Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Londen
Alle foto’s (8)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend20%
  • Heel goed8%
  • Gemiddeld0%
  • Matig1%
  • Vreselijk71%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
13°
okt
nov
dec
Contact
Londen NW10 7LQ, Engeland
Website
+44 20 3743 9898
Bellen
Deze vermelding verbeteren
Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Londen
vanaf US$ 18,07
Meer info
vanaf US$ 12,91
Meer info
vanaf US$ 9,68
Meer info
vanaf US$ 14,11
Meer info
Beoordelingen (62)
Beoordelingen filteren
48 resultaten
Waardering van reizigers
9
2
0
1
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
Waardering van reizigers
9
2
0
1
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 48 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bezocht Londen onlangs met mijn vrienden voor mijn dikke 50. Ik had weken geleden een verrassingsdiner in de OXO-toren geboekt en online een 7-zits retourtaxi op Mincabit geboekt. Ik maakte me een beetje zorgen omdat ik niet van de chauffeur had gehoord waar het...ophalen zou zijn, dus had geen andere keuze dan contact op te nemen met de provider die me vertelde dat het geboekte tarief niet geldig was, omdat ze alleen vervoer naar de luchthaven behandelden en ze annuleerden de pickups. Ik had geen andere keus dan mijn hotel te vragen om daar 2 aparte taxi's te bestellen en terug die 160 retour kosten, we konden op zo'n korte termijn geen 7-zitter krijgen! Ik kreeg een telefoontje van Minicabit die adviseerde dat ik een terugbetaling en een standaard excuses-e-mail zou ontvangen. Ik heb ze terug gemaild om te zeggen hoe ongelukkig ik was met hun service en dat ik verdere compensatie zou moeten ontvangen voor de extra kosten die ik buiten mijn schuld had en verrassend genoeg heb ik niets meer van hen gehoord! Hoewel de schuld ook bij de provider ligt, zou Minicabit niet moeten aanbieden en betalingen accepteren die niet geldig zijn. Ik moet zeggen dat dit mijn nacht verpestte en ik zal ze zeker niet meer gebruiken.Meer

Datum van activiteit: september 2019
4 weken geleden beoordeeld

Kies nooit voor trio-auto's of Intui Company, het lijkt misschien een betere deal of goedkoper, maar als u een boeking maakt en u maakt een fout bij uw boeking, ongeacht hoe vaak u ze belt, zullen ze u nooit helpen of zullen zeggen korte opzegtermijn,...je hebt altijd ongelijk, ze hebben altijd gelijk, is altijd jouw probleem is nooit hun probleemMeer

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Net als veel andere reviewers was de auto die via minicabit was geboekt er niet om me te ontmoeten. Klacht over minicabit was tijdverspilling. Zal ze nooit meer gebruiken en mensen adviseren ze te vermijden.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

frauduleus bedrijf. Bestuurder kwam met inadequaat voertuig - we hadden het geluk dat de beveiliging van het resort waar we verbleven streng was dat het onwettig is om onbeveiligde bagage op de stoelen van de minibus te hebben in aanvulling op andere problemen, zoals 1...zijspiegel ontbreekt, geen stoel gordels op sommige stoelen, chauffeur beweert later dat we de spiegel hebben gebroken toen we weigerden zijn dienst te nemen. Bedrijf weigerde restitutie of alternatief vervoer te regelen. Fraude / oplichtingMeer

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Nooit opdagen, een soort UBER-chauffeurs gebruikt en liegen over een ongeluk op de snelweg! ! ! ! Blijf koste wat het kost weg! ! !

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Ik had op Londen Heathrow een auto vooruitbetaald, zodat we konden ontspannen en recht naar het hotel konden gaan als we op een latere vlucht binnenkwamen. We landen en verlaten de beveiliging. Er zijn tientallen bestuurders met borden. Geen met onze naam. We liepen 20...minuten heen en weer. Nee, niet hier. Dus ik bel het nummer (met internationale kosten), en de verzending zei dat ze me over 5 minuten terugbellen. 20 minuten gaan voorbij, geen taxi, geen oproep. Dus bel ik weer terug en ze zijn verrast, ze zullen ontdekken waar de auto is en bel me binnen 5 minuten terug. Er zijn nog 20 minuten verstreken, geen terugbellen. . . dus ik belde OPNIEUW. Er is mij verteld dat de bestuurder me probeert te bellen (een leugen) en toen schakelden ze over naar de auto kapot, maar maak je geen zorgen. . . een auto zal er in 5 minuten zijn. Dit ging zo 2 uur door! Ik krijg eindelijk een telefoontje. . . ga naar niveau 0, iemand wacht. Waar ik vragen. . . Niveau 0. Dus gaan we letterlijk de straat op en beginnen we elke chauffeur te vragen of ze er voor ons zijn. . . na ongeveer 10 auto's zeggen ze ja, we stappen in en gaan. Geen excuses. . . Nee niets. Het verpestte nog een wijze leuke vakantie. Ugh!Meer

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Woorden kunnen de frustratie, vernedering, tijdverlies op de luchthaven, verwarring niet uitdrukken. . . en zo meer en meer. NIEMAND was er, we belden, iemand reageerde tenminste, zei dat ze GEEN RECORD van onze reservering hadden (maar we hadden een tegoedbon in onze hand gedrukt!)....Na een lange discussie vertelden ze ons dat we nog een nummer moesten bellen, en daarna nog een lang gesprek (nauwelijks Engels). Uiteindelijk kregen we het telefoonnummer voor hun minicabit-chauffeur, we belden, de man zei dat hij vast zat in het verkeer, maar zal over ongeveer een uur aankomen (kan je je dat voorstellen?!), Dan: hij is NOOIT OPGEGEVEN! De klantenservice van Airport Heathrow vertelde ons dat Minicabit een hit and miss is! We verlieten het vliegveld (na twee uur drukte en wachten), stapten uit en vonden een taxi voor 20 pond om ons af te zetten in ons nabijgelegen hotel. Een taxi vooraf boeken zou een gemakkelijkere manier moeten zijn, maar dit was een totaal tegenovergestelde: ALS U UW VAKANTIE WILT KOMEN EN THUIS KOMT, HERINNEREND AAN DE HUSTLE EN HUMILIATION, TIME LOSS ET CETERA, OMDAT U ENKEL ENIGE DOLLARS WILDEN BESPAREN DAN MET ALLE MIDDELEN GAAN MET MINICABIT BEPERKT BIJ HEATHROW.Meer

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Het spijt me, maar ik denk niet dat dit een acceptabele regeling is. Allereerst is het puur de schuld van de dienstverlener, die uw bedrijf deel uitmaakt van de keten. Mijn vriend en ik hadden meer dan 1 uur op de rit gewacht. Ik had...vóór 13.00 uur, de geplande tijd, contact opgenomen met de taxichauffeur en hij zei zelfs "Wees geduldig", alsof ik degene was die de schuld kreeg. Het bleek echter dat hij naar de verkeerde terminal ging, wat resulteerde in een volledige vertraging van meer dan 1 uur. Zijn houding en zijn antwoorden waren gewoon volkomen onaanvaardbaar. Ten tweede slaagde hij er als professionele dienstverlener niet in een exacte locatie op te geven terwijl hij reed. Het is volkomen onaanvaardbaar. We hadden geprobeerd contact met hem op te nemen en om een tijdsbestek te vragen, maar hij hield zich niet aan zijn voorstellen. We waren volkomen uitgeput na de vlucht en hadden daar nog steeds mee te maken. Ik denk dat je het met me eens bent dat het gewoon ondraaglijk was. Ten derde heb ik de rit geannuleerd gezien het feit dat je personeel in de livechat een terugbetaling beloofde, en ik verwachtte natuurlijk een volledige terugbetaling, omdat je personeel niet zei dat ik alleen een gedeeltelijke terugbetaling zou zijn. Als u mij was, zou u dan niet gefrustreerd zijn toen u het antwoord kreeg dat slechts 10 werd terugbetaald? Het is volledig ondraaglijk, omdat we de service niet eens hebben gebruikt, maar bovendien meer dan 1 uur verspilde aan het wachten op de chauffeur omdat hij naar een verkeerde ophaallocatie ging. Ik bedoel, in de app heb ik vooraf mijn ophaalpunt en mijn vluchtnummer ingevoerd en heb ik contact opgenomen met de bestuurder. Het was ongetwijfeld dat ik had geprobeerd mijn verantwoordelijkheid te vervullen, maar toch kreeg ik geen volledige terugbetaling voor wat ik niet verkeerd heb gedaan. Het was gewoon absurd! Mijn annulering was niet iets wat ik wilde gebeuren, het is puur vanwege de onprofessionele service die uw bedrijf en uw partner hebben geboden.Meer

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019

13 pond verschil met de boekingsprijs. De bestuurder reed onveilig en het was te abrupt. Hij nam de langste route in Londen om de bestemming te bereiken en meer geld in rekening te brengen. Ongelooflijk. Ik belde de operator bij Kewcar en hij was extreem...onbeleefd tegen mij: hij delegeerde alleen de verantwoordelijkheid aan Minicabit noch de geboden service die zo teleurstellend was. Nooit meer Minicabit noch Kewcar-leverancier.Meer

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

We kwamen op de luchthaven van Londen. Toen we de bagage claimden, wachtte de chauffeur. Geen problemen. Goede service. Niet onnodig rondgereden.

Datum van activiteit: juli 2019
Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 1.134 hotels in de buurt
Travelodge London Park Royal
536 beoordelingen
op 0,78 km afstand
Holiday Inn Express London - Park Royal
1.117 beoordelingen
op 0,81 km afstand
Holiday Inn London - West
1.102 beoordelingen
op 0,86 km afstand
Travelodge London Acton
466 beoordelingen
op 0,99 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 28.624 restaurants in de buurt
Beirut Nights
587 beoordelingen
op 0,22 km afstand
Spice Shack
38 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Kamil Bakery
11 beoordelingen
op 0,44 km afstand
Asda
7 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 7.463 attracties in de buurt
The Russian Cannon
14 beoordelingen
op 0,9 km afstand
Bimber Distillery
70 beoordelingen
op 0,3 km afstand
UK Airport Transfer
118 beoordelingen
op 0,16 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Airport Taxi UK.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings