Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Lulu Guinness

Nr. 672 van 896 Shoppen in Londen
Nu gesloten: 10:00 - 18:00
Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
2
Alle foto’s (2)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend12%
  • Heel goed4%
  • Gemiddeld8%
  • Matig4%
  • Vreselijk72%
Over
Nu gesloten
Openingstijden vandaag: 10:00 - 18:00
Alle tijden bekijken
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
dec
jan
feb
Contact
66 Ledbury Road, Londen W11 2AJ, Engeland
Notting Hill
Website
vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Londen
vanaf US$ 72,91
Meer info
vanaf US$ 38,90
Meer info
vanaf US$ 32,08
Meer info
Beoordelingen (25)
Beoordelingen filteren
14 resultaten
Waardering van reizigers
1
0
1
0
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
1
0
1
0
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 14 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

Klantenservice niet aanwezig. Een bestelling geplaatst voor 620 pond om middernacht. Gerealiseerd eerste ding de volgende ochtend was de maat van schoenen en tas niet correct. Ik woon in Barcelona. Ze hebben mijn e-mail beantwoord op 09. 46 uur 's morgens. De bestelling is NIET...verzonden tot 16. 52 uur die dag. Ze weigerden te annuleren en lieten me opnieuw bestellen. 11 e-mails tussen de klantendienst van Lulu Guinness en mijzelf die dag. Onprofessioneel, ongeschoold, onbehulpzaam. Onnodig te zeggen dat ik onmiddellijk terugga voor de totale restitutie en beschouw de kosten van het retourneren van de goederen als een absoluut genot.Meer

Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Klantenservice is non-existent hij is items die deze mensen verkopen zijn het niet waard de absoluut negeren u wilt uw geld ontvangen pas op

Beoordeeld op 13 augustus 2018

De koper let op: hoewel hun producten mooi zijn, is hun klantenservice vreselijk. Als u een artikel koopt, weet u zeker dat u het wilt omdat ze geen teruggaven aanbieden. Ze zijn zeer onverantwoordelijk en doen niet de moeite om ervoor te zorgen dat je...gelukkig bent.   Als je wilt weten waarom ik zeg dat hun klantenservice zo slecht is, dan is hier het hele verhaal: Hun officiële telefoonnummer pakt zelden de telefoon op (ik heb mijn hele dag besteed aan het bellen om door te komen). Wanneer ze afhalen en u om een ​​terugbetaling vraagt, vragen zij om uw trackingnummer. (Ook moet je PERMISSION vragen het terug te sturen. Ze geven je het retouretiket zoals wettelijk verplicht maar je moet ze toestemming vragen als je het terug kunt sturen. Ik heb het zonder vragen doorgestuurd omdat dit absurd is beleid, maar ik heb online enkele recensies gezien die zeggen dat ze ronduit weigeren je items terug te ontvangen). Ik had het item al verzonden en ze hadden het ontvangen, maar ze communiceerden niet met me om me te laten weten dat ze het hadden. Dus nadat ik ze het volgnummer had gegeven, gaven ze meteen een halfslachtig antwoord en zeiden ze dat ik twee weken moest wachten. Twee weken zijn verstreken en het bedrijf nam niet de moeite om met mij over het probleem te communiceren. Gelukkig heb ik via PayPal betaald, dus ik kan mijn geld terugkrijgen, maar de klantenservice van dit bedrijf is afgrijselijk.Meer

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Ze verdienen geen rating voor hun online klantenservice. Ik stuur ze nu al een maand per e-mail en ik heb nog steeds geen goed antwoord op mijn klacht. Nu ben ik helemaal weg van ontwerpen van Lulu Guinness, maar de klantenservice is verschrikkelijk. Ik kreeg...een van hun beroemde lipkoppeling voor een verjaardagscadeau, ik had er maar één keer gebruik van gemaakt en de kettinggreep was gebroken waardoor de zak naar de grond viel en kraakte. Ik heb het naar een reparatiewerkplaats gebracht maar ze kunnen het niet repareren vanwege de echtelijke gebruikt, ik heb gemaild en ze adviseerden me om naar een van hun winkels te gaan, ik ging uit van mijn manier om naar Londen te reizen, maar ze zouden het niet nemen terug zonder een bon (maar het zat in de stofzak en ik had de teek om te laten zien dat het echt was) Ik heb terug gemaild omdat ik niet geloof dat dit acceptabel is omdat hun tassen niet goedkoop zijn en dit is niet hoe een high-end ontwerper zou hun klanten moeten behandelen, ik vroeg om mij de naam te geven van het bedrijf waar ze door gereguleerd zijn, omdat ik mijn klacht wil escaleren, maar alles wat ze me hebben gegeven is het adres van hun hoofdkantoor dat niet is wat ik vroeg voor.Meer

Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Vreselijke klantenservice, tas gemaakt in China. Twijfelachtige kwaliteit. Retour- en terugbetalingsbeleid verouderd en opzettelijk gecompliceerd

Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik ben al heel lang in de verleiding en kocht uiteindelijk een Nancy in Sage. . erg stijlvol. Maar na een handvol gebruik viel 1 van de lip-logo's af. Het legen van het klaar voor terugkeer het etiket staten Made in China! Dus terwijl Lulu...zich bas naar de winst van de versnelde verkoop in december, heeft mijn geweten geklopt. Ik denk dat we gedupeerd worden door deze goed gesproken dame en rep's.Meer

Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik kijk al een tijdje naar artikelen van Lulu Guinness en besluit een bestelling te plaatsen. . mijn eerste bestelling (en mijn laatste!). Bestelde 5 items online, allen arriveerden redelijk snel. Naar mijn smaak, dus gevraagd om een ​​retourautorisatienummer etc. Zo snel ontvangen. Alle artikelen...in de originele verpakking zoals vermeld, 3 pakjes, één pakje met bagagelabel en 2 x hoesjes voor mobiele telefoons gepost. Het tweede pakket bevatte een grote ijdelheidskoffer en mijn 3de pakje een kleine koffiekoffer. verzonden item terug met een van de aanbevolen methoden van terugkeer (pakket 48). Alles ging terug op dezelfde dag / tijd (ma 19 februari 2018). Ik kreeg de status op vrijdag 23 april, want ik wilde zeker weten dat ze rcvd waren geweest, want pakketje 48 betekent levering in 48 uur, soms iets langer, vandaar dat ik het 4 dagen heb gegeven. Belde klantenservice en kreeg de opdracht om een ​​kopie van de retourbon te sturen, ik mailde deze naar hen en rcvd een automatisch antwoordbericht met de mededeling dat ze contact zouden opnemen. Niets hoort, dus belde lady op maandag 26 februari de ontvangst van de e-mail en zei dat de kleinste van de 3 pakketten terug was ontvangen. Ze zou het warenhuis de andere 2 pakjes laten horen en bij mij terugkomen. Nog steeds geen antwoord, dus ik heb ze opnieuw gecontacteerd. Op straat maart werd verteld over degene die rcvd was, waarvan ik al wist en die ze nodig hadden om het magazijn te berichten. Ik heb zo vriendelijk gewezen op dat wat mij maandag werd verteld! dus wat hadden ze 4 dagen gedaan? . Ze zeiden dat we het bij ons moesten achterlaten en we zullen contact met je opnemen, misschien zijn ze tijdens het transport verloren. (echt de 2 grootste en duurste items zijn zo goed als verdwenen). Nog steeds geen antwoord. Dus vandaag nog een telefoontje, om te horen wat ik al weet, en de gebruikelijke laat het bij ons en wij nemen contact met u op. Dus als en wanneer mijn andere 2 pakketten worden ontvangen, moet ik 14 dagen wachten op een terugbetaling! Om me geïrriteerd te vinden is een understatement, complete en uiterst schokkende ervaring en jammer genoeg im 100 's van ponden uit eigen zak omdat ze intern problemen hebben met communiceren. Om eerlijk te zijn zou ik deze organisatie niet opnieuw willen aanraken met een barge poll!Meer

Beoordeeld op 24 februari 2018

Ik heb de Lulu Guinness-website in het verleden gebruikt, de laatste keer 4 jaar geleden, en had mijn vorige aankopen bewaard, dus nog nooit met klantenservice. In januari bestelde ik best wat items van de online website. Ik wilde profiteren van de verkoop en een...paar make-uptassen en waszakken als cadeau kopen. Ik was zo teleurgesteld over de kwaliteit en afwerking dat ik ze allemaal moest retourneren, 10 items in totaal. Ging door het gedoe van het krijgen van een RMA-nummer, kunnen ze ze nog langer maken? Gepost het pakket en wachtte op mijn restitutie, en wachtte en wachtte. Klantenservice per e-mail en gewacht. Uiteindelijk ontving ik na een paar dagen en een e-mail om te zeggen dat ze de goederen niet hadden teruggekregen. Gelukkig had ik een trackingnummer waaruit bleek dat het twee dagen na het plaatsen was gearriveerd. Verzonden het trackingnummer en wachtte. Eindelijk een zaak geopend via PayPal. Lulu Guinness weigert me terug te betalen nu ik een zaak heb geopend, ook al hebben ze mijn pakket 16 dagen nadat het is afgeleverd 'gevonden'. Stuurde me ook een onbeleefde e-mail nadat ik de zaak had geopend. Totaal onprofessioneel.Meer

Beoordeeld op 13 februari 2018

Zoals alle beoordelingen hier, bestaat de klantenservice niet. Het eerste paar schoenen dat ik bestelde, was tijdens het transport beschadigd, dus ik weigerde de levering te accepteren. Deze volledig verwarde LG. Ik bestelde een tweede paar voor het ontvangen van een terugbetaling, dat toen ik...aankwam erg defect was. Ik moest een foto van hen sturen om een ​​restitutiecode te krijgen waarvoor ik dagen had gewacht. De schoenen zijn al een week geleden ontvangen door LG, ik heb ze per e-mail en niets verstuurd. Nog steeds geen restitutie. Ik heb veel LG-tassen en andere items, maar dit is het einde voor mij. LG, je zou je moeten schamen.Meer

Beoordeeld op 20 januari 2018

Ik heb verschillende Lulu-tassen en ik moet zeggen dat de kwaliteit variabel is. Ik bestelde twee paar schoenen (dezelfde schoenen in verschillende maten) online in de uitverkoop. Ik was een manier voor een paar weken en miste de bevalling. Ik was altijd van plan om...één paar terug te sturen, maar had me niet gerealiseerd dat ze een zeer beperkte terugkomsttijd bieden. Zodra ik thuiskwam, stuurde ik ze per e-mail naar de website om een ​​teruggave te regelen (een nogal ongemakkelijke manier om dit te doen om te beginnen, wat waarschijnlijk bedoeld is om je lastig te vallen). Ik kreeg geen antwoord. Meer dan een week later ging ik weer terug naar e-mail en merkte op dat het verzoek was afgesloten maar geen e-mail had ontvangen, geen indicatie of ik het item zou retourneren. Helemaal niets. schokkende klantenservice tot het punt dat ik nooit meer iets van hen zal kopen. Er zijn betere producten op de markt voor de helft van de prijs en waar je echt fatsoenlijke klantenservice krijgt. Shambles van een zogenaamd groot Brits merk!Meer

Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 1.084 hotels in de buurt
Tria
37 beoordelingen
op 0,34 km afstand
Portobello Hotel
226 beoordelingen
op 0,45 km afstand
New Linden Hotel
845 beoordelingen
op 0,45 km afstand
Notting Hill Hotel
238 beoordelingen
op 0,48 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 25.561 restaurants in de buurt
The Ledbury
2.769 beoordelingen
op 0,16 km afstand
Ottolenghi - Notting Hill
368 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Granger & Co
1.044 beoordelingen
op 0,13 km afstand
The Walmer Castle
160 beoordelingen
op 0,03 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 6.427 attracties in de buurt
Notting Hill
2.605 beoordelingen
op 0,18 km afstand
The Tabernacle
36 beoordelingen
op 0,19 km afstand
Westbourne Grove
10 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Lulu Guinness.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings