine stukjes vet gebraden kip met voornamelijk bone en 6 of 8 verbrand kleine aardappelen. Aan het einde toen we hem over de muziek etc. ondervraagd hij zei sorry, nooit gebruikt dit restaurant voordat, hoewel hij erg vertrouwd met de serveerster bij de deur leek! Voor $ 85. elke kamer was dit een totale verspilling van geld niets van het feit dat het volledig onze 40e huwelijksverjaardag verpestte te zeggen. Ik zou nooit dit bedrijf aanraden en zou het met geen sterren! We lieten ons hotel weten en ze zeiden dat ze zijn niet langer dit bedrijf bedden en ons touragentschap zal ook worden geïnformeerd.Meer

21 april 2013 beoordeeld

Er mogen geen sterren voor deze onderneming! Mijn fractie ( 6 totaal) hadden een tour met dit bedrijf voor het "Rome in één dag Tour". We boekten deze tour via Expedia. Toen we belden de nacht voordat ik naar 'schema' onze tour zoals vermeld op...onze voucher, werd ons verteld dat ze niet pick-up van bed and breakfasts en we werden vervolgens verteld bij hun kantoor niet later dan 0715uur. Eerst en vooral is dit niet vermeld op de coupon en het is duidelijk geschreven "Neem contact op met de dienstverlener ten minste 24 uur van tevoren uw geplande tour te regelen uw hotel pick-up regelen of een andere locatie als je hotel is niet gelegen in centraal Rome .. " en op hun website het is ook gezegd "Retour vervoer van en naar uw hotel." Ons bed en ontbijt was gelegen vlakbij het Vaticaan stad, maar we waren nooit gezien een andere locatie om te worden opgehaald. We kwamen aan bij hun kantoor op tijd toch laten we moesten wachten, dus begon onze tour laat. Zodra de tour begon de bestuurder moest 2 extra stopt voor andere toeristen die in hun hotel opgepikt en wat denk je? Een van die stopt was in een hotel rechts op de hoek van ons bed and breakfast! Het was heel vroeg in de ochtend en reeds begonnen met de dag verkeerd. Onze ochtend tour ( na wachten om rond te geraken onze "geweldig" apparatuur) bestond uit het Vaticaan, St. Peter's basiliek, Sixtijnse Kapel enz. Dit tour moet heb ook inbegrepen Michelangelo's Moses ( zoals geschreven over de voucher) maar we waren nooit genomen er. De touroperator, ik denk dat haar naam was Ana, was leuk en deskundig maar de tour was gehaast en zij te vertellen dat de mensen die had achtergelaten hun rugzakken/spullen aan de voorzijde van het Vaticaanse Museum wanneer te halen. Mijn vriend was één van die mensen en mijn vriend was die haar eraan herinneren! Tegen de tijd dat ze hun spullen te halen getracht het te laat was en de hele groep was buiten in St. Peter's Square. Ana in dit punt was niet behulpzaam omdat zij mijn vriend in een niet-met name richting gewezen en vertelde haar zij er moesten gaan ( als je ooit naar St. Pietersplein geweest wanneer het druk, u weet's "wijzen er" is niet behulpzaam, vooral als dit je eerste keer's). Mijn vriend uiteindelijk vond ik het voor de basiliek waar zij ingang geweigerd werd. Probeerde Zij leggen ze was met een tour, doch verschillende Guards ontkend haar de entree & uiteindelijk één haar verteld dat ze weer rond moesten gaan naar de voorkant van het Vaticaanse museum te halen haar rugzak. De resultaten van dit? Iedereen verloren en mijn fractie was alle voor haar zoeken. Dit is niet de ervaring één verwacht wanneer hij op een tour. De tour operator een verantwoordelijkheid heeft verbindt zij zelf, maar ze heeft in dit opzicht! Na onze maak ochtend werden we meegenomen naar onze lunch. Lunch was gemiddeld. Na de lunch, was de bus laat ons op te halen. Nogmaals, dit resulteerde in onze 2e tour begint laat. De 2e helft van de tour, bestond uit op het Colosseum, het Forum Romanum, Palatine, enz. De touroperator, oudere vrouwen met blond of witte haren ( kan me niet herinneren aan haar naam) was niet erg vriendelijk. Zij kregen naar een argument w / een collega toeristen die w had/ons sinds de ochtend tour. Ze was zo ontkennen hem een koptelefoon voor zijn klein meisje, haar redenering; alle schade aan de koptelefoon, zou de vader moeten betalen. Hij legde de ochtend tour had geen probleem zijn klein meisje de koptelefoon omdat hij volledige prijs voor zijn dochters betaald tour & een koptelefoon in die prijs is inbegrepen en dat in feite, hij zou betalen als er iets aan dat gebeurd. Als dat gebeurd? Natuurlijk niet! De apparatuur aan ons gegeven was veruit de ergste die ik ooit heb gezien've. De apparatuur zag eruit als een goedkope speelgoed, het crackled, was er een heleboel inmenging en de overdracht was zelfs verloren terwijl naast de tour staanplaats! Ik miste helft van de tour op defecte apparatuur. Er was geen extra apparatuur die kunnen leiden tot mij gegeven worden. In het Forum Romanum, de touroperator was door mijn vriend vertelde dat ik het toilet was nog gebruik ze gingen en liet me achter. Ik vond de andere Spaanssprekende tour aan de andere kant van het Forum en voortgezet met wat was van de tour met hen vertrokken. Aan het eind van de tour werden we meegenomen terug naar hun kantoor waar we door een mannelijke werknemer horen kregen dat geen bussen beschikbaar ons naar onze hotel omdat het een bed en breakfast was. We vroegen of we konden meegenomen naar het hotel worden om de hoek van onze , waar de paar uit eerdere die ochtend werd opgehaald en wij zouden er lopen, we werden "nee verkocht". De onbeleefde mannelijke werknemer vertelde ons te vertrekken binnen het kantoor en spreken met zijn collega. Mijn vriend benaderde de balie en was door de vrouwelijke werknemers vergadering er genegeerd. Eenmaal haar aandacht gekregen was, de vrouw was ook onbeleefd en afwijzend en vertelde mijn vriend dat ze konden ons niet helpen. Was haar ongefundeerd nastiness echt nodig?! Terwijl in het kantoor vergadering hoorde we dezelfde werknemer waardoor een taxi reserveren voor een andere klant, die op onze tour was geweest! Ze vertelde dit klant dat omdat ze geen bussen naar haar hotel had, zij haar een taxi & dat het bedrijf zou betalen. Hoorzitting ths, mijn vriend gaven & vertelde mij reden w / haar omdat zij geen geduld had achtergelaten. Ik ging naar deze Vrouwenslaapzaal met mijn voucher in de hand, maar genegeerd als mijn vriend eerder hadden. Overige kalm en haar niet genegeerd lichtschakeling, ik uitgelegd wat de coupon zei over de pick-up/drop-off locaties. Deze werknemer, zelfs niet kijken naar mijn voucher willen, zei ze opnieuw, er is niets waar ze kon doen omdat ons hotel buiten het centrum van Rome was en dat wat ik op mijn voucher geschreven hadden was een Expedia-probleem. Ik toen probeerde uit te leggen het kon niet een Expedia-probleem als hun gezelschap die deze informatie voor hen stuurt. Ik heb ook geprobeerd redenering met haar & uitgelegd over de paar van de ochtend, en hoe ze waren van een hotel ligt buiten het centrum van Rome en alle we vroegen werd opgehaald ten minste vlakbij het Vaticaan dat we hadden 2 oudere vrouwen met knie problemen met ons afgezet. Nogmaals, zij poeierden ons af en zelfs gezegd dat de paar van de ochtend was er niet en re-gezegd hoe er geen bussen gaan waren in onze richting. Vervolgens heb ik gevraagd een taxi" genoemd kan worden, net zoals het met de vorige klant gedaan was en we weer ontkend waren. Ik vertelde haar dat het bedrijf slogan zij achter haar terug verklaard dat ze "zorg van hun klanten moesten nemen" moeten genomen worden omdat natuurlijk niet wat zij met mijn familie mee bezig waren en vrienden was. Deze werknemer dan voorheen niet te begrijpen Engels. Ik vervolgens verhuisd naar Spaans en nog steeds niet begrepen zij jammergenoeg niet. Onze fractie had Engels, Spaans, Creoolse, Franse en Duitse sprekers zij nog niet begrijp ieder van ons! Door deze keer, mijn geduld had versleten uit en ik vroeg om een toezichthouder. Ik werd verteld dat de toezichthouder was er niet omdat ze uit het kantoor waren. Ik vroeg om de naam en aantal de toezichthouder en deze vrouwelijke werknemers vertelt me dat ze niet kon mij om die informatie te geven. Na re-oriëntatie mijn vraag, zij zegt mij wat zij kon mij een postadres was, daalde en ik vertelde haar ik niet dat kantoor was verlaten tot ik de naam en aantal overste om een klacht te maken hadden. Probeerde Zij weigeren mijn verzoek nogmaals en het was niet tot haar vrouwelijke collega ( die naast haar zat) haar vertelde het OK mij de informatie die ik werd verzocht te geven. De informatie die ik kreeg was voor een "Constanzau Galli" Ph#06-48-786203. Ik heb dit nummer belde en kreeg geen antwoord of de oproep gaat niet door. De ervaring mijn familie en vrienden hadden waren onaanvaardbaar! We moeten nooit de manier waarop we werden behandeld hebben. We vroegen voor iets zo eenvoudig en toch was ons verzoek ontkend keer op keer. Geen poging was om ons tegemoet. Niemand het gezin moet ooit door te gaan met wat wij gingen door hebben. Dit domper op onze vakantie die we niet snel zult vergeten. Er was geen niveau van professionaliteit! Ik ben werkelijk weerzinwekkend met het gedrag exposeerde deze werknemers. Nu heb ik thuis kwam en het eerste wat ik deed bellen Expedia. Expedia is nu dit probleem afhandeling en ze ook geprobeerd om bij deze "Galli" persoon niet baten. Ik heb hier een brief van klacht naar hun kantoor stuurde, en ik ben een antwoord verwacht. Dit bedrijf's website staten "Een standaard van hoge kwaliteit service is gegarandeerd". Deze "hoge kwaliteit service" was inderdaad niet voldaan. Boycot dit bedrijf evenals hun partner Ciao Roma! Verschrikkelijke service op beide delen .. Ga met donker Rome rondleidingen beter, waar dit bedrijf werkelijk staaft wat een tour moet zijn! ( Zie mijn recensie op hen)Meer

13 april 2013 beoordeeld

Ik zou zeer aanbevelen niemand zullen in deze verschrikkelijke tour dienst tot de Catacomben. Er waren minstens vijf verschillende taal spreekt groepen op de bus. De gids moest spreken in het Duits de gehele tour wandelen rond de stad en herhalen wat hij in het...Engels aan de rest van ons was zeggen. We waren gehaast, ik denk dat ik leerde naast niets op de tour, en de catacomben tour zelf die ik super enthousiast voor was, een 20 minuten lopen naar het gewelf met niets echt spannend naar te kijken - geen botten, niet veel geschiedenis, overbelast slechts een vochtige lopen met luidruchtige toeristen. Dit is waarschijnlijk het slechtste tour die ik ooit in mijn geschiedenis van gereisd've. Het is jammer dat ze nog steeds in bedrijf zijn.Meer

AppianLinecommer, Responsabile relazioni con la clientela van Appian Line Tours Rome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2013
Google-vertaling

Meer

31 maart 2013 beoordeeld

Niet onder de indruk van dit bij alle, de tour korting op tijd met slechts ongeveer 16 mensen op de trainer en slechts 8 verbleven voor het diner gingen we naar een mooi klein restaurant waar de sevice was aangenaam, maar er was geen volksmuziek,voor...64 pond elk vergeleken met andere uitstapjes hebben we met andere Companys dit was het enige waar we teleurgesteld waren met, de gids was wel goed.Meer

AppianLinecommer, Responsabile relazioni pubbliche van Appian Line Tours Rome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2013
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 1.272 hotels in de buurt
WRH Suites
264 beoordelingen
op 0,08 km afstand
Hotel Commodore Roma
398 beoordelingen
op 0,09 km afstand
La Dea di Roma
25 beoordelingen
op 0,09 km afstand
Esquilino Hotel
101 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 13.790 restaurants in de buurt
Centro Ristorante
508 beoordelingen
op 0,07 km afstand
cicilardone a Monte Caruso
281 beoordelingen
op 0,06 km afstand
Ristorante Leonetti
488 beoordelingen
op 0,14 km afstand
Ristorante Santi
434 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 4.667 attracties in de buurt
Basilica di Santa Maria Maggiore
13.585 beoordelingen
op 0,21 km afstand
Maioliche Artistiche Giorgio & Ivano Alemanna
16 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Santa Pudenziana
89 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Esquilino
51 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Appian Line Tours Rome.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings