Nautilus Liveaboards
Nautilus Liveaboards
4
Informatie
Cabo San Lucas, Baja California Sur, Mexico
Voldoet aan de richtlijnen voor dierenwelzijn

Suggereer bewerkingen om onze weergave te verbeteren.
Deze vermelding verbeteren

We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
4.0
4,0 van 5 bollen147 beoordelingen
Uitstekend
95
Heel goed
4
Voldoende
7
Slecht
6
Vreselijk
35

Deze beoordelingen zijn automatisch vertaald vanuit het Engels.
Deze service bevat mogelijk vertalingen van Google. Google wijst alle expliciete of impliciete garanties met betrekking tot vertalingen af, waaronder garanties van nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.

Suus An
Almere, Nederland415 bijdragen
4,0 van 5 bollen
dec. 2023 • Alleen
Ik ben zeer tevreden over alles. De kapitein, de veiligheid, de cabins, de duikmeesters, de één wat aardiger dan de andere.
De hostess erg professioneel.
Het eten was heerlijk je kwam niks te kort.
De omstandigheden in het water was wat minder. Veel stroming en slecht zicht maar daar kan de Nautilus niks aan doen.
Ik vond het een beetje overpriced en tipgeld werd erg op aangedrongen omdat te betalen.
Maar ik zou de liveaboard met Nautilus zeker aanraden bij familie en vrienden.
Geschreven op 28 december 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Thank you for sharing your experience with Nautilus! We're thrilled to hear that you were satisfied with the overall trip, especially our focus on safety, comfortable cabins, and the professionalism of our crew and hostess. It's also great to know that you enjoyed the food and found it plentiful. We understand your concerns about the water conditions and appreciate your recognition that these are beyond our control. Nature can indeed be unpredictable, and we always strive to provide the best experience possible under varying conditions. We're genuinely grateful that you would recommend us to your family and friends. That's the highest compliment we could receive. We hope to welcome you and your loved ones aboard again in the future for more memorable adventures!
Geschreven op 29 december 2023
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

sean w
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
jan. 2024 • Vrienden
Koper let op! ! ! ! ! Zorg ervoor dat u alle kleine lettertjes en voorwaarden zorgvuldig leest voordat u een aanbetaling doet. Nautilus Liveaboards restitueert onder geen enkele omstandigheid aanbetalingen, zelfs niet als de door u geboekte reis is geannuleerd en uiteindelijk niet meer beschikbaar is (45 maanden na de aanbetaling).
Google
Geschreven op 31 januari 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
We are very proud of our straightforward booking terms and conditions. Short. Easy to read. Very clear. No need to read the fine print because there is no fine print. Terms and conditions of signing up for a liveaboard dive trip are virtually the same with every operator around the world. We pride ourselves on doing better than our competition by offering the option of fully refundable deposits at a slightly higher cost as well an excellent trip interruption travel insurance program. 100% for sure, if we can resell your berth subject to our terms and conditions, we will offer a refund or credit as your choice.
Geschreven op 10 april 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Nathaniel D
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
dec. 2023 • Gezinnen
Mijn man en ik boekten de Nautilus Explorer voor december 2023 naar Socorro en waren erg opgewonden om op de boot te zijn. We zijn op liveaboards geweest met andere bedrijven, waaronder meerdere Aggressors en de Truk Odyssey. Deze duikboot was een legende in de Pacific Northwest waar we wonen en we waren enthousiast om op jouw boot te zijn.
Onze ervaringen waren vreselijk, onprofessioneel en de bemanningsleden waren ronduit onbeschoft. Wij vinden dat u moet weten wat er met uw boot aan de hand is en waarom wij NIET nog een liveaboard bij uw bedrijf zullen boeken.
1. Ik voelde me gepest. Ik voelde me gepest om een blog te maken (dat wil zeggen dat ik door het personeel verbaal onder druk werd gezet om een blog te schrijven, waarbij een computer feitelijk recht voor me stond terwijl ik probeerde gewoon van de avond te genieten). Ik voelde me gepest om video's in te dienen voor een groepsdiavoorstelling (d.w.z. voortdurend eraan herinneren "video's inleveren", "we hebben niet genoeg video's", "je neemt een mooie camera mee, waar zijn de foto's", enz.) Dus, Hoewel ik tijdens een reis normaal gesproken niet naar foto's of video's keek, nam ik de tijd en energie om een paar video's uit te zoeken om in te dienen. Zet ze op de bootcomputer. Vertelde de bemanning die mij had lastiggevallen erover. En toen werd er geen enkele gebruikt. Niet een. Het was zonde van mijn tijd, maar ook kwetsend, omdat iedere andere persoon die materiaal had ingediend, iets gebruikt had. Ik ben nog nooit zo onder druk gezet om iets te doen dat zo zinloos was.
Ik werd opnieuw onder druk gezet om een volledige enquête uit te voeren VOORDAT de reis zelfs maar was afgelopen. De computer werd weer op mijn schoot gelegd en kreeg toen opmerkingen als “wauw, zo lang duren kan niet goed zijn”. Als ik had geweten hoe vreselijk de reis zou eindigen, zou ik nog slechtere beoordelingen hebben gegeven.

2. Er was DUIDELIJK een voorkeursbehandeling met een groep Koreaanse duikers. Het was zo duidelijk dat andere gasten erop stonden om met hun groep te duiken, omdat ze er ZEKER van waren dat de Koreanen naar betere plaatsen werden gebracht dan de rest van ons. Het is vreemd om altijd dezelfde mensen onder water te zien en NOOIT de Koreanen te zien. En het maakte niet uit in welke volgorde de groepen het water in gingen. Ik ben nooit minder behandeld dan een andere groep, omdat mijn man en ik ook betaalden om op de boot te zijn. En het is onprofessioneel en kastenachtig om één duiker haar foto's tijdens het cocktailuurtje meerdere keren per week te laten presenteren. Blij dat we in de 3e klas zaten.

3. Onze kamer liep onder water. Niet een groot probleem. Behalve dat onze bedden waren opgemaakt, zonder vermelding van de ZEER natte vloer. Ik vertelde het aan iemand van de bemanning. Geen probleem; dit soort dingen gebeuren. Maar wat gebeurde er toen? Eigenlijk niets. Handdoeken werden neergelegd. Dat werd toen drijfnat. En bleef daar de hele dag. Niemand controleerde of alles uitdroogde. Er heeft helemaal niemand bij ons ingecheckt. Een bemanning van de agressor zou de vloer hebben gedroogd en gecontroleerd of deze droog was. Blij dat we in de 3e klas zaten.

4. Celina, een van de duikmeesters, was onbeleefd. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een bemanningslid. Ze kwam voortdurend mijn man en mij tegen als we zaten. Ze rolde met haar ogen naar mijn man en mompelde iets binnensmonds toen hij haar vertelde dat hij haar presentatie niet kon zien en vroeg of ze naar voren mocht komen. Omdat ze recht voor de tv zat, was dat een redelijk verzoek. Ze maakte tijdens de reis opmerkingen over de hoeveelheid gewicht die ik gebruikte. Ik weet hoe opgewekt ik ben. Ik heb meer dan 600 duiken gemaakt, waarbij ik een wetsuit van 5 mm droeg en geen lichte vrouw. Ik heb geen duikmeester nodig die voortdurend commentaar geeft op mijn gewicht. En in het bijzijn van mijn groep duikers is het hoogst ongepast en onprofessioneel. Ik heb nooit te weinig lucht gehad. Ik heb nooit problemen met het drijfvermogen gehad. Na een of twee duiken moest ze stoppen met het maken van verbale opmerkingen.

5. Mijn man moest LETTERLIJK ruzie maken met een van de duikmeesters om het gewicht te krijgen dat hij nodig had. Hij werd ‘gedreigd’ met ‘je zult met de kapitein moeten praten’. Mijn man is instructeur in de Pacific Northwest, met meer dan 2000 duiken. We rijden allebei regelmatig in warm water en regelmatig in snelle stroming in koud water. Nogmaals, ondervraagd worden over de hoeveelheid gewicht is één ding, maar het is krankzinnig om letterlijk ruzie te moeten maken en vervolgens tijdens de reis naar hatelijke opmerkingen te moeten luisteren. Na 1 of 2 duiken hadden ze het moeten laten gaan. Het was duidelijk dat mijn man en ik ervaren duikers waren die wisten wat we deden en wier gewicht perfect voor ons was.

6. Er was geen consistentie tussen duikmeesters, dus het was onmogelijk om te weten wat de verwachtingen waren. Sommigen gingen willens en wetens over briefings, anderen gaven briefings die uiteindelijk helemaal nergens op sloegen (d.w.z. “we ontmoeten elkaar bij het zand” en het zand was dieper dan 40 meter). Onze groep werd tijdens onze eerste duik letterlijk uitgescholden door de “meet at the sand”-duikmeester, Manu, omdat het hem niet duidelijk was dat hij de duik voor iedereen afbrak. Zeer onprofessioneel en een slechte manier om de reis te beginnen. Celina leidde onze groep consequent weg van de plek waar de haaienschoonmaakstations waren. Ze liet ons vaak met ons gezicht tegen de stroming in zwemmen, zonder duidelijke reden. Onze beste duiken die ze “leidde” waren duiken waarbij de groep het tegenovergestelde deed van waar zij leidde. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat een duikmeester vóór deze reis met opzet had geprobeerd duiken te verpesten.

7. De communicatie was verschrikkelijk. Er werden ons verschillende dingen verteld voordat we zelfs maar bij de boot kwamen. Het is triest dat dit de minste teleurstelling was.

Ik ben nog nooit zo blij geweest om van een duikboot te stappen. En zelfs bij het afscheid aan het eind weigerde een bemanningslid mij de hand te schudden.
Ik wil benadrukken dat er ook een aantal heel aardige bemanningsleden waren. De kapitein, Oscar, was vriendelijk en zorgde ervoor dat ik me welkom en veilig voelde. De chef-kok en ingenieur (helaas herinner ik me hun namen niet) waren aardig en vriendelijk, zelfs met beperkt Engels. Mijn favoriete bemanningslid, Rodrigo, was fenomenaal in de klantenservice. Hij was een van de weinigen die ervoor zorgde dat ik me aan boord net zo welkom voelde als de Koreanen. Hij speelde geen vriendjespolitiek. Rodrigo behandelde iedereen hetzelfde; met respect en vriendelijkheid. Rodrigo, Oscar, de chef-kok en de ingenieur waren de redenen waarom ik nog steeds een fooi gaf. Dit was het eerste liveaboard waar ik niets wilde achterlaten.
Dit maakt mij verdrietig, aangezien mijn man en ik zeer actieve duikers zijn in onze gemeenschap, met onze eigen duikclub. We stellen 2 - 3 duiktrips per jaar samen. We hadden zulke geweldige dingen over de Nautilus gehoord en zijn verdrietig dat we niet hetzelfde kunnen zeggen. Wij zullen uw bedrijf niet onderschrijven en vonden dat u moest weten waarom.
Reageer alstublieft, zodat ik weet dat ik gehoord ben. Niet zoals aan boord.
Lauren C
Google
Geschreven op 28 januari 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Thank you for taking the time to share your experience aboard the Nautilus Explorer. We deeply regret that your trip to Socorro did not meet the high standards we strive to uphold, and I want to personally extend our sincerest apologies for any distress or discomfort you encountered. After discussing your feedback with Mike, the owner of our company, he has conveyed his earnest apologies and has emphasized his personal commitment to investigating these issues. Mike values each guest's experience profoundly and is planning to fly down this Saturday to speak directly with the crew and address the concerns raised. To make amends and as a gesture of our commitment to rectify this situation, we would like to offer you a 25% discount on a future adventure with us. We aim to provide you with the exceptional guest experience we are known for and which you rightly deserve. Please allow us the opportunity to demonstrate our dedication to excellence and to making things right for you.
Geschreven op 31 januari 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Frederique S
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
dec. 2023 • Stellen
Ik ben blij dat ik een oprechte aanbeveling kan schrijven aan de ongelooflijke duikorganisatie die ik mocht meemaken tijdens mijn Liveaboard-duikvakanties op de Nautilus Explorer. Van begin tot eind werd elk aspect van de reis met de grootste zorg en een hoog niveau van professionaliteit afgehandeld, dankzij kapitein Ramon en zijn geweldige bemanning!
Het serviceniveau van het duikteam Celina, Pascal, Dani en Carlos was uitstekend. Ze deden hun uiterste best om ervoor te zorgen dat alle gasten zich welkom voelden en goed verzorgd werden. Hun aandacht voor details en toewijding om een positieve sfeer te creëren, maakten de duikervaringen echt onvergetelijk. Ze zijn allemaal multigetalenteerd en zeer bekwaam. Ze delen graag hun passie en kennis door middel van presentaties over Manta, over haaien en het zeeleven, of bieden met vreugde en zorg een glas aan tijdens de cocktailuren, om ervoor te zorgen dat we allemaal een droge handdoek hebben na de duiken of voldoende water hebben gedronken voordat u gaat duiken. . . . enzovoort . . . Om nog maar te zwijgen van hoe perfect we onder water zijn begeleid om dergelijke ervaringen met manta's en verschillende haaien te ervaren, getuige hun nieuwsgierige gedrag jegens ons, waardoor we ons uitgenodigd voelen in hun wilde omgeving! We hebben meesters nodig die weten hoe ze ons naar die geweldige buitengewone momenten kunnen brengen en Pascal is een buitengewoon schattige getalenteerde instructeur, zeer ervaren, hij weet hoe hij de balans moet bewaren tussen "safety first engagement" en de opwinding van zeer goed voorbereide duiken en het voorbereiden van duikers . Laten we aannemen dat wij, als duikers, het goed hebben gedaan, omdat we, volgens de aanbevelingen van de duikinstructeurs, betrokken zijn geweest bij Life Time Memorable Events!
Bedankt en nogmaals bedankt, mijn hart is vol dankbaarheid, vreugde, liefde, respect en moge geloof in mensen zijn!
Google
Geschreven op 9 januari 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Thank you so much for your glowing review and for taking the time to share your experience aboard the Nautilus Explorer. We are thrilled to hear that your Liveaboard diving holiday with us exceeded your expectations and that you found the level of service, professionalism, and care from our team, particularly Captain Ramon, Celina, Pascal, Dani, and Carlos, to be outstanding. Our crew is passionate about providing an exceptional diving experience while ensuring the safety and comfort of our guests, and it's truly rewarding to know that their efforts made a significant impact on your trip. Pascal and the rest of our diving team strive to share their love for the marine world, and it's heartwarming to hear how much you appreciated their knowledge, skills, and the memorable underwater encounters they facilitated. We look forward to welcoming you back for another lifetime memorable event beneath the waves. Safe diving and see you soon!
Geschreven op 31 januari 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Mahgen K
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
aug. 2023 • Alleen
Vreselijke ervaring en extreme ontevredenheid met Nautilus Liveboards!
Ik heb in augustus 2022 de kooiduiktrip met grote witte haaien bij het eiland Guadalupe geboekt. Aanvankelijk begreep ik het toen de toegang tot Guadalupe beperkt was, en Nautilus stond me toe om opnieuw te boeken voor augustus 2023. Helaas was de toegang opnieuw beperkt, en hier begon mijn frustratie. Nautilus weigerde mij toe te staan een nieuwe afspraak te maken voor het volgende jaar en bood in plaats daarvan aan om mijn aanbetaling ($ 900) toe te passen op een van hun andere reizen, maar geen van de alternatieven bood een soortgelijke ervaring.
Toen ik om terugbetaling van mijn aanbetaling vroeg, kreeg ik te horen dat ik met president Mike Lever moest spreken en dat de enige manier om contact met hem op te nemen was via e-mail. Ondanks meerdere e-mails ontving ik absoluut geen antwoord van de heer Lever.
Pogingen om telefonisch contact op te nemen, resulteerden in vage reacties van het personeel, waarin werd beloofd Mike Lever eraan te herinneren te reageren. Dit gebrek aan communicatie en transparantie was niet alleen onprofessioneel, maar zorgde er ook voor dat ik me als klant genegeerd en mishandeld voelde.
Om de zaak te laten escaleren, heb ik het ministerie van Consumentenbescherming van mijn land erbij betrokken, in de hoop een oplossing te vinden. Het antwoord van Nautilus, via hun advocaat, was afwijzend en nutteloos, en beweerde in wezen dat mijn staat geen jurisdictie had en dat ik geen recht had op terugbetaling.
Ik ben niet iemand die negatieve recensies achterlaat, maar deze ervaring heeft me diep teleurgesteld en gefrustreerd achtergelaten. Het is ontmoedigend om een bedrijf tegen te komen dat er niet alleen niet in slaagt de beloofde diensten te leveren, maar ook de communicatie ontwijkt en deposito's lijkt te behouden zonder redelijke alternatieven of oplossingen te bieden.

Ik hoop oprecht dat Nautilus Liveboards de zorgen van klanten serieus neemt en deze problemen op de juiste manier aanpakt. Ik waarschuw anderen om twee keer na te denken voordat ze overwegen om zaken te doen met Nautilus Liveboards of Mike Lever.
Google
Geschreven op 23 november 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
We are proud to always do our very best for each and every client. It’s a pleasure to pick up the phone and chat with clients and talking is without a doubt the best way to resolve issues. Choosing to lodge a complaint via lawyers is never going to get the same kind of result as a polite conversation. We have a number of options to offer.
Geschreven op 10 april 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Dr Ivan R
2 bijdragen
1,0 van 5 bollen
okt. 2023 • Alleen
Letterlijk een van de ergste ervaringen uit mijn leven… dit bedrijf heeft ons in de steek gelaten tijdens de orkaan van Cabo door twee dagen lang te weigeren e-mails of sms-berichten te beantwoorden, waardoor talloze mensen zonder enige begeleiding in Cabo vastzaten. Vervolgens namen ze ons mee naar wateren op zoek naar aasballen, waar we alleen maar vissers met snellere boten vonden die ons weinig kans lieten op interactie met het water. . 1 miniatuur aasbal in drie dagen was alles wat we kregen... het eten is niet zoals geadverteerd, het management is een van de ergste die ik ooit heb gezien... Ik raad ten zeerste aan om bij iemand anders te boeken... het gaat allemaal om het besparen van geld, met ervaringen die te veel beloofd en te weinig geleverd. Vermijd vermijd vermijd
Google
Geschreven op 14 november 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
We are truly sorry to hear about your disappointing experience with us during your trip to the Sea of Cortez. We understand how challenging and distressing it can be, especially during unexpected natural events like a hurricane. First and foremost, we want to acknowledge the difficulties faced during the hurricane. La Paz got hit with an unexpected severity, causing significant damage including the sinking of 80 boats and impacting several of our vessels. This unforeseen event led to delays and disruptions that were beyond our control. A critical challenge during this time was the disruption to communication networks caused by the hurricane. This unfortunate circumstance significantly hampered our ability to respond to emails and texts as promptly as we would under normal conditions. We realize how important communication is, especially in times of uncertainty, and we regret any additional stress this caused. Despite these challenges, we strived to make the best of the situation. Our guests' safety and well-being were our top priority. We informed our guests about the delay and, as a gesture of our commitment, we hosted a complimentary dinner and drinks for everyone. This was our way of making up for the time lost and to show our appreciation for your understanding. Regarding the marine experiences, our goal is always to provide unique and memorable interactions with marine life. However, these experiences can be unpredictable, especially following a natural disaster that disrupts marine habitats. We regret that the wildlife sightings did not meet your expectations on this occasion. Our crew, led by Captain Mike, is highly experienced and dedicated to providing the best possible experience, even in challenging circumstances. To compensate for the inconvenience, Captain Mike personally offered complimentary services to our guests. We take your feedback seriously and will use it to improve our services. Our team is dedicated to providing exceptional experiences, and we are disheartened to hear when we fall short. We would like the opportunity to discuss this further with you and see how we might be able to rectify your experience. Please feel free to reach out to us directly. Thank you for your feedback, and we hope to have the chance to welcome you aboard again under better circumstances.
Geschreven op 29 december 2023
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Wil R
2 bijdragen
5,0 van 5 bollen
nov. 2023 • Stellen
Dit was een fantastische ervaring voor zowel mijn vrouw als mijzelf. We waren aan het duiken en snorkelen met zeeleeuwenpups en het water was warm en helder. De bemanning was geweldig en we zijn zo blij dat we de Mango Wind Catamaran hebben geboekt!
Google
Geschreven op 13 november 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Thank you so much for sharing your experience! It's wonderful to hear that both you and your wife had a fantastic time SCUBA diving and snorkeling with sea lion pups. The warm and clear water must have made the experience even more enjoyable! Hope you can join us again soon!
Geschreven op 18 december 2023
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

3,0 van 5 bollen
nov. 2023 • Zaken
De dag van onze aankomst in Cabo kregen we te horen dat Gallant Lady tijdens een storm beschadigd was, maar beter dan nieuw zou zijn voor vertrek de volgende dag (zondag). Op zondag kregen we te horen dat de boot niet van Las Paz naar Cabo kon komen, dus er zou een busrit van 2 uur worden "voorzien" en we zouden 3 uur later dan gepland bij de boot aankomen. Die busrit had stops en vertragingen - waarschijnlijk omdat de boot was Niet klaar. Bij aankomst waren de tapijten nat en de ramen vies. De jacuzzi werkte niet. De luchtvulnitroxcompressor is defect. Er werd een draagbare luchtcompressor geleverd. Het warme water was onvoldoende voor onze volle boot met duikers. WiFi/internet was $ 100 per week per apparaat. Drankjes waren 6 - 8 $ en geen enkele was gratis als reactie op alle problemen op de boot. Alle problemen werden uitgelegd met excuses die nergens op sloegen en die van de ene op de andere dag inconsistent waren. Het personeel was aardig, maar ze waren nieuw op de boot en hadden nog niet eerder samengewerkt, dus elk schema liep vele uren achter. Eten was goed. Sylvia was geweldig. was goed. Duiken was redelijk. Dit liveaboard had nooit het dok mogen verlaten. En eigenaar Mike nam alle beslissingen. Stel voor dat u uw duizenden dollars elders gebruikt.
Google
Geschreven op 11 november 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Accccchhhh, La Paz was hit really hard by a hurricane fall of 2023 that was forecast to track further south. Instead the hurricane veered north and then stalled right over La Paz. The city was flooded. Power was off. 80 boats sank or were washed onto the beach. 80 boats!! Some marinas were blown apart. It was a really tough event. Safety and excellence in guest experience are cornerstones of our company and we worked super hard post hurricane to get our beautiful Gallant Lady ready for charter for the La Paz embarkation with scheduled pre-planned luxury coach connection from Cabo. Because we were working to the last minute to get the expedition yacht ready, we invited our guests to join us for a stop enroute for drinks and dinner with our compliments. Was the condition of the gallant lady perfect on this trip? Unfortunately no, we weren’t able to be 100% recovered from the hurricane. But our amazing crew, crew like Silvia who has been with us onboard for 22 years, pulled out all the stops, included a lot of comps and did a terrific job of looking after our guests..
Geschreven op 10 april 2024
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Stephen C
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
sep. 2023 • Alleen
Dit is mijn tweede keer in de Zee van Cortez met Nautilus. Deze keer heb ik een week doorgebracht op de Belle Amie. Wat een geweldige boot en de bemanning is de beste! De hutten zijn zeer comfortabel, de service is eerste klas en het eten is uitstekend. De duikmeesters zijn professioneel, verantwoordelijk en leuk. Zij zorgen ervoor dat uw veiligheid hun topprioriteit is. Ik had geen betere ervaring kunnen wensen.
Google
Geschreven op 9 oktober 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
We're thrilled that the boat met your expectations and that you found the crew to be top-notch. We're especially pleased that our dive masters' professionalism, responsibility, and focus on fun and safety enhanced your experience. Your satisfaction and kind words mean a lot to us, and we're delighted that we could provide you with an unforgettable experience!
Geschreven op 18 december 2023
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

Brenda B
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
okt. 2023 • Alleen
De bemanning is top! Eten was uitstekend, veiligheid en netheid werden serieus genomen en iedereen had een geweldige tijd. Eerste klas reis!
Google
Geschreven op 9 oktober 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Thank you for the kind words Brenda, hope you can join us again soon!
Geschreven op 18 december 2023
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

1-10 van de 32 resultaten worden getoond

Nautilus Liveaboards (Cabo San Lucas) - Alles wat u moet weten VOORDAT je gaat (met foto's) - Tripadvisor

Alle Cabo San Lucas hotelsHoteldeals voor Cabo San LucasLastminutehotels in Cabo San Lucas
Alle dingen om te doen in Cabo San Lucas
Dagtrips in Cabo San LucasAttractieparken in Cabo San Lucas
RestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's