We ondersteunen de volgende browsers:

“LEKKER !!” 4 van 5 sterren

Plekken in 5 steden beoordeeld Plekken in 5 steden beoordeeld
11 nuttige stemmen 11 nuttige stemmen
“LEKKER !!”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 1 april 2013 via mobiele applicatie

Als je houd van Mexicaans moet je hier absoluut langsgaan! Een hele vlotte en vriendelijke bediening maken het eten in dit restaurant nog beter.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Schrijf een beoordeling

Eerst Nederlands
beveren
“Toppertje”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 15 februari 2013

Wij komen reeds een aantal jaren in EF en het moet gezegd,die mensen blijven waar voor je geld geven;een vlotte en vriendelijke bediening,kraaknette zaak en waar je het meest voor gaat is het lekkere eten dat toen en nu nog steeds een echte aanrader is,ook voor wie denkt niets te lusten van de kaart,niet twijfelen.Ook het buffet is fantastisch!!!!

• Bezocht Augustus, 2012
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Sfeer
Arnemuiden, Zeeland, Netherlands
“super”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 31 januari 2013

Mijn favoriete restaurant! echt een aanrader.
Mexicaanse sfeer. Vriendelijke bediening en het eten is heerlijk.
of je nou met je geliefde, vrienden of familie komt, alles kan. Je zal je er zeker op je gemak voelen.
Ben je in de buurt van Domburg, zeker langs gaan!

• Bezocht December, 2012
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Sfeer
    • 4 van 5 sterren Service
Meerlo
“Top Mexicaan”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 6 januari 2013

Sinds we dit restaurant voor de eerste keer bezocht hebben, laten we geen mogelijkheid voorbij gaan om, als het maar even kan en we in de buurt zijn, het weer opnieuw te bezoeken.
Prima sfeer, vriendelijke bediening en het eten is heerlijk en ook nog eens betaalbaar. Echt een aanrader!!

• Bezocht September, 2012
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Sfeer
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
“Heel fijn restaurant, mooi ingericht, fijne en vlotte bediening en heerlijk eten!”
5 van 5 sterren Beoordeeld op 6 januari 2013 via mobiele applicatie

Wij komen alweer een aantal jaren regelmatig bij El Fuego, nadat vrienden ons een keer hadden meegenomen. In eerste instantie zou ikzelf niet zo snel bij een mexicaans restaurant zijn binnengestapt (ten onrechte zo bleek) maar alles klopt bij El Fuego. De mensen van de bediening geven je meteen het gevoel dat je bijzonder welkom bent, zelfs als het restaurant volgeboekt is dan proberen ze je toch nog met wat kunst- en vliegwerk een tafeltje te geven. Daarnaast komen ze regelmatig langs je tafeltje om even te kijken of alles naar wens is zonder daarbij opdringerig over te komen, en als ze zien dat je glas (bijna) leeg is vragen ze meteen of je nog wat wil drinken, iets wat ikzelf bijzonder waardeer! Dan de menukaart, alles wat daarop staat is heerlijk, maar als je naar El Fuego gaat MOET je echt een keer de spareribs geprobeerd hebben, eerlijk waar die zijn fantastisch! Ik kom er telkens voor terug! Ook qua nagerechten is er genoeg uitzoek. Na het eten sta je zo op het strand van Domburg, even een straatje door en je bent er heerlijk om even een wandelingetje te maken (niet alleen in de zomer maar juist ook voor een frisse neus in de winter)

Dus al bij al, uitstekend restaurant, heerlijk eten, goede sfeer en prima betaalbare prijzen. Wij hopen nog vaak terug te komen!

• 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Sfeer
Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2

Reizigers die El Fuego bekeken, bekeken ook

In El Fuego geweest? Deel je ervaringen!

Als u eigenaar of beheerder bent van El Fuego, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.