Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Delen
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend0%
  • Heel goed18%
  • Gemiddeld9%
  • Matig37%
  • Vreselijk36%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
nov
dec
jan
Contact
Rotary Way | Royal Quays, Newcastle upon Tyne NE29 6DA, Engeland
Website
+44 843 290 8923
Bellen
vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Newcastle upon Tyne
De kade
2 beoordelingen
vanaf US$ 21,10
Meer info
vanaf US$ 33,00
Meer info
vanaf US$ 33,00
Meer info
Wandeling Old Newcastle
3 beoordelingen
vanaf US$ 21,10
Meer info
Beoordelingen (11)
Beoordelingen filteren
8 resultaten
Waardering van reizigers
0
0
1
3
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
0
0
1
3
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 april 2018

We kwamen aan zonder te boeken, je zou denken dat dit een doodzonde was, we vertelden ons dat we alleen online konden boeken als we de aanbieding wensten waar we in geïnteresseerd waren. Daar waar willekeurige emmers rond de plaats van een lekkend dak, niemand...die de bar beheert , Ik ging terug en vroeg of ze een verandering van 10 hadden voor het koffiezetapparaat, Pauline klapte in haar handen voor haar gezicht, we vertelden de geldautomaat te gebruiken, geen toiletrol nodig ik ga door. . .Meer

Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Om te zeggen dat degenen die daar werken niet weten dat hun achterkant van hun elleboog is, is een understatement! ! ! ! Ik heb online gekeken naar wat het zei dat je niet dezelfde dag online kon boeken. Ok - volledig begrijpelijk! Dus ik...stuurde een e-mail met de vraag of het mogelijk was om een ​​rijstrook te reserveren. . . In de tussentijd als een paar uur verstreken heb ik ze gebeld om te horen Nee dat je niet kunt boeken! Oké, maar het is open toch? Om opnieuw te worden verteld 'Je kunt niet boeken! ' Oke waarom niet? Is het gesloten? Pas op dit punt slaagde het YTS-kind erin zijn uitleg te krijgen dat het WAS geopend was, maar je boekt niet op maandag en komt er gewoon aan. Dus we komen aan - een uur wachten! In dat uur konden we spelen op slechts 'enkele' van de arcades die werkten of een drankje en eten regelen van de minder dan aantrekkelijke bar! Bedankt voor een niet-bestaande nacht! Heb niet veel moeite gedaan met deze plek en zal er zeker niet meer last van hebben totdat het Management verandert!Meer

Beoordeeld op 15 januari 2018 via mobiele applicatie

Er is ook goed nieuws over deze plek in dat het lijkt er is wat werk om naar vervang de tv schermen over de lanen. Maar er moet enige verdere werken als de apparatuur is onbetrouwbaar, er zijn zeer weinig ballen om uit te kiezen...(mijn vrouw moest een lichtere bal maar er waren geen te vinden met de juiste maten vingergaten) , het personeel was niet erg behulpzaam en deden zeker niet iets anders dan het absolute minimum. Zoals de andere reviews staat, de toiletten laat veel te wensen over. We gingen op een zondagmiddag en de plaats was erg rustig, wat misschien zegt meer dan deze beoordeling!Meer

Beoordeeld op 6 augustus 2017

Als bezoekers aan het gebied bezochten we om de kinderen iets te doen op een regenachtige dag. De bowling is vrij gemiddeld/amateur die we niet erg want we waren net met behoud van de kinderen te vermaken. Echter, de faciliteiten waren slecht. De bar was...slecht gevuld. De toiletten stonken en donker. Kortom de plaats is behoefte aan een goede upgrade/schoon. Personeel waren vreselijk.Meer

Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

VERSPIL JE GELD NIET. Slechtste plaats waar ik ooit ben geweest, gedateerd, vies, toiletten zijn een gevaar voor de gezondheid (braaksel en uitwerpselen die er een paar dagen oud uitzagen op de vloer), gebroken glas en afval bij de ingang. Steegjes werkten niet goed, scoren...werkte niet en personeel maakte zich geen zorgen om de ervaring die we niet hadden verontschuldigd of aangeboden om iets te compenseren. Eerste keer hier en zal nooit meer teruggaan. VERMIJD VERMIJD VERMIJDEN behoeft niet.Meer

Beoordeeld op 2 maart 2017

Er zijn TWEE pagina's voor dit centrum op Trip Advisor: Star Bowl & MFA Bowl North Shields. Zij zijn HETZELFDE centrum, dus ik heb deze beoordeling aan beide toegevoegd. DATE - 31 december, 2016. Oké, wat je hieronder hebt is eigenlijk een versie van mijn...brief aan een van de directeurs van dit nogal ontzettende bedrijf. BOEKINGSMISCROSS - KUNNEN NOG EEN ANDER WOORD HEBBEN GEBRUIKT. Op 23 oktober 2016 heb ik het oudejaarsavond-speciale evenement geboekt en betaald, dat bestond uit onbeperkt bowlen tussen 19: 00 - 00: 30 voor maximaal acht personen, en kreeg een korting van 20% voor vroeg boeken. Dat betekende dat ik 48 betaalde. 00 voor de bowling. Bij het boeken ontving ik een bevestigingsmail met de mededeling dat mijn geboekte tijd 20.00 uur was. Dit was blijkbaar een vergissing, omdat hun website en Facebook-advertenties duidelijk om 19: 00 vertelden, daarom heb ik contact opgenomen met het centrum en dit werd op 28 oktober verteld dat ze me om 19: 00 zouden verwachten. Op 30 december ontving ik een herinneringse-mail van het bedrijf om me op de hoogte te houden van het evenement, maar opnieuw stond de geboekte tijd aangegeven om 20.00 uur. Dit duidde duidelijk op een gebrek aan communicatie tussen het personeel, omdat die tijd zo snel had moeten worden veranderd als handig was nadat ik het de eerste keer had ondervraagd. Ik had op dat moment moeten beseffen dat er iets niet klopte. Ikzelf en mijn groep keken enorm uit naar de nacht omdat het iets anders was om het nieuwe jaar te brengen. Een van de groep was een paar jaar eerder in hetzelfde centrum bij hetzelfde evenement aanwezig geweest en vertelde ons hoe goed het was. We verwachtten geweldige dingen. AANKOMEN OP DE NACHT WAS ALS DIE MUUR VAN DE DAGERAAD VAN DE DODEN BINNENGAAN! Dus 31 december arriveerde. Door werk kwamen we met z'n vieren naar het centrum rond 19: 45 en twee anderen om 20.00 uur, naar wat leek op een LEEG gebouw. De parkeerplaats had zes auto's erin, inclusief de twee die we hadden bezocht. Bij binnenkomst in het centrum waren we enorm ONDERWORPEN. Er was geen atmosfeer en het was een beetje te stil, afgezien van het lawaai van de oude arcade-machines, waarvan sommige niet werkten. Het zwembad was slecht en samen met het amusement leek niets op wat werd getoond op hun website. Ik ben dankbaar dat we geen kinderen bij ons hebben genomen, zelfs als ze teleurgesteld zouden zijn. Vervolgens gingen we naar de bar, maar er was niemand die serveerde. Tot onze schrik speelde de barman - een jongeman met tatoeages - een basketbalwedstrijd in de arcades. Toen hij uiteindelijk besloot om te serveren, vroegen we hem hoe laat de bar open was (in gedachten houdend wisten we het al). Hij reageerde door ons te vertellen dat de bar om 22.00 uur gesloten was (op oudejaarsavond!), Waarop we onmiddellijk onze verbijstering vertelden en hem vertelden dat hij ongelijk had aangezien we het kennen gesloten om 01.00 uur. We hebben gevraagd om de manager te zien, maar we werden genegeerd. Elke keer dat de barman ons bediende, was hij bruusk en brutaal. Gedurende deze tijd besloot ik mezelf voor te stellen aan de dame bij de receptie (een vrouw met blond haar, een bril van ongeveer 40 jaar oud, mogelijk afkomstig uit Manchester), die me vertelde dat onze rijbaan klaar was en op weg naar rij 24 op ons gemak. Er waren geen rijstrooknummers, dus ik moest vragen wanneer we klaar waren welke rijstrook het was. Ik moet speciaal vermelden dat deze dame fantastisch was; als het haar niet was geweest, geloof ik dat, naar onze ervaring, hun hele centrum niet zou kunnen functioneren zonder haar aanwezigheid. WIST IK DAT DIT ECHT LEVEN IS GEEN ENKELE VERONDERSTELDE FILM? We kwamen bij onze baan, degene aan het eind zoals bleek, en keken neer om te zien dat er slechts vier andere groepen in het hele centrum waren. Vijf groepen, allemaal gespreid zodat het er drukker uitziet dan het was. Het was schokkend. Nadat we geen instructies hadden gekregen over het invoeren van namen en beginnen, hebben we het zelf uitgewerkt, begonnen met bowlen en bijna onmiddellijk begon de baan te haperen. We waren niet onder de indruk. En elke keer dat we de staf belden, leek het erop dat, afgezien van de dame die alles deed, de andere twee - de barman en vermoedelijk de technicus - niet wilden helpen en aan het kibbelen waren over wie het probleem moest verhelpen. Dit gebeurde meerdere keren met het ergste geval dat plaatsvond toen de barman vanuit de receptie over een rijstrook stormde, een muilkorf sloeg die mompelde dat hij om 22: 00 moest eindigen en naar huis wilde gaan, stampende op de baan om het probleem op te lossen . We konden niet geloven in de spulzucht en het kinderlijke gedrag waarvan we getuige waren geweest, niet alleen van een volwassene, maar van een medewerker. Toen twee verdere mensen in onze groep later op de avond verschenen, vroeg ik de technicus hoe hij hun namen aan het scorebord kon toevoegen, waarop hij antwoordde door te zeggen dat ze zouden moeten betalen. Ik vertelde hem dat ik niet zou betalen en dat hij zich vergiste omdat ik had betaald voor een rijstrook die voor maximaal acht personen was. Ik vroeg om de manager te zien, maar hij zei dat hij zelf naar de manager zou gaan. Zonder over te komen om met me te praten, verschenen 10 minuten later de namen "Him" en "Her" op het scorebord. Geen excuses of uitleg. SIBERIA EET JE HARTJE UIT! We namen aanvankelijk onze jassen aan het begin van onze bowling weg zoals iedereen zou doen, maar omdat het duidelijk werd dat de airconditioning kapot was en daarom ongelooflijk koud was, hebben we onze jassen weer aangetrokken. Er was geen teken om te zeggen dat dit het geval was. Er was ook geen tekenen om te zeggen dat delen van hun meubels waren gebroken en ophanging van de muur die ongelooflijk gevaarlijk was. RECLAME DIE TERUGBLIKT - OM ER VAN TE LIEFDE! Hun website zegt, en ik citeer: "Roepen jullie allemaal jongens, dames, herten, kippen, verhuizers en shakers. Vervelen van dezelfde oude zaterdagavond in onbetrouwbare nachtclubs met kleverige vloeren ... MFA Bowl heeft het antwoord! ”. De vloeren waren zo plakkerig, zo niet meer, dan de meest duizelingwekkende nachtclub waar ik ooit binnen ben gekomen. De toiletten, heren en dames, waren een absolute schande. De toiletten voor vrouwen hadden een gesloten celwand gesloten, een afgesloten van binnenuit en de andere helemaal geen wc-papier tot ongeveer 23: 20 uur. De herentoiletten waren even onrein, met slechts één kast open die walgelijk was en de hele nacht geen wc-papier had. Toen we klaagden en vroeg om de manager te spreken, kregen we te horen dat de manager te druk was. Ik heb nog nooit zo'n slechte schoonmaaknormen gezien in een bowlingcentrum. De toiletten waren zo slecht, als ratten over de kleverige vloer en de kliftrap hadden kunnen lopen, zelfs als ze er niet waren binnengekomen. We hadden geen andere keuze dan ze in te voeren. EEN DROOM VOOR WORSTPARTIJKARAKTERS! Toen het op eten aankwam, vroegen we om bevestiging toen we bij het centrum aankwamen hoe laat het eten werd geserveerd tot. Dit werd ons bevestigd om 22: 00 uur. Dus je kunt je onze ontzetting voorstellen toen we om 21.15 uur naar het restaurant gingen om te horen dat er geen eten op stond, omdat alle machines om 21.00 uur waren uitgeschakeld. De barman, die volgens mij verantwoordelijk was voor het eten, onze klachten afkeurde, zou de manager niet krijgen en zou niet akkoord gaan om de ovens weer aan te zetten. Hij vertelde ons dat het eten opzettelijk was uitgeschakeld, zodat ze allemaal vroeg weg konden om het nieuwe jaar te vieren. Zoals je misschien begrijpt, waren we niet gelukkig. De dame kwam toen langs en verontschuldigde zich bij ons, maar het was niet haar beslissing om de ovens uit te schakelen. Uiteindelijk heeft deze dame ons vier veel frieten en twee veel nacho's gemaakt, waarvoor we moesten betalen, want dat was alles wat ze kon doen. Ze maakte vervolgens twee hamburgers en voorzag ze gratis, ik neem aan als een vorm van verontschuldiging, maar we wilden geen burgers. Wat we wilden werd zelfs niet aangeboden noch beschikbaar, en we hebben het fotografische bewijs om dit te bewijzen. Op hun website zeggen ze, en opnieuw citeer ik: "De lichten gaan onder en we zetten de muziek in het centrum hoger". Echt, nou, we hebben daar iets gemist omdat de bowling tot 00: 30 onder "kosmisch licht" moest zijn, maar geen minuut na middernacht zette de technicus de lichten aan. We hadden het ook moeten ontvangen ". . een glas fiz "om het nieuwe jaar te vieren, maar we hebben dit nooit ontvangen. En toen om precies 00: 30 schakelde hij alle rijstroken uit zonder een enkel woord voor een van ons. De muziek die de hele nacht door speelde, was van Radio 1 en hij bleef uitsnijden en was helemaal niet hard. We denken dat dit een bewuste tactiek was die door de technicus en de barman werd gebruikt, omdat tussen 23: 00 - 23: 15 alleen mijn groep van de oorspronkelijke vijf groepen in het centrum bleef. Rond dezelfde tijd gaan drie familieleden, waaronder een kind dat betrekking heeft op Ik, ervan uit dat de technicus is aangekomen en gratis bowlen. Voordat we het nieuwe jaar in de gegeven omstandigheden zo goed mogelijk vierden, verlieten deze mensen hun baan en stonden ze naast de receptie om te praten met de technicus. Terwijl ze daar stonden, bleven ze aandachtig naar ons kijken met zo'n dreiging op hun gezichten, inclusief de technicus, dat het ons ongemakkelijk maakte. MOET LANE 7 BEGINNEN MET BEGINNEN. Je vraagt ​​je misschien af ​​waarom we niet de zaal uit liepen en ergens anders heen gingen? Nou ik weet zeker dat jullie allemaal goede mensen dit kunnen lezen, het was omdat we al voor de nacht hadden betaald. En toen ik om een ​​volledige terugbetaling vroeg, kreeg ik te horen dat ik er geen zou ontvangen tenzij ik de manager schreef (dit was de manager, weet je nog, die op dat moment in het gebouw was en me niet zou zien). We konden nergens anders heen vanwege hoe laat het was op de dag, in combinatie met de complexiteit bij het organiseren van een andere locatie, evenals de kosten die gepaard gaan met het bereiken van een genoemde locatie. MANAGER - MINDER EN UNAPOLOGISCH - CHARMANT. Omdat er kennelijk slechts drie personeelsleden waren - er was geen manager in zicht en ik geloof niet dat er ooit een manager in het gebouw was - vroegen we alle drie hoe het bedrijf op vastgestelde tijden een nieuwjaarsevenement kon adverteren voor eten, drinken en bowlen en krijg het zo ongelooflijk verkeerd. Ze hadden geen antwoord. We vroegen hen waarom ze niet gewoon de hele nacht annuleerden en de paar groepen teruggaven die opdaagden in plaats van een ondermaatse en eerlijk gezegd zielige avond te runnen. Nogmaals, het personeel had geen antwoord en liet ons de zaal verlaten zonder een afscheid of verontschuldiging. DISRESPECTEREN VAN EEN LID VAN DE BEWAPENDE KRACHTEN Ik ben verbluft over hoe, anders dan het vrouwelijke personeelslid, dit bedrijf mensen in dienst kan nemen die goede mensen en goede klanten zoals ons kunnen behandelen en aanspreken met zulke minachting en agressiviteit. Ik walgde vooral van de manier waarop de barman sprak met een van onze groep die in de Royal Air Force zit - als het niet voor mensen zoals hij was, zouden we niet de banen hebben die we hebben omdat we in een ter ziele doende zouden leven maatschappij. Het personeel wilde blijkbaar niet daar zijn, nam het op ons en verwend in het algemeen onze nacht. Ze zorgden ervoor dat de hele MFA Bowl-operatie meer op een Mickey Mouse-outfit leek dan op het professionele bedrijf dat ze zichzelf voorstelt. LEAGUE BOWLERS PAS OP Als een competitie-bowler in een ander centrum, ben ik nog nooit in een slechtere vestiging geweest in de 21 jaar dat ik een bowler ben geweest. De steegjes zelf waren zo slecht dat ik niet geloof dat ze ooit een druppel olie in hun leven hadden gezien; dit leek vrij duidelijk in hoe het personeel snel en gemakkelijk door het midden van de baan liep, wat elke bowler zal weten als het onmogelijk is om te doen als de rijstroken goed worden verzorgd. HOU VAN DE LIEFDE! Uiteindelijk heb ik een volledige terugbetaling aangevraagd voor de avond en een formele verontschuldiging van het managementteam van North Shields. Wat ik terug kreeg was een grapje. Ze ontvingen mijn brief in januari 2017 (en riepen me van een geblokkeerd nummer om dat te zeggen) en stuurden een maand later een "schriftelijk" antwoord. Na ontvangst van dit antwoord heb ik de afzender - Sonja Fensome - gemaild op het opgegeven e-mailadres: complaints @ mfabowl. com Ze boden ME twee gratis bowlingwedstrijden aan en 10% korting op eten en drinken - ik ben er zeker van dat jullie allemaal zullen beamen dat dit absoluut belachelijk was. Ik accepteerde het niet en herhaalde mijn verzoek om een ​​volledige terugbetaling op zijn minst. VERZOEKT HIER VOOR LASER EYE-CHIRURGIE. Ik vroeg hen of ze mijn klachtenbrief echt helemaal gelezen hadden? Als ze de totale minachting en het complete gebrek aan professionalisme van hun personeel en centrum erkennen en erkennen? Ik heb uitgelegd dat ik dat niet dacht omdat ze mijn brief ontvingen en een maand de tijd namen om te antwoorden met wat leek op een standaardklachtenbrief die blijkbaar werd afgedrukt op de datum van verzending. Ze konden niet eens de moeite nemen om de brief te ondertekenen die je veel zou moeten vertellen. Het is absoluut zielig. Elk geschikt professioneel bedrijf dat een klacht ontving zoals het door mij verzonden bedrijf, zou de kwestie hebben onderzocht, op gedetailleerde wijze hebben geantwoord en de betaling hebben terugbetaald met een volledige verontschuldiging van het bedrijf en het centrum en de betrokken personen. Maar wat deden ze? Ze stuurden me een algemeen antwoord met de woorden "... sorry dat je ontevreden bent ...", met twee gratis spellen en 10% korting. Ontevredenheid? Het bedrijf, het personeel en het centrum hebben onze nacht verpest. Dachten ze dat ik gisteren werd geboren? Als ik dat zou doen, zou ik geen andere keuze hebben gehad dan hen te laten ontsnappen met de pure incompetentie die werd getoond, maar ik zei niet dat ik door zou gaan tot ik een bevredigend resultaat heb gekregen. UH OH, GEEN TERUGBETALINGEN, ECHT? Jammer genoeg voor hen, bedien ik mijn eigen bedrijven in de detailhandel en toevallig heb ik een reclamebedrijf, dus ik begrijp consumentenwetgeving en advertentiecodes. Ze weten, of moeten dat tenminste doen, dat mensen volgens het consumentenrecht recht op terugbetaling hebben als een bedrijf een klant duidelijk misleidt. Dus ik heb uitgelegd dat ik hun algemene voorwaarden niet hoefde af te schaffen als reden om mijn terugbetaling niet te verwerken wanneer ze wisten dat ik juridisch recht had op een van deze voorwaarden onder deze omstandigheden. Na twee e-mails kreeg ik niets terug van hen. Dus vandaag heb ik mijn creditcardmaatschappij gebeld en de hele situatie aan hen uitgelegd, met de relevante details om deze kwestie tot een einde te brengen. DUS, IN EINDE. . . Doe jezelf een plezier en BLIJF WEG VANAF DEZE PLEK. Ga in plaats daarvan naar AMF Bowling Centers of Lane 7 - het is misschien duurder, maar je zult er meer van genieten en blijer weg komen, in tegenstelling tot deze plek waar je weggaat als Day of the Dead om de hoek.Meer

Beoordeeld op 14 januari 2017 via mobiele applicatie

Ging hier vandaag als een familie voor een uur kost aproximatly 25 pond voor wat bedoeld was als een vol uur spelen. We kregen te horen 10 minuten voordat het uur was up dat onze tijd was klaar en de equiptment bleef kapot gaan, dus...we waren probubly wachtkamer nog 15 minuten, dus in feite kregen 35 minuten spelen wen moet zijn geweest 60 . Realiseer ik moet hebben geklaagd maar het personeel leek lastiggevallen en minder dan behulpzaam en ik wilde niet creëren een gedoe op onze familie uitje. We zullen niet terugkeren als u betaalt voor de tijd die u verwacht.Meer

Beoordeeld op 2 januari 2015

Nieuw jaar bijgewoond was dag en niet zeker of het open was als geen borden openingstijden over feestelijk periode zo te suggereren moest ring. Geopend om 12.00 uur toch. Goede bowlen maar geen warmte en had ventilator blaast kachels verspreid niet echt behulpzaam. Eten was...een beetje bijvoorbeeld saaie! Ik vermoed/kwaliteit zeer correct of deep gebakken! Al bij al vind ik het bijgewerkt behoeften en sommige dingen in de noodzaak van reparatie. Waarschijnlijk terugkomen maar niet mijn eerste keuzeMeer

Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 83 hotels in de buurt
Travelodge Newcastle Gosforth
166 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Grand Hotel Gosforth Park Newcastle
1.199 beoordelingen
op 0,23 km afstand
The Townhouse Hotel
216 beoordelingen
op 3,42 km afstand
Travelodge Newcastle Seaton Burn
179 beoordelingen
op 3,42 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 1.391 restaurants in de buurt
The Falcons Nest
554 beoordelingen
op 0,05 km afstand
The Border Minstrel
149 beoordelingen
op 0,8 km afstand
Cast Iron Grill Gosforth Park
38 beoordelingen
op 0,23 km afstand
Park Restaurant
10 beoordelingen
op 1,05 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 397 attracties in de buurt
Delta Force Paintball Newcastle
112 beoordelingen
op 3,43 km afstand
Newcastle Racecourse
301 beoordelingen
op 0,81 km afstand
Kingston Park Stadium
11 beoordelingen
op 3,91 km afstand
Havannah and Three Hills Reserve
16 beoordelingen
op 1,62 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van MFA Bowl North Shields.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings