Wellnessboot Mill

Wellnessboot Mill Beoordelingen

Wellnessboot Mill
4
Over
Voorgestelde duur
Meer dan 3 uur
Suggereert bewerkingen om onze weergave te verbeteren.
Deze vermelding verbeteren

4.0
236 beoordelingen
Uitstekend
81
Heel goed
86
Voldoende
40
Slecht
19
Vreselijk
10

Erwin Mulder
3 bijdragen
Betalen, betalen maar terug krijgen Ho maar !
sep. 2021 • Stellen
Van de Postcodeloterij kregen we twee toegangskaarten om een dagje te relaxen in Mill, mooie omgeving, leuke ambiance. Voor vertrek naar Mill hebben we op de site voor 119 euro een tweetal Hammam massages geregeld en betaalt. Bij aankomst werd ons verteld dat deze massages vandaag niet worden gegeven en of we een andere massage willen, nee....we hadden ons verheugd op deze inzeepmassage, maar het bleek dus een zeepert. Er zal worden geregeld dat ons geld zal worden teruggeboekt. 's Avonds bij de uitcheck werd ons nog even tussen neus en lippen door gevraagd of we geen tegoedbon wilde hebben voor de misgelopen massage, PARDON, er is ons toegezegd om het bedrag terug te storten. We zijn nu een dag later en u raadt het al ?? Nog geen geld retour, dus de telefoon ter hand genomen en van het kastje naar de muur gestuurd, zelfs na 18 minuten werd de verbinding verbroken (manager zat wellicht in de SaunaGrot), maar weer terug gebeld. Weer werd ons een tegoedbon voorgehouden, maar deze hadden we al in eerdere stadia geweigerd. Zij maken een fout om de desbetreffende massage aan te bieden op de site.

Deel 2 van het betoog. Het leek ons wel fijn een lunch/diner-arrangement te boeken met, jawel, 5 consumpties inbegrepen. Uiteraard staat er op de site aangegeven dat sterkte drank en speciale biertjes niet zijn inbegrepen. Geen probleem, maar nu blijkt ook dat de drankjes die wel door de tests zijn gekomen, ook gewoon zijn doorberekend, dus ook gisteravond ben ik een kleine 20 euro onnodig leeg getrokken.

In totaal hebben we dus een kleine 140 euro tegoed, maar een manager spreken wordt nog een hele uitdaging. Mij is beloofd dat hij of zij mij zo spoedig mogelijk gaat bellen, ben superbenieuwd.
Geschreven op 22 september 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Reemers
Veghel, Nederland1 bijdrage
Nooit meer naar de saunaboot
aug. 2021 • Vrienden
Wat verschrikkelijk!
Bonnen gekocht, helaas mevrouw gooi ze maar in de papierbak niet meer geldig.
Terwijl we nog eind augustus nog zijn geweest, hebben wij niets vernomen over de einddatum. Mag wel wat secuurder mee om worden gegaan. Gezien we door de lange sluiting geen gebruik konden maken van de Bonnen. Daarnaast gaat het niet om een gift maar mijn eigen geld wat ik vooraf betaald heb.

De sauna zelf was waardeloos!
Dompelbad was vies. Opgetild daar moest extra voor betaald worden.

Eten, we hadden soep pommodori, deze was lauw. saté. Vlees was vet. Zat schenk nog aan.
Ijs was heerlijk.

Restaurant, commercieel opgesteld. Voorheen een heerlijke plek om te zitten. Heerlijke bedden voor het raam. Nu allemaal tafeltjes met stoelen.

De tuin, flagstones in het gras gelegd. Wie bedenkt zoiets? Waardeloosom over te lopen.
Achteraan een zandbak voor volwassenen. Wie wil er in zijn blote billen in het zand liggen? Tegen de rand waar je voorheen heerlijk van de zon kon genieten hebben ze struiken geplant.
Kortom naar mijn idee geen rekening gehouden dat deze tuin voor badgasten bestemd is.

Het bezoekers aantal was flink achteruit gegaan. En dat zal nog wel verder achteruit gaan als ze nog meer van deze veranderingen doorvoeren.

Kortom jammer dat een mooie sauna in korte tijd zo ver achteruit gegaan is.

Positief, ze hebben een paar geweldige saunameesters. Hen zal ik zeker gaan missen. J en E. en ook voor mij een nieuw meisje deed het goed.

En onze lieve gastvrouw M. Welke al jaren in het restaurant werkt. Zal ik zeker missen. Dat zijn de toppers van de sauna!

Gaat jullie goed! Misschien komen we jullie elders nog eens tegen.
Geschreven op 11 september 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Karsten
Eindhoven, Nederland1 bijdrage
Aardig maar vatbaar voor verbetering!
sep. 2021 • Vrienden
Laatst met een vriend "saunadagje Mill" gedaan. Op zich wel een fijn dagje maar duidelijk voor verbetering vatbaar... Wel een leuke omgeving met die boot en dat vliegtuig maar het was allemaal aanmerkelijk minder fris dan 7 jaar geleden. Tomatensoepje was matig; er zat bijna niets in maar had toch een vreemd rooksmaakje... Bij het diner duurste gerecht gepakt, mix grill, maar dan moet je toch nog een frietje à € 3,50 erbij pakken en dan is het nòg te weinig voor een gemiddelde eter! De biegstukjes waren helaas volledig doorbakken, daar zeg je dan subtiel iets van maar vervolgens wordt daar HELEMAAL NIETS mee gedaan. Werkelijk 2 gemiste kansen! Daarna nog maar een hamburgertje bij de Burger King gescoord. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt dat zelfs alleen een hoofdgerecht niet voldoende is bij een restaurant! Opgieten is € 2,50 per sessie extra en max. 1 à 2 x nogelijk, begrijpelijk met de Coronabeperkingen, maar minimaal 1 opgieting had echt wel bij de entree in mogen zitten. Als je van opgietingen houdt ben je 10x beter af in Berendonck of Soesterberg! Als je van lekker eten houdt ben je bijvoorbeeld ook al beter af in Geldrop. Verder wel een ok dagje.
Geschreven op 5 september 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Senne Gaemers
Valkenburg, Nederland1 bijdrage
Geen enkele service meer te bekennen
sep. 2021 • Stellen
Afgelopen week weer eens een bezoekje gebracht aan de Wellnessboot in Mill.
Hier een aantal jaren geleden ook al vaker geweest en dit was altijd naar wens. Helaas was dat dit keer niet het geval. Ik had al van meerdere mensen gehoord dat het erg achteruit gegaan was, en dit is jammer genoeg ook echt het geval.
Zoals bijvoorbeeld moeten betalen om mee te mogen doen met een opgieting? Echt een beetje gestoord. De prijs van een wellness bezoek is zonder eten en drinken of behandeling al redelijk duur en dan is het normaal dat sommige dingen bij de service horen. Er is hier geen enkele service meer te bekennen.

Wij gingen om 18.00 uur een hapje eten.
We werden geplaatst aan een tafel die we niet zo gezellig vonden. We wachten rustig op de mevrouw uit de bediening om te vragen of we ook een andere tafel mogen kiezen. Alle tafels waren gedekt voor twee personen. We wezen een aantal tafels aan, waaronder ook tafels die wat breder waren en waar vier stoelen aan stonden. “ nee, deze tafels moet ik echt bewaren voor 4 personen “ zei de mevrouw.
Klonk voor ons ook best logisch.
Maar naarmate we iets langer aan tafel zaten werden door diezelfde mevrouw constant twee personen geplaatst aan de vier persoonstafels.
Uiteindelijk waren alle vierpersoons tafels bezet door twee personen per tafel.
Ik snapte geen hol meer van haar eerdere opmerking naar ons toe.
Ze kwam voor de rest van de avond ook niet meer naar onze tafel toe, begrijpelijk ook dat je je dan schaamt. Buiten dit geval werd je ook letterlijk het restaurant uitgekeken, ze probeerde je er zo snel mogelijk doorheen te knallen. Allemaal met een gezicht tot op hun knieën.

Het scheelde dat het goed weer was, en we dus lekker een tijdje in de zon konden liggen.

Maar kortom 0,0 service voor toch een redelijke prijs.
Wij komen nooit meer terug.
Geschreven op 4 september 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Leon
Velden, Nederland1 bijdrage
Totaal NIET klantgericht: Waardeloos!
aug. 2021 • Stellen
Ik heb vier tickets voor bluewellness in Mill en Helmond. Door Corona anderhalf jaar gesloten geweest. Ik heb op 26 augustus verzocht om de tickets te verlengen. Dat was mogelijk tot 1 september, vijf dagen in vakantietijd! Ongelofelijk hoe ze niet willen meedenken. Het geld is door hun ontvangen en zijn twee maanden open maar een maand verlengen zit er niet in. Totaal niet klantgericht en zo onvriendelijk. Heb er geen woorden voor!!
Geschreven op 27 augustus 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Shelly
1 bijdrage
Wel oke, niet geweldig
aug. 2021
Prima sauna maar geeft al snel een 'druk' gevoel omdat veel dingen dicht op elkaar zitten. Ook is het op bepaalde momenten rumoerig, wat doordringt tot in de sauna's.
Sommige baden zagen er wat minder hygiënisch uit (ik zag in het kruidenbad wat haren en schilfers/substantie voorbij drijven...).
Ook jammer dat een van de dames in de bediening in de middag al ontzettend luid aan het verkondigen was 'dat ze er geen zin meer in had' en 'niet kon wachten tot ze naar huis kon'; goed hoorbaar voor de gasten in het restaurant.
Geschreven op 18 augustus 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

Inge
1 bijdrage
Smaakloos eten en onhygiënisch
jul. 2021 • Gezinnen
Slechte keuken. Smaakloos en onhygiënisch. De kok maakte met zijn tanden een nieuwe kaasverpakking open. Het eten stond al een kwartier klaar voordat het gebracht werd. Weinig personeel.
Geschreven op 16 augustus 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

karin
Marbella, Spanje1 bijdrage
Fantastische dag wellness
jun. 2021 • Stellen
Wij hadden all inclusieve arrangement, we hebben genoten, genoeg keuze uit sauna’s stoombaden en zwembaden. Alles heel schoon, medewerkers erg aardig. Als het all inclusieve arrangement neemt staat er duidelijk 5 drankjes met uitzondering van cocktails en speciaal bieren. Wel wijn is inbegrepen. Ook bij de lunch staat er duidelijk soep en een broodje. We werden erg netjes en vriendelijk geholpen en er was zeker geen wachttijd , ook het diner was prima ! Kortom heerlijk!
Geschreven op 26 juli 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

E H
1 bijdrage
Eerste en laatste keer
jun. 2021
Een dag naar de wellness en daarna een overnachting. We waren voor all-inclusive gegaan, wat al snel niet all-inclusive bleek te zijn. In het restaurant konden we geen salade kiezen en ook veel drankjes vielen er buiten. De wellness was nog niet slecht maar viel tegen als je er echt voor de sauna komt. Weinig sauna's, 2 kapot en ook niet alle op temperatuur. Het restaurant viel wel enorm tegen en niet alleen voor ons. We hebben een half uur al gezeten, voor er iemand langs kwam voor een bestelling. Uiteindelijk was het eten er na een uur, wat ook nog de foute bestelling was en anders gegaard dan gevraagd. Het dessert was iets compleet anders dan op de kaart stond aangegeven. Om ons heen kwamen bij mensen hoofdgerechten voor voorgerechten en zaten de meeste ook te wachten op service. Aan het einde van de dag nog een half uur in de rij gestaan voor uitchecken bij de wellness.
Geschreven op 28 juni 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

R. W
Venlo, Nederland41 bijdragen
Klein beetje teleurstellend
dec. 2020 • Vrienden
Vriendelijk ontvangst maar beperkte uitleg van regels,wel heerlijke sauna's. In de sauna geen duidelijk corona beleid. Voor mijn gevoel teveel mensen in een sauna. Nergens looproute of aanwijzingen in de sauna waar je kon zitten. Best wel druk. Goed opgelost om vitaliteits box op te eten. Prijs voor wrap veel te hoog en zeer matig van smaak. Totaal maar 18 plekken om te relaxen, veel teweinig en niet corona proof. De kleuren sauna was buiten gebruik en twee infra rood lampen waren stuk. Dat is jammer als er maar beperkt aantal personen in de sauna mogen.Al met al mooie sauna, als we weer " normaal " kunnen gaan. Bezoek een klein beetje teleurstellend. Ook hier heel weinig toezicht, hetzelfde als in Leiden.
Geschreven op 12 december 2020
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een lid van Tripadvisor en niet de mening van TripAdvisor LLC.

1-10 van de 203 resultaten worden getoond
Ontbreekt er iets of is iets onjuist?
Suggereert bewerkingen om onze weergave te verbeteren.
Deze vermelding verbeteren