Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

103 beoordelingen
vanaf € 51,39
vanaf € 724,30
Beoordeeld op 14 november 2014

ruim 1 uur steile klim deels trappen Vroeg doen uitzicht bijna 360 graden op ella gap .mooi natuur onderweg.kan druk zijn nauw pad

Datum van activiteit: oktober 2014
Beoordeeld op 10 september 2014

Vanwege de beschrijving van little Adams peak heb je de neiging de klim te onderschatten. Het is echter geen relaxed wandelingetje.Zo begint het wel, door mooie theeplantages. Je kunt vanaf de top, met prachtige vergezichten, ook nog een andere bergrug op en he.. als je er toch bent doe je dat. Omhoog gaat dan nog wel maar weer omlaag is een beetje tricky. Op de top viel me op dat er louter jonge mensen waren, niemand van mijn leeftijd. Na de afdaling kwam me dat volkomen logisch voor ; ) Maar al met al de moeite waard.

Datum van activiteit: augustus 2014
Beoordeeld op 23 augustus 2014

Je moet wel van klimmen houden maar als dat zo is, is het de moeite waard om de berg op te gaan. De top bereik je via trappertjes en kleine paadjes. Neem voldoende water mee.

Datum van activiteit: juli 2014
Beoordeeld op 19 augustus 2014 via mobiele applicatie

Het is een relatief korte wandeling, makkelijk te doen, alleen het laatste stukje is wat steiler met trappen. De wandeling zelf is ook al mooi door thee plantages (let wel op als je foto's wil maken van/met theepluksters moet je ze betalen), maar de piek is het hoogtepunt: prachtig 360 graden uitzicht. Wij hebben er genoten van de zonsondergang. Sla dit niet over als je in Ella bent!

Beoordeeld op 9 augustus 2014

Een mooie wandeling langs thee plantages, waarin Tamils aan het werk zijn, voert omhoog naar deze mooie berg. Eenmaal boven heb je prachtige vergezichten. Leuke activiteit ook voor met kids!

Datum van activiteit: augustus 2014