BETALINGSBEVEILIGING
Boek zorgeloos een vakantiewoning met onze Betalingsbeveiliging
Dit beleid wordt verzorgd door FlipKey, Holiday Lettings en Niumba. Deze bedrijven zijn volledige dochterondernemingen van TripAdvisor en volledig aansprakelijk voor alle ondersteuning en diensten met betrekking tot dit beleid.
Iedere vakantie zou ontspannen en zorgeloos moeten zijn. Daarom voegen wij de daad bij het woord en bieden wij Betalingsbeveiliging indien de toegang tot de accommodatie wordt verhinderd of geweigerd bij aankomst.
Wat houdt betalingsbeveiliging in?
Betalingsbeveiliging biedt extra geruststelling wanneer je een vakantiewoning boekt via onze website. Dit betekent dat we je een volledige restitutie zullen geven als ...
- de toegang tot de vakantiewoning wordt gehinderd of geweigerd bij het inchecken
- de accommodatie onjuist wordt weergeven (aanzienlijk verschilt van de advertentie)
Je bent gedekt tot $10,000, £7,000 of €7000 (afhankelijk van de valuta waarin je de boeking hebt gedaan).
Wat betekent ‘onjuist weergegeven’?
We beschouwen een accommodatie als onjuist weergegeven als deze ander materiaal of materiaalfouten heeft in vergelijking tot de advertentie.
Betalingsbeveiliging is niet van toepassing als je een claim doet op basis van het volgende:
- de hygiëne van de vakantiewoning
- kleine locatieverschillen van de vakantiewoning
- de aanwezigheid van lokale attracties
- onderhoudsproblemen bij voorzieningen of diensten
Voor meer informatie over welke gevallen wel of niet worden gedekt door betalingsbeveiliging, kun je onze volledige algemene voorwaarden lezen. Hierin staan ook de vereisten voor het indienen van een claim.
Belangrijk om te weten ...
- Om in aanmerking te komen voor Betalingsbeveiliging, moet je je verblijf online betalen via ons betalingsplatform (met je creditcard, betaalpas of PayPal, nooit via rechtstreekse overschrijving). Dit geldt voor zowel de aanbetaling als het saldo (als je in twee termijnen hebt betaald).
- Er kan geen claim ingediend worden als je ervoor kiest om in de accommodatie te overnachten.
- Claims moeten ingediend worden door degene die de boeking heeft gedaan.
- Je komt alleen in aanmerking voor dekking als je een vakantiewoning boekt met de Betalingsbeveiliging-garantie.
Hoe dien ik een claim in?
Als je een claim wilt indienen, moet je het volgende doen:
- Bel ons op 31 0707709687 op de eerste dag van de huurperiode.